میکروفن بی سیم یقه ای شور SHURE BLX14/CVL

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SHURE

تک کانال یقه ای
آنالوگ
LCD
کندانسر

تاریخچه SHURE

شور یک شرکت بزرگ آمریکایی در تولید محصولات صوتی است. این شرکت در سال 1925 توسط سیدنی ان. شور در شیکاگو پایه گذاری شد و در آغاز کارش تهیه قطعات اولیه برای ساخت رادیو بود.
تا سال 1928 شرکت شور روز به روز گسترده تر شد و در همین سال برادر سیدنی، ساموئل جی شور به شرکتی که به نام برادران نام گذاری شده بود ، ملحق شد.
در سال 1929 با پیدایش یک رکود بزرگ و زیاد شدن کارخانه های تولید رادیو، شرکت برادران شور مجبور شد که تعداد کارمندان خود را کاهش دهد. در سال 1930 ساموئل جی شور شرکت را ترک کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

هنگام خرید میکروفن به این نکات توجه کنید

خرید میکروفن همواره یکی از کارهای جذاب برای فعالان حوزه صدا و موسیقی است. تنوع مدل ها در کنار مشخصات و ویژگی های گوناگون و نیز وجود برندهای معتبر، انتخاب میکروفن را به امری پیچیده تبدیل می کند که گاه ممکن است برای مبتدیان گیج کننده به نظر برسد. اما نگران نباشید، در هر حال دیجی صدا در کنار شماست تا به توانید بهترین گزینه از میان انواع میکروفن بی سیم یا میکروفن باسیم را برای خود انتخاب کنید. اگر تمایل دارید پیش از خرید میکروفن اطلاعات تخصصی و فنی خود را در این زمینه بالا ببرید، پیشنهاد می کنیم به مطالعه راهنمای جامع خرید میکروفن بپردازید. شما قبل از خرید میکروفون ابتدا باید با کارکرد انواع میکروفون آشنا شوید و بدانید هر نوع یا مدلی متناسب با چه شرایط و کاربردهایی ساخته شده است. سپس هدف و نیاز خود را به درستی شناسایی کنید. در انتها نیز با در نظر گرفتن بودجه خود، یک تعادل مناسب بین نیاز و بودجه برقرار نمایید. همان طور که می دانید دامنه قیمت میکروفن ها بالاست و اگر شناخت کافی در این زمینه نداشته باشید، چه بسا برای پرداخت قیمت میکروفون متحمل هزینه ای بسیار بالاتر از نیاز واقعی خود شوید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :