میکروفن یقه ای با سیم بویا BOYA BY-M2 IOS⚡ قیمت و مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون یقه ای بویا BOYA BY-M2 IOS

میکروفون بویا M2 یک میکروفون لایتنینگ است که مخصوص ضبط صدا با گوشی آیفون و دستگاه های آیپد ساخته شده است. این میکروفن سیمی ارزان قیمت بویا صدای خوبی داشته و برای گرفتن مصاحبه و گزارش، ضبط ولاگ و استریم و در کل رکورد ویدئو برای شبکه های اجتماعی انتخاب مطلوبی است. استفاده از میکروفون یقه ای بویا Boya M2 بسیار آسان است، چرا که نیاز به هیچ گونه باتری یا درایور نداشته و تنها باید آن را به دستگاه ضبط خود متصل نمایید و ضبط صدا را شروع کنید. الگوی تمام جهتی (اومنی دایرکشنال) بویا BY-M2 به شما امکان می دهد هنگام نصب میکروفن یقه ای روی لباس آزادی عمل داشته باشید و برای از دست رفتن بخشی از صدا نگران نشوید. بهره مندی از کانکتور لایتنینگ اپل سبب شده تا میکروفون بویا M2 به طور مستقیم به دستگاه های iOS وصل شده و برای افرادی که به دنبال میکروفن برای ضبط فیلم و ویدئو با گوشی موبایل آیفون هستند، کارساز باشد. چنانچه کاربر موبایل یا تبلت اندروید هستید، به سادگی می توانید به صفحه میکروفون های بویا در دیجی صدا رفته و مدل های دارای پورت تایپ سی و متناسب با دستگاه اندرویدی خود پیدا کنید.میکروفون یقه ای بویا BOYA M2 IOS

میکروفون بویا M2

میکروفون بویا M2 میکروفون یقه ای برای آیفون

میکروفون یقه ای BOYA BY-M2 به این منظور طراحی شده تا شما بتوانید صدایی شفاف و با کیفیت بالا را به طور مستقیم و از طریق پورت لایتنینگ روی تمام دستگاه های iOS خود نظیر آیفون، آیپد و سایر موارد ثبت کنید.
این محصول دارای دو قسمت است که قابل جداشدن هستند، یک قسمت شامل کابل رابط 3.5 میلی متری TRS به لایتنینگ بوده و قسمت دیگر شامل کانکتور 3.5 میلی متری برای میکروفن یقه ای می شود.

ضبط فیلم و ویدئو با موبایل و تبلت از طریق میکروفن یقه ای بویا M2

به واسطه برخورداری از قابلیت کاهش نویز هوشمند، میکروفون بویا M2 قادر است کیفیت صدای بالاتری در مقایسه با میکروفن های داخلی آیفون و آیپد فراهم کند، از همین رو گزینه ای ایده آل برای ضبط مصاحبه ها، ولاگ ها، سخنرانی ها، ارائه ها و کاربردهای مشابه به شمار می رود. اگر معمولا با گوشی آیفون خود اقدام به رکورد ویدئو برای آپارات، اینستاگرام یا یوتیوب می کنید، میکروفون BOYA M2 برای شما مناسب است.میکروفون یقه ای BOYA BY-M2

میکروفون بویا M2

کانکتور لایتنینگ برای ضبط ویدئو با دستگاه های iOS

اگرچه گوشی آیفون شما از دوربین با کیفیتی برخوردار است، اما اگر هنگام ضبط ولاگ یا ارائه و یا لایو آن را در فاصله چند متری خود قرار دهید کیفیت صدا افت خواهد کرد. وجود کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFi اپل سبب شده تا میکروفون بویا M2 با گوشی آیفون و دستگاه های آیپد سازگار بوده و کیفیت ضبط صدا توسط آنها را بهبود ببخشد. در واقع میکروفون یقه ای با نزدیکی به دهان گوینده کیفیت صدا را حفظ می کند.

میکروفون BOYA M2

آزادی عمل بیشتر با کابل 6 متری

به دلیل بلندی طول کابل 6 متری هنگام کار با میکروفون سیم دار بویا M2 آزادی عمل مطلوبی را تجربه خواهید کرد. ضمن اینکه ساختار جداشدنی BOYA M2 به شما امکان می دهد بتوانید پس از جداسازی، از کابل رابط 3.5 میلی متری به لایتنینگ این میکروفون برای وصل کردن مدل هایی مانند بویا BY-MM1 و بویا BY-BM2021 یا هر میکروفن مجهز به جک 3.5 میلی متری TRS به دستگاه های iOS بهره ببرید.

میکروفون BOYA M2

Plug and Play، بدون نیاز به باتری

ساختار بدون باتری BOYA M2 و قابلیت پلاگ‌اندپلی (Plug and Play) این میکروفن یقه ای سیم دار دیجیتال باعث شده تا ضبط صدا به وسیله آن به سادگی انجام بگیرد. چرا که برای راه اندازی میکروفون بویا M2 نیاز به دانلود و نصب درایور وجود ندارد. کافی است از طریق پورت لایتنینگ کابل را به گوشی آیفون، آیپد یا سایر دستگاه های سازگار خود متصل کرده و ضبط را آغاز نمایید، صدای شما با کیفیت بالایی ثبت خواهد شد.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA M1

میکروفون یقه ای سیمی بویا BOYA M1 اصل یکی از این میکروفن های کاندنسر یقه ای محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه‌ای بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفن سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفون یقه ای بویا BOYA M1نمایش محصول

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA M1DM

میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M1DM در بین میکروفون های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفن داخلی دستگاه های موبایل و دوربین ها، صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت شروع تولید محتوا به دنبال یک میکروفون حرفه ای مقرون به صرفه هستند، می توانند روی این میکروفون یقه ای ارزان حساب کنند. میکروفن بویا M1DM یک کاندنسر با الگوی اومنی است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده است.

میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M1DMنمایش محصول

قیمت میکروفون یقه ای بویا M2 برای آیفون و آیپد

تجهیزات صوتی شرکت بویا اغلب در بین محصولات ارزان قیمت بازار قرار دارند. این شرکت تجهیزات ارزان قیمت را با کارایی و کیفیت مناسب برای کاربران عادی تولید می کند. میکروفون بویا M2 نیز یک میکروفون یقه ای ارزان قیمت است که دارندگان آیفون و آیپد می توانند از آن برای ضبط صدای با کیفیت سود ببرند. شاید قیمت میکروفن BOYA M2 نسبت به دیگر مدل های یقه ای سیمی بویا کمی گران تر به نظر برسد، اما این میکروفون به طور خاص به دستگاه های iOS متصل شده و همچنین کابل رابط 3.5 میلی متری به لایتنینگ این میکروفون بویا را برای سایر تجهیزات سازگار نیز می توان به کار گرفت. فراموش نکنید هر سوال یا ابهامی که برای خرید میکروفون بویا M2 با آن مواجه می شوید را با کارشناسان دیجی صدا مطرح نمایید.

مزیت های خرید میکروفون بویا M2 با کابل لایتنینگ

میکروفون بویا M2 یک میکروفون یقه ای لایتنینگ برای ضبط فیلم و ویدئو با گوشی آیفون است. امروزه انواع میکروفن یقه ای به طور گسترده جهت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. BOYA M2 نیز میکروفن سیم دار خوبی است که برای ضبط مصاحبه، ویدئوبلاگینگ، سخنرانی، لایو، گزارش، تدریس، وبکست و وبینار، فیلم های آموزشی و تجاری، کلیپ، مستند و موارد مشابه قابل استفاده است.
خرید میکروفون بویا M2 مزایای گوناگونی به همراه دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:
• میکروفن گیره ای دیجیتال اومنی دایرکشنال برای ضبط فیلم با آیفون، آیپد و…
• میکروفن مناسب برای مصاحبه، گزارش و ضبط ویدئو برای آپارات، اینستاگرام و یوتیوب
• کاهش نویز هوشمند

• طراحی جداکردنی برای کاربردهای چندگانه
• برخوردار از کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFi مورد تایید اپل
• قابلیت Plug and play، عدم نیاز به باتری
• آزادی عمل بیشتر با کابل بلند 6 متری

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
40±3- دسی‌بل
76 دسی‌بل
لایتنینگ
دستگاه IOS
46 گرم
دفترچه راهنما، کابل 3.5 میلی‌متری TRS به لایتنینگ، بادگیر فومی، گیره یقه‌ای، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1400/12/12 رضا امین

سلام خسته نباشید
طول سیم این میکروفون چقدر هست و اینکه تبدیلی وجود داره که به گوشی های اندرویدی هم وصل بشه؟چون من هم ایفون دارم هم اندرویدی
ممنون

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
طول کابل این میکروفن 6 متر است و فقط به گوشی های آیفون متصل میشود.

1402/06/09 سپیده بیگدلی

سلام وقتتون بخیر
میکروفون بویا M2 قابلیت پخش صدا ب صورت زنده رو داره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
منظورتون رو از پخش زنده واضح تر و دقیق تر بفرمایین. این میکروفن برای تولید محتوا به کوشی های آیفون متصل میشود.