میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM700 USB

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن بویا BOYA BY-PM700 USB

میکروفون استودیویی USB بویا BOYA BY-PM700

اگر به دنبال یک میکروفون حرفه ای ضبط صدا برای کامپیوتر هستید که هم چند کاره باشد و هم ارزان قیمت، ما میکروفون BOYA BY-PM700 USB را به شما توصیه می کنیم. میکروفون استودیویی بویا BY-PM700 یک میکروفون USB کاندنسر مناسب برای کامپیوترهای ویندوز و مک است. ناب الگوی قطبی آن به شما امکان می دهد تا از بین حالت های برداشت تمام جهتی، کاردیود، فیگور 8 و استریو انتخاب نمایید. این میکروفن استودیویی USB بویا به واسطه الگوی چندگانه و مولتی پترن بودن برای موقعیت ها و شرایط گوناگون نظیر ضبط وکال و صدای ساز، پادکستینگ، تدریس، گویندگی و نریشن، دوبله و صداگذاری، ساخت تیزر، وب کنفرانس های صوتی و تصویری، وبینار، معلمی و تدریس و... مناسب است. میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB قادر است صدای شما را تا رزولوشن 16bit/48kHz ضبط کند و کنترل gain، دکمه Mute و امکان گوش کردن به صدایتان از طریق جک هدفون 3.5 میلی متری را نیز فراهم کرده است.

میکروفن بویا BOYA BY-PM700 USB

میکروفون USB مولتی پترن و چند کاره برای کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل

برای سازندگان پادکست و تولیدکنندگان محتوا میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700 یک میکروفون USB با طرز استفاده آسان و راحت است چرا که به سادگی به کامپیوتر متصل شده و بدون نیاز به هیچ باتری یا نرم افزار اضافه ای کار می کند. از آنجایی که میکروفن BOYA PM700 از چهار الگوی قطبی مختلف برخوردار است، می تواند گزینه ای مناسب برای طیف متنوعی از برنامه ها و کاربردها باشد. ضبط صدا در حالت کاردیود (تک جهتی) مناسب کاربردهای وکال و پخش زنده است، فیگور 8 (دو جهتی) برای مصاحبه با یک مهمان به کار می رود، توسط الگوی اومنی دایرکشنال (تمام جهتی) می توان صدای چند نفر را ضبط کرد و حالت استریو نیز برای ضبط نوازندگی و اجرای ساز و ASMR کاربرد دارد.
همراه میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB یک پایه رومیزی و یک کابل USB نیز عرضه می شود، بنابراین به محض باز کردن جعبه، به سهولت محصول را راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی ها و مزیت های خرید میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA BY-PM700

- سازگار با کامپیوترهای ویندوز و مک و گوشی های هوشمند دارای پورت تایپ سی
- طراحی کپسول سه گانه
- الگوی کاردیود برای ضبط های وکال انفرادی نظیر خوانندگی، گویندگی، دوبله، صداگذاری، پادکست و ضبط صدای ساز و نوازندگی
- الگوی فیگور 8 برای ضبط های دو نفره مانند مصاحبه و گفتگو
- الگوی اومنی برای ضبط صدای اتاق، ضبط صدای ساز و یا چند منبع
- الگوی استریو برای ضبط موسیقی و ASMR


- صدایی با رزولوشن 16bit/48kHz
- کنترل های Gain و Mute (قطع صدا)
- تغذیه شده توسط کامپیوتر
- راه اندازی آسان و ساده به صورت Plug-and-Play
- دارای جک هدفون 3.5 میلی متری
- دارای استند رومیزی و کابل یو اس بی تایپ سی (USB Type-C)
- ساختار تمام فلزی بادوام

بررسی میکروفون BOYA BY-PM700 USB

میکروفون کاندنسر USB بویا

میکروفون BY-PM700 USB یک میکروفون کاندنسر USB قابل اتصال به انواع لپ تاپ و کامپیوتر مک و ویندوز، و گوشی های موبایل هوشمند دارای پورت تایپ سی (Type-C) است. به راحتی می توانید این میکروفون رومیزی USB را روی کامپیوتر و لپ تاپ به کار بگیرید، کافی است آن را متصل کرده و شروع به ضبط نمایید.

میکروفون مولتی پترن چند کاره با کپسول سه گانه

به علت بهره مندی از الگوهای قطبی قابل انتخاب و طراحی کپسول سه گانه، میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB الگوهای دریافت صدای کاردیود، فیگور 8 (bi-directional)، اومنی دایرکشنال (omnidirectional) و استریو را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در هر موقعیت و شرایطی مناسب ترین الگو را انتخاب کنید.
به عبارت دیگر حالت های ضبط چندگانه میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA BY-PM700 USB اصل به سازندگان محتوا اجازه می دهد تا با دقت و به سادگی برنامه های خود را جلو ببرند. الگوی کاردیود در زمانی که مستقیم روبه‌روی میکروفون قرار می‌گیرید، نویزهای خارج از محور را نادیده گرفته و تن صدای اتاق را به حداقل می‌رساند. بنابراین بیشترین میزان حذف صدای طرفین و عقب میکروفن در این حالت اتفاق می افتد. میکروفون BOYA PM700 در حالت کاردیود همانند یک میکروفن تک جهتی عمل کرده و برای گرفتن صدایی کامل، غنی و طبیعی هنگام ساخت پادکست ، ضبط دیالوگ و صدای انواع ساز مناسب است.
الگوی فیگور 8 یا دو جهته صدا را از جلو و عقب میکروفن برداشت کرده و صدای طرفین چپ و راست را حذف می کند، در نتیجه برای ضبط صدای ساز و یا مصاحبه ها و گفتگوهای دو نفره مناسب است. اگر با حضور یک مهمان به اجرای برنامه می پردازید، الگوی برداشت فیگور 8 را انتخاب کنید. در این حالت وقتی شما در قسمت جلوی میکروفون و مهمان در پشت آن قرار بگیرید، طرفین میکروفن صداهای ناخواسته و اضافه محیط را رد می کند.
الگوی تمام جهتی میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-PM700 USB صدای تمام جهت ها را مساوی دریافت کرده و ترکیب طبیعی صدای محیط را بدون کمترین حساسیت به باد، handling noise و اصوات انفجاری ضبط می کند.

میکروفن بویا BOYA BY-PM700 USB

زمانی الگوی اومنی دایرکشنال را برگزینید که قصد دارید تمام صدای اطراف کپسول را برداشت نمایید. این حالت برای برنامه ها و مواقعی که شامل ضبط چندین صدا می‌شود، خوب و مناسب است. در آخر نوبت به حالت استریو می رسد که صدا را از سمت چپ و راست برداشت کرده و برای ضبط صداهای واقعی و عمومی مانند ضبط موسیقی یا محتوای ASMR ایده آل است.

میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB

طرز استفاده بسیار آسان و تمام کنترل هایی که نیاز دارید

میکروفون بویا BOYA BY-PM700 USB دارای کنترل هایی برای ولوم هدفون، انتخاب الگو و gain است که اداره هر سطحی از فرایند ضبط را در اختیار شما قرار می دهد. شاید در گذشته هنگام ضبط یک منبع خاص و دارای صدای بلند اعوجاج یا فیدبک را تجربه کرده باشید، اینجا می توانید به سادگی حساسیت میکروفون بویا PM700 را از طریق کنترل gain تنظیم نمایید. یا اگر می خواهید استراحت یا وقفه ای در میانه ضبط یک پادکست داشته باشید، از دکمه mute استفاده کنید.

ساختار تمام فلزی بادوام و استند رومیزی قابل خم شدن

در کنار کپسول سه گانه و ساختار تمام فلزی با دوام، میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-PM700 USB دارای یک استند رومیزی است که از طریق آن می توانید میکروفن را در زوایای دلخواه خود تنظیم نمایید. همچنین برای نگهداری یا جا به جا کردن می توانید میکروفن را رو به پایین خم کنید.

راه اندازی ساده میکروفون بویا BOYA BY-PM700 USB

برای استفاده از این میکروفون استودیویی بویا فقط باید آن را به پورت USB کامپیوتر خود وصل نموده و آن را به عنوان میکروفن موردنظر در نرم افزار ضبط صدای خود برگزینید، حالا می توانید کارتان را شروع کنید. میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB انرژی خود را از دستگاه شما می گیرد، از آنجایی که این میکروفون بدون درایور کار می کند، برای راه اندازی و استفاده از آن لازم نیست هیچ نرم افزاری نصب کنید. میکروفون همراه پایه رومیزی و یک کابل یو اس بی عرضه می شود. بنابراین به سهولت می توانید آن را از جعبه خارج کرده و پروژه ضبط صدایتان را پی بگیرید.

میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini

میکروفن NT-USB Mini یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار مناسب است. طراحی میکروفون حرفه ای ضبط صدا Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد. ضبط صدا با میکروفون رومیزی Rode NT-USB Mini به سادگی و راحتی انجام می‌شود.

نمایش محصول

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500

با استفاده از میکروفون بویا مدل BY-PM500 پادکست ضبط کنید، تولید محتوای آنلاین داشته باشید و به طور مستقیم صدای سازهای خودتان را بر روی دستگاه های موبایل یا کامپیوتر ضبط نمایید. میکروفن بویا PM500 یک میکروفون USB رومیزی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که کیفیت صدای خوبی داشته و همه کاره محسوب می شود. به لطف سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، مک، iOS و اندروید شما می توانید به سادگی ضبط با گوشی موبایل و کامپیوتر را آغاز نمایید.

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500نمایش محصول
میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB

میکروفون بویا BY-PM700 فراتر از یک میکروفن USB رومیزی

پاسخ فرکانسی گسترده و رزولوشن 16 بیت/ 48 کیلوهرتز میکروفن بویا BOYA BY-PM700 USB اصل را به گزینه ای مناسب برای شرایط گوناگون مانند ضبط وکال و صدای ساز، ساخت پادکست، گویندگی و دوبله، ساخت تیزر و کلیپ، وب کنفرانس مجازی و آنلاین صوتی و ویدئویی، وبینار، چت ها، تماس ها و مکالمات دو نفره و گروهی، لایو و استریم، گیمینگ و موارد مشابه تبدیل کرده است.
این میکروفون استودیویی بویا تنها یک میکروفون رومیزی USB نیست بلکه قابلیت اتصال آن به پورت تایپ سی از این مدل یک میکروفون موبایل حرفه ای نیز ساخته است.

میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP

کاربردها و قابلیت چند کاره میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB

همان طور که اشاره کردیم میکروفون کاندنسر بویا مدل BY-PM700 به واسطه مولتی پترن بودن و طراحی کپسول سه گانه یک میکروفون چند کاره و تا حدودی برای کاربردهای خانگی همه کاره است. این میکروفون استودیویی بویا قادر است نیازهای متنوع و گوناگونی را برطرف سازد و امکان استفاده از آن در شرایط و موقعیت های متفاوت وجود دارد.
به خصوص اینکه امکان اتصال میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB به گوشی هوشمند و تبلت های تایپ سی بر تنوع کاربردهای آن افزوده است، به این معنی که شما دیگر می توانید کیفیت صدای استودیویی را روی موبایل و تبلت نیز داشته باشید.

میکروفون بویا مدل BOYA BY-PM700 USB

تفاوتی ندارد شما چه انتظاری از یک میکروفون چند کاره دارید، میکروفن بویا BOYA BY-PM700 USB نیاز شما را برآورده می کند. می خواهید صدای گیتار ضبط کنید؟ گویندگی، نریشن یا صداگذاری انجام دهید؟ تیزر یا کلیپ برای اینستاگرام و آپارات بسازید؟ در یک وب کنفرانس صوتی یا ویدئو کنفرانس از طریق واتساپ، تلگرام، اسکایپ، زوم یا دیگر پلتفرم ها حضور پیدا کنید؟ از میکروفون برای گیمینگ یا ضبط استریم بهره ببرید؟ پادکست یا مصاحبه ضبط کنید؟ سخنرانی یا تدریس آنلاین داشته باشید؟ وبینار و وبکست برگزار کنید؟ هم روی کامپیوتر و هم موبایل امکان ضبط صدا داشته باشید؟ در تمام این زمینه ها می توانید از میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB بهره ببرید.

قیمت میکروفون بویا BOYA BY-PM700 USB

این روزها تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار است و اغلب افراد در خانه و با استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ خود اقدام به ضبط صدا می کنند. این دسته از کاربران خانگی تمایل دارند بتوانند صدایی در سطح کیفیت استودیویی برای آثار و تولیداتشان فراهم کنند. اما میکروفون های استودیویی حرفه ای و تخصصی معمولا گران قیمت هستند. از طرف دیگر برخی کاربران در بیش از یک حوزه فعالیت داشته و میکروفن هایی با یک الگو تمام نیازهای آنها را بر طرف نمی کند، ولی اغلب میکروفون های مولتی پترن چند کاره قیمت بالاتری در مقایسه با میکروفن های معمولی دارند. در این بین برندهایی هستند که میکروفن مولتی پترن با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌کنند.

اگر با میکروفون های بویا آشنایی داشته باشید حتما می دانید که محصولات این شرکت در مقایسه با دیگر برندها ارزان قیمت هستند چرا که بویا بین قیمت و کارایی تعادل ایجاد کرده و کیفیتی در سطح کاربردهای عمومی و مناسب کاربران عادی فراهم می‌کند. میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB نیز یک میکروفون USB چند کاره ارزان قیمت است. شما به راحتی می توانید مدل هایی از میکروفون رومیزی USB با قیمت ارزان تر از میکروفون USB بویا مدل BY-PM700 در بازار پیدا کنید، اما آنها تنها یک الگوی برداشت را در اختیارتان قرار می دهند. میکروفون استودیویی BOYA PM700 USB با وجود اینکه چهار الگوی برداشت صدا را فراهم می کند اما قیمت آن از اکثر مدل های میکروفون مولتی پترن و حتی بعضی از میکروفن‌های یو اس بی با یک الگو نیز کمتر است.

جهت بررسی مقایسه قیمت انواع میکروفون استودیویی، میکروفون USB رومیزی و یا ساخت پادکست از بویا و سایر برندهای معتبر به بخش این محصولات در فروشگاه دیجی صدا مراجعه نمایید.

میکروفن استودیویی رود RODE NT-USB

میکروفن NT-USB از بهترین مدل‌های میکروفن USB رومیزی است که بین تولیدکنندگان محتوا محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون عرضه شده توسط شرکت رود برای ضبط صدا در محیط اتاق گزینه مطلوبی است و یکی از بهترین میکروفون های یو اس بی به شمار می رود. نحوه استفاده از میکروفون Rode NT-USB راحت و آسان است و افراد مختلف با هر سطحی از تجربه از پس آن بر می آیند.

میکروفن استودیویی رود NT-USBنمایش محصول
میکروفون یو اس بی ارزان بویا BOYA BY-PM700 USB

خرید میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700 USB اصل

قطعا افرادی که به دنبال خرید میکروفون USB رومیزی برای استفاده در زمینه ای مشخص هستند، بهتر است به سراغ مدل های معمولی با یک الگوی برداشت بروند. اما برای کسانی که به طور روزانه و در موقعیت های مختلف صدا ضبط می کنند و یا در زمینه های متفاوت فعالیت دارند، خرید میکروفون چند کاره و مولتی پترن به صرفه تر و ارزان تر از خرید چند میکروفون با الگوهای برداشت گوناگون است.

میکروفون استودیویی بویا مدل BOYA BY-PM700 یک میکروفون USB ارزان رومیزی و حرفه ای مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ است، پس افرادی که در منزل یا استودیو شخصی خود در حوزه ساخت پادکست، تولید محتوا مانند تیزر و کلیپ برای آپارات، یوتیوب و اینستاگرام، ضبط استریم و گیمینگ، حضور در وب کنفرانس و ویدئو کنفرانس، کارهای دوبله و نریشن، برگزاری وبینار یا انجام سخنرانی و تدریس و ضبط فیلم آموزشی فعالیت می کنند می توانند از میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-PM700 USB بهره ببرند.میکروفون استودیویی بویا BOYA BY-PM700 USB

میکروفون استودیویی USB و رومیزی بویا BOYA BY-PM700 USB

همچنین امکان اتصال به گوشی موبایل و تبلت های تایپ سی موجب شده تا بلاگرها و ولاگرهایی که همواره در حال حرکت و تغییر لوکیشن هستند نیز بتوانند از میکروفون BOYA BY-PM700 استفاده کنند.
از آنجا که دیجی صدا در مراحل مختلف انتخاب و خرید میکروفون اعم از میکروفون استودیویی، میکروفون USB و سایر تجهیزات صوتی مخاطبان خود را تنها نمی گذارد، برای طرح سوالات و ابهامات خود درباره این میکروفون یا هر مدلی دیگری با کارشناسان ما صحبت کنید.

کاندنسر
کاردیود، اومنی‌دایرکشنال، فیگور 8، استریو
14 میلی‌متر
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
45±3- دسی‌بل
تایپ‌سی (USB)
20*10.8*11.2 سانتی‌متر
1042 گرم
دفترچه راهنما، کابل USB
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/02 امیرحسین کمالی

سلام می بخشید من یه میکروفون برای تهیه پادکست میخوام این مدل برام مناسبه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
خواهش میکنم.
بله برای پادکست بسیار مناسب است و قیمت مناسبی دارد. این میکروفون دارای 4 الگوی قطبی است که خیلی به تهیه پادکست کمک می کند. همچنین امکان اتصال هدفون به میکروفون نیز دارد که بعد از انجام کار می توانید با استفاده از هدفون فایل ضبط شده خود را گوش دهید. در کل برای استفاده و تولید پادکست آماتور و نیمه حرفه ای محصول خوبی است.

1401/09/20 محمد نجاتی

ببخشید میشه این میکروفون رو به آیفون وصل کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
برای وصل کردن این میکروفون به آیفون لازم است یک مبدل OTG که آیکون دوربین روی درگاه USB آن مشخص باشد تهیه نمائید.

1401/10/11 z nasiri

سلام گارانتی داره؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
تمام محصولات بویا که در سایت دیجی صدا عرضه می شوند ضمانت و گارانتی معتبر دارند. می توانید پس از انتخاب محصول و اضافه کردن به سبد خرید، از گارانتی مربوطه و مدت زمان آن مطلع شوید. البته گارانتی محصولات در کنار عنوان و تصویر آنها نیز قابل مشاهده است.

1401/10/25 اصفهانی

چطور ی باید از میکروفون BOYA BY PM700 استفاده کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
این میکروفون را می توانید بوسیله USB به موبایل و کامپیوتر وصل نمائید. نرم افزار موردنظرتان برای ضبط صدا را باز کرده و میکروفون را به برنامه معرفی کنید و در تنظیمات مشخص نمائید که قصد استفاده از این میکروفون را دارید. حال برای رسیدن به صدای مطلوب خود، از ولوم هایی که روی میکروفون تعبیه شده است، کمک بگیرید.

1402/03/25 سجاد شیرجنگ

چجوری میتونم اینو به آیفون وصلش کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
به کمک OTG میتوانید به آیفون وصل کنید. (مادگی USB به لایتنینگ)

1402/05/21 Sh Hajian

سلام
این میکروفون برای اجرای بر روی اپ های کارائوکه کارایی داره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
اگر برای ضبط میخواهید استفاده کنید بله اما برای اجرای زنده خیر مناسب نیست

1402/10/18 r. d

سلام خسته نباشید من الان سیم وصل کردم به لبتاپ برای شزوع ظبط باید چه برنامه ای برم ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
ممنون از شما

این میکروفن Plug-and-Play است، به این معنی که پس از وصل کردن آماده ضبط است و نیاز به نصب درایور ندارد.
برای ضبط صدا از هر برنامه دلخواهی می توانید استفاده کنید. در برخی برنامه ها لازم است میکروفن پیش فرض را تغییر دهید.