میکروفن بی سیم دستی بویا BOYA BY-WM8 PRO-K3

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید میکروفن دستی بی سیم

میکروفن بی سیم دستی (Handheld wireless Microphone) قدیمی‌ترین نوع میکروفن بیسیم است که قریب نیم قرن از اولین عرضه و حضور آن بر روی استیج می‌گذرد. میکروفن های بی سیم تحول بزرگی در حوزه موسیقی و اجرای زنده ایجاد کردند. حذف کابل‌ها و عدم اتصال مستقیم به دستگاه‌های ضبط صدا و تقویت کننده‌ها، مزایای زیادی برای اجراکنندگان برنامه‌های زنده داشت.
همان‌طور که می‌دانید هر میکروفون بی سیم از سه جزء اصلی میکروفون، فرستنده و گیرنده تشکیل شده است. معمولا در میکروفون های بی سیم دستی، فرستنده در بدنه میکروفن دستی تعبیه می‌شود و دستگاه گیرنده بیسیم از نوع رومیزی است. در سال‌های اخیر برخی سازندگان مانند سنهایزر، سارامونیک و بویا، میکروفن بیسیم دستی را ‌به‌همراه گیرنده کمری نیز عرضه می‌کنند. گیرنده رومیزی مناسب استفاده همراه تجهیزات صوتی دیگر برای اجرای زنده است، در حالی که گیرنده کمری بیشتر برای ضبط گفتگوی میدانی و گزارش به کار می‌رود. خرید میکروفن دستی بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/22 بهداد رستگار

سلام میخواستم بدونم برای تولید محتوا مناسبه این مدل؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
این میکروفون بیشتر برای کسانی که می خواهند میکروفون را به دوربین متصل کنند توصبه می شود.

1401/10/23 محسن حاجیوند

سلام واسه کار خوانندگی چطوره؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
این میکروفن برای استفاده در حوزه تولید محتوا و خبرنگاری استفاده می شود و برای خوانندگی باید از میکروفن های مخصوص و حرفه ای تر استفاده کنید.

1402/02/04 علی راد

سلام، این میکروفن به موبایل هم وصل میشه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله با کابل مخصوص متصل میشود.

1402/06/28 مسعود اخلاقي

أين ميكروفون براي ضبط صداي ساز ماند پيانو مناسب هست ؟
كابل اتصال به موبايل رو چطور. ميشه تهيه كرد ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بهتر است برای بالابردن کیفیت ضبط از میکروفن های مخصوص این کار مثل بهرینگر C2 یا رود M5 استفاده کنید. برای اتصال میکروفن به موبایل میتوانید از کارت صداهای سارامونیک بهره ببرید.