میکروفون بی سیم BOYA WM6S ⚡ بررسی امکانات و قابلیت ها

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بی سیم بویا BOYA WM6S

میکروفون بی سیم بویا BOYA WM6S

میکروفون BOYA BY-WM6S نسل جدید سیستم های میکروفون بی سیم UHF است که به طور گسترده با انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین DSLR، دوربین فیلمبرداری کم کوردر (camcorder)، رکوردر صوتی، کامپیوتر و لپ تاپ و سایر دستگاه ها سازگاری دارد. میکروفون BOYA WM6S به دلیل بهره مندی از فرستنده کمری و میکروفون یقه ای تجربه ای کاملا بیسیم را برای شما رقم می زند تا بدون نگرانی بتوانید در صحنه حرکت کرده یا دست های خود را تکان دهید.
وجود میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال باعث شده تا صدای BY-WM6S در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای و گوشی های موبایل از کیفیت بهتری برخوردار باشد. فرستنده از کنترل gain ورودی برخودار است که می توانید آن را برای گویندگان مختلف که دارای سطوح صوتی متفاوتی هستند تنظیم نمایید.
همچنین 48 کانال فرکانسی قابل انتخابِ میکروفون BOYA WM6S امکان خوبی است که به شما امکان می دهد در صورت بروز تداخل صوتی، به سادگی کانال فرستنده و گیرنده را تغییر دهید.

میکروفون BOYA WM6S

میکروفون بی سیم مخصوص دوربین و موبایل UHF (556 تا 576 مگاهرتز)

فرستنده و گیرنده میکروفون بی سیم بویا WM6S هر دو از طریق باتری های داخلی یون – لیتیومی تغذیه می شوند که تا 11 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کنند. گیرنده این سیستم را می توان از طریق آداپتور نصب روی دوربین یا گیره و در موقعیت های متنوعی مورد استفاده قرار داد. زمانی که فرستنده و گیرنده سینک شدند تنها باید گیرنده را به دستگاه ضبط خود متصل نموده و ضبط صدا را آغاز کنید. میکروفون یقه ای بیسیم WM6S گزینه ای مناسب برای ضبط مصاحبه، اجرا و نمایش، ارائه و سخنرانی، ساخت فیلم و مستند یا ولاگ و استریم محسوب می شود. اگرچه میکروفون BOYA WM6S مانند سایر مدل های بی سیم بویا ارزان قیمت نیست، اما به عنوان میکروفونی که به طیف گسترده ای از دوربین ها، گوشی های موبایل و رکوردرهای پرتابل صدا متصل می شود، مقرون به صرفه بوده و آزادی عمل و قدرت انتخاب مطلوبی را برای کاربران فراهم می کند.
با خرید میکروفون BOYA WM6S، یک سیستم بیسیم جمع و جور در اختیار خواهید داشت که در هر زمان و مکانی به ساده ترین روش می توانید آن را به دستگاه های موجود متصل کرده و اقدام به ضبط صدا نمایید.

مشخصات و مزیت خرید BOYA WM6S میکروفون بی سیم دوربین و موبایل بویا

- مناسب برای گوشی های موبایل و تبلت های دارای جک 3.5، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر، کامپیوترها، لپ تاپ ها و رکوردرهای صوتی
- ایده آل برای گزارشگران و خبرنگاران موبایلی، فیلمسازان، ولاگرها و سازندگان ویدئو در شبکه های اجتماعی

- صدایی با کیفیت Broadcast
- گیرنده بی سیم قابل نصب روی انواع دوربین
- Gain قابل تنظیم
- به همراه میکروفن یقه ای تمام جهتی (اومنی)
- نمایشگر LCD خوانا و واضح
- محدوده عملیاتی تا 70 متر (در صورت عدم وجود مانع)
- تغذیه شده توسط باتری یون لیتیوم داخلی یا اتصال خارجی USB-C DC 5V

- فناوری انتقال UHF با 48 کانال قابل انتخاب
- مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری روی گیرنده جهت مانیتورینگ بدون تأخیر
- ساختار تمام فلزی محکم
- 10 ساعت طول عمر باتری
- برخوردار از کابل های صوتی و سایر لوازم جانبی مورد نیاز
- امکان به کارگیری هم زمان حداکثر 8 سیستم

میکروفون بی سیم یقه ای بویا مدل BOYA WM6S

بررسی میکروفون بی سیم یقه ای بویا مدل BOYA WM6S

فرستنده کمری میکروفون BOYA WM6S به راحتی به لباس گوینده یا سوژه متصل می شود، ضمن اینکه ولوم کنترل gain امکان تنظیم سطح صدا برای افراد مختلف را امکان پذیر کرده است.
نمایشگرهای LCD تنظیمات، کانال فعال و سطح پایین باتری را نشان می دهند.
شارژ باتری های فرستنده و گیرنده 2.5 ساعت زمان می برد اما پس از هر بار شارژ کامل تا 10 ساعت ضبط را پاسخ می دهند.

گیرنده میکروفن بی سیم بویا WM6S همراه با یک آداپتور نصب روی دوربین عرضه می شود که می‌توان آن را به راحتی روی هر نوع دوربین سوار کرد. در پکیج این محصول یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای متصل کردن میکروفون BOYA WM6S به دوربین های DSLR و کم کوردرهای فیلمبرداری، یک کابل رابط 3.5 میلی متری به TRRS جهت وصل کردن میکروفون به گوشی های موبایل و تبلت های دارای جک 3.5 و یک کابل تبدیل 3.5 میلی متری به XLR برای اتصال این سیستم بیسیم به کم کوردرهای فیلمبرداری، رکوردرهای صوتی، میکسرها و سایر تجهیزات مربوطه در نظر گرفته شده است.میکروفون BOYA WM6S

همچنین یک کابل تایپ سی (USB Type-C) به USB Type-A نیز برای شارژ کردن از طریق کامپیوتر و لپ تاپ وجود دارد. اگر دستگاه شما فاقد جک هدفون باشد، به وسیله جک هدفون 3.5 میلی متری میکروفون یقه ای بیسیم WM6S مانیتورینگ بدون تأخیر صدا برایتان امکان پذیر است.
با وجود 48 کانال فرکانسی قابل انتخاب چنانچه با تداخل صوتی رو به رو شدید به سادگی می توانید کانال فرستنده و گیرنده را به یکی دیگر از کانال های خالی تغییر دهید، فقط باید مطمئن شوید که هر دو روی یک کانال یکسان تنظیم شوند.
برای به کارگیری هم زمان چند سیستم هم مشکلی وجود ندارد و می توان تا 8 سیستم بی سیم بویا BOYA BY-WM6S را به صورت هم زمان در یک محدوده مورد استفاده قرار داد به شرط اینکه سیستم ها حداقل 5 متر از هم فاصله داشته باشند.
دیجی صدا برای جلب رضایت مخاطبان خود اقدام به عرضه انواع محصولات برند بویا کرده است. شما می توانید با بررسی و ارزیابی انواع میکروفون بیسیم یقه ای از بویا و برندهای معتبر جهانی بهترین گزینه را با توجه به بودجه و حوزه فعالیت خود پیدا کنید.

میکروفون BOYA WM6S

ویژگی های میکروفون BOYA WM6S مخصوص دوربین و موبایل

انتقال باثبات سیگنال توسط سیستم میکروفن وایرلس UHF

میکروفن بی سیم بویا WM6S به دلیل برخورداری از فناوری انتقال UHF و 48 کانال قادر است انتقال صوتی بسیار پایداری را برای کاربران فراهم کرده و صدایی با کیفیت Broadcast به آنان ارائه دهد.

این ویژگی ها BOYA BY-WM6S را به انتخابی مطلوب به عنوان میکروفون دوربین و موبایل برای هر خبرنگار، گزارشگر، فیلمساز، بلاگر، استریمر، ولاگر، یوتیوبر و سخنران جهت ضبط مصاحبه و گزارش، فیلمسازی و مستند، ولاگینگ، لایو استریم، نمایش، ارائه و اجرا، برنامه های اینترنتی و هر نوع تولید محتوای ویدئویی دیگر تبدیل کرده است.

کاربری آسان و عملکردهای جانبی میکروفون BOYA WM6S

فرستنده و گیرنده میکروفون دوربین و موبایل بویا مدل BY-WM6S هر دو دارای نمایشگر LCD خوانا هستند که کاربران می توانند از طریق آن پارامترها را به سادگی و آسانی تنظیم نمایند. به علاوه یک جک ورودی لاین جهت وارد کردن صوت های دیجیتال روی فرستنده تعبیه شده و جک هدفون 3.5 میلی متری روی گیرنده نیز مانیتورینگ بدون تأخیر را مهیا ساخته است که این دو قابلیت های ارزشمندی به شمار می روند. ولوم کنترل روی گیرنده میکروفون BOYA WM6S تنها برای کنترل خروجی هدفون بوده و برای خروجی لاین گیرنده ولوم جداگانه ای در نظر گرفته نشده است.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفن رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک و فوق العاده جمع و جور است که به خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم حجم شناخته شده است. خرید میکروفن بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای خوب و مناسب است. در واقع RODE GO II Single همه کاره ترین سیستم میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

میکروفون یقه ای بیسیم WM6S برای تولید محتوا و ضبط ویدئو

به طور کلی این میکروفن در صورت فقدان موانع می‌تواند تا فاصله 70 متری برد عملیاتی داشته باشد. تغذیه آن به وسیله باتری یون لیتیومی داخلی یا اتصال خارجی USB-C DC 5V انجام می گیرد. ساختار این میکروفن بیسیم یقه ای دوربین و موبایل نیز تمام فلزی و محکم است. این ویژگی ها شما را مطمئن می کند که محصولی کاربردی برای تولید محتوا و ضبط ویدئوهای خود انتخاب کرده اید. به عنوان لوازم جانبی همراه BOYA WM6S میکروفن یقه ای تمام جهتی، کابل های صوتی و سایر اقلام مورد نیاز هم عرضه می شود.

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون BOYA WM6S مخصوص دوربین و موبایل

• گیرنده بی سیم
• فرستنده کمری
• میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
• گیره میکروفن یقه ای سوسماری
• دو گیره کمری
• آداپتور نصب روی دوربین
• کابل 3.5 میلی‌متری TRS برای دوربین
• کابل 3.5 میلی‌متری TRRS برای گوشی موبایل
• کابل 3.5 میلی‌متری به XLR برای تجهیزات صوتی
• دو کابل شارژ تایپ سی به USB Type-A
• کیف حمل

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور و مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می‌گذارد.

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

تولید محتوا
اومنی
40Hz to 18KHz
ندارد
ندارد
ندارد
3.5mm
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :