میکروفن استودیویی بویا BOYA M800

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA BY-M800

میکروفون استودیویی BOYA BY-M800با میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800 صدای خوانندگی یا نوازندگی خود را ضبط کنید، پادکست بسازید، تولید محتوای آنلاین و تدریس داشته باشید یا صداگذاری و دوبله انجام دهید. BOYA BY-M800 یک میکروفون کاندنسر دیافراگم بزرگ است که برای کاربردهای استودیویی طراحی شده است و الگوی دریافت کاردیود و پاسخ فرکانسی صاف و هموار بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را در اختیار شما قرار می دهد. خرید میکروفن های کاندنسر (خازنی) استودیویی به افرادی توصیه می شود که قصد دارند آثار و تولیداتشان از کیفیت صدایی حرفه ای برخوردار باشد.
می توانید از میکروفون بویا M800 برای ضبط وکال، سخنرانی، پادکست، دوبله و گویندگی، تولید محتوا و ضبط صدای ساز مانند گیتار در استودیوی حرفه ای یا خانگی خود بهره ببرید. این میکروفون مجهز به کانکتور XLR است، بنابراین برای استفاده از آن روی کامپیوتر و لپ تاپ نیاز به یک کارت صدا یا میکسر مناسب است.

بررسی میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 اصل

میکروفون کاندنسر مخصوص استودیو

میکروفون های کاندنسر یا خازنی صدا را با دقت و کیفیت مطلوبی ثبت می کنند. این میکروفون ها از دهه های گذشته برای ضبط وکال در استودیو، ضبط صدای ساز و ادوات آکوستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند و به کارگیری آنها در استودیوهای رادیویی و حرفه ای امر رایجی است. میکروفون های خازنی معمولا قادر به ضبط جزییات بیشتری از صدا بوده و از پاسخ فرکانسی خطی و گسترده ای برخوردارند. چنانچه شما هم به دنبال میکروفون های خوب جهت ضبط صدا در استودیوی حرفه ای یا شخصی هستید، بهتر است مدل های کاندنسر را در اولویت انتخاب قرار دهید. دیجی صدا مدل های مختلفی از میکروفن استودیویی و میکروفن استودیویی USB را برای مخاطبان خود تدارک دیده است که شما می‌توانید با مقایسه و ارزیابی مشخصات آنها به انتخاب مدل مطلوب و مورد پسند خود نزدیک شوید.

میکروفون بویا M800 اصل از جمله مدل هایی است که مخصوص استودیو و کاربردهای استودیویی طراحی شده است. اگرچه این میکروفون برای ضبط وکال، خوانندگی، ضبط صدای ساز، دوبله و نریشن گزینه ای مناسب و خوب است اما دامنه کاربردهای آن به این موارد محدود نبوده و می توان از میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 برای ضبط پادکست و استریم، فیلم آموزشی یا استفاده های مشابه نیز بهره گرفت. میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800

میکروفون BOYA BY-M800 از فلز ساخته شده و تغذیه آن از فانتوم پاور 24 یا 48 ولتی است که توسط پری امپ، کنسول یا کارت صدای شما تأمین می گردد. به عبارت دیگر این میکروفن استودیویی XLR به طور مستقیم به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمی شود. یک کابل میکروفن 3 متری، یک شاک مانت، یک پاپ فیلتر و یک حدیده مبدل 3/8 به 5/8 اینچی برای تطبیق پیدا کردن با انواع استند میکروفن نیز به همراه محصول عرضه می شود. میکروفون بویا m800

مجهز به کانکتور XLR برای انتقال نویز کمتر

میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 از کانکتور XLR (کنون) بهره می برد. به کارگیری این کانکتور در تجهیزات و لوازم صوتی متداول است چرا که باعث می شود نویز کمتری انتقال پیدا کرده و سیگنال به نوعی در برابر نویزها ایزوله شود. اگرچه کاربران خانگی به این نوع کانکتور رغبت کمتری دارند چون به صورت مستقیم به کامپیوتر و لپ تاپ وصل نمی شود، اما کاربران حرفه ای در استودیوها و هنگام صدابرداری تخصصی از این کانکتور استفاده می کنند. کانکتور XLR امکان اتصال میکروفون را به انواع پری امپ میکروفن، میکسر، رابط صوتی و دوربین فیلم برداری فراهم می سازد. گروهی از کاربران خانگی که در استودیوهای شخصی خود در خانه فعالیت می کنند نیز برای داشتن کیفیت صدای بالاتر میکروفون های XLR مانند میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 را در کنار کارت صدا یا میکسر کوچک خانگی به کار می گیرند. میکروفون استودیویی BOYA BY-M800

میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800

الگوی قطبی کاردیود برای دریافت صدای بهتر

به واسطه بهره مندی از الگوی برداشت کاردیود، ناحیه دریافت صدای میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 بر قسمت جلوی آن متمرکز بوده و ثبت صداهای محیط در آن به حداقل رسیده است، چرا که الگوی کاردیود صداهای خارج از محور را رد کرده و نادیده می گیرد. الگوی قطبی کاردیود از جمله الگوهای برداشت محبوب برای ضبط صدا به شمار می رود.
میکروفون های کاردیود جهت ضبط وکال در خانه یا استودیو به کار می روند و برای ضبط خوانندگی، یا به عنوان میکروفون گویندگی، دوبله، نریشن، پادکست، استریم و یا حتی ضبط صدای نوازندگی و ساز مانند گیتار و پیانو و سایر ادوات مناسب هستند. همچنین با وجود پاسخ فرکانسی گسترده و خطی میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800 اصل می توانید صدا را کامل ثبت کنید.

کنترل بهتر صدا با سوئیچ های میکروفون BOYA M800

میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 دارای یک سوئیچ 10dB- و سوئیچ فیلتر برش فرکانس پایین (low-cut) است که مانع از مواجهه با overload صدا در زمان ضبط می شود.
سوئیچ فیلتر برش فرکانس پایین این میکروفون استودیویی ارزان قیمت به شما در حذف برخی از نویزهای فرکانس پایین کمک کرده و در شرایطی که به فرکانس های سطح پایین نیازی نیست، سیگنال را بهبود بخشیده و اصلاح می کند.
پد 10dB- در زمانی که میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800 را برای ضبط صدای منابع بلند مانند درامز استفاده می کنید، یک مزیت به شمار می رود.
هر دو سوئیچ 10dB- و برش فرکانس پایین بر روی بدنه این میکروفن کاندنسر کاردیود قرار گرفته اند و به راحتی می توان از آنها استفاده کرد.

لوازم جانبی میکروفون استودیویی ارزان قیمت بویا BOYA BY-M800

میکروفون BOYA M800 به همراه تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای ضبط صدایی با کیفیت استودیویی در خانه عرضه می شود. طراحی محفظه این میکروفن شامل یک ساختار تمام فلزی محکم و بادوام است. بویا M800 از فانتوم پاور 24 یا 48 ولت استاندارد استفاده می کند که از طریق کانکتور استاندارد XLR تأمین می شود. لوازم جانبی میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 شامل شاک مانت، پاپ فیلتر و کابل رابط 3متری است. تجربه تولیدمحتوا با استفاده از این میکروفون برایتان خوشایند خواهد بود.
به دلیل وجود حدیده های 5/8 و 3/8 اینچی، میکروفون BOYA BY-M800 اصل به همراه انواع بوم یا استند میکروفون قابل استفاده بوده و می توان آن را در موقعیت ها و شرایط گوناگون و سناریوهای ضبط مختلف به کار گرفت.

میکروفون استودیویی بهرینگر BEHRINGER TM1

میکروفون بهرینگر BEHRINGER TM1 یک میکروفن کاندنسر دیافراگم بزرگ است که طراحی شده تا سال‌های سال به عنوان میکروفون استودیویی در کنار شما باشد. این میکروفون چند کاره با نویز داخلی پایین، داینامیک رنج گسترده و الگوی کاردیود گزینه‌ای خوب برای ضبط استودیویی و تولیدمحتوا به‌شمار می‌رود.

میکروفون استودیویی بهرینگر BEHRINGER TM1نمایش محصول

میکروفن استودیویی رود Rode NT1A

میکروفون کاندنسر استودیویی Rode NT1A از جمله محبوب‌ و ساکت‌ترین میکروفون های استودیویی جهان است. ویژگی های جذاب آن در کنار قیمت مناسبش این میکروفون کاردیود را در میان گزینه های برتر و مطلوب بسیاری از صدابرداران و صاحبان استودیوهای خانگی قرار داده است. میکروفن NT1A داینامیک رنج گسترده و تحمل فشار صدای بالایی دارد، ضمن آنکه سلف نویز پایین آن، وضوح صدای بیشتر و امکان ضبط وکال، گیتار و پرکاشنی بی مانند را فراهم می آورد.

نمایش محصول
میکروفون بویا m800

کاربردهای میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800

میکروفون BOYA M800 یک میکروفون استودیویی ارزان قیمت است که قادر است نیازهای متنوعی را از شما در استودیو شخصی یا خانگی بر طرف سازد. انتظار شما از یک میکروفون کاندنسر استودیویی چیست؟
بتوانید آن را برای ضبط وکال و خوانندگی، ساخت پادکست ، برگزاری برنامه زنده، لایو و استریم یا جهت انجام صدا گذاری و دوبله به کار ببرید؟

یا می خواهید برای ضبط صدای ساز مانند صدای گیتار و پیانو یا ساخت فیلم تبلیغاتی و سرگرمی، گویندگی و نریشن یا حتی تدریس آنلاین و تولید فیلم های آموزشی از آن استفاده کنید؟ به دنبال مدلی هستید که هم برای ضبط صدا در استودیو مناسب باشد هم ضبط صدا در خانه؟ در هر صورت میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 با وجود اینکه یک میکروفون استودیویی ارزان قیمت است اما برای تمام این حوزه ها کارایی داشته و دست شما را باز می گذارد تا به سادگی بتوانید در هر زمینه ای که تمایل دارید صدای خود را با کیفیت قابل قبول ضبط کنید. میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 ضبط صدای گیتار

میکروفون استودیویی بویا مدل BY-M800

تنها اشکال میکروفون بویا M800 این است که اگر دستگاه مجهز به کانکتور XLR و فانتوم پاور مانند کارت صدا یا میکسر نداشته باشید، نمی‌توانید این مدل را به‌طور مستقیم به کامپیوتر و لپ تاپ خود متصل نمایید. اما کاربرانی که از تجهیزات دارای کانکتور XLR و فانتوم پاور استفاده می کنند برای به کارگیری میکروفون BOYA M800 برای ضبط صدا در خانه مشکلی نخواهند داشت. فراموش نکنید که شما در هر زمان این امکان را دارید تا از طریق مشورت با کارشناسان دیجی صدا اطلاعات بیشتری درباره این میکروفون استودیویی بویا و همخوانی آن با نیازهای خود به دست آورید.

خرید میکروفون استودیویی BOYA BY-M800

میکروفون استودیویی BOYA BY-M800 یک میکروفون کاندنسر کاردیود با دیافراگم بزرگ و پاسخ فرکانسی گسترده، خطی و هموار است. این میکروفون استودیویی ارزان قیمت گزینه ای مناسب برای ضبط وکال و ضبط صدای انواع ساز در پروژه ها و محیط های استودیویی محسوب می شود. البته کاربران خانگی نیز در صورت داشتن کارت صدا، میکسر یا هر دستگاه مجهز به کانکتور XLR و برخوردار از فانتوم پاور می توانند از میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA BY-M800 جهت ضبط صدا در خانه بهره ببرند. این مدل مانند سایر میکروفن های استودیویی کاردیود دامنه کاربرد گسترده ای داشته و نیازهای طیف های مختلفی از کاربران را برآورده می سازد. شرکت بویا از جمله سازندگانی است که تجهیزات صوتی ارزان قیمت و متنوعی را به بازار عرضه کرده است به طوری که کاربران عادی برای خرید محصولات این برند با دشواری زیادی مواجه نمی شوند. اگر شما هم در جستجوی یک میکروفون استودیویی خوب و ارزان هستید، می توانید BOYA BY-M800 را در بین گزینه های خود قرار دهید. برای مشاهده سایر میکروفون های استودیویی بویا وارد صفحه بویا و جهت بررسی میکروفون های استودیویی برندهای معتبر وارد صفحه آنها در فروشگاه دیجی صدا شوید.

میکروفون بویا m800 برای ضبط وکال و صدای ساز و گیتار در خانه

مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-M800 در یک نگاه

  • دیافراگم بزرگ طلااندود
  • عالی و مناسب برای استفاده های استودیویی نظیر ضبط وکال و صدای ساز و کاربردهای رسانه ای
  • پاسخ فرکانسی گسترده و هموار
  • الگوی قطبی کاردیود
  • سوئیچ فیلتر برش فرکانس های پایین (low-cut) در 150 هرتز



  • پد قابل انتخاب 10dB-
  • دارای شاک مانت و پاپ فیلتر
  • فانتوم پاور 24V یا 48V
  • کانکتور استاندارد XLR
  • همراه با کابل XLR سه متری
  • دارای حدیده 5/8 و 3/8 اینچی

میکروفن بهرینگر BEHRINGER C1

میکروفون استودیویی بهرینگر C1 ، میکروفونی است که آرزوی علاقه‌مندان به ضبط صدای خانگی را به واقعیت تبدیل کرده است. میکروفن  C1 با این هدف طراحی شده که صدای شما را با حساسیت و دقتی مثال زدنی ضبط کند. این میکروفون با نویز بسیار پایین، انتخابی مناسب برای هر نوع سناریوی ضبط صدا و صوت حرفه ای می باشد و آن قدر مقاوم هست که آن را هر جا که دوست دارید ببرید... 

میکروفون استودیویی بهرینگر C1نمایش محصول

کاندنسر
کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
200 اهم
33±3- دسی‌بل
80 دسی‌بل
ندارد
دارد
دارد
کنون/XLR
فانتوم پاور 24V یا 48V
642 گرم
کابل XLR سه متری، لرزه گیر، پاپ فیلتر
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :