میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM700SP USB

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون استودیویی USB بویا مدل BOYA BY-PM700SP

برای پادکسترها، سازندگان محتوا و موزیسین هایی که از کامپیوتر یا موبایل و تبلت استفاده می کنند، میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP با الگوی چندگانه یک میکروفون همه کاره با قیمت مقرون به صرفه، کاربری ساده و کیفیت خوب محسوب می شود. به واسطه چهار الگوی قطبی قابل انتخاب، میکروفون BY-PM700SP USB که قادر است صدای منبع صوتی را در حالت های مونو یا استریو ضبط کند، به گزینه ای مناسب برای ضبط وکال ، گویندگی و صدای انواع ساز آکوستیک تبدیل شده است.
به لطف سازگاری plug-and-play با کامپیوترهای مک و ویندوز و همچنین دستگاه های موبایل و تبلت اندروید و iOS، کافی است میکروفون BOYA BY-PM700SP USB را به دستگاه خود متصل کرده و هر برنامه ضبط صدای دلخواهی را باز کنید و بلافاصله اقدام به ضبط صدا و صوت نمایید. برای مانیتور کردن صدایتان نیز تنها لازم است هدفون خود را به جک 3.5 میلی متری میکروفن BOYA PM700SP متصل کرده و ولوم هدفون را زیاد کنید.
برای قرار دادن میکروفون کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP روی میز تحریر یا میز استودیو خود از استند رومیزی میکروفون بهره ببرید. ضمن اینکه می توانید میکروفن را روی دسته بوم یا هر پایه میکروفون استاندارد دیگری از طریق حدیده 5/8 اینچی داخلی زیر میکروفن سوار کنید.

میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM700SP اصلی

ویژگی های میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP اصل

- مناسب برای موبایل ها و تبلت های اندروید و iOS و کامپیوترهای ویندوز و مک
- طراحی کپسول سه گانه
- رزولوشن 24 بیت/ 48 کیلوهرتز
- چهار الگوی قطبی قابل انتخاب: کاردیود، استریو، اومنی دایرکشنال، فیگور 8
- عدم نیاز به هیچ گونه درایور


- ولوم قابل تنظیم هدفون و gain
- دکمه عملکرد قطع صدا
- جک هدفون مانیتورینگ 3.5 میلی متری (1.8 اینچی)
- ساختار فلزی بادوام و محکم
- استند رومیزی با حدیده تلفیقی 15.8 میلی متری (5/8 اینچی)
- دارای کابل های USB و لایتنینگ

میکروفن BOYA BY PM700SP اصل

میکروفون استودیویی BOYA PM700SP USB مناسب برای موبایل و کامپیوتر

میکروفن BOYA BY-PM700SP اصل یک میکروفون کاندنسر USB است که با اغلب گوشی های موبایل و تبلت های اندروید و iOS و کامپیوترهای ویندوز و مک سازگار است.
این میکروفن استودیویی چند کاره ارزان دارای خروجی هدفون 3.5 میلی متری، پاسخ فرکانسی گسترده و رزولوشن 24bit/48kHz است که سبب شده مناسب کاربردهایی نظیر ساخت پادکست، نرم افزارهای تشخیص صدا، ضبط موسیقی، صدای ساز و وکال در استودیو خانگی، سخنرانی، ویدئو کنفرانس، وبینار، تدریس و... باشد.

الگوهای قطبی قابل تعویض میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700SP USB اصل شامل الگوهای برداشت کاردیود، دو جهتی (bi-directional)، تمام جهتی و استریو (Stereo) می شود که به شما اجازه می دهد انتخاب کنید کدام الگو برای موقعیت خاص شما مناسب تر از بقیه است.
میکروفون بویا مدل BOYA BY-PM700 SP USB از ساختار تمام فلزی بادوام بهره مند است که شامل استند رومیزی با قابلیت قرارگیری در زاویه های مطلوب نیز می شود. همچنین قابلیت چرخاندن میکروفن به سمت پایین، نگهداری و جابه جایی آن را به خوبی امکان پذیر کرده است. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم میکروفون استودیویی متناسب با نیاز و بودجه خود را پیدا کنید، پس سوالات خود را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید.

طرز استفاده آسان میکروفون BOYA BY-PM700SP

وجود ناب های مختلف و یک خروجی هدفون 3.5 میلی متری سبب شده تا تجربه به کارگیری میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP برای شما آسان و راحت باشد. با استفاده از ناب های کنترلی شما به سادگی می توانید به عملکرد mute، هدفون مانیتورینگ و کنترل دقیق سطح صدا در هنگام ضبط دسترسی داشته باشید.

میکروفن استودیویی رود RODE NT-USB

میکروفن NT-USB یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های استودیویی USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون عرضه شده توسط شرکت رود برای ضبط صدا در محیط اتاق گزینه مطلوبی است و یکی از بهترین مدل های میکروفون USB رومیزی به شمار می رود.
نحوه استفاده از میکروفون استودیویی Rode NT-USB بسیار راحت و آسان است و افراد مختلف با هر سطحی از اطلاعات از پس آن بر می آیند.

میکروفن استودیویی رود NT-USBنمایش محصول

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500

با استفاده از میکروفون بویا مدل BY-PM500 پادکست ضبط کنید، تولید محتوای آنلاین داشته باشید و به طور مستقیم صدای سازهای خودتان را بر روی دستگاه های موبایل یا کامپیوتر ضبط نمایید. میکروفن بویا PM500 یک میکروفون USB رومیزی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که کیفیت صدای خوبی داشته و همه کاره محسوب می شود. به لطف سازگاری با سیستم عامل های ویندوز، مک، iOS و اندروید شما می توانید به سادگی ضبط با گوشی موبایل و کامپیوتر را آغاز نمایید.

میکروفن استودیویی بویا BOYA BY-PM500نمایش محصول
میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM700SP اصلی

ساختار تمام فلزی با دوام

میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700SP USB از ساختار فلزی با دوام و محکمی برخوردار است. ضمن اینکه استند رومیزی آن امکان می دهد بتوانید میکروفن را در زوایای گوناگون قرار داده و یا به منظور جا به جایی یا نگهداری آن را رو به پایین خم کنید.

فراتر از میکروفن USB رومیزی

پاسخ فرکانسی گسترده و رزولوشن 24 بیت/48 کیلو هرتز، میکروفون کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP را به گزینه ای مناسب برای ضبط پادکست، نرم افزار تشخیص چهره، ضبط موسیقی، گویندگی و دوبله و موارد مشابه تبدیل کرده است. اما میکروفون BY-PM700SP USB تنها یک میکروفون رومیزی نیست. پایه این میکروفن قابل جدا شدن است و می توان پس از جدا کردن پایه، میکروفون را از طریق حدیده تعبیه شده در پایین آن روی بازوهای استودیویی یا سایر پایه های استاندارد سوار کرد.

کاربردهای میکروفون BOYA BY-PM700SP، یک مولتی پترن همه کاره

میکروفن استودیویی USB بویا PM700SP از الگوی چند گانه برخوردار است بنابراین به سهولت می توان از آن در شرایط گوناگون بهره گرفت. الگوهای برداشت کاردیود یا تک جهته، فیگور 8 یا دو جهته، اومنی دایرکشنال یا تمام جهتی و استریو از میکروفون BOYA BY-PM700SP USB یک میکروفون مخصوص ضبط صدای چند کاره ساخته اند که برای استودیوهای خانگی یا استودیوهای کوچک کاربردی و سودمند است. شما می توانید از میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700SP USB اصل که مناسب کامپیوتر و لپ تاپ است جهت ضبط وکال در خانه و استودیو، ضبط خوانندگی، ساخت پادکست و یا به عنوان میکروفون گویندگی، دوبله، استریم، نریشن و گیمینگ بهره ببرید. همچنین از آنجایی که این میکروفون به راحتی به موبایل و تبلت نیز متصل می‌شود فرایند ضبط و انتشار صدایتان در شبکه های اجتماعی آسان تر خواهد شد.

میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM700SP اصلی

الگوی دریافت اومنی دایرکشنال میکروفون بویا PM700SP به شما امکان می دهد بتوانید ضبط صدای ساز را به صورت حرفه ای تجربه کنید. چنانچه به موسیقی علاقه مند هستید یا در نوازندگی مهارت دارید این میکروفون یو اس بی ارزان رومیزی به شما کمک می کند ضبط صدای انواع ساز زهی، بادی و چوبی یا ضبط صدای گیتار آکوستیک و پیانو و سازهای دیگری مانند ویولن، ویولونسل، سه تار و حتی گروه کر را انجام دهید. البته کاربردهای الگوی اومنی به ضبط صدای ساز محدود نشده و کاربردهای متعددی دارد. در واقع هر شرایطی که نیاز به ضبط تمام صداها و اصوات دارد جایی است که باید از میکروفن تمام جهتی استفاده کرد. الگوی فیگور 8 یا bi-directional نیز مناسب مواقعی است که دو گوینده یا دو منبع صوتی وجود دارد. برای مثال از این الگو برای ضبط مصاحبه یا پادکست و برنامه ها و گفتگوهای دو نفره استفاده می شود. حالت استریو نیز برای ضبط استریو پیانو، گیتار و موارد مشابه به کار می رود.

میکروفون استودیویی BOYA BY-PM700SP USB

قیمت میکروفون BOYA BY-PM700SP USB

در قسمت قبل با برخی کاربردهای میکروفون BOYA BY-PM700SP آشنا شدیم، طبیعی است انتظار نداشته باشیم این میکروفون مولتی پترن همه کاره ارزان قیمت باشد. این میکروفن رومیزی USB چندگانه نه تنها در استودیوی خانگی بلکه در استودیوهای کوچک حرفه ای نیز قابل استفاده است و قیمت آن در مقایسه با سایر میکروفن های مولتی پترن برندهای دیگر مقرون به صرفه و ارزان تر است.

مزیت های خرید میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP با الگوی چندگانه

- مناسب برای ضبط وکال در استودیو خانگی، لایو و برنامه های پخش زنده، ویدئو کنفرانس ها، ضبط صدای ساز، ولاگینگ، گیمینگ و ضبط پادکست و موزیک
- سه کپسول کاندنسر الگوهای قطبی چندگانه را فراهم کرده اند.
- چهار الگوی قطبی قابل تغییر: استریو (از دو کانال جهت ضبط ایمیج صوتی واقع گرایانه استفاده می‌کند)، کاردیود (الگوی تک جهتی برای دریافت صدا از جلوی میکروفون)، اومنی دایرکشنال (صدا را از تمام جهت ها دریافت می کند) و فیگور 8 (الگوی دوجهتی برای برداشت صدا از جلو و عقب میکروفن)
- رزولوشن صدای دیجیتال با کیفیت استودیویی 24bit/48kHz
- ساختار فلزی محکم
- دارای سه کابل برای اتصال مناسب به پورت های USB Type-A، USB Type-C و لایتنینگ

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM700SP

- میکروفن مولتی پترن بویا
- کابل لایتنینگ
- کابل تایپ سی
- کابل USB

میکروفن استودیویی رود Rode NT-USB Mini

میکروفن NT-USB Mini یکی از پرفروش‌ترین میکروفن ‌های USB موجود در بازار است که بین تولیدکنندگان پادکست، یوتیوبرها و گیمرهای سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این میکروفون برای ضبط صدا در محیط اتاق بسیار مناسب است. طراحی میکروفون حرفه ای ضبط صدا Rode NT-USB Mini شیک و جذاب است و ساختار بسیار بادوامی دارد. ضبط صدا با میکروفون رومیزی Rode NT-USB Mini به سادگی و راحتی انجام می‌شود.

نمایش محصول

خرید میکروفون BOYA BY-PM700SP به عنوان یک میکروفون استودیویی USB به چه کسانی توصیه می شود؟

قطعا افرادی که به دنبال خرید میکروفن جهت استفاده در حوزه ها و موقعیت های مشخص هستند، بهتر است به سراغ مدل هایی با یک الگوی برداشت بروند. اما برای کسانی که به طور روزانه و در شرایط گوناگون صدا ضبط می کنند و یا در حوزه های مختلفی فعالیت دارند، خرید میکروفن چند کاره و مولتی پترن به صرفه تر و ارزان تر از خرید چند میکروفن معمولی است. میکروفن کاندنسر بویا مدل BOYA BY-PM700SP یک میکروفن یو اس بی ارزان رومیزی مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ است، پس افرادی که در منزل یا استودیو شخصی خود در حوزه ساخت پادکست، تولید محتوا برای آپارات، یوتیوب و اینستاگرام، استریم، دوبله، نریشن، تدریس و ضبط فیلم آموزشی فعالیت می کنند می توانند از این میکروفن بهره ببرند.میکروفن کاندنسر بویا مدل BY-PM700SP اصلی

میکروفون بویا PM700SP اصلی

همچنین برخورداری از کانکتورهای تایپ سی و لایتنینگ سبب شده که میکروفون BY-PM700SP USB به سادگی به گوشی های موبایل و تبلت متصل شود، به این ترتیب بلاگرها و ولاگرهایی که همواره در حال حرکت و تغییر لوکیشن هستند نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.
علاقه مندان موسیقی را نیز نباید از یاد برد، آنها نیز به کمک میکروفن مولتی پترن ارزان قیمت BOYA BY-PM700SP USB قادر به ضبط صدای نوازندگی خود و صدای انواع سازها خواهند بود.
از آنجا که دیجی صدا در مراحل مختلف انتخاب و خرید میکروفون استودیویی و سایر تجهیزات صوتی مخاطبان خود را تنها نمی گذارد، برای طرح سوالات و ابهامات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاندنسر
کاردیود، اومنی‌دایرکشنال، فیگور 8، استریو
14 میلی‌متر (0.55 اینچ)
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
150 اهم
45±3- دسی‌بل
USB، تایپ‌سی، لایتنینگ
29.5*10.8*11.2 سانتی‎متر
1042 گرم
دفترچه راهنما، کابل لایتنینگ، کابل تایپ‌سی، کابل USB
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/22 سعید ابراهیمی

ببخشید به گوشی آیقون وصل میشه؟
برای ساخت پادکست مناسب هست؟

پاسخ دیجی صدا:
خواهش می کنم.
برای آیفون می توان از این مدل استفاده نمود. همچنین برای پادکست مناسب است.
برای اتصال به آیفون، داخل پک محصول کابل مخصوص آیفون وجود دارد و این میکروفن جزء مدل هایی است که به تمام دستگاه ها به راحتی وصل می شود.

1401/10/19 ب رمضانی

این میکروفون رو میشه به گوشی آیفون وصل کرد؟
به گوشی سامسونگ میخوره؟

پاسخ دیجی صدا:
این میکروفون از معدود میکروفون هایی است که با اکثر دستگاه ها سازگار است و به سادگی به آنها وصل می شود.

1401/11/02 Arash PJ

به کامپیوتر وصل میشه؟ میشه ازش برای استریم استفاده کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
بله، می توان این میکروفون را همراه کامپیوتر و موبایل استفاده نمود. برای استریم هم می توانید از این میکروفون استفاده کنید.

1402/07/13 سالار ایزدی

با سلام و وقت بخیر خدمت شما، ببخشید این میکروفن رو میشه برای خوانندگی استفاده کرد؟؟ و اینکه بدون کارت صدا میشه ازش استفاده کرد یا حتما باید کارت صدا باشه؟؟

سپاسگزارم

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقن بخیر
این میکروفن usb می باشد و نیازی به کارت صدا ندارد و فقط برای رکورد می توانید از آن استفاده کنید. اگر از خوانندگی منظور شما اجرای زنده است باید میکروفن دیگری تهیه کنید.