میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6 S1 (24 ماه گارانتی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S1

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S1

اگر می‌خواهید بدانید کیفیت صدای میکروفن BOYA BY-XM6-S1 در حد میکروفن Rode Wireless GO هست یا خیر؟ همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم که بله، کیفیت صدای این دو مدل نزدیک هم است. تفاوت آنها بیشتر در قابلیت ها و امکانات جانبی است. با توجه به قیمت ارزان ‌تر میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم امکاناتی هم‌سطح با رود وایرلس گو دریافت کنیم.
BOYA BY-XM6-S1 یک سیستم میکروفن کاملا بی سیم جمع‌وجور است که راه‌حلی جامع و آسان برای ضبط صدای یک منبع صوتی بر روی دوربین، کم کوردر و دستگاه‌های موبایل ارائه می‌دهد. این مدل در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین و موبایل، صدا را با کیفیت بالاتری ضبط کرده و گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا، بلاگرها و دیگر کاربران می‌گذارد.

میکروفن بویا XM6-S1

سیستم بی سیم یقه ای همه کارۀ دوربین و موبایل

پکیج میکروفن یقه ای بی سیم BY-XM6-S1 شامل یک فرستنده گیره‌ای است که دارای میکروفن اومنی دایرکشنال بوده و به شما امکان می‌دهد به‌سرعت و به‌آسانی میکروفن را برای گوینده یا سوژه نصب کنید و هنگام ضبط ویدئویی نمایش‌ها، اجراها، مصاحبه‌ها، ارائه‌ها و... تجربه‌ای کاملا بی سیم داشته باشید.
در این پکیج همچنین یک میکروفن یقه ای قرار دارد تا افرادی که مایل به نصب فرستنده به یقه خود نیستند، بتوانند میکروفن یقه ای را به‌وسیله کابل به جک ورودی 3.5 میلی‌متری فرستندۀ بویا BOYA XM6-S1 وصل کرده و فرستنده را مانند یک فرستنده کمری (bodypack) مورداستفاده قرار دهند.
ضمن اینکه لوازم جانبی موردنیاز مانند بادگیر فومی برای میکروفن یقه ای، خز بادگیر برای میکروفن داخلی فرستنده، کابل‌های شارژ مجزا برای فرستنده و گیرنده و کابل‌های اتصال به گوشی و دوربین نیز همراه محصول عرضه می‌شود.

میکروفن بویا XM6-S1

ویژگی‌ها و مزایای خرید میکروفن بویا XM6-S1:

- میکروفن بیسیم یقه ای ایده‌آل و مناسب برای ضبط فیلم و ویدئو، ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب و اینستاگرام، لایو استریمینگ، مصاحبه، ضبط صدا و...
- سازگار با دوربین های DSLR، دوربین های mirrorless، گوشی های موبایل و کامپیوترها
- برخوردار از فناوری انتقال سیگنال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی
- دارای نمایشگر OLED کاربرپسند
- فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی و یک جک MIC IN برای وصل کردن میکروفن یقه ای
- گیرنده بیسیم دو کانال جمع‌وجور
- میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- کاربرد آسان و ساده و عملکرد Plug & Play
- Gain قابل تنظیم و امکان هدفون مانیتورینگ از طریق جک هدفون گیرنده
- خروجی‌های مونو و استریو قابل تعویض بر روی گیرنده
- کابل‌های 3.5 میلی‌متری TRS و TRRS برای اتصال به دوربین و گوشی موبایل
- مجهز به باتری‌های داخلی یون – لیتیومی با طول عمر 7 ساعت برای فرستنده و 6.5 ساعت برای گیرنده
- برد عملیاتی تا 100 متر (در صورت فقدان موانع)

میکروفن بویا XM6-S1

بررسی میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1

میکروفن BOYA BY-XM6-S1 شامل یک فرستنده و یک گیرنده جمع‌وجور است. گیرنده دو کانال این میکروفن بی سیم در صورت فقدان موانع، حداکثر تا فاصله 100 متری را پوشش می‌دهد و دارای گیره و جک خروجی 3.5 میلی‌متری است. هر دو کابل اتصال 3.5 میلی‌متری برای دوربین و گوشی های موبایل به این جک خروجی وصل می‌شوند. جک 3.5 میلی‌متری دوم گیرندۀ میکروفن بویا XM6-S1 قابلیت هدفون مانیتورینگ را برای شما فراهم می‌کند. فرستنده و گیرنده هر دو توسط باتری‌های یون – لیتیوم تغذیه می‌شوند و طول عمر فعالیت آنها پس از شارژ کامل به‌ترتیب 7 و 6.5 ساعت است.  اجزای میکروفن BOYA BY-XM6-S1 از قبل در کارخانه سینک شده‌اند، کافی است آنها را روشن کرده و گیرنده را به دوربین یا موبایل خود متصل نمایید. به همین سادگی می‌توانید ضبط خود را آغاز کنید.

سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی با انتقال سیگنال پایدار

BOYA XM6-S1 یک سیستم میکروفن بی سیم 2.4 گیگاهرتزی و مجهز به تکنیک پیشرفته انتقال سیگنال بی سیم Adaptive Frequency Hopping (AFH) است.
استفاده از این تکنیک باعث شده تا میکروفن بویا XM6-S1 قادر باشد به‌منظور دستیابی به انتقال سیگنال پایدار در محدوده 100 متری، به‌طور خودکار از بخش‌های مخرب فرکانس اجتناب کند.
به‌همین خاطر است که میکروفن BOYA BY-XM6-S1 صدایی باکیفیت داشته و راه‌حلی قابل اعتماد برای ولاگ‌های انفرادی، ویدئوهای یوتیوب، لایو اینستاگرام، گزارش و مصاحبه، ضبط صدا در فضای باز، ساخت مستند و دیگر انواع تولید محتوا محسوب می‌شود.میکروفن بویا XM6-S1

میکروفن همه‌کاره با طرز استفاده آسان

همان‌طور که گفتیم فرستنده و گیرنده از قبل با یکدیگر سینک شده‌اند، پس برای راه‌اندازی BOYA XM6-S1 فقط باید سیستم را روشن کنید. مجهز بودن فرستنده و گیرنده میکروفن BOYA BY-XM6-S1 به نمایشگر OLED خوانا به کاربران کمک می‌کند بتوانند انتقال سیگنال را به‌طور دقیق تنظیم کنند. در کنار اینها کیت میکروفن یقه ای بی سیم BY-XM6-S1 دارای هر دو نوع کابل 3.5 میلی‌متری TRS به TRS و 3.5 میلی‌متری TRS به TRRS است. بنابراین می‌توان آن را برای ضبط صدا با استفاده از دوربین های DSLR یا mirrorless، گوشی های موبایل و کامپیوترهای مجهز به پورت 3.5 میلی‌متری به‌کار گرفت. اگر گوشی شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ پشتیبانی می‌کند، امکان استفاده از کابل رابط جهت وصل کردن میکروفن بویا XM6-S1 به دستگاهتان وجود دارد.

برداشت و ثبت صدای حرفه ای میکروفن بویا XM6-S1

به‌واسطه وجود کپسول باکیفیت، مدار پردازش سیگنال با نسبت سیگنال به نویز بالای 84 دسی‌بل و نرخ اعوجاج (distortion) کمتر از 0.1 درصد، میکروفن BOYA BY-XM6-S1 صدایی با کیفیت بالا، شفاف و با نویز پایین را ثبت کرده و ارائه می‌دهد. این سطح از وضوح و شفافیت برای بسیاری از کاربردها و اغلب کاربران مطلوب است.
نه تنها افراد مبتدی یا نیمه‌حرفه‌ای، بلکه حتی حرفه‌ای ها نیز کیفیت صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 را خواهند پسندید.
به‌ویژه افرادی که به‌دنبال میکروفنی شبیه رود وایرلس گو اما با قابلیت‌ها و قیمت کمتر هستند، از خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 پشیمان نمی‌شوند.

میکروفن بی سیم رود RODE Wireless GO II

میکروفون RODE Wireless GO 2 نسل آینده صدای بیسیم است. Wireless GO II طراحی شده تا صدایی باکیفیت را در حالی ارائه دهد که استفاده از آن آسان باشد. ماحصل ترکیب فرم منحصربه‌فرد و کیفت صدای حرفه ای میکروفن رود وایرلس گو با فناوری پیشگامانه، از Wireless GO II میکروفونی عالی، چند کاره و مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای تولید محتوا ساخته است. مهم نیست در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، خرید Rode Wireless GO 2 مزایای متعددی برای شما دارد و بهترین خروجی را برایتان فراهم می‌کند.

میکروفون RODE Wireless GO 2نمایش محصول

خصوصیات فرستنده میکروفن بی سیم یقه ای BOYA XM6-S1

- فرستنده میکروفن BOYA BY-XM6-S1 به‌گونه‌ای طراحی شده که دارای یک میکروفن اومنی دایرکشنال داخلی است و کاربران می‌ توانند آن را جهت ضبط صدا به یقه لباس وصل کنند. این فرستنده گیره‌ای راه‌حلی کاملا بی سیم برای اجراها و هنرنمایی‌های مقابل دوربین فراهم می‌آورد.
- امکان اتصال میکروفن یقه ای سیمی به فرستنده میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 از طریق جک MIC IN فرستنده وجود دارد. به‌همین علت یک میکروفن یقه ای نیز در پکیج BY-XM6-S1 عرضه شده است. همچنین یک خز بادگیر برای میکروفن فرستنده و یک فوم برای میکروفن یقه ای همراه محصول ارائه می‌شود. الگوی برداشت اومنی دایرکشنال میکروفن فرستنده و میکروفن یقه ای سبب شده تا این مدل سطح باثباتی از صدا ارائه دهد، حتی زمانی که گوینده در هنگام صحبت کردن سر خود را به اطراف حرکت داده و می‌چرخاند.
- یک کنترل gain قابل تنظیم بر روی بدنۀ فرستنده قرار دارد. با استفاده از این کنترل می توانید سطح ورودی صدا را برای افراد مختلف تنظیم کنید.
- نمایشگر OLED فرستنده مشاهده وضعیت سطح صدا، شارژ باتری، mute و حالت جفت شدن (pairing) را امکان‌پذیر کرده است.
- برای استفاده از میکروفن BOYA BY-XM6-S1 به‌سادگی فرستنده و گیرنده را روشن کنید تا به‌صورت آنی و تنها در یک لحظه به عملکرد صوتی بی سیم باثبات و قابل اتکا دست یابید.

میکروفن بویا XM6-S1

خصوصیات گیرنده بی سیم دو کانال میکروفن بویا XM6-S1

- گیرنده میکروفن BOYA BY-XM6-S1 به‌راحتی روی کفشک دوربین یا پایه نگهدارنده موبایل (هولدر) نصب شده و از طریق جک 3.5 میلی‌متری به دوربین یا موبایل وصل می‌شود.
- سطح خروجی صدای گیرنده جهت تطبیق با دستگاه‌های ضبط گوناگون، قابل تنظیم است.
- در پکیج میکروفن BOYA BY-XM6-S1 یک کابل 3.5 میلی‌متری TRS برای اتصال به کم کوردر یا دوربین عرضه می‌شود. یک کابل 3.5 میلی‌متری TRRS نیز جهت وصل شدن به گوشی موبایل یا تبلت های مجهز به جک هدفون در پکیج وجود دارد.
- برای اتصال میکروفن بویا XM6-S1 به گوشی های موبایل اندروید و آیفونی که فاقد جک 3.5 میلی‌متری هستند (پورت تایپ سی یا لایتنینگ دارند)، باید از کابل تبدیل استفاده کرد.
- گیرنده XM6-S1 از طریق جک هدفون قابلیت مانیتورینگ صدا را فراهم می‌کند.
- نمایشگر OLED گیرنده مشاهده سطح صدا، وضعیت باتری، mute، حالت مونو یا استریو و وضعیت جفت‌کردن (pairing) را آسان کرده است.
- برای ضبط فیلم و ویدئوهای دو نفره، به‌سادگی می‌توان به جای خرید کل سیستم، یک فرستنده دیگر به سیستم اضافه کرد. از آنجایی که گیرنده میکروفن بویا XM6 یک گیرنده دو کانال است، به‌طور هم زمان قادر است دو فرستنده بی سیم XM6 را مدیریت کند.

گیرنده بی سیم دو کانال میکروفن بویا XM6-S1

قیمت میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S1

میکروفن BOYA BY-XM6-S1 با وجود کیفیت صدایی که ارائه می‌دهد اما یک میکروفن بی سیم دو کانال ارزان قیمت است. محصولات بویا به کیفیت قابل‌قبول و قیمت مقرون به‌صرفه شناخته می‌شوند. در واقع اگرچه میکروفن های بویا قابلیت‌ها و امکانات مدل‌های گران قیمت را ندارند اما صدا را به‌خوبی ضبط کرده و سطح کیفیت صدای آنها برای اغلب کاربران مناسب است. میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 نیز برای تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی گزینه مطلوبی است. به‌خصوص افرادی که به‌دنبال مدل‌هایی مانند Rode Wireless GO اما با امکانات کمتر و قیمت ارزان تر هستند از مدل‌هایی مانند میکروفن بویا XM6-S1 استقبال می‌کنند.

میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S1

خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 به چه کسانی توصیه می‌شود؟

میکروفن بی سیم بویا BY-XM6-S1 مانند دیگر محصولات BOYA قیمت خوبی داشته و کیفیت و وضوح صدای آن راضی کننده است. چند کاره بودن، اندازه جمع‌وجور و کیفیت خوب صدای ضبط شده از مزیت‌های خرید میکروفن BOYA BY-XM6-S1 به‌شمار می‌رود. کاربران گوناگون می‌توانند بدون صرف هزینه بالا برای خرید مدل های گران قیمت، جهت ضبط محتوای ویدئویی، ساخت فیلم و کلیپ، ضبط برنامه اینترنتی یا گزارش و مصاحبه از این میکروفن بی سیم یقه ای ارزان بهره ببرند. وزن و حجم کم میکروفن بویا XM6-S1 باعث شده تا به‌راحتی قابل جابه‌‌جایی بوده و در هنگام ضبط صدا یا تصویر نیز در کار گوینده خللی ایجاد نکند.

اگر هنگام جستجو با مدل‌های متنوعی از میکروفن یقه ای، میکروفن بی سیم یا میکروفن دوربین و موبایل مواجه شده‌اید و برای انتخاب از بین آنها تردید دارید، از طرف دیگر نمی‌خواهید صرفا یک مدل ارزان قیمت خریداری کنید، توصیه می‌کنیم میکروفن BOYA BY-XM6-S1 را در بین گزینه‌های خود قرار دهید.
* اگر سروکار شما با دوربین های DSLR یا mirrorless است یا قصد ضبط صدا با گوشی موبایل را دارید ، خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA XM6-S1 برایتان مناسب است، چرا که می‌تواند به‌عنوان یک میکروفن بی سیم یقه ای دوربین یا موبایل صدای مدنظرتان را ضبط کند.
* اگر با اجرای زنده سروکار دارید یا برای تدریس آنلاین و مربی گری به‌دنبال میکروفن بی سیم هستید، BOYA BY-XM6-S1 مانند یک میکروفن بی سیم مجری یا میکروفون یقه ای مناسب تدریس آزادی عمل مطلوبی برایتان فراهم کرده و مانع حرکت یا دیگر فعالیت‌های شما نمی شود.
* اگر خبرنگار هستید یا مستندساز، می‌توانید از میکروفن بویا XM6-S1 برای ضبط مصاحبه و گزارش یا مستند و ضبط گفتگوهای خود بهره ببرید.
* اگر میکروفن تولید محتوا در اینستاگرام ، آپارات یا یوتیوب می‌خواهید ، میکروفن BOYA BY-XM6-S1 به‌عنوان یک میکروفن بلاگری یا یوتیوبری به شما در تولیدمحتوای حرفه ای کمک می‌کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-XM6 S2

میکروفن BOYA BY-XM6-S2 یک سیستم میکروفن بی سیم دو کانال جمع‌وجور است که صدایی با کیفیت داشته و گزینه‌ای مناسب و مقرون به‌صرفه برای مصاحبه و گفتگو، ساخت کلیپ و مستند، برنامه‌های اینترنتی، ولاگ‌های دو نفره، ویدئوهای یوتیوب، لایو استریمینگ، ضبط صدا و... محسوب می‌شود. نحوه استفاده از این سیستم بی سیم یقه ای بویا ساده و راحت است، به‌طوری که کاربران مبتدی و بدون تجربه نیز  به آسانی و سادگی می‌توانند از میکروفن BOYA XM6-S2 برای ضبط صدا با دوربین یا گوشی موبایل استفاده کنند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-XM6 S2نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3U

میکروفون بویا WM3U یک سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت ها و کامپیوترهای دارای پورت تایپ سی، دوربین های DSLR ، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر و رکوردرها و... فراهم می کند. این میکروفون بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده آل است. استفاده از میکروفون یقه ای WM3U برای هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت آسان است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Uنمایش محصول

میکروفن BOYA BY-XM6-S1 اصل را فقط از نمایندگی های بویا بخرید

به‌علت وجود نسخه‌های تقلبی محصولات بویا در بازار، انواع میکروفن بی سیم بویا مانند BOYA BY-XM6-S1 را تنها از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده خریداری نمایید. دیجی صدا نمایندگی فروش میکروفون بویا در ایران است و محصولات اصل بویا را به همراه سریال معتبر و قابل پیگیری از سایت رسمی بویا و نیز 1 سال گارانتی به مشتریان خود عرضه می‌کند. میکروفن BOYA BY-XM6-S1 اصل

محتویات پکیج میکروفن بی سیم یقه ای BOYA BY-XM6-S1

- گیرنده BY-XM6 RX
- فرستنده برخوردار از میکروفن داخلی BY-XM6 TX
- میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- گیره میکروفن یقه ای سوسماری


- بادگیر فومی
- خز بادگیر برای میکروفن فرستنده
- دو کابل شارژ USB
- کابل 3.5 میلی‌متری TRS برای دوربین ها
- کابل 3.5 میلی‌متری TRRS برای دستگاه‌های موبایل

میکروفن یقه ای بی سیم BOYA BY-XM6-S1
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/01/10 ایمان اکبری مطلق

سلام
این محصول گارانتی هم داره ؟؟؟؟؟
بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-XM6 S1

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
تمام محصولات بویا در دیجی صدا دارای یک سال گارانتی می باشد.

1401/09/03 سبحان خطیبی

سلام این میکروفون به گوشی های تایپ سی هم میخوره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
با تبدیل می شود به تایپ سی وصل شود که درواقع تبدیل نوع Boya by-K2 مورد نیاز است.

1401/09/21 N Gholami

میتونم میکروفون یقه ای خودم رو هم با این استفاده کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
لازم نیست میکروفون یقه ای خودتان را با این مدل استفاده کنید چون XM6 خودش میکروفون یقه ای دارد. یعنی هم یک میکروفون داخل دستگاه فرستنده تعبیه شده است و هم یک میکروفون یقه ای جداگانه وجود دارد که از آن می توانید استفاده نمائید.

1401/10/18 محمدی

سلام خسته نباشید باتری این میکروفون چجوریه؟
قلمی میخوره یا باطری داخلی داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام و سپاس
نیاز به خرید باتری و یا تعویض باتری ندارد.داخل این میکروفون باتری لیتیومی تعبیه شده است که با استفاده از شارژر و از طریق پورتی که روی خود دستگاه هست، می توانید آن را شارژ نمائید.

1401/10/30 بهاره جلالی

سلام خسته نباشید این میکروفون رم میخوره که صدا رو خودش ضبط بشه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام و سپاس
خیر، این مدل رم نمی خورد و امکان ضبط ندارد. می توانید میکروفون های RODE GO را تهیه نمائید.

1402/06/01 مهسا کریمی کریمی

ببخشید این میکروفن به دستگاه های صوتی پخش صدا هم وصل میشه ؟ که بتونیم برای همایش ها و سمینارها ازش استفاده کنیم ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
میتوانید استفاده کنید اما باید میکرون هدمیک جداگانه برای جلوگیری از سوت کشیدن بلندگوها تهیه کنید. در ضمن برای عدم قطع و وصل شدن صدا و پایداری سیگنال و سهولت نصب به میکسرهای سالن های مختلف، پیشنهاد ما به شما استفاده از فرستنده و گیرنده مدل WM8 است.