میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO-K5 ⚡ قیمت و مشاوره رایگان

5,330,000 تومان

30% تخفیف شما
3,731,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات نرخ ارز لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K5

سیستم میکروفن یقه ای بیسیم برای گوشی موبایل ، تبلت و دستگاه های اندروید

میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K5میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 از جمله میکروفن های بیسیم اندروید سبک و ارزان قیمت موجود در بازار است که ضمن آنکه برای تولید محتوا مناسب است، می توان آن را به انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندروید دارای پورت تایپ سی متصل کرد. امروز حوزه ضبط صدا نسبت به گذشته دگرگونی های زیادی پیدا کرده است. رشد روزافزون تولید محتوا در شبکه های اجتماعی باعث شده تا مدل های متنوعی از میکروفون های مناسب برای تولید محتوا روانه بازار شوند. اغلب افرادی که در حوزه خبرنگاری، یوتیوبری، بلاگری، پادکستینگ، اینفلوئنسری، ولاگری و ... در فضای مجازی فعالیت می کنند ترجیح می دهند سراغ خرید میکروفون هایی بروند که با دستگاه های مختلف سازگار بوده، از وزن سبک و کاربری ساده و آسانی برخوردار باشد و امکان ضبط صدا در هر زمان و مکانی را فراهم کند.
میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K5 دارای یک میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال است که به افراد اجازه می دهد بتوانند آزادانه در صحنه حرکت کنند. گیرنده جمع و جور این میکروفون تایپ سی بویا تا 60 متر برد عملیاتی را پوشش می دهد، البته در صورتی که مانعی بر سر راه ارسال سیگنال ها نباشد. وجود کانکتور تایپ سی سبب شده این میکروفون به هیچ کابل یا مبدلی نیاز نداشته باشد و به طور مستقیم به گوشی های موبایل و تبلت های سازگار با این کانکتور وصل شود. فرستنده و گیرنده میکروفن بویا WM4 PRO-K5 اصل در کارخانه سینک شده اند، به همین دلیل برای راه اندازی آن نیازی نیست کاری انجام دهید، کافی است آنها را از جعبه خارج کرده، روشن نمایید و گیرنده را به دستگاه ضبط صدای خود متصل کنید. دو باتری AAA انرژی موردنیاز فرستنده تا 11.5 ساعت ضبط پیوسته را تأمین می‌کنند.

مشخصات میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 اصل

- ایده آل برای ضبط پادکست، فیلم، ویدئو و کلیپ، استریم و لایو ، بلاگینگ و ولاگینگ درآپارات، یوتیوب و اینستاگرام، گزارش و مصاحبه، خبرنگاری موبایلی و موارد مشابه
- گیرنده بسیار جمع و جور و کوچک
- میکروفن بی سیم سازگار با اکثر گوشی های موبایل و تبلت اندروید و دستگاه های دارای پورت Type-C

- ضبط صدای بسیار شفاف
- دارای میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
- حالت های قابل انتخاب استریو و مونو
- کاربری آسان، آماده شدن سریع
- جک 3.5 میلی متری هدفون مانیتورینگ
- دارای ولوم کنترل مستر
- پشتیبانی از 11.5 ساعت ضبط پیوسته
- برد عملیاتی تا فاصله 60 متر (بدون موانع)
- امکان به کارگیری هم زمان 8 سیستم

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی انواع دوربین فیلمبرداری و موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و... می‌گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

ویژگی های میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 

سیستم میکروفن بی سیم 2.4 گیگاهرتزی برای گوشی اندروید و دستگاه های Type-C

در میکروفن بیسیم اندروید بویا BY-WM4 Pro-K5 ساختار و طراحی حرفه ای با سیستم انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته که صدایی درخشان و با کیفیت Broadcast ارائه می دهد، ترکیب شده است. این محصول کاربردی و مدرن در هر کشوری قابل استفاده بوده و از بابت محدودیت باند نگرانی وجود ندارد.

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 PRO K5

میکروفون یقه ای حرفه ای برای گوشی اندروید

فرستنده میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 همراه یک میکروفون یقه ای عرضه می‌شود که می تواند ثبت صدایی بسیار شفاف در حین ضبط را تضمین کند. ورودی لاین نیز امکان گرفتن صدای بیش از یک منبع را برای کاربران مهیا کرده است. یک خروجی هدفون به همراه ولوم کنترل بر روی گیرنده تعبیه شده که به شما امکان می دهد مانیتورینگ بدون تأخیر صدا را تجربه نمایید، حتی اگر دستگاه ضبط شما فاقد خروجی هدفون باشد. همچنین گیرنده میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 دارای تنظیمات خروجی قابلیت انتخاب مونو و استریو است که شما را قادر می سازد هر میکروفن را به صورت کانال های ورودی جداگانه ضبط کنید.
کانکتور تایپ سی گیرنده سبب شده تا این سیستم بیسیم یقه ای با اکثر دستگاه های اندروید مانند گوشی های موبایل و تبلت ها سازگار باشد. میکروفون یقه ای موبایل بویا BY-WM4 Pro-K5 برد عملیاتی تا فاصله 60 متر را پشتیبانی می کند. با توجه به موارد فوق استفاده از این میکروفون برای گویندگان رادیو و تلویزیون، سخنرانان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها، یوتیوبرها، خبرنگاران موبایلی و سایر کاربران انتخابی ایده آل است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM6S

میکروفون بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM6S نسل جدید سیستم های میکروفون وایرلس UHF است که به طور گسترده با انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، کم کوردر، رکوردر صدا، کامپیوتر و لپ تاپ سازگاری دارد. میکروفون بویا WM6S تجربه ای کاملا بیسیم را برای شما رقم می زند تا بدون نگرانی بتوانید در صحنه حرکت کنید. صدای این سیستم در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین و گوشی موبایل از کیفیت بهتری برخوردار است.

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO K5نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3U

میکروفون بویا WM3U یک سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت ها و کامپیوترهای دارای پورت تایپ سی، دوربین های DSLR ، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر و رکوردرها و... فراهم می کند. این میکروفون بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده آل است. استفاده از میکروفون یقه ای WM3U برای هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت آسان است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Uنمایش محصول

طرز استفاده از میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 با کاربری ساده و جابه‌جایی آسان

میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 میکروفون یقه ای برای گوشی اندروید برای به کارگیری میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 کافی است دکمه روی فرستنده را روشن کنید، گیرنده را به دستگاه خود متصل نمایید و یک بار دیگر روی دکمه بزنید تا فرستنده و گیرنده سینک شوند. تمام مراحلی که برای شروع کار باید طی کنید، همین است. وزن کلی فرستنده و گیرنده تنها 59 گرم است، بنابراین حمل و نقل و جابه‌جا کردن آن به سادگی صورت می گیرد.
میکروفون یقه ای گیره دار این سیستم بی سیم اندروید دارای الگوی برداشت صدای تمام جهتی (اومنی) است که ثابت ماندن سطح صدا حتی با وجود چرخیدن سر گوینده به اطراف را تضمین می کند.
• میکروفون یقه ای به فرستنده کمری سبک وزن میکروفن بویا WM4 PRO-K5 وصل می شود. تغذیۀ این فرستنده توسط باتری های AAA انجام می گیرد.
• یک چراغ LED روی بدنه گیرنده تعبیه شده که پاور و سطح پایین باتری را نشان می دهد.

گیرنده بیسیم دو کانال جمع و جور تایپ سی برای گوشی های موبایل و تبلت های اندروید

میکروفن BOYA WM4 PRO K5 میکروفن یقه ای بیسیم برای موبایل• گیرنده کوچک این میکروفون بی سیم و یقه ای اندروید ارزان بدون نیاز به هیچ کابل رابطی و به طور مستقیم به دستگاه های دارای پورت تایپ سی شما متصل می شود.
• سطح gain ورودی گیرنده میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 قابل تنظیم است و می توان آن را برای هر گوینده تغییر داد.
• گیرنده دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است که مانیتورینگ بدون تأخیر در هنگام ضبط صدا را ممکن می سازد.
• اگر خواستید یک برنامه دو نفره یا مصاحبه ضبط کنید به راحتی می توانید به جای خرید یک ست کامل از میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5، تنها یک فرستنده به آن اضافه کنید. چون RX4 Pro یک گیرنده بی سیم دو کانال بوده و قادر به دریافت هم زمان صدای دو فرستنده وایرلس TX4 Pro می باشد. البته فرستنده دوم را باید جداگانه بخرید.
• در یک مکان و به طور هم زمان می توان تا 8 سیستم میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K5 اصل را جهت ضبط صدا به کار گرفت، اما لازم است سیستم ها از یکدیگر حداقل 5 متر فاصله داشته باشند تا سیگنال آنها با هم تداخل پیدا نکند.

از میکروفون بی سیم یقه ای بویا مدل BY-WM4 PRO K5 برای چه کارهایی می توانیم استفاده کنیم؟

دیجی صدا طیف متنوعی از میکروفن یقه ای موبایل را برای شما تدارک دیده است تا بتوانید با بررسی و ارزیابی مشخصات آنها، بهترین گزینه را با توجه به بودجه خود پیدا کنید. میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro-K5 مانند سایر میکروفن های بیسیم و یقه ای قابلیت استفاده در موقعیت ها و شرایط گوناگون را دارد.
این میکروفون حرفه ای ضبط صدا که مخصوص گوشی های موبایل اندروید و تبلت ها و دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی طراحی شده می تواند گره از کار طیف های مختلف کاربران بگشاید. این روزها بسیاری از افراد و گروه ها برای ضبط صدا و صوت به سراغ میکروفون های بی سیم و یقه ای می‌روند تا سوژه ها و گویندگان در هنگام ضبط آزادی حرکت داشته و یا به سهولت بتوانند دست های خود را حرکت دهند.

اما تولیدات برندهای سرشناس معمولا گران قیمت بوده و خرید آنها برای اغلب کاربران به صرفه نیست، به ویژه آنکه امکانات و کارایی این سیستم های بیسیم فراتر از سطح مورد نیاز افراد عادی است. در این بین برخی برندها اقدام به ساخت و عرصه میکروفون های بی سیم یقه ای ارزان قیمت کرده اند که اغلب افراد و گروه ها قادر به خرید آنها باشند.

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO K5 برای موبایل

از جمله میکروفون های خوب، ارزان قیمت و مناسب برای تولید انواع محتوای صوتی و ویدئویی، میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 می‌باشد. این میکروفون یقه ای برای گوشی موبایل اندروید، تبلت و دیگر دستگاه های تایپ سی طراحی شده است.
طیف های مختلف تولید کنندگان محتوا، فیلم سازان، مستندسازان، کلیپ سازان، پادکسترها، بلاگرها و خبرنگاران می توانند در هر موقعیتی و در هر زمان و مکانی به راحتی میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 را به گوشی موبایل یا تبلت خود متصل نموده و فیلم، کلیپ، مصاحبه، مستند، اجرای برنامه زنده در استودیو، پادکست، تدریس، سخنرانی و گزارش ضبط نمایند. به یاد داشته باشید که هنگام خرید هر مدل میکروفن بیسیم با مارک بویا یا سایر برندها اصل یا فیک بودن و اصلی یا تقلبی بودن کالا را به دقت بررسی نمایید. محصولات عرضه شده در فروشگاه دیجی صدا اصل بوده و شما به راحتی می توانید از اصلی بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

قیمت میکروفون بویا BOYA BY-WM4 PRO-K5 

میکروفون وایرلس BY-WM4 PRO-K5 شرکت بویا جزء میکروفون های بی سیم و یقه ای ارزان قیمت موجود در بازار است که مختص اتصال به گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و دستگاه های تایپ سی طراحی شده و گیرنده سبک و جمع و جور آن به راحتی به دستگاه ها وصل می شود. خرید میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 برای افراد و گروه های سازنده محتوا در شبکه های اجتماعی مقرون به صرفه بوده و انتظارات و نیازهای آنان را برآورده می سازد. می توان گفت این محصول بین قیمت و کارایی تعادل ایجاد کرده و کاربران عادی بدون پرداخت هزینه برای میکروفن های بی سیم گران قیمت سیستمی متناسب با نیازهای خود خریداری می کنند.

آیا خرید میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 PRO-K5 برای من مناسب است؟

اگر شما از استفاده کنندگان گوشی ها و تبلت های اندروید تایپ سی هستید و به دنبال یک میکروفون بی سیم یقه ای مناسب برای تولید محتوا می گردید، خرید میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K5 برای شما سودمند است. گیرنده جمع و جور این سیستم بدون نیاز به هیچ کابلی به موبایل شما متصل می شود، ضمن اینکه کاملا سبک بوده و جابه‌جایی آن به‌راحتی صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر برای افراد یا گروه هایی که به دنبال میکروفن یقه ای بی سیم برای موبایل با قابلیت plug and play و صدای خوب هستند اما از نظر بودجه محدودیت دارند، میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5 به عنوان یک میکروفن بیسیم ارزان قیمت انتخاب مناسب و مطلوبی است. هر مستندساز، خبرنگار، گزارشگر، اینفلوئنسر، بلاگر، ولاگر، یوتیوبر یا سخنرانی که از گوشی موبایل، تبلت یا سایر تجهیزات دارای پورت تایپ سی استفاده می کند، می تواند هنگام خرید میکروفون حرفه ای ضبط صدا، این میکروفون بویا را در لیست بررسی های خود قرار دهد. 

فراموش نکنید اگر طی فرایند انتخاب و خرید میکروفون بی سیم یقه ای یا میکروفون موبایل مناسب اندروید سوالی بی پاسخ یا نیاز به مشاوره داشتید، دیجی صدا در کنار شماست. سوالات خود راجع به اصل بودن میکروفون بویا یا امکانات آن را با ما در میان بگذارید. همچنین توصیه می کنیم از صفحه محصولات بویا یا میکروفن های بی سیم دیجی صدا نیز بازدید نمایید و به ارزیابی مشخصات مدل های متنوع از برندهای معتبر جهانی بپردازید.

میکروفون تایپ سی وایرلس بویا BY-WM4 PRO K5

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون BOYA BY-WM4 PRO K5

از آنجایی که میکروفون BOYA WM4 Pro K5 شرکت بویا برای اتصال به گوشی های موبایل و تبلت های مجهز به پورت تایپ سی نیاز به هیچ کابلی نداشته و به طور مستقیم به این دستگاه ها وصل می شود، پکیج آن نیز جمع و جور بوده و کابل رابطی در آن وجود ندارد.
• گیرنده تایپ سی BY-WM4 PRO RXU
• فرستنده کمری TX4 Pro
• میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
• گیره میکروفن یقه ای سوسماری
• بادگیر فومی

نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :