میکروفن یقه ای با سیم بویا BOYA BY-M4C

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M4C

میکروفون BOYA BY-M4C یک مدل یقه ای سیم دار حرفه ای

میکروفون BOYA BY-M4C یک میکروفون یقه ای کاردیود حرفه ای برای انواع رکوردر صدا و دوربین فیلمبرداری است. حتما هنگام جستجو برای خرید یک میکروفن یقه ای سیم بلند با مدل های متنوعی که دارای کانکتورهای لایتنینگ، تایپ سی یا 3.5 میلی متری بوده اند مواجه شده اید. کاربران عادی رغبت زیادی به خرید این نوع میکروفن های یقه ای دارند چرا که کانکتورهای فوق موجب سازگاری با مدل‌های مختلف گوشی موبایل، تبلت، رکوردر، کامپیوتر و دوربین می شود. اما کاربرانی که از دوربین های حرفه ای مانند کم کوردر فیلمبرداری استفاده می کنند برای داشتن بالاترین کیفیت صدا ترجیح می دهند سراغ کانکتورهایی مانند XLR بروند. 

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4C

میکروفون یقه ای دوربین فیلمبرداری مجهز به کانکتور XLR

مدل هایی مانند میکروفون BOYA BY-M4C اصل برای کاربران حرفه ای و افرادی که به دنبال صدایی با کیفیت هستند طراحی و ساخته شده است تا در مقایسه با مدل های برخوردار از کانکتورهایی نظیر 3.5 میلی متری، تایپ سی و... سطح بالاتری از کیفیت صدا و صوت را ارائه دهد. تغذیه میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M4C به وسیله فانتوم پاور 48V صورت می گیرد. الگوی برداشت کاردیود این میکروفون یقه ای دوربین فیلمبرداری صداهای مقابل کپسول را دریافت کرده و صداهای خارج از محور را پس می زند. به همراه این میکروفن یقه ای سیمی یک بادگیر فومی و یک گیره یقه ای نیز عرضه می شود.

مزیت های خرید میکروفن BOYA BY-M4C

- میکروفن یقه ای برای دوربین های فیلمبرداری کم کوردر، رکوردر صدا و...
- میکروفن کاندنسر با الگوی قطبی کاردیود
- صدایی با کیفیت بالا مناسب برای ضبط فیلم و ویدئوی حرفه ای
- تأمین انرژی از طریق فانتوم پاور 48V


- دارای کانکتور خروجی سه پین XLR M
- نسبت سیگنال به نویز ۷۸ دسی بل
- کیفیت صدای طبیعی
- دارای گیره اتصال به یقه و بادگیر فومی

بررسی میکروفون BOYA BY-M4C

کانکتور XLR حرفه ای جهت اتصال به دوربین کم‌کوردر، رکوردر صوتی، میکسر و سایر دستگاه ها

میکروفون BOYA BY-M4C دارای کانکتور XLR حرفه ای است که می تواند همراه با کابل ها یا ورودی های میکروفون XLR استفاده شود. به کارگیری کانکتور XLR در تجهیزات و لوازم صوتی متداول است زیرا نویز کمتری انتقال پیدا کرده و سیگنال به نوعی در برابر نویزها ایزوله شود. البته کاربران خانگی تمایل کمتری به استفاده از کانکتور XLR دارند چون نمی توان آن را به طور مستقیم به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرد.

در مقابل کاربران حرفه ای در استودیوها و هنگام صدابرداری تخصصی از این کانکتور استفاده می کنند. کانکتور XLR امکان اتصال میکروفون را به انواع میکسر، پری امپ میکروفن، رابط صوتی و دوربین فیلم برداری فراهم می سازد. گروهی از کاربران خانگی که در استودیوهای شخصی خود در خانه فعالیت می‌کنند نیز برای داشتن کیفیت صدای بالاتر میکروفون های XLR مانند میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M4C را در کنار کارت صدا یا میکسر کوچک خانگی به کار می گیرند. بهره مندی از کانکتور XLR موجب شده تا میکروفون BOYA BY-M4C صدایی غنی، شفاف و با کیفیت ارائه دهد.

میکروفون یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1

میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BOYA BY-M1 از جمله میکروفن های کاندنسر یقه ای محبوب و پرفروش ارزان قیمت است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه‌ای بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفن به واسطه الگوی تمام جهتی خود سیگنال را از محدوده 360 درجه‌ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط شما تحویل می دهد.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1نمایش محصول
میکروفون BOYA BY-M4C

قابلیت برداشت صدای عالی و راه اندازی آسان میکروفون یقه ای دوربین فیلمبرداری BY-M4C

کیفیت بالای صدای میکروفون BOYA BY-M4C ماحصل ترکیب کپسول کاندنسر عالی و طراحی مطلوب آن است. میکروفون های کاندنسر به خاطر ثبت جزئیات صدا شناخته می شوند و برای انجام ضبط های حرفه ای گزینه اول بسیاری از صدابرداران هستند.

الگوی قطبی به کار رفته در میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4C الگوی کاردیود است که امکان می‌دهد هنگام وصل کردن میکروفن به یقه یا لباس، صدای منبع اصلی به طور جهت‌دار دریافت شده و اصوات ناخواسته سایر منابع صوتی ثبت نشود. این ویژگی به خصوص هنگام ضبط در شرایطی که نمی‌خواهید نویزهای محیطی ضبط شوند به کمک شما خواهد آمد. میکروفون کاردیود بویا مدل BOYA BY-M4C یک میکروفون plug-and-play واقعی است که نیاز به باتری یا هیچ تنظیمی ندارد. کافی است آن را به دوربین کم کوردر یا سایر دستگاه های سازگار متصل کرده و کار خود را آغاز نمایید.

نحوه استفاده از میکروفون BOYA BY-M4C

استفاده از میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M4C به آسانی صورت می گیرد، برای کار با این میکروفون یقه ای بویا کافی است کانکتور XLR آن را به دستگاه خود متصل کرده و میکروفون را از طریق گیره به لباستان وصل نمایید.

میکروفون آماده است و می توانید کارتان را شروع کنید. طول سیم میکروفون BOYA BY-M4C به 2 متر می رسد که برای ویدئوهای سلفی استیک (selfie-stick) مناسب است، همچنین می‌توانید هنگام ضبط با رکوردر صدا دستگاه خود را جیبتان قرار دهید تا صحنه منظم تر به نظر برسد.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول
میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M4C

قیمت میکروفون BOYA BY-M4C برای دوربین فیلمبرداری

میکروفون کاردیود بویا مدل BOYA BY-M4C یک میکروفون یقه ای برای دوربین های حرفه ای فیلمبرداری است که قیمت مناسبی دارد.
مانند سایر محصولات شرکت بویا میکروفن یقه ای سیم دار M4C نیز در مقایسه با تولیدات سایر برندها از قیمت به صرفه تری برخوردار است.
اگر قصد خرید یک میکروفون یقه ای حرفه ای برای اتصال به کم کوردر، میکسر، پری امپ یا کارت صدای خود را دارید، میکروفون BOYA BY-M4C اصل انتظارات شما را برآورده می کند.
برای مقایسه انواع میکروفن دوربین از برندهای معتبر به صفحه آنها در فروشگاه دیجی صدا مراجعه نمایید.

میکروفون کاردیود بویا مدل BOYA BY-M4C

خرید میکروفون BOYA BY-M4C

میکروفون BOYA BY-M4C کاربردهای گوناگونی دارد و برای مصاحبه و خبرنگاری، ضبط فیلم های آموزشی یا تبلیغاتی حرفه ای، ضبط سخنرانی و ارائه، ساخت کلیپ و مستند و ساخت پادکست قابل استفاده است. اگر چه شما به راحتی می‌توانید در بازار مدل‌های خوبی از میکروفون یقه ای یا میکروفون دوربین و موبایل با کانکتورهای 3.5 میلی متری، تایپ سی یا لایتنینگ پیدا کنید، اما چنانچه به دنبال کیفیتی بالا برای ضبط ویدئو با دوربین های فیلمبرداری هستید یا دستگاه شما تنها از کانکتور XLR پشتیبانی می کند، خرید میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4C با قیمت خوبی که دارد، انتخاب مطلوبی برایتان خواهد بود.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M4C

میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M4C به لوازم جانبی خاصی نیاز ندارد و همراه آن یک بادگیر فومی و یک گیره نیز عرضه می شود. فراموش نکنید هنگام خرید هر نوع میکروفونی چه میکروفون BOYA BY-M4C، چه هر مدل دیگری ابتدا سازگاری آن با دستگاه یا دستگاه های ضبط خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که کانکتور مدل مورد نظر با دستگاه شما سازگار است.
همچنین سوالات و ابهامات خود پیرامون تناسب مدل های میکروفون مدنظرتان با نیازها و بودجه خود یا حتی نحوه تشخیص اصلی یا تقلبی بودن میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M4C یا سایر محصولات بویا را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید.

کاندنسر
کاردیود
35 هرتز تا 18 کیلوهرتز
120 دسی‌بل
200 اهم
38±3- دسی‌بل
78 دسی‌بل
کنون/XLR
فانتوم پاور 48V
بادگیر فومی، گیره یقه‌ای
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/04/30 حسین قائم مقامی

با درود به شما

در شرح محصولات ارائه شده حتی آنهایی که با مبلغ 1 میلیون تومان هست ، پیشنهاده خرید قسطی هم داده اید اما وقتی که برای محاسبه اقساط کلیک می کنیم پیام می دهد که خریدهای زیر 5 میلیون تومان شامل نمی شود.

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
شما ریال و تومان را اشتباه وارد کردین که سیستم پیغام خطا داده است. کالاهای زیر 5 میلیون ریال شامل خرید اقساطی نمی باشد.