میکروفون بی سیم دو کانال سنهایزر XSW 1-825 Dual

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

میکروفن سنهایزر Sennheiser XSW 1-825 Dual

کیفیت صدای مطلوب در یک سیستم اقتصادی

برای برنامه‌ها و اجراهای دو نفره در مراسم‌ها، کنسرت، سالن همایش، تماشاخانه، آمفی تئاتر و سایر فضاها در جستجوی یک سیستم بیسیم دو کانال اقتصادی با میکروفن‌های دستی هستید؟ ست میکروفن Sennheiser XSW 1-825 Dual پاسخگوی نیاز شماست. این میکروفن بی سیم سنهایزر ظاهری مدرن و زیبا دارد. طرز کار آن آسان است و برای استفاده از این سیستم نیاز به دانش فنی یا تجربه بالا نیست. خوانندگان، سخنرانان، نوازندگان، مجریان و هنرمندان از طراحی کاربرپسند این سیستم استقبال می‌کنند.
ست میکروفن سنهایزر Sennheiser XSW 1-825 Dual شامل گیرنده دوکانال EM XSW-1، فرستنده دستی SKM و کپسول E825 است. کپسول E825 صدایی طبیعی، گرم و هموار ارائه می‌دهد. مقاومت در برابر بروز فیدبک و طرد نویزهای خارج از محور از جمله ویژگی‌های این کپسول است.

میکروفن Sennheiser XSW 1-825 Dual

سری میکروفن بی سیم سنهایزر XS Wireless 1

سری میکروفن بی سیم XS Wireless 1 یا XSW-1 یکی از ارزان‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین محصولات شرکت سنهایزر است که گزینه مطلوبی برای خوانندگان، مجریان و نوازندگان محسوب می‌شود. تفاوت ندارد برای یک سالن کوچک باشد یا یک گروه موسیقی یا تک‌نوازی یک هنرمند، در هر حال این سیستم بیسیم برای هر موقعیتی که نیاز به راه‌حلی ساده‌ دارد، ایده‌آل به نظر می‌رسد. به خصوص مبتدیان و تازه‌کاران از طرز کار آسان و قیمت مناسب این سیستم استقبال می‌کنند، چرا که با بودجه محدود می‌توانند از کیفیت واقعی سنهایزر بهره‌مند شوند. صدای عالی میکروفن بی سیم Sennheiser XSW 1 نتیجه استفاده از میکروفن‌های دستی سری Evolution یعنی E835 و E825 است. بنابراین شما این امکان را دارید که آزادانه روی صحنه حرکت کنید بدون اینکه نگران افت کیفیت صدا باشید.

ویژگی‌های میکروفن سنهایزر XSW 1-825 Dual

• سیستم میکروفن بیسیم دستی دو کانال
• طراحی شده برای صدای زنده حرفه‌ای
• مناسب موسیقی، تئاتر و سمینار
• صدای گرم و هموار به‌علت برخورداری از کپسول داینامیک E825
• الگوی برداشت کاردیوید و حذف فیدبک عالی
• طرز کار آسان و قابل استفاده برای مبتدیان با نشانگرهای بصری
• مدیریت فرکانس و انتخاب کانال خودکار
• دریافت دایورسیتی (diversity) آنتن‌های گیرنده

• طراحی ساده با ظاهری مدرن
• راه‌اندازی و سینک شدن آسان
• 8 بانک فرکانس با حداکثر 10 پریست برای هر کدام
• فرکانس‌های UHF قابل انتخاب در پهنای باند 24 مگاهرتز
• آنتن‌های یکپارچه و ثابت
• 10 ساعت طول عمر باتری
• امکان استفاده هم‌زمان از 10 سیستم

بررسی میکروفن سنهایزر XSW 1-825 Dual

میکروفن سنهایزر XSW 1-825 Dual به‌عنوان یک سیستم بی سیم دستی دو کانال برای خوانندگان، مجریان و نوازندگانی که اجراهای دو نفره دارند طراحی شده است. این میکروفن خوانندگی و وکال دستی ظاهر مدرن را با کیفیت و راحتی در استفاده ترکیب کرده است. از جمله خصوصیات Sennheiser XSW 1-825 Dual می‌توان به راه‌اندازی آسان، سینک شدن با یک دکمه، مدیریت فرکانس خودکار، آنتن‌های قابل انتخاب و فرکانس‌های UHF قابل انتخاب اشاره کرد. این سیستم وکال برای کنسرت، همایش، تئاتر و... قابل استفاده است.

میکروفن بی سیم سنهایزر XSW 1-825 Dual

سیستم بی سیم ارزان قیمت برای مبتدیان

سری میکروفن بی سیم سنهایزر XSW-1 صدایی عالی، انتقال سیگنال با کیفیت و عملکرد ساده را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. این سیستم بیسیم برای اجراها و برنامه‌های زنده طراحی شده، بنابراین برای انتقال بیسیم صدای افراد یا سازها در سیستم‌های PA ادغام می‌شود. عملکرد بصری سنهایزر XSW-1 طرز کار آن را سریع و آسان کرده است، به‌طوری که فراموش می‌کنید در حال کار با یک سیستم بی سیم پیشرفته هستید.
سیستم بی سیم Sennheiser XSW-1 در محدوده حرفه‌ای UHF کار می‌کند و از بانک‌های فرکانس پریست برای دستیابی به پیکربندی‌های سریع و ساده بهره می‌برد. کانال‌های پریست به کاربران امکان می‌دهند تنظیمات خود را سفارشی کنند، در عین حال که به‌طور یکپارچه با دیگر تجهیزات صحنه ادغام می‌شوند. میکروفن سنهایزر XSW 1-825 Dual را انتخاب نموده و به یک سیستم انتقال بی سیم قابل اعتماد با حداکثر 10 کانال سازگار در یک باند UHF پایدار تکیه کنید.

میکروفن بی سیم دستی XSW 1-825 Dual

کپسول Sennheiser E825

میکروفن دستی سنهایزر Sennheiser E825 یک میکروفن داینامیک با الگوی قطبی کاردیوید است که صدایی گرم و طبیعی برای بازتولید آواز، گفتار و صدای ساز ارائه می‌دهد. این میکروفن وکال انتخاب مناسبی برای خوانندگی، اجرا و سخنرانی در‌ برنامه‌های زنده است. پاسخ فرکانسی سنهایزر Sennheiser E825 بین 80 هرتز تا 15 کیلوهرتز با یک تقویت ملایم در محدوده 5 کیلوهرتز است. الگوی قطبی کاردیوید صداهای خارج از محور میکروفن را نادیده گرفته و ضمن افزایش gain قبل از فیدبک (gain before feedback) مقاومت بالایی در برابر بروز فیدبک ایجاد می‌کند. یک سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام نیز نویزهای ناخواسته را کاهش می‌دهد.
میکروفن بی سیم سنهایزر Sennheiser XSW 1-825 Dual مجهز به کپسول داینامیک کاردیوید E825 است که همان خصوصیات میکروفن با سیم Sennheiser E825 را در اختیار شما می‌گذارد.

گیرنده EM-XSW 1 Dual-Channel

گیرنده EM-XSW 1 Dual-Channel

هسته مرکزی و جزء مشترک سیستم‌های بی سیم Sennheiser XSW-1 گیرنده رومیزی آنالوگ EM XSW-1 است که تنها در چند مرحله پیکربندی می‌شود. در این سیستم بی سیم، از مدل دو کانال گیرنده EM-XSW 1 استفاده می‌شود. گیرنده دو کانال همان خصوصیات گیرنده تک کانال را دارد، با این تفاوت که اندازه بزرگتری داشته و به دو فرستنده دستی سنهایزر SKM XSW متصل می‌شود.
گیرنده رومیزی دو کانال Sennheiser EM XSW-1 برای ضبط صدای دو نفر در برنامه‌های زنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کانال گیرنده دارای دریافت دایورسیتی (diversity) و مدیریت فرکانس خودکار است. یکی از ویژگی‌های اصلی این گیرنده برخورداری از 8 بانک فرکانس با حداکثر 10 کانال پریست برای انتخاب است. راه‌اندازی گیرنده بی سیم آنالوگ EM-XSW 1 Dual-Channel سریع و آسان است، طوری که با فشار یک دکمه سینک می‌شود. طرز کار آن راحت است و محفظه فلزی محکم و بادوامی دارد.

فرستنده دستی Sennheiser SKM 825-XSW

فرستنده دستی Sennheiser SKM 825-XSW

فرستنده دستی SKM سنهایزر یک نگهدارنده میکروفن بی سیم است که کپسول سیستم روی آن سوار می‌شود. این فرستنده دستی برای سینک شدن با گیرنده سیستم‌های بی سیم XSW 1 یا XSW 2 طراحی شده است. خوانندگان و مجریانی که تمایل به استفاده از میکروفن دستی بی سیم دارند می‌توانند از این فرستنده در برنامه‌های زنده خود استفاده کنند. فرستنده سنهایزر SKM 825-XSW دارای مدیریت خودکار فرکانس بوده و حداکثر 10 کانال سازگار را در یک باند UHF پایدار ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند عضو یک گروه موسیقی یا تئاتر باشید، یا در یک سمینار سخنرانی کنید، در هر حال فرستنده دستی Sennheiser SKM 825-XSW به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از انتخاب کانال، کار خود را انجام دهید. کافی است آن را روشن کنید، مدیریت فرکانس خودکار باقی کارها را انجام می‌دهد.
انتقال بی سیم قابل اعتماد و راه‌اندازی آسان از دیگر ویژگی‌های آن است. این فرستنده بیسیم دوام بالایی داشته و طوری ساخته شده که در برابر سخت‌ترین فشارها و شرایط روی صحنه مقاومت می‌کند.

میکروفن سنهایزر Sennheiser XSW 1-825 Dual

فرستنده سنهایزر SKM 825-XSW برای جلوگیری از رخدادهای تصادفی حین کار دارای سوئیچ mute است. یک نمایشگر LCD با نور پس زمینه نیز در بدنه فرستنده تعبیه شده که اطلاعات ضروری را نمایش می‌دهد. این فرستنده از طریق دو باتری AA تغذیه می‌شود.

محتویات پکیج میکروفن سنهایزر XSW 1-825 Dual

یک گیرنده بی سیم دو کانال EM-XSW 1
2 فرستنده دستی SKM
2 کپسول میکروفن 825-XSW
2 گیره میکروفن MZQ 1
منبع تغذیه NT 12-5 CW
4 باتری AA

دو کانال دستی
آنالوگ
548 to 572 MHz
LED
داینامیک
کاردیود

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفن بی سیم دو کانال بخریم یا تک کانال؟

میکروفن بی سیم دو کانالمیکروفن های بی سیم به‌صورت تک کانال و دو کانال طراحی و تولید می‌شوند. میکروفن های تک کانال برای کاربردهای شخصی و انفرادی مورداستفاده قرار گرفته و مدل های مختلف میکروفن بیسیم دو کانال یا دو کاناله به‌منظور ضبط هم‌زمان صدای دو نفر ساخته می‌شوند.
این میکروفن ها برای ضبط برنامه‌های دو نفره مانند مصاحبه، گزارش، پادکست، برنامه‌های گفتگومحور و موارد مشابه به کار می‌روند. در یک میکروفن بی سیم دو کاناله صدا در دو کانال جداگانه ضبط می‌شود. اما نحوه گرفتن خروجی بسته به مدل، می‌تواند متفاوت باشد.
ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :