میکروفون یقه ای بویا BOYA M1 Pro (کد رجیستری اصلی)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفن بویا m1 pro

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون BOYA M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب شرکت بویا است. میکروفن های یقه ای جزء محبوب ترین مدل های میکروفون برای تولید محتوا به شمار می روند. راحتی در استفاده و نیز قیمت مناسب و ارزان باعث شده تا کاربران زیادی تمایل به استفاده از این نوع میکروفون داشته باشند. هر سخنران، گوینده، بلاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای BOYA BY-M1 Pro را دارد. این مدل به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند. میکروفون بویا M1 Pro که یک میکروفون یقه ای ارزان قیمت است جهت سازگاری با دوربین های mirrorless، دوربین های DSLR، گوشی های موبایل و تبلت ها از کانکتور TRRS بهره می برد.

میکروفون بویا m1 pro

مزیت های خرید میکروفون BOYA M1 Pro اصل

- میکروفون یقه ای سیم بلند مناسب برای ضبط ویدیو و فیلم با گوشی های موبایل، تبلت ها، دوربین های DSLR، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر، رکوردرهای صوتی، کامپیوترها و لپ تاپ ها و...
- میکروفون خازنی سیم دار با کیفیت بالا، ایده آل برای ضبط ویدئو
- سوئیچ تضعیف صدای 10db-
- امکان گوش دادن به صدا از طریق جک هدفون در حالت smartphone
- دارای پاسخ فرکانسی خطی
- عرضه شده همراه گیره یقه ای، بادگیر فومی و مبدل 1.4 اینچی
- سیم بلند 6 متری
- تغذیه شده توسط باتری LR44

بررسی میکروفون بویا M1 Pro اورجینال

سیم بلند  6 متری، بادگیر فومی و گیره یقه ای M1 Pro

میکروفون boya m1 pro

به واسطه برخورداری از سیمی بلند به طول 6 متر، میکروفون BOYA M1 Pro قادر است از انتقال سیگنال پایدار پشتیبانی کند که برای ضبط‌هایی که منبع صوتی فاصله زیادی با دریافت کننده صدا دارد مناسب است. با وجود این کابل بلند بلاگر، ولاگر، سخنران یا گوینده می تواند به راحتی در صحنه حرکت کرده و بی تحرک و ساکن نباشد. بادگیر فومی و گیره یقه ای میکروفون بویا M1 Pro اصل به کاربران امکان می دهد صدایی شفاف تر دریافت نموده و آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

کاهش نویز و جک هدفون میکروفون بویا M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro دارای یک سوئیچ پد 10db- است که به طور مؤثر صداهای انفجاری ناخواسته را در زمانی که گوینده بسیار بلند صحبت کرده یا به میکروفون نزدیک می شود، کاهش می دهد تا تضمین کند که ضبط صدا همواره شفاف و واضح خواهد بود.
همچنین وجود یک جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین میکروفون بویا M1 Pro، گوش دادن به صدای ضبط شده را در حالت smartphone برای کاربران ممکن می سازد.میکروفون یقه ای بویا مدل by-m1 pro

طرز استفاده از میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro یک میکروفون همه کاره و مناسب برای انواع گوشی موبایل، کامپیوتر و لپ تاپ، دوربین، رکوردر صوتی و سایر دستگاه های ضبط صداست. کافی است میکروفون را به وسیله گیره به لباس گوینده یا سوژه متصل نموده و کابل آن را به دستگاه ضبط خود وصل کنید، میکروفون بویا M1 Pro آماده است. جهت اطمینان می توانید سوئیچ 10db- را در حالت فعال قرار دهید تا تاثیر صداهای بلند ناخواسته را کاهش دهد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

میکروفون یقه ای بی سیم بویا Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفون های داخلی دوربین و گوشی موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول
میکروفون یقه ای بویا مدل by-m1 pro

میکروفون یقه ای بویا برای گوشی موبایل و دوربین

به دلیل مجهز بودن به کپسول کاندنسر electret با کیفیت بالا، میکروفون BOYA M1 Pro اصل برای تولید محتوا و ضبط و رکورد ویدئو انتخابی ایده آل است. همچنین وجود یک میکروفن یقه ای همه کاره که با گوشی های موبایل، تبلت ها، کامپیوترها و لپ تاپ ها، دوربین ها، رکوردرهای صوتی و سایر دستگاه های ضبط صدا سازگار است، سبب شده تا شما بتوانید با استفاده از میکروفون بویا M1 Pro ضبط صدایی حرفه ای در مقایسه با میکروفن داخلی گوشی موبایل و دوربین را تجربه کنید.

میکروفون یقه ای بویا مدل by-m1 pro

تفاوت میکروفون بویا M1 Pro و بویا M1

بر روی پاور پک (power pack) میکروفون BOYA M1 Pro یک سوئیچ تضعیف صدا تعبیه شده که برای کاهش صداهای بلند ناگهانی به کار می رود، در حالی که مدل M1 فاقد این سوئیچ است. تفاوت بعدی این دو محصول، وجود جک هدفون 3.5 میلی متری در میکروفون بویا ام وان پرو است. اختلاف دیگری گه این دو میکروفون محبوب بویا با هم دارند ضخیم تر بودن کابل میکروفون بویا M1 Pro اصلی است. در واقع ضخامت بیشتر کابل یکی از عواملی است که سبب شده تا کیفیت صدای میکروفون BOYA M1 Pro بالاتر از مدل بویا M1 باشد.

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1

میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BOYA BY-M1 اصل یکی از این میکروفن های کاندنسر یقه ای محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه‌ای بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفون سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BOYA BY-M1نمایش محصول

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1DM

میکروفون یقه ای سیمی بویا BY-M1DM در بین میکروفون های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفن داخلی دستگاه های موبایل و دوربین ها، صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت شروع تولید محتوا به دنبال یک میکروفون حرفه ای مقرون به صرفه هستند، می توانند روی این میکروفون یقه ای ارزان حساب کنند. میکروفون بویا M1DM اصلی یک کاندنسر با الگوی اومنی است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده است.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1DMنمایش محصول

میکروفون BOYA M1 Pro، یک میکروفن یقه ای ارزان قیمت از بویا

اگر صفحه میکروفون های یقه ای فروشگاه دیجی صدا را دیده باشید، حتما متوجه شده اید که برای کسانی که به دنبال یک میکروفن یقه ای ضبط ویدئو با گوشی موبایل یا دوربین هستند، میکروفون بویا M1 Pro اصل یک میکروفون یقه ای سیمی ارزان قیمت است. میکروفن BOYA M1 Pro برای افراد یا گروه هایی که در حوزه تولید محتوا به خصوص رکورد ویدئو برای شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند خوب است. تازه کاران به راحتی می توانند بدون پرداخت هزینه های بالا برای میکروفن های یقه ای گران قیمت، میکروفون بویا M1 Pro را خریداری کرده و به سادگی با اتصال به گوشی موبایل یا دوربین خود، تولید محتوا داشته باشند. اگر یک بلاگر، خبرنگار، سخنران، استریمر، معلم، مدرس، مربی، اینفلوئنسر یا تولید کننده محتوا هستید قیمت میکروفون BOYA M1 Pro یا همان بویا ام وان پرو برای شما مناسب است.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1DM

خرید میکروفون بویا BOYA M1 Pro اصل

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro اصل یک میکروفون خازنی (کاندنسر) سیم دار با الگوی برداشت اومنی دایرکشنال است که صدا را با کیفیت حرفه ای ضبط می کند. جک 3.5 میلی متری میکروفون یقه ای بویا BOYA BY-M1 Pro به شما امکان می دهد بتوانید در هر مکان و زمانی به راحتی آن را به دستگاه های مختلف وصل کرده و اقدام به ضبط مصاحبه، گزارش، سخنرانی، ارائه، تدریس، استریم، ویدئوبلاگینگ، یا هر برنامه دیگری نمایید. ضمن اینکه سیم بلند میکروفون مانع حرکت و آزادی عمل شما در صحنه ضبط نمی شود. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین و ارزان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ یا رکوردر خود ضبط کنند، میکروفون بویا M1 Pro اصل انتخابی مناسب است. اگر موبایل شما فاقد جک 3.5 میلی متری است می توانید از کابل های رابط بویا برای وصل کردن این مدل به گوشی خود استفاده کرده و یا از بین محصولات مشابه بویا که مجهز به کانکتور تایپ سی یا لایتنینگ هستند مدلی را انتخاب کنید. جهت مقایسه مشخصات و قیمت BOYA BY-M1 Pro با سایر محصولات بویا یا برندهای دیگر به بخش میکروفن های یقه ای دیجی صدا مراجعه نمایید.

لوازم جانبی میکروفون بویا M1 Pro ، میکروفون یقه ای دوربین و موبایل 

با خرید میکروفون بویا M1 Pro اصل شما یک باتری LR44 برای زمانی که میکروفون را همراه دوربین و کامپیوتر به کار می برید، یک مبدل 3.5 به 6.5 میلی متری برای سازگاری با دستگاه های بیشتر و یک کیف نیز دریافت خواهید کرد.

  • بادگیر فومی
  • گیره یقه ای
  • مبدل 3.5 میلی متری
  • باتری LR44
  • کیف
میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1DM

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
65 هرتز تا 18 کیلوهرتز
1000 اهم
30±3- دسی‌بل
78 دسی‌بل
3.5 میلی‌متری TRRS
باتری LR44
58 گرم
دفترچه راهنما، مبدل 3.5 به 6.5 میلی‌متری، بادگیر فومی، گیره یقه‌ای، باتری LR44، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/01 امین صرافیان

این مدل با ویندوز سازگاره؟
چطوری به ویندوز وصلش کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
این محصول کاملا با ویندوز سازگار است و بسته به سخت افزارتون (لپ تاپ یا PC) ممکن است نیاز به سوئیچ کردن یا تعریف این میکروفون به عنوان میکروفون پیش فرض (default) باشد که از طریق پنجره ی sound در کنترل پنل امکان پذیر است.
برای استفاده از این نوع میکروفون ها توصیه می شود از کارت صداهای boya EA2 استفاده کنید که هم کیفیت صدا را بالا می برد و هم دردسرهای استفاده از میکروفون روی سیستم های دارای سخت افزار های ضعیف و ابتدایی را از بین می برد.

1401/09/03 جاويد اشتری

این میکروفون به همه نوع گوشی میخوره؟

پاسخ دیجی صدا:
این محصول کاملا با انواع گوشی های موبایل سازگار است. البته برای ضبط صدای با کیفیت لازم است از سخت افزارهای خوب استفاده کنید. همچنین نرم افزاری که روی گوشی برای ضبط صدا استفاده می کنید هم روی کیفیت صدا اثرگذار است.
توجه داشته باشید که کانکتور این مدل فقط به گوشی های قدیمی می خورد و برخی گوشی های جدید از این کانکتور پشتیبانی نمی کنند. این یعنی شاید نیاز باشد تبدیل جداگانه ای برای آن تهیه نمایید که در این صورت همیشه بهتر است از تبدیل های استاندارد همان شرکت استفاده شود.

1401/09/19 بنیامین صارمی

خسته نباشید.
ببخشید این میکروفون مبدل لازم داره برای اینکه به گوشی وصل بشه؟
اگه لازم هست چه مبدلی باید تهیه کنم ؟

پاسخ دیجی صدا:
ممنون
استفاده از این میکروفون نیاز به مبدل ندارد و با دستگاه هایی که ورودی جک TRS و TRRS داشته باشند، کاملا سازگار است.
اگر دستگاه مورد استفاده شما این جک را ندارد مثلا گوشی تان آیفون یا اندروید با تایپ سی هست، می توانید از رابط های مدل BOYA BY-K3 و BOYA BY-K4 و BOYA BY-K8 و BOYA BY-K9 استفاده نمائید.

1401/10/10 ابوالفضل کاکاوند

این میکروفون با گوشی شیائومی هم کار میکنه؟

پاسخ دیجی صدا:
به طورکلی میکروفون های بیسیم و باسیم یقه ای با همۀ گوشی ها سازگارند. ولی این قابلیت در بعضی مدل های شیائومی برای نرم افزارهای روی گوشی، به صورت پیش فرض تعریف نشده و یا اصلا وجود ندارد. بعضی از مدل های قدیمی گوشی سامسونگ هم همین طور هستند. اما به این معنی نیست که میکروفون روی آنها کار نکند. بلکه با نصب نرم افزار مناسب یا تغییر نرم افزار تصویربرداری یا ضبط صدا، مشکل حل می شود.
مثلا ممکن است روی بعضی گوشی های شیائومی هنگام ضبط صدا کار کند ولی در تصویربرداری عمل نکند. در هر حال در هر موردی که کار نکند با تغییر نرم افزار مشکلش برطرف می شود.
بنابراین به صورت سخت افزاری میکروفون را پشتیبانی می کند و به صورت نرم افزاری اکثر گوشی ها سازگار هستند و در صورتی که کار نکند اگر نرم افزار مناسب نصب شود کار می کند.

1401/10/24 شکوری

این میکروفون به همه گوشی ها میخوره؟

پاسخ دیجی صدا:
این میکروفون با تمام گوشی ها سازگار است. در مورد گوشی های جدید که جک 3.5 میلیمتری ندارند و یا آن را ساپورت نمی کنند، با تهیه تبدیل مناسب می توانید آن را به گوشی وصل نمائید.

1401/11/07 مهدی متصدی زاده

با سلام
این میکروفون با گوپرو ۱۱ سازگار هست؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
میتونید حضوری تشریف بیارین و با میکروفن را با دوربینتون تست کنید.

1402/01/08 ابوالفضل صالح نیا

سلام خسته نباشید
ببخشید من اولین باره از سایت شما خرید میکنم میخواستم بدونم من 29 اسفند سفارش دادم 7فروردین تو سایت زده سفارش نهایی شده میخواستم بدونم مدت زمان ارسال کالا چقدر است؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
کالای شما تحویل پست شده و برای دریافت جزئیات بیشتر با بخش فروش تماس بگیرید.02188500018

1402/02/10 ارسین

کاربرد رابط USB_c چیه؟ توی توضیحات چیزی پیدا نکردم در موردش

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
برای اتصال این میکروفن به گوشی هایی که فقط درگاه تایپ سی دارند استفاده میشود.

1402/03/18 m mahdavi

این میکروفون و میشه با تبدیل به ایفون وصل کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
بله. به وسیله کابل لایتنینگ وصل می شود.

1402/03/18 عباس حسینی

سلام ، این میکروفون اولین خرید من از دیجی صدا بود ، بهترین خرید اینترنتی بود که تا حالا تجربه کردم ، ارسال جنس اصلی و با ضمانت ، قیمت مناسب ، بسته بندی عالی در کنار ارسال سریع باعث شد حس خیلی خوبی بهم دست بده ، امیدوارم همیشه همینطور حرفه ای و منظم ادامه بدید ، پایدار باشید

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خوشحالیم که از خرید خوتون راضی هستید.

1402/05/02 مهراد احمدی

سلام
وقت بخیر

این میکروفون کی موجود میشه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
احتمالا تا 1 ماه آینده موجود میشود.

1402/09/03

سلام
من گوشیم شیامی هست نیاز به لوازم جانبی داره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
اگر گوشی شما درگاه 3.5 میلیمتری (خروجی هدفون) دارد نیازی به مبدل نیست.

بنظرم حرفه ای ترین سایت فروش اینترنتی هستید ، دمتون گرم

سلام. امروز بسته من به دستم رسید. عالی بود. خیلی سریع فرستادن برام. کدشو توی سایت بویا زدم اصل بود کیفیتشم که نگم براتون...
دم بچه های دیجی صدا گرم
عالی بودن

ممنون از ارسال کالای اصلی و گارانتی دار و از برخورد خوبتون. تین حرفه ای یعنی این