میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-BM3030

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3030

میکروفون گان بویا مدل BOYA BY-BM3030

شرکت بویا مدل های متنوعی از میکروفن مینی گان، گان یا شاتگان را به بازار عرضه کرده که میکروفون BOYA BY-BM3030 یکی از آنهاست. میکروفون های شاتگان در حوزه تولید فیلم و ویدئو حرف اول را می زنند. این میکروفن ها از طراحی و ساختار خاصی برخوردارند که موجب ضبط با کیفیت صدا در هنگام فیلمبرداری با دوربین یا موبایل می شود. این روزها که تولید محتوا در شبکه های اجتماعی رشد فزاینده ای پیدا کرده، سازندگان محتوا به خرید میکروفن های گان و مینی گان روی آورده اند. میکروفون های مینی گان به نوعی زیر مجموعه ای از مدل های شاتگان محسوب شده، اما اندازه و وزن کمتری در مقایسه با آنها دارند. به ویژه آنکه قیمت میکروفن های مینی گان به مراتب کمتر از مدل های شاتگان حرفه ای است که برای ساخت پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

میکروفن گان بویا BY-BM3030

میکروفون BOYA BM3030 مناسب برای ضبط با دوربین فیلمبرداری

میکروفون BOYA BY-BM3030 یک میکروفون گان سوپر کاردیود مخصوص دوربین است. این میکروفن دوربین بویا از یک شاک مانت یکپارچه بهره می برد که در زمان نصب میکروفون روی دوربین یا دسته بوم لرزش ها را کاهش داده و مانع تاثیرگذاری آنها بر روی کیفیت صدا می شود. به واسطه وجود کانکتور خروجی 3.5 میلی متری میکروفون گان بویا BOYA BM3030 با دوربین های فیلمبرداری کم‌کوردر، دوربین های DSLR، رکوردرهای صوتی و سایر دستگاه ها سازگار است. تغذیه میکروفون از طریق دو باتری AA صورت می گیرد که از 150 ساعت ضبط مداوم پشتیبانی می کنند. البته باتری ها به همراه میکروفن عرضه نشده و باید جداگانه خریداری شوند. جک هدفون داخلی میکروفن گان بویا BY-BM3030 مانیتورینگ بدون تأخیر صدا در هنگام ضبط را امکان پذیر کرده است.

بررسی ویژگی های میکروفون BOYA BY-BM3030

برداشت صدای بهتر با الگوی قطبی سوپر کاردیود

الگوی قطبی کاردیود یکی از پرکاربردترین الگوهای برداشت است که در میکروفن ها به کار می رود. از خصوصیات اصلی این میکروفون تمرکز بر صدای مقابل و حذف صداهای ناخواسته کناری است. میکروفن سوپر کاردیود نسبت به میکروفن کاردیود، اصوات رسیده از کناره های خود را بیشتر تضعیف کرده و جهت‌دارتر است اما در مقایسه با آن صداهای پشت دیافراگم را بیشتر دریافت می کند.

به کارگیری الگوی سوپر کاردیود سبب شده تا محدودۀ بستۀ برداشت صدای میکروفون بویا BOYA BY-BM3030 به طور مستقیم بر روی ناحیه مقابل میکروفن متمرکز بوده و صداهای اطراف را نادیده بگیرد. در این صورت شما اطمینان خواهید داشت که صدای گوینده از نویزهای پس زمینه در امان بوده و با وضوح و شفافیت بیشتری ضبط می شود. فراموش نکنید که هنگام استفاده از هر میکروفون کاردیود یا سوپر کاردیود مانند میکروفون گان بویا BOYA BM3030 باید آن را دقیقا به سمت سوژه یا گوینده قرار دهید.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3032

میکروفون گان بویا BOYA BY-BM3032 یک میکروفون دوربین فیلم برداری سبک وزن و جمع و جور است که طراحی شده تا کیفیت صدای فیلم و ویدئوهای ضبط شده توسط انواع دوربین ها را بهبود ببخشد. میکروفون بویا مدل BM3032 یک مدل ارزان قیمت است که تنوع کاربرد بالایی داشته و در موقعیت های گوناگون می‌توان آن را به کار گرفت. در میکروفون گان BM3032 الگوی قطبی سوپر کاردیود به کار رفته تا صدا را با وضوح بالاتری برداشت کند.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3032نمایش محصول
میکروفون BOYA BY-BM3030

میکروفون BOYA BM3030 مخصوص ضبط ویدئو با دوربین فیلمبرداری

میکروفون گان بویا BOYA BM3030 اصل یک کاندنسر سوپر کاردیود است که به علت مجهز بودن به کانکتور مینی پلاگ 3.5 میلی متری به انواع دوربین حرفه ای مانند دوربین DSLR، کم کوردر فیلمبرداری و رکوردر صوتی دارای ورودی میکروفن 3.5 میلی متری متصل شده و در مقایسه با میکروفن داخلی آنها صدای بهتری برداشت می کند. هر جا دوربینی مشغول کار است BOYA BM3030 نیز می تواند حضور داشته باشد.

از میکروفون BOYA BM3030 می‌توان برای فیلمبرداری و ضبط و ساخت مصاحبه و گزارش خبری، سخنرانی ، فیلم آموزشی، نریشن، لایو استریم، ویدئو بلاگینگ، فیلم تبلیغاتی و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

لوازم جانبی میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030

میکروفون BOYA BM3030 دارای یک بادگیر فومی و یک خز بادگیر است که کمک می کنند تاثیر گفتارهای انفجاری و نویزهای محیطی نظیر سر و صدای باد در حین ضبط دیالوگ ها کاهش پیدا کند.
استفاده از این بادگیرها در کنار کپسول کاندنسر تک جهتی و با کیفیت بالای میکروفون BOYA BM3030 اصل که نویزهای اطراف را کاهش می‌دهد، به شفافیت و وضوح بیشتر صدا می‌انجامد. همچنین میکروفون BOYA BY-BM3030 توسط دو باتری AA تغذیه می شود که تا 150 ساعت ضبط را پشتیبانی می کنند (باتری ها همراه محصول عرضه نمی شوند).
یک کیف برای حمل و جابه‌جایی محصول نیز همراه آن عرضه می شود.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3031

میکروفون بویا BY-BM3031 از جمله میکروفن های گان ارزان است که برای فیلمبرداری با دوربین یا ضبط فیلم با موبایل تولید شده است. الگوی قطبی سوپر کاردیود در کنار شاک مانت یکپارچه، کنترل gain، ساختار ABS و قیمت ارزان از میکروفون گان BY-BM3031 محصولی مناسب برای کاربران عادی ساخته است. با استفاده از میکروفون بویا BM3031 قادر خواهید بود فیلم، کلیپ، تمرینات ورزشی، فیلم آموزشی یا تبلیغاتی، سخنرانی، مصاحبه و گزارش میدانی ضبط کنید.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3031نمایش محصول

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021

میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM2021 یک میکروفن دوربین و موبایل جمع و جور و سبک است که جهت بهبود بخشیدن صدای ولاگ ها، کلیپ های تبلیغاتی، مصاحبه ها و سایر انواع محتوای ویدئویی تولید شده است. این میکروفن از طریق جک 3.5 میلی متری دستگاه هایی مانند دوربین، کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل و تبلت و رکوردر صدا به آنها متصل می شود.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021نمایش محصول
میکروفون کاردیود بویا BOYA BY-BM3030

طراحی جمع و جور، سازگاری با دوربین های فیلمبرداری

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3030 از یک جک هدفون داخلی و یک کانکتور مینی پلاگ 3.5 میلی متری برخوردار است که به واسطه آنها شما قادر به مانیتورینگ بدون تأخیر صدای منبع خود هستید و می توانید این میکروفن را به هر دوربین حرفه ای و نیمه حرفه ای و رکوردر صوتی مجهز به ورودی میکروفن 3.5 میلی متری متصل نمایید. ضمن اینکه میکروفون BOYA BY-BM3030 یک شاک مانت یکپارچه دارد که از تاثیر لرزش های ناخواسته یا نویزهای حاصل از حرکت دست و تماس با میکروفن می کاهد. به وسیله مبدل زیر شاک مانت می توان میکروفن گان بویا BOYA BM3030 را روی دوربین یا دسته بوم سوار کرد که برای کاربردهای گوناگون نظیر مصاحبه و گزارش خبری مناسب است.

خرید میکروفون گان بویا BOYA BM3030 برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت بویا از جمله سازندگان تجهیزات صوتی است که محصولاتی با قیمت مناسب جهت استفاده عموم کاربران به بازار عرضه می کند.
محصولات بویا معمولا ارزان قیمت یا اقتصادی هستند و کیفیت قابل قبولی دارند، اگرچه دور از انتظار نیست که کارایی، امکانات و کیفیت آنها در مقایسه با تولیدات حرفه ای گران قیمت پایین تر باشد.
میکروفون گان بویا BOYA BY-BM3030 نیز یک میکروفن کاردیود مخصوص فیلمبرداری با دوربین و ضبط ویدئو است.
این میکروفون کاربردهای متنوعی داشته و برای کاربران عادی و مبتدیان گزینه مناسبی است.

میکروفون گان بویا مدل BY-BM3030
میکروفون گان بویا مدل BY-BM3030

افراد و گروه هایی که برای رکورد ویدئو یا ضبط فیلم، کلیپ و مستند در جستجوی یک میکروفون فیلمبرداری مقرون به صرفه هستند، می توانند روی میکروفون گان بویا مدل BY-BM3030 نیز حساب باز کنند. از مستند طبیعت گردی گرفته تا ویدئو بلاگینگ، از لایو استریم تا مصاحبه، گزارش خبری و ضبط های میدانی جزء کاربردهای متنوع میکروفن BOYA BM3030 هستند و به عبارت دیگر این میکروفن بویا برای افراد بلاگر، خبرنگار، گزارشگر، مستندساز، استریمر و هر تولیدکننده محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی قابل استفاده است. اگر برای انتخاب میکروفون مینی گان، گان یا شاتگان بویا متناسب با نیاز و بودجه خود تردید دارید یا در جستجوی میکروفون دوربین با ویژگی های خاص هستید، کارشناسان دیجی صدا جهت ارائه مشاوره در کنار شما هستند.

مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-BM3030 اصل

- میکروفن کاندنسر با کیفیت
- الگوی برداشت قطبی سوپر کاردیود
- مناسب برای خبرنگاری، مستندسازی، تدریس و ویدئوبلاگینگ
- شاک مانت یکپارچه


- سبک وزن و کاربری آسان
- برخوردار از هدفون مانیتورینگ
- سوکت 1/4"-20 برای استفاده همراه دسته بوم
- کانکتور خروجی مینی پلاگ 3.5 میلی متری
- دارای بادگیر فومی، کیف حمل و خز بادگیر

کاندنسر
سوپر کاردیود
40 هرتز تا 20 کیلوهرتز
200 اهم
38±3- دسی‌بل
3.5 میلی‌متری
دو باتری AA
5*10.33*21 سانتی‌متر
132 گرم
دفترچه راهنما، بادگیر فومی، خز بادگیر، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :