میکروفن شاتگان بویا BOYA BM2021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون مینی گان بویا مدل BY BM2021

میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM2021

میکروفون های شاتگان اولویت اول صدابرداران حرفه ای برای ضبط صدا در هنگام کار با دوربین فیلمبرداری هستند. انواع میکروفون شاتگان از طراحی خاصی برخوردارند که سبب شده بتوانند صداهایی که از دوربین فاصله دارند را برداشت کنند. اما میکروفون های شاتگان حرفه ای برای پروژه های بزرگ یا تخصصی کارایی داشته و قیمت آنها نیز برای عموم کاربران به صرفه نیست. از همین رو سازندگان تجهیزات صوتی اقدام به تولید و عرضه میکروفون های گان و مینی گان برای استفاده کاربران عادی کرده اند. این میکروفن ها الهام گرفته از مدل های شاتگان بوده اما در مقایسه با آنها کوچک، سبک و ارزان قیمت تر هستند. شرکت بویا نیز مدل های مختلفی از میکروفن گان و مینی گان را به بازار عرضه داشته است که از جمله آنها می توان به میکروفن BOYA BM2021 اشاره داشت.

میکروفن BOYA BM2021

میکروفن BOYA BM2021 مخصوص دوربین فیلمبرداری و ضبط ویدئو

میکروفن مینی گان بویا BOYA BM2021 یک میکروفن دوربین و موبایل جمع و جور و سبک وزن است که جهت بهبود بخشیدن صدای ولاگ ها، تیزر و کلیپ های تبلیغاتی، مصاحبه ها و سایر انواع محتوای ویدئویی تولید شده است. این میکروفن از طریق جک ورودی 3.5 میلی متری دستگاه هایی مانند دوربین های DSLR و Mirrorless، کم کوردر فیلمبرداری، گوشی های موبایل و تبلت و رکوردرهای صدا به آنها متصل می شود. میکروفون مینی گان بویا مدل BY-BM2021 به صورت plug-and-play طراحی شده، به این معنی که نیاز به باتری نداشته و به طور مستقیم به دوربین یا گوشی شما اتصال می یابد. طرز استفاده از میکروفون های پلاگ اند پلی مانند BOYA BM2021 بسیار راحت است و کاربران عادی نیز با هر سطحی از تجربه می‌توانند از آنها استفاده کنند.

میکروفون مینی گان بویا مدل BY-BM2021

مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-BM2021

- میکروفن کاندنسر تک جهتی با الگوی برداشت سوپر کاردیود برای کاهش صداهای پس زمینه
- میکروفون مناسب برای ضبط ویدئو و فیلم با گوشی موبایل، تبلت، دوربین DSLR، دوربین Mirrorless ، کم کوردر فیلمبرداری (camcorder)، لپ تاپ و کامپیوتر و رکوردر صدا
- برخوردار از ساختار مبتنی بر پلاستیک ABS تقویت شده و شاک مانت با دوام
- قابلیت Plug and play و بدون نیاز به باتری
- جمع و جور و سبک وزن (تنها 63 گرم است)
- دارای کابل های 3.5 میلی متری TRS و TRRS
- عرضه شده به همراه کیف و بادگیر فومی

بررسی میکروفون مینی گان بویا BOYA BM2021 مخصوص ضبط ویدئو و فیلم

دیجی صدا مدل های متنوعی از میکروفون مینی گان، گان و شاتگان بویا را به مخاطبان خود عرضه می کند که میکروفون BOYA BY-BM2021 یکی از آنهاست. BOYA BM2021 یک میکروفون سیم دار دوربین فیلمبرداری است که از الگوی قطبی سوپر کاردیود برای برداشت صدا بهره می برد. کپسول کاندنسر با کیفیت این میکروفون مینی گان بویا نویزهای محیطی را کاهش می دهد. همچنین کابل های خروجی 3.5 میلی متری امکان اتصال میکروفن BOYA BM2021 اصلی به دستگاه های گوناگون را فراهم آورده است.

میکروفن مینی گان بویا BY-BM2021
میکروفون BOYA BY-BM2021

میکروفن BOYA BM2021 مخصوص رکورد فیلم و ویدئو بوده و برای ضبط انواع محتوای ویدئویی در محیط های بسته و فضاهای باز مانند ولاگ، مصاحبه و گزارش خبری، فیلم آموزشی، کلیپ و تیزر تبلیغاتی، مستند، برنامه گفتگو محور، تدریس، سخنرانی و موارد مشابه قابل استفاده است. 
میکروفن مینی گان بویا BY-BM2021 اصل از پلاستیک ABS ساخته شده و همچنین از یک شاک مانت (لرزه گیر) با دوام برخوردار است که مانع از تاثیر ارتعاشات ناشی از نویز و سر و صداهای محیطی بر روی عملکرد میکروفن می شود. همچنین تعبیه جک هدفون مانیتورینگ در پشت میکروفن BOYA BM2021، مانیتورینگ بدون تأخیر صدا در هنگام ضبط را ممکن کرده است.

ویژگی های میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM2021 اصل

میکروفن کاردیود دوربین فیلمبرداری و موبایل

میکروفن BOYA BM2021 یک میکروفن کاندنسر سوپر کاردیود است که برای ضبط و ساخت ویدئو مناسب بوده و در مقایسه با میکروفن های داخلی گوشی های موبایل، تبلت ها، دوربین ها و کم‌کوردر فیلم برداری کیفیت صدای بسیار بهتری ارائه می‌دهد. همان طور که می دانید میکروفون های کاردیود تک جهتی بود و کاربردهای زیادی در حوزه ضبط صدا دارند. این میکروفن ها با تمرکز بر صدای مقابل میکروفن و حذف صداها و نویزهای جانبی، شفافیت و وضوح صدا ارتقاء می بخشند. الگوی برداشت سوپر کاردیود نسبت به الگوی کاردیود قدرت بیشتری در حذف صداهای طرفین دارد اما صداهای پشت دیافراگم را بیشتر دریافت می کند. در میکروفون مینی گان بویا مدل BY BM2021 به دلیل بهره‌مندی از الگوی سوپر کاردیود، ناحیه برداشت صدا صرفا بر قسمت جلوی میکروفن متمرکز بوده و صداهای اطراف حذف می شوند.

البته از یاد نبرید که میکروفون باید دقیقا به سمت سوژه یا گوینده گذاشته شود. از طرف دیگر بادگیر فومی نیز نقش قابل توجهی در حذف نویزهای محیطی، صدای باد و... دارد.

میکروفن BOYA BM2021، قوی تر و سبک تر با ساختار ABS

ساختار ABS تقویت شده ای که در میکروفن کاردیود بویا BOYA BY-BM2021 به کار رفته موجب شده تا وزن آن تنها 63 گرم بوده و در نتیجه حمل و جابه‌جایی و نیز نصب آن همواره برای شما سبک و ساده باشد. به این ترتیب بویا BM2021 انتخابی ایده آل برای ضبط ویدئو با استفاده از تکنیک دوربین روی دست جهت بالا بردن جذابیت فیلم و یا مستند، مصاحبه و گزارش خبری محسوب می شود. علاوه بر این شاک مانت (لرزه گیر) بسیار سبک میکروفن BOYA BM2021 اصل لرزش ها و تکانه های حاصل از نویز یا تماس دست با دوربین را در زمان نصب روی دوربین یا دسته بوم جذب کرده و مانع انتقال آنها به میکروفن می شود.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-BM3011

میکروفون مینی گان بویا BY-BM3011 یک میکروفن ارزان قیمت است که به سادگی روی دوربین نصب شده و برای بلاگری، معلمی، تدریس و مصاحبه مناسب است. میکروفن BOYA BM2021 به دستگاه های گوناگون متصل می شود، بنابراین دست شما باز است و به سهولت می توانید از آن به همراه دوربین، موبایل یا لپ تاپ خود بهره ببرید. شاک مانت مینی گان بویا BM3011 مانع انتقال لرزش ها به میکروفون می شود.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-BM3011نمایش محصول

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-MM1

میکروفون مینی گان بویا BY-MM1 یک میکروفن کاندنسر electret با الگوی برداشت کاردیود، سبک وزن و جمع و جور است که طراحی شده تا کیفیت صدای ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین ها و موبایل ها را در مقایسه با میکروفن داخلی آنها بهبود دهد. میکروفن کاردیود بویا MM1 با گوشی های موبایل اندروید و آیفون، تبلت ها، دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای DSLR و کم کوردرهای فیلمبرداری، لپ تاپ ها و سایر دستگاه های ضبط صدا و ویدئو سازگاری دارد.

میکروفن مینی گان بویا BOYA BY-MM1نمایش محصول

میکروفون مینی گان سازگار با انواع دوربین و گوشی موبایل

به دلیل برخورداری از کابل های اتصال TRS و TRRS، میکروفون مینی گان بویا مدل BY BM2021 اصلی با اکثر گوشی های موبایل و تبلت، انواع دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای مانند دوربین های DSLR و Mirrorless، کم کوردرهای فیلم برداری (camcorder)، رکوردر صدا و دیگر دستگاه هایی که دارای جک میکروفن 3.5 میلی متری هستند، سازگار است.

طرز استفاده از این میکروفون مینی گان بویا نیز بسیار آسان است و هیچ سوئیچ یا تنظیم پیچیده ای بر روی آن وجود ندارد. ضمن آنکه میکروفن BOYA BM2021 از طریق دوربین، کم کوردر، گوشی موبایل و یا سایر دستگاه ها تغذیه شده و برای فعالیت نیازمند استفاده از باتری نیست. اگر برای انتخاب میکروفون مینی گان، گان یا شاتگان مناسب برای خود تردید دارید یا در جستجوی مدلی با ویژگی های خاص هستید، کارشناسان دیجی صدا جهت ارائه مشاوره در کنار شما هستند.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030

شرکت بویا مدل های متنوعی از مینی گان، گان یا شاتگان را به بازار عرضه کرده است. میکروفن BOYA BY-BM3030 یک میکروفون گان سوپر کاردیود مخصوص دوربین است. این میکروفن از شاک مانت یکپارچه بهره می برد تا لرزش ها را کاهش داده و مانع تاثیر آنها بر کیفیت صدا شود. به واسطه وجود کانکتور 3.5 میلی متری میکروفون بویا BM3030 با دوربین DSLR، دوربین فیلمبرداری کم کوردر، رکوردر صوتی و... سازگار است.

میکروفن گان بویا BOYA BY-BM3030نمایش محصول

لوازم جانبی و محتویات پکیج میکروفن BOYA BM2021

 در پکیج میکروفن مینی گان بویا BY-BM2021 دو کابل 3.5 میلی متری قرار دارد. یک کابل 3.5 میلی متری TRS به 3.5 میلی متری TRS که جهت اتصال به انواع دوربین، کم کوردر و رکوردر صدا در نظر گرفته شده و یک کابل 3.5 میلی متری TRS به 3.5 میلی متری TRRS که به منظور وصل کردن به انواع گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه ها به کار می رود. یک شاک مانت و بادگیر فومی هم همراه محصول عرضه می شود (امکان استفاده از کابل رابط برای اتصال به دیگر دستگاه ها وجود دارد).
- میکروفون مینی گان بویا BOYA BY-BM2021
- شاک مانت
- بادگیر فومی
- کابل خروجی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRS
- کابل خروجی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRRS

کاندنسر
سوپر کاردیود
40 هرتز تا 20 کیلوهرتز
35- دسی‌بل
76 دسی‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
3.5 میلی‌متری
5*7.72*16.8 سانتی‌متر
63 گرم
دفترچه راهنما، لرزه گیر، بادگیر فومی، کابل خروجی 3.5 میلی‌متری TRS، کابل خروجی 3.5 میلی‌متری TRRS
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/10/18 محمد رضایی

ازچه فاصله ای صدا را به درستی و با کیفیتدریافت میکند

واینکه ایا امکان لایو هم دارد

پاسخ دیجی صدا:
وقت به خیر
اگر برای لایو استریم و ولاگینگ داخل اتاق مدنظر داشته باشید، کیفیت قابل قبولی دارد. برای فیلمبرداری در فواصل دورتر بهتر است مدل های حرفه ای تر را بررسی نمایید.

درود بر شما. من این محصول رو خریدم و امروز با پست به دستم رسید. بسته بندی دیجی صدا برای ارسال با پست خیلی مناسب بود و از آسیبهای احتمالی جلوگیری میکرد. میکروفن BM2021 بسیار با کیفیت هست و من با مقایسه قیمت این محصول با دیگر برند ها و همینطور دیگر مدل های بویا این رو انتخاب کردم. با تنظیمات مناسب صدای محیط رو کاملا حذف میکنه و برای تولید پادکست بسیار مناسب. تا به حال از دیجی صدا خرید نکرده بودم و از انتخاب این فروشگاه راضی هستم چون یک میکروفن اصلی رو با قیمت بسیار مناسب و با بسته بندی خوب برام ارسال کردن. ممنون.