میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO K3

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO-K3

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K3 یک سیستم بی سیم بسیار جمع و جور با کاربری آسان و قیمت مناسب است که راه حلی جامع برای ضبط صدا بر روی گوشی های آیفون و سایر دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ مانند آیپد و آیپاد تاچ محسوب می شود. سهولت استفاده از این سیستم بیسیم یقه ای سبب شده تا تازه کاران و مبتدیان نیز بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K3 اصل در مقایسه با میکروفن داخلی گوشی های موبایل و تبلت ها، صدای با کیفیت تری ضبط می‌کند. خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی نظیر بلاگر، ولاگر و پادکسترهایی که از دستگاه های های مجهز به پورت لایتنینگ استفاده می کنند می توانند از این میکروفن بویا برای آیفون جهت ضبط صدا بهره ببرند.
 میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4  PRO K3 به همراه یک میکروفن یقه ای تمام جهتی (اومنی) عرضه می شود که به فرستنده کمری این محصول متصل شده و به افراد اجازه می دهد بتوانند هنگام ضبط ویدئو آزادانه در صحنه حرکت کنند. میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K3

سیستم میکروفن بی سیم یقه ای بویا برای آیفون و آیپد

گیرنده جمع و جور میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K3 تا 60 متر برد عملیاتی را پشتیبانی می کند و از طریق پورت لایتنینگ به آیفون، آیپد و سایر دستگاه‌های iOS وصل می شود. از آنجا که این گیرنده سبک وزن و کوچک است، فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی بر روی تجهیزات ضبط صدا سوار می شود. ضمن اینکه به واسطه اتصال مستقیم میکروفون BOYA WM4 PRO K3 از طریق کانکتور لایتنینگ نیاز به هیچ گونه کابل اتصالی نیز وجود ندارد. یک جک هدفون روی گیرنده تعبیه شده که امکان مانیتورینگ بدون تأخیر صدا حین انجام ضبط را فراهم کرده است. جفت شدن فرستنده و گیرنده از قبل در کارخانه انجام شده، بنابراین پس از خرید میکروفون لایتنینگ بویا BY-WM4 PRO-K3 کافی است آنها را روشن کرده، گیرنده را به دستگاه ضبط خود متصل نمایید و کارتان را شروع کنید.
اگر گوشی شما فاقد پورت لایتنینگ است و میکروفون BOYA WM4 PRO K3 برایتان مناسب نیست، جهت مشاهده مدل هایی از میکروفون موبایل دارای پورت تایپ سی یا جک 3.5 به صفحه میکروفون های موبایل دیجی صدا مراجعه نمایید. میکروفون BOYA WM4 PRO K3

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K3

مشخصات میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K3 مناسب ضبط صدا با گوشی موبایل و تبلت مجهز به کانکتور لایتنینگ

- سیستم میکروفن بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتزی
- ایده آل و مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو، کلیپ، مستند، پادکست، گزارش و مصاحبه با گوشی موبایل آیفون و تبلت آیپد
- ضبط صدایی بسیار شفاف
- دارای ولوم کنترل مستر
- محدوده عملیاتی تا 60 متر (در صورت فقدان موانع)
- گیرنده بسیار جمع و جور و کوچک
- کانکتور دارای گواهی نامه MFI مورد تایید اپل
- دارای میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- فرستنده کمری تغذیه شده توسط دو باتری AAA
- امکان مانیتورینگ صدا از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری

بررسی ویژگی های میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K3

میکروفون وایرلس بویا 2.4 گیگاهرتزی دارای لایتنینگ

میکروفون BOYA WM4 PRO K3 یک سیستم میکروفون وایرلس 2.4 گیگاهرتزی است که شرکت بویا به طور خاص برای دستگاه های iOS دارای پورت لایتنینگ نظیر آیفون و آیپد طراحی کرده و شامل فرستنده کمری مدل TX4 Pro، گیرنده کوچک مجهز به کانکتور لایتنینگ مدل BY-WM4 PRO RXD و میکروفن یقه ای اومنی می شود. فراموش نکنید اگر طی فرایند انتخاب و خرید میکروفون بیسیم بویا مدل BY-WM4  PRO K3 اصل یا هر مدل دیگری سوال بی پاسخ یا نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، کارشناسان دیجی صدا در کنار شما هستند.

طراحی ساده و تجربه بهتر با میکروفون لایتنینگ بویا

گیره کمری میکروفون BOYA WM4 PRO K3 اصل در محدوده 360 درجه ای قابل تنظیم است تا به‌کارگیری آن در زوایای گوناگون امکان پذیر باشد. فرستنده TX4 Pro که توسط دو باتری AAA تغذیه می شود، تا 11.5ساعت ضبط را پشتیبانی می کند. برای اینکه در برد عملیاتی 60 متری  (بدون موانع) بهترین دریافت سینگال را داشته باشید، در حین استفاده از میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 آنتن را به سمت بالا نگهدارید.

میکروفن مخصوص موبایل آیفون با سایز جمع و جور و استفاده آسان

در مقایسه با سیستم های وایرلس متداول ساختار جمع و جور میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 راحتی و انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار شما می گذارد. ضمن اینکه عملکرد plug-and-play این مدل باعث شده تا استفاده از آن برای کاربران با هر سطحی از تجربه آسان باشد. از همین روست که افراد خبرنگار، گزارشگر، پادکستر، بلاگر، یوتیوبر، مستندساز و تولید کننده محتوایی که از دستگاه های iOS برای ضبط ویدئو استفاده می کند از کاربری ساده میکروفون یقه ای بیسیم BOYA BY-WM4 Pro-K3 استقبال خواهد کرد.

راهکار صوتی حرفه ای برای تولیدکنندگان محتوا

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 یک راهکار صوتی حرفه ای است که نوید برداشت صدایی شفاف و قابل فهم را به کاربران می دهد. این سیستم برای ساخت پادکست، ولاگینگ، خبرنگاری موبایلی و یا تولید محتوا در آپارات، اینستاگرام و یوتیوب و در کل کاربران دارای دستگاه های iOS (آیپد، آیفون) گزینه‌ای مناسب و خوب است. از آنجایی که گیرنده این میکروفون بی سیم بویا دو کانال است، شما می‌توانید با متصل کردن یک فرستنده دیگر، هم زمان از دو فرستنده برای ضبط دو منبع صوتی بهره ببرید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور و مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان قیمت برای ضبط صدا روی انواع دوربین، کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل، رکوردر صدا و کامپیوتر ارائه می‌دهد. این سیستم بیسیم یقه ای محبوب بویا در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول
میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO K3

طرز استفاده از میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-WM4 PRO K3 مخصوص آیفون و آیپد

گیرنده و فرستنده میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 را روشن کرده و برای جفت شدن دکمه مربوطه را فشار دهید. سپس گیرنده را از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه آیفون یا آیپد خود وصل کنید. این تمام کاری است که برای شروع باید انجام دهید. فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM4 PRO K3 سبک وزن بوه و حمل و جابه جایی آنها به سادگی انجام می گیرد.
- BOYA BY-WM4 PRO-RXD یک گیرنده بیسیم دو کانال دارای گواهی نامه MFI اپل است که تأمین انرژی آن توسط دستگاه های iOS صورت می گیرد.
- میکروفون یقه ای گیره دار که به فرستنده کمری سبک متصل می‌شود از الگوی برداشت اومنی بهره‌مند است و سطح باثباتی از صدا را ارائه می‌دهد.
- ولوم gain امکان بهینه سازی سطح سیگنال صدا را به سادگی و به طور مؤثر فراهم می آورد.
- خروجی هدفون 3.5 میلی متری گیرنده بیسیم BOYA BY-WM4 PRO-RXD مانیتورینگ بدون تأخیر را ممکن می سازد.
- یک چراغ LED روی دستگاه قرار دارد که پاور و سطح پایین باتری را نشان می دهد.

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO K3

میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K3 برای چه کارهایی قابل استفاده است؟

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO-K3 یک میکروفن حرفه ای است که مخصوص دستگاه های قابل حمل نظیر آیفون و آیپد طراحی شده و به وسیله کانکتور لایتنینگ به آنها وصل می شود. سیستم‌های بی سیم دامنه استفاده بزرگی دارند و راحتی و آزادی مطلوبی را فراهم می کنند.
با رشد شبکه های اجتماعی بر تعداد علاقه مندان به ضبط ویدئو یا صوت از طریق گوشی های موبایل نیز افزوده شده است. اغلب سازندگان فیلم، ویدئو و کلیپ، مستند و سایر انواع محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند سراغ مدل‌های بیسیم و یقه ای بروند تا هم در هنگام ضبط برنامه آزادی عمل بیشتری داشته باشند و هم در مکان ها و موقعیت های گوناگون با مشکل مواجه نشوند. اما میکروفن های بی سیم برندهای مشهور اغلب قیمت بالایی داشته و خرید آنها برای کابران عادی به خصوص تازه کاران به صرفه نیست.
در این بین محصولاتی مانند میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 جزء گزینه های خوب و ارزان قیمت برای دارندگان آیفون و آیپد قرار می‌گیرند.

میکروفون بی سیم یقه ای بویا WM4 PRO-K3

میکروفون BOYA WM4 PRO K3 به علت وزن کم و اندازه کوچک دامنه کاربرد گسترده ای داشته و در استودیو خانگی یا فضای باز قابل استفاده است.
همچنین قیمت آن نیز چندان گران نبوده و هزینه زیادی به خریدار تحمیل نمی کند. اگر کاربر گوشی موبایل یا تبلت اندروید هستید نگران نباشید، تنوع مدل های میکروفون موبایل و دوربین فروشگاه دیجی صدا بالا بوده و شما می توانید بر اساس بودجه و نیاز خود مدلی مطلوب در آن پیدا کنید.

مزیت های خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 برای ضبط صدا با موبایل

- دارای گیرنده بی سیم دو کانال
- مناسب برای آیفون و آیپد
- میکروفون لایتنینگ خوب به عنوان میکروفون پادکست ، بلاگری ، ولاگری ، یوتیوبری ، خبرنگاری، گزارشگری و..
- اندازه جمع و جور و وزن کم
- اتصال مستقیم از طریق لایتنینگ، بدون نیاز به کابل
- به همراه میکروفون یقه ای تمام جهتی
- راه اندازی آسان و سریع
- امکان به کارگیری هم زمان حداکثر 8 سیستم

میکروفن بی سیم BOYA BY- WM4 PRO-K3

قیمت میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K3 مخصوص آیفون و آیپد

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 یک میکروفن بی سیم و یقه ای ارزان قیمت مناسب آیفون و آیپد است که برای افراد یا گروه هایی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند گزینه ای مطلوب به شمار می رود. برای مقایسه قیمت انواع میکروفون بیسیم می توانید به صفحه این محصولات در فروشگاه دیجی صدا مراجعه نمایید. دارندگان آیفون و آیپد می توانند به راحتی از این سیستم بی سیم و میکروفون یقه ای آن استفاده کرده و برای ضبط فیلم و ویدئو از امکانات میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K3 بهره مند شوند.

خرید میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3

به علت اینکه گیرنده بی سیم جمع و جور و کوچک میکروفن BY-WM4 PRO-K3 شرکت بویا تنها به کانکتور لایتنینگ مجهز است، بنابراین فقط به دستگاه های دارای این پورت مانند گوشی های موبایل آیفون و تبلت های آیپد متصل می شود. دارندگان آیفون و آیپد می توانند برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود این میکروفون حرفه ای ضبط صدا را در لیست بررسی های خود قرار دهند. خرید میکروفن بیسیم یقه ای BY-WM4 PRO-K3 انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد. تفاوتی ندارد شما یک بلاگر یا ولاگر باشید که برای ضبط فیلم، کلیپ و ویدئو در آپارات و اینستاگرام قصد خرید میکروفون بی سیم دارید یا اینکه برای اجرای برنامه زنده در استودیو، ساخت مستند، گزارش و خبرنگاری یا حتی تدریس در جستجوی یک مدل حرفه ای و کارآمد هستید، در هر حال میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K3 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که نیازهایتان را برآورده می کند.

وزن سبک و اندازه کوچک این محصول بویا به شما امکان می دهد آن را به راحتی در کیف خود قرار داده و همراه خود جابه‌جا کنید و در هر مکان و زمانی بتوانید به سهولت و سادگی گیرنده میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K3 را به آیفون و آیپد خود متصل نموده و ضبط صدا داشته باشید.

میکروفن بی سیم رود RODE GO II Single

میکروفن رود Wireless GO II Single یک میکروفن وایرلس کوچک و فوق العاده جمع و جور است که به خاطر قابلیت‌های منحصربه‌فردی مثل چند کاره بودن و فرم بسیار کم حجم شناخته شده است. خرید میکروفن بیسیم رود وایرلس گو 2 سینگل برای تولیدکنندگان محتوا در هر عرصه‌ای خوب و مناسب است. در واقع RODE GO II Single همه کاره ترین سیستم میکروفن بی سیم دوربین و موبایل موجود در بازار است.

نمایش محصول

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K3

از آنجایی که میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K3 برای اتصال به آیفون و آیپد نیاز به هیچ کابلی نداشته و به طور مستقیم از طریق کانکتور لایتنینگ وصل می شود، در پکیج آن نیز کابل های اتصال متداول وجود ندارد.

- گیرنده بیسیم دو کانال BY-WM4 PRO RXD
- فرستنده TX4 Pro
- میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- گیره میکروفن یقه ای سوسماری
- بادگیر فومی

تولید محتوا, کنفرانس, سخنرانی, موسیقی
سازگار با سیستم های دارای پورت لایتنینگ
اومنی
35-14000 هرتز
90 دسی بل
ندارد
ندارد
ندارد
لایتنینگ
فرستنده : 47 گرم | گیرنده : 12 گرم
فرستنده, کیف, گیرنده, میکروفون
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/05/24 Nahid Ehsan

من میکروفون یقه ای بی سیم BOYA BY-WM4 Pro-K3 رو به عنوان اولین میکروفون انتخاب کردم و واقعا راضی هستم، کیفیت صدای خوب لایتینگ بدون سیم و وایرلسی و راحت. از هر نظر میکروفون عالی هستش ممنون از سایت خوبتون که قیمت و تخفیف زدید و همینطور ارسال سریعتون. سپاسگزارم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خدا روشکر و خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.

من میکروفون بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO K3 رو من به عنوان اولین میکروفون انتخاب کردم و از سایت شما خرید کردم. و واقعا راضی هستم. از نظر قیمت و جنس اصل و با کیفیت و قیمت مناسب که زدید. ممنون و متشکر