میکروفن استودیویی بویا BOYA M1000

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M1000

میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-M1000

میکروفون BOYA M1000 یک میکروفون کاندنسر دیافراگم بزرگ است که برای کاربردهای ضبط استودیویی طراحی شده و البته برای ضبط صدا در خانه نیز گزینه خوبی است. این میکروفون سه الگوی قطبی کاردیود، اومنی دایرکشنال و فیگور 8 را در اختیار شما قرار می دهد که هر سه الگو دارای کاربردهای مخصوص خود در محیط‌های استودیویی هستند. میکروفن استودیویی BOYA BY-M1000 مناسب ضبط وکال و صدای انواع ساز در پروژه های و برنامه های ضبط حرفه ای برای خوانندگان، ترانه سرایان، پادکسترها، هنرمندان صداپیشه، ضبط کنندگان میدانی و ضبط های استودیو خانگی است. به علاوه میکروفن پاسخ فرکانسی صاف و همواری دارد که سیگنال های صوتی در طیف های رنجی مختلف را دقیقا بازتولید می کند. میکروفون BOYA M1000 مجهز به کانکتور XLR است که مناسب استفاده های تخصصی بوده و موجب ضبط صدایی با کیفیت می شود.

میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M1000

میکروفون استودیویی کاندنسر مولتی پترن و چند کاره BOYA BY-M1000

میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M1000 از پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز برخوردار است، همچنین سوئیچ فیلتر low-cut آن با دو موقعیت برخی از نویزهای فرکانس پایین را کاهش داده و در شرایطی که به فرکانس های سطح پایین نیازی نیست، سیگنال را بهبود بخشیده و اصلاح می کند. پد 10dB- در زمانی که میکروفون را برای ضبط صدای منابع بلند مانند درامز استفاده می کنید، یک مزیت به شمار می رود. هر دو سوئیچ بر روی بدنه میکروفن قرار دارند.
میکروفون بویا BOYA M1000 از فلز ساخته شده و تغذیه آن از فانتوم پاور استاندارد 24V یا 48V است که توسط پری امپ، کنسول یا رابط صوتی شما تأمین می گردد. یک کابل میکروفن 3 متری، یک شاک مانت، یک پاپ فیلتر و یک حدیده مبدل 3/8 به 5/8 اینچی برای تطبیق پیدا کردن با انواع استند میکروفن نیز عرضه می شود.

ویژگی ها و مزیت های خرید میکروفون BOYA M1000

- دیافراگم بزرگ طلااندود 1.3 اینچی
- میکروفون کاندنسر با کیفیت Broadcast
- میکروفن حرفه ای ضبط صدا برای کامپیوتر، مناسب برای استفاده های استودیویی و رسانه ای مانند ضبط پادکست، صداگذاری و دوبله، ضبط صدای ساز، خوانندگی و وکال پرفورمنس
- دارای الگوهای قطبی کاردیود، اومنی و فیگور 8
- پاسخ فرکانسی گسترده و خطی و نویز بسیار پایین
- سوئیچ پد 0dB و 10dB-

- حذف نویزهای خارج از محور به منظور ضبط صدایی شفاف
- دارای سوئیچ فیلتر برش فرکانس های پایین (low-cut) در 150 هرتز
- فانتوم پاور 24V یا 48V
- بدنه تمام فلزی
- کانکتور 3پین XLR استاندارد
- دارای حدیده های 5/8 و 3/8 اینچی برای مبدل
- برخوردار از شاک مانت و پاپ فیلتر
- همراه با کابل XLR سه متری

میکروفن استودیویی رود Rode NT1A

میکروفون کاندنسر استودیویی Rode NT1A از جمله محبوب‌ و ساکت‌ترین میکروفون های استودیویی جهان است. ویژگی های جذاب آن در کنار قیمت مناسبش این میکروفون کاردیود را در میان گزینه های برتر و مطلوب بسیاری از صدابرداران و صاحبان استودیوهای خانگی قرار داده است. میکروفن NT1A داینامیک رنج گسترده و تحمل فشار صدای بالایی دارد، ضمن آنکه سلف نویز پایین آن، وضوح صدای بیشتر و امکان ضبط وکال، گیتار و پرکاشنی بی مانند را فراهم می آورد.

نمایش محصول
میکروفون BOYA M1000

بررسی میکروفون استودیویی بویا BOYA M1000

میکروفون کاندنسر دیافراگم بزرگ با کانکتور XLR

میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA M1000 یک میکروفن کاندنسر مولتی پترن با دیافراگم بزرگ است که از خروجی XLR (کنون) جهت استفاده همراه با پری آمپ های میکروفن، انواع میکسر، رابط صوتی، کارت صدا و دوربین فیلمبرداری برخوردار است. به کارگیری کانکتور XLR در تجهیزات صوتی حرفه ای متداول است، زیرا نویز کمتری را انتقال داده و در نتیجه به بهبود کیفیت صدا کمک می کند.

از آنجا که این کانکتور به طور مستقیم به کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی موبایل وصل نمی شود، استفاده از میکروفون های XLR بین کاربران خانگی رواج ندارد و این قبیل میکروفون ها بیشتر در پروژه های ضبط تخصصی و استودیوهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.
البته آن دسته از کاربران خانگی که تمایل به داشتن بالاترین سطح کیفیت دارند نیز برای تولید آثارشان از میکروفون های XLR مانند میکروفون استودیویی BOYA BY-M1000 در کنار کارت صدا یا میکسر کوچک خانگی بهره می برند. می توان گفت این محصول برای ضبط وکال، ضبط و ساخت پادکست؛ گویندگی، دوبله و صداگذاری؛ ضبط صدای ساز، خوانندگی و کاربردهای مشابه گزینه ای ایده آل و خوب به شمار می رود. میکروفن از فانتوم پاور استاندارد 24V یا 48V استفاده می کند که توسط کانکتور XLR استاندارد تغذیه می شود.
اگر به دنبال خرید میکروفون استودیویی USB یا میکروفون تولید محتوا هستید، نگران نباشید، تنوع مدل های فروشگاه دیجی صدا بالاست و شما با کمی جستجو می توانید از میان محصولات عرضه شده از برندهای معتبر مدلی متناسب با هدف و بودجه خود پیدا کنید.

میکروفن استودیویی بهرینگر BEHRINGER TM1

میکروفون های کاندنسر انتخاب اول صدابرداران حرفه ای برای ضبط وکال استودیویی هستند. میکروفون بهرینگر BEHRINGER TM1 یک میکروفن کاندنسر دیافراگم بزرگ با کپسول 1 اینچی است که طراحی شده تا سال‌های سال به عنوان میکروفون استودیویی در کنار شما باشد. این میکروفون چند کاره با نویز داخلی پایین، داینامیک رنج گسترده و الگوی قطبی کاردیود گزینه ای خوب برای ضبط های استودیویی و تولید محتوا به شمار می رود.

میکروفن استودیویی بهرینگر BEHRINGER TM1نمایش محصول

میکروفن بهرینگر BEHRINGER C1

میکروفن استودیویی بهرینگر C1، میکروفونی است که آرزوی علاقه‌مندان به ضبط صدای خانگی را به واقعیت تبدیل کرده است. میکروفن C1 که دارای کیفیتی بالا و عالی است با این هدف طراحی شده تا صدای شما را با حساسیت و دقتی مثال زدنی ضبط کند. این میکروفون استودیویی ارزان قیمت با نویز بسیار پایین، انتخابی مناسب برای هر نوع سناریوی ضبط صدا و صوت حرفه ای می باشد و آن قدر مقاوم هست که آن را هر جا که دوست دارید ببرید.

میکروفن بهرینگر BEHRINGER C1نمایش محصول
میکروفن استودیویی BOYA BY-M1000

میکروفون BOYA M1000، یک مولتی پترن همه کاره با صدای استودیویی حرفه ای

میکروفون BOYA M1000 به واسطه کپسول کاندنسر خوب خود صدایی با کیفیت حرفه ای در سطح استودیو را در اختیار شما می گذارد. این میکروفن چند کاره مولتی پترن دارای الگوهای قطبی کاردیود (Cardioid)، دو جهتی (Bidirectional) و تمام جهتی (Omnidirectional) است. این ویژگی میکروفون استودیویی BOYA BY-M1000 سبب شده تا کاربران هنگام میکروفن‌گذاری برای سناریوها و منابع صوتی مختلف انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر روی صدا را تجربه کنند.

میکروفن استودیویی BOYA BY-M1000

الگودی کاردیود صداهای پشت میکروفن را نادیده گرفته و به شما امکان می دهد تا منابع صوتی را به دیوارها نزدیک تر نمایید، این الگو مناسب ترین الگوی برداشت صدا برای پروژه های ضبط حرفه ای یا ضبط خانگی مانند ضبط وکال، خوانندگی، ضبط صدای ساز و نوازندگی است. الگوی اومنی دایرکشنال یا تمام جهتی فاز و پاسخ فرکانسی هموار و متعادلی را در تمام اطراف کپسول میکروفون استودیویی بویا BOYA M1000 فراهم می کند. این الگو که به آن همه جهتی نیز گفته می شود برای پادکست های چند نفره و میزگردهای صوتی و ضبط صدای چند نفر یا چند ساز انتخاب مطلوبی است.

الگوی فیگور 8 یا دوجهتی صداهای طرفین کپسول را رد می کند در حالی که جلو و عقب میکروفون از پاسخ فرکانسی و فاز یکسانی برخوردار هستند، که این حالت گزینه ای ایده آل برای زمانی است که بخواهید از یک میکروفون برای ضبط صدای دو ساز بهره ببرید. این الگو برای ضبط مصاحبه، گفتگوی دو نفره، ضبط وکال و صدای ساز استفاده می شود، در واقع شرایطی که فقط صداهای جلو و عقب میکروفن مهم بوده و صداهای طرفین نباید ثبت شوند.

کنترل پیشرفته ، انعطاف پذیری در عملکرد

میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA BY-M1000 اصل دارای کانکتور استاندارد XLR سه پین است، از این رو می توان آن را به پری امپ، رابط صوتی و کارت صدا، میکسر و پردازنده حرفه ای وصل کرد. همچنین وجود کلید کنترل gain دو حالته تا 10dB- کم کردن gain را ممکن می سازد و فیلتر برش نیز فرکانس های پایین را حذف می کند. یک دکمه mute نیز بر روی بدنه میکروفون BOYA M1000 تعبیه شده است. به دلیل وجود حدیده های 5/8 و 3/8 اینچی این میکروفن استودیویی بویا به همراه انواع بوم یا استند میکروفون جهت به کارگیری در موقعیت ها و شرایط گوناگون قابل استفاده است.

کاربردهای میکروفون استودیویی BOYA BY-M1000

میکروفون BOYA M1000میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M1000 یک میکروفون مولتی پترن و چند کاره است که نیازهای متنوعی را از شما پوشش داده و در شرایط و موقعیت های گوناگون قابل به کارگیری است. بهره مندی از الگوهای دریافت صدای کاردیود، فیگور 8 و تمام جهتی این مدل را به یک میکروفون مخصوص ضبط صدای همه کاره حرفه ای تبدیل کرده است. شما با خرید میکروفون BOYA M1000 سه الگوی پر طرفدار را در اختیار خواهید داشت که آزادی عمل مطلوبی را برایتان فراهم می کنند، در واقع گویا از 3 میکروفون مختلف استفاده می کنید.
ضمن اینکه قیمت ارزان آن در مقایسه با دیگر میکروفون های مولتی پترن باعث شده شما به راحتی بتوانید در استودیو شخصی یا استودیو خانگی خود این میکروفون استودیویی بویا را به کار بگیرید. می توان از میکروفون بویا BOYA BY-M1000 برای بیشتر کاربردهای ضبط وکال، ضبط صدای ساز مثل صدای گیتار، ویولن و پیانو، ضبط زنده چند منبع صدا و مواردی مانند ضبط خوانندگی و نوازندگی، ضبط پادکست، گویندگی، نریشن، دوبله و صداگذاری، آموزش، تدریس و معلمی، تولید محتوا و استریم سود برد.

قیمت میکروفن استودیویی BOYA BY-M1000

میکروفون BOYA M1000همان طور که اشاره کردیم میکروفون های مولتی پترن (با الگوی چندگانه) به عنوان میکروفون هایی چند کاره یا همه کاره، ابزارهایی مفید و راهگشا هستند که استفاده از آنها در شرایط گوناگون امکان پذیر است و نیازهای متنوعی را از کاربران برآورده خواسته و آزادی عمل مطلوبی را برای آنها فراهم می کنند.
خرید یک میکروفن چند کاره مانند میکروفون استودیویی بویا BOYA M1000 اصل شما را از خرید دو یا سه میکروفون معمولی بی نیاز کرده و در هزینه و زمانتان صرفه جویی می کند، به خصوص اگر مجهز به کانکتور XLR باشد. به همین علت است که قیمت میکروفون های مولتی پترن معمولا از میکروفون های معمولی بیشتر است، برای مثال می توانید قیمت میکروفون کاندنسر استودیویی Rode NT2A را مشاهده کنید.
اما از آنجا که تجهیزات صوتی بویا اقتصادی هستند و قیمت خوبی دارند، میکروفون BOYA M1000 نیز یک میکروفون استودیویی ارزان قیمت است که حتی کاربران خانوادگی هم می توانند آن را خریداری کنند و از مزایای چند الگوی قطبی در کنار یکدیگر بهره مند شوند.

میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M1000

آیا خرید میکروفون BOYA M1000 برای من مناسب است؟

اگر شما تنها در یک حوزه فعالیت می دهید و قصد ندارید زمینه کاری خود را تغییر داده یا موقعیت های مختلف ضبط صدا را تجربه نمایید، خرید میکروفون های معمولی با یک الگوی دریافت برای شما بهتر است. اما اگر در حوزه های گوناگون فعالیت داشته و هر روز با ضبط صدا آن هم در شرایط متنوع سروکار دارید، خرید میکروفون چند کاره و مولتی پترن نظیر میکروفون استودیویی BOYA M1000 راهکار خوبی برای شماست. برای مثال اگر هم پادکست می سازید، هم به ضبط نوازندگی علاقه دارید یا هر از گاهی با حضور مهمان پادکست ضبط می‌کنید.

میکروفن استودیویی BOYA BY-M1000

همچنین اگر به دنبال کیفیت بالا در سطح صدای استودیویی هستید نیز خرید میکروفن استودیویی BOYA BY-M1000 به واسطه وجود کانکتور XLR انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. کیفیت قابل قبول این میکروفن استودیویی بویا آن را به یک میکروفون مناسب برای ضبط پادکست ، استریم ، گویندگی و نریشن و تولید محتوا تبدیل کرده است. برای خرید میکروفون استودیی USB یا دیگر مدل های میکروفون مانند میکروفون دوربین و موبایل یا میکروفون تولید محتوا توصیه می کنیم از صفحات این محصولات بازدید نمایید. همچنین اگر درباره تشخیص میکروفون بویا اصلی و تقلبی سوال یا ابهامی دارید، کارشناسان ما در کنار شما هستند.

کاندنسر
کاردیود، اومنی‌دایرکشنال، فیگور 8
34 میلی‌متر
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
200 اهم
33±3- دسی‌بل
80 دسی‌بل
ندارد
دارد
دارد
کنون/XLR
فانتوم پاور 24V یا 48V
18.5*11.5*20.7 سانتی‌متر
812 گرم
کابل XLR سه متری، لرزه‌ گیر، پاپ فیلتر
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/23 محمد امین کامکار

سلام برای کار خوانندگی این میکروفون رو توصیه می کنید؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
این میکروفون مدل خوبی است که برای خوانندگی هم مناسب است. با توجه به اینکه مولتی پترن است در این رنج قیمت یکی از کامل ترین کیت هاست. در واقع برای افرادی که به دنبال مدل های اقتصادی و به صرفه هستند، این مدل، گزینه خیلی خوبی است و مشکلی ندارد.

1401/10/20

این میکروفن کارت صدا لازم داره؟

پاسخ دیجی صدا:
حتما نیاز به کارت صدا دارد. باید از کارت صدا و یا از میکسری که کارت صدا دارد، استفاده شود به‌ دلیل اینکه نیاز به پری امپ دارد.

1401/11/06 Behnam Mohammadi

سلام جک مخصوص گوشی و لپ تاپ داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
خیر، این میکروفون را نمی توان به صورت مستقیم به گوشی یا لپ تاپ وصل کرد و حتما باید کارت صدایی داشته باشید که فانتوم پاور داشه باشد.