کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UMC1820

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UMC1820

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820

امروزه ضبط صدا به یکی از ملزومات زندگی دیجیتال و تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. از پادکسترها گرفته تا نوازندگان و سازندگان محتوا با ضبط صدا و صوت سروکار دارند و به همین علت در سال های اخیر خرید تجهیزات ضبط صدا به خصوص ضبط صدای دیجیتالی رونق پیدا کرده است. یکی از این تجهیزات انواع کارت صدا و یا رابط صوتی است. همان طور که می دانید کارت صدا جهت متصل کردن میکروفن به کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کارت صدای خوب برای استودیو خانگی که هم اکسترنال و رومیزی باشد و هم ارزان قیمت و مقرون به صرفه، امروز به دغدغه ضبط کنندگان صدا تبدیل شده است.

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820

رابط صوتی 18x20, 24-Bit/96 kHz USB با پیش تقویت کننده‌های میکروفن مایداس

بهرینگر یکی از سازندگان محصولات و تجهیزات صوتی و با اعتباری بین المللی است. تولیدات بهرینگر کیفیت حرفه ای و قیمت مقرون به صرفه ای دارند، از همین رو این برند از طرفداران زیادی برخوردار است.
انواع کارت صدا بهرینگر نیز واجد خصوصیاتی هستند که می توان آنها را جزء بهترین مدل های کارت صدا برای کامپیوتر یا استودیو خانگی قرار داد.
محصولاتی که اغلب اکسترنال و رومیزی بوده و به ضبط صدا با کیفیتی حرفه ای به شما کمک می کنند. U-PHORIA UMC1820 یکی از بهترین نمونه های کارت صدا بهرینگر است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

کارت صدا Behringer UMC1820

کارت صدا بهرینگر U-PHORIA UMC1820، حرفه ای، اکسترنال، USB و رومیزی

زمانی که می خواهید یک اثر ماندگار و حرفه ای ضبط کنید کافی است برای دستیابی به نهایت انعطاف پذیری در استودیو تنها میکروفن‌ها، سازها یا دیگر منابع را به 8 ورودی ترکیبی XLR / TRS کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820 متصل نمایید.
همچنین با اتصال دستگاه های MIDI به ورودی کارت صدا می توانید از مزیت های آنها در استودیو خود بهره مند شوید. از آنجایی که کارت صدا استودیو UMC1820 با نرم‌افزارهای ضبط صدا از جمله Avid Pro ،Ableton Live ،Steinberg Cubase و ... سازگار است، شما امکان ضبط و ثبت هر صدا و صوتی را خواهید داشت.

کارت صدا USB خوب برای کامپیوتر و استودیو

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820 ، یک کارت صدا اکسترنال و پرتابل است که همچون یک استودیوی جمع و جور فوق‌العاده سریع برای شما عمل می کند. Behringer UMC1820 که از طریق اتصال USB 2.0 به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می‌شود به شما امکان می دهد تنها در عرض چند دقیقه با تمام امکانات و اتصالات موردنیاز برای میکروفن‌ها، گیتارها، کیبوردها و حتی دستگاه‌های MIDI آماده ضبط صدا با کیفیتی حرفه ای شوید.
به لطف 8 ورودی پیش‌تقویت‌کننده کاملا یکدست کارت صدا اکسترنال بهرینگر UMC1820 که طراحی آن منطبق با کلاس جهانی مایداس است، صدا را با بهترین کیفیت روی کامپیوتر و لپ تاپ ضبط کنید. این کارت صدا پرتابل که مناسب برای کامپیوتر و استودیو خانگی است دارای فانتوم 48+ ولت برای میکروفن‌های خازنی بوده و از طریق مبدل‌های 24بیت/96کیلوهرتز در کلاس استودیویی ضبط صدا با بهترین کیفیت ممکن را برای شما رقم می زند. پشتیبانی ورودی و خروجی برای فرمت‌های S/PDIF،ADAT و S/MUX را نیز فراهم می‌کند.

خواه شما یک پادکستر باشید یا نوازنده ساز یا ترانه سرا و خواننده یا حتی یک تهیه کننده پرمشغله و یا فقط به یک کارت صدا حرفه ای و قابل اعتماد برای اجرای موسیقی پس زمینه در برنامه خود نیاز داشته باشید، کارت صدا بهرینگر UMC1820 ، به شما کمک می‌کند تا اثری قوی و باکیفیت بسازید.
اگر برای خرید تجهیزات ضبط صدا یا تولید محتوا و ساخت پادکست دچار تردید هستید با کارشناسان ما مشورت کنید و یا اگر می خواهید با محصولات و مدل های بیشتری آشنا شوید توصیه می کنیم از بخش ضبط صدا و تولید محتوا بازدید نمایید. کارت صدا بهرینگر UMC1820

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC404HD

کارت صدا اکسترنال UMC404HD شرکت بهرینگر با چهار تقویت کننده اختصاصی و پیکربندی 4 ورودی/ 4 خروجی، قدرت صوتی خوبی را به شما ارائه می‌دهد. کیفیت بالای صدای حاصل، طرفداران زیادی دارد. بسیاری از استفاده کنندگان، عملکرد این تقویت‌کننده را بسیار دقیق و شفاف توصیف کرده و برخی عملکرد آن را با رابط‌های گران قیمت ‌تر مقایسه می‌کنند...

کارت صدا اکسترنال UMC404HDنمایش محصول

کارت صدا بهرینگر Behringer UMC202HD

کارت صدا UMC202HD با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید. آنچه که این مدل کارت صدا را بر رقیبان خود برتری می‌دهد قیمت کمتر در مقابل ویژگی ‌های منحصر به فرد آن است...

کارت صدا UMC202HDنمایش محصول

خرید کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820، اکسترنال و USB با نرخ نمونه برداری 96 کیلوهرتز

کارت صدا بهرینگر Behringer U-Phoria UMC1820 کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820 با نرخ نمونه برداری تا 96 کیلوهرتز یکی از بالاترین کیفیت های ممکن در ضبط خانگی یا ضبط با کامپیوتر را برای شما فراهم می کند. این میزان وضوح به شما امکان می دهد تا با اطمینان خاطر و نهایت دقت با نرم افزارهای ضبط موردعلاقه خود کار کرده و نتایج حرفه ‌ای به دست آورید.
خرید کارت صدا بهرینگر Behringer UMC1820 با امکاناتی که دارد برای بسیاری از افراد گزینه مناسب و مطلوبی است. این رابط صوتی یک کارت صدا حرفه ای برای کامپیوتر و استودیو خانگی است، از طرف دیگر اتصال USB ، پرتابل ، اکسترنال و رومیزی بودن آن برای افرادی که قصد دارند این دستگاه را همراه خود جابه‌جا کنند امتیاز خوبی محسوب می‌شود. ضمن اینکه قیمت مناسبی داشته و خرید آن با توجه به کیفیتی که ارائه می دهد مقرون به صرفه است.

Desktop/Rackmount
24-bit/96kHz
8
8 x XLR/TRS Combo
10 x TRS
1 x S/PDIF, 1 x ADAT
1 x S/PDIF, 1 x ADAT
دارد
دارد
دارد

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کارت صدا چیست؟

کارت صدا فوکوسرایتکارت صدا یک رابط سخت افزاری است که سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال را به یکدیگر تبدیل می‌کند. سیگنال‌های آنالوگ صداهایی هستند که ما می‌شنویم، مانند صدای انسان، صدای سازها و غیره. سیگنال‌های دیجیتال صداهایی هستند که کامپیوترها می‌توانند پردازش کنند، مانند صداهای ضبط شده روی سیستم. به‌عبارت ساده‌تر، هنگامی که شما یک میکروفن را به کارت صدا وصل می‌کنید، میکروفن صدا را به سیگنال‌های آنالوگ تبدیل کرده و کارت صدا سیگنال‌های آنالوگ را به سیگنال‌های دیجیتال تبدیل می‌کند. در ادامه کامپیوتر سیگنال‌های دیجیتالی که از کارت صدا دریافت کرده است را پردازش نموده و برای مثال آنها را از طریق بلندگو پخش می‌کند.

ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :