میکروفون بی سیم BOYA WM4 Pro خرید کالای اصل از نمایندگی بویا

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

boya wm4 pro

بررسی میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro

میکروفون BOYA WM4 Pro یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها، ولاگرها و سایر کاربران می گذارد.
در پکیج میکروفون BOYA WM4 Pro یک میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال (تمام جهتی) گیره دار و فرستنده کمری دارای گیره عرضه می شود که به افراد اجازه می دهد در نمایش ها، اجراها، سخنرانی ها، ارائه ها و مصاحبه ها آزادانه در برابر دوربین حرکت کنند.

میکروفون boya wm4 pro

میکروفون BOYA WM4 Pro قابل نصب روی دوربین و گوشی

گیرنده جمع و جور دو کانال میکروفون BOYA WM4 Pro تا حداکثر 60 متر برد عملیاتی (بدون موانع) داشته و دارای گیره ضمیمه ای و یک پایه قابل نصب روی دوربین است که حالت های مانتینگ منعطفی را فراهم می سازد.
در پکیج میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro کابل های اتصال به دوربین و گوشی موبایل موجود بوده و همچنین جک 3.5 میلی متری روی گیرنده اتصال هدفون جهت مانیتورینگ در حین انجام کار را امکان پذیر کرده است. فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM4 Pro هر دو از طریق باتری های AAA تغذیه می شوند که انرژی موردنیاز را تا 11.5 ساعت تأمین می کنند. ضمن اینکه فرستنده و گیرنده در کارخانه جفت شده اند، بنابراین کافی است پس از خارج کردن از جعبه، آنها را روشن نموده و گیرنده را به دوربین یا موبایل خود متصل نمایید، سیستم آماده است.

مشخصات میکروفون یقه ای BOYA WM4 Pro مناسب برای دوربین و موبایل

  • میکروفون بویا WM4 Pro مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو و کلیپ، استریم، بلاگینگ و ولاگینگ درآپارات، یوتیوب و اینستاگرام
  • به همراه میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
  • فرستنده کمری و گیرنده دو کانال جمع و جور
  • کاربری آسان، آماده شدن سریع


  • Gain قابل تنظیم، هدفون مانیتورینگ
  • کابل های 3.5 میلی متری برای اتصال به دوربین و دستگاه موبایل
  • پشتیبانی از 11.5 ساعت ضبط به علت بهره مندی از باتری های AAA
  • امکان به کارگیری هم زمان حداکثر 8 سیستم
  • برد فعالیت تا محدوده 60 متری
boya wm4 pro میکروفون یقه ای

ویژگی های میکروفن بی سیم بویا BY-WM4 Pro اصل

بهره مندی از سیستم وایرلس 2.4 گیگاهرتزی نوآورانه

در میکروفون بیسیم ارزان قیمت BOYA BY-WM4 Pro طراحی خوب با سیستم انتقال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته که صدایی درخشان و با کیفیت Broadcast ارائه می دهد، ترکیب شده است.
میکروفون BOYA WM4 Pro امکان استفاده در هر کشوری را داشته و نیاز نیست نگران مواردی مانند محدودیت باند باشید.

میکروفون BOYA WM4 Pro ، میکروفون دوربین و موبایل ارزان، همه کاره و حرفه ای

فرستنده میکروفون BOYA WM4 Pro همراه یک میکروفن یقه ای عرضه می شود که دریافت صدایی شفاف را در هنگام انجام ضبط تضمین می‌کند. ورودی لاین امکان گرفتن بیش از یک منبع صوتی را برای کاربران فراهم می سازد. یک خروجی هدفون 3.5 میلی متری به همراه کنترل سطح صدا روی گیرنده قرار دارد که باعث می شود شما بتوانید صدا را بدون تأخیر مانیتور کنید حتی اگر دستگاهتان فاقد خروجی هدفون باشد.میکروفن بی سیم بویا مدل wm4 pro k1

میکروفون boya by-wm4 pro

کابل صوتی 3.5 میلی متری TRRS و کابل صوتی 3.5 میلی متری TRS که در پکیج قرار دارد میکروفون BOYA WM4 Pro را با اکثر تجهیزات صوتی و ویدئویی سازگار می کند، دستگاه هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین DSLR، رکوردرهای کوچک، رکوردرهای صوتی، کامپیوترها و... . این ویژگی ها در کنار برد عملیاتی 60 متری میکروفون BOYA WM4 Pro را به گزینه ای خوب و مناسب برای مجریان و گویندگان رسانه، سخنرانان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها، یوتیوبرها، خبرنگاران، گزارشگران و سایر کاربران مبدل ساخته است.

طرز استفاده از میکروفن بیسیم بویا BOYA BY WM4 Pro، کاربری ساده و جابه‌جایی آسان

گیرنده و فرستنده میکروفون BOYA WM4 Pro را روشن کنید، کابل ها را به دستگاه خود متصل نموده و برای جفت شدن دکمه مربوطه را فشار دهید. این تمام مراحلی است که باید برای شروع طی شوند. میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل by-wm4 pro

وزن فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM4 Pro تنها 94 گرم بوده و به همین دلیل حمل آنها به هر جایی بسیار آسان است. علاوه بر آن گیرنده دو کانال این میکروفون حرفه ای امکان می دهد هم زمان دو فرستنده به کار گرفته شود.
- میکروفون یقه ای گیره دار از الگوی دریافت تمام جهتی (اومنی) برخوردار است که سطح باثباتی از صدا ارائه می دهد حتی زمانی که گوینده در هنگام صحبت کردن سر خود را به اطراف حرکت داده و می‌چرخاند.
- میکروفون یقه ای به فرستنده کمری سبک وزن میکروفون بویا BOYA BY-WM4 Pro K1 متصل می شود که از طریق دو باتری AAA تغذیه می‌گردد.
- یک LED بر روی دستگاه قرار دارد که پاور و سطح پایین باتری را نشان می دهد.
- به جهت دستیابی به عملکرد صوتی بی سیم باثبات و سریع فرستنده و گیرنده میکروفون BOYA WM4 Pro به سادگی روشن می شوند.

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BOYA BY-WM4 Pro k2

میکروفون بی سیم یقه ای بویا Boya BY-WM4 PRO K2 یک سیستم وایرلس دیجیتال جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که از دو میکروفن یقه ای برخوردار بوده و راه حلی جامع، مقرون به صرفه، ساده و آسان برای ضبط هم زمان صدای دو نفر بر روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه موبایل به شمار می رود.

میکروفون بی سیم یقه ای بویا Boya BY-WM4 PRO K2نمایش محصول

میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO K5

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO K5 از جمله میکروفون‌های سبک و ارزان قیمت بازار است که می توان آن را به انواع گوشی موبایل و تبلت دارای پورت تایپ سی متصل کرد. میکروفن بیسیم بویا WM4 PRO K5 دارای یک میکروفون یقه ای اومنی است که به افراد اجازه می دهد آزادانه در صحنه حرکت کنند.

میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO K5نمایش محصول
میکروفون boya wm4 pro

خصوصیات گیرنده دو کانال جمع و جور میکروفون BOYA WM4 Pro اصل مخصوص دوربین و گوشی

* گیرنده جمع و جور این سیستم یقه ای بی سیم ارزان دارای گیره قابل جداسازی است که امکان می دهد به جای گیره، یک آداپتور نصب روی دوربین جهت سوار کردن گیرنده بر روی دوربین ها مورد استفاده قرار بگیرد.
* سطح ورودی گیرنده میکروفون BOYA WM4 Pro قابل تنظیم است و می‌توان آن را برای گویندگان مختلف که سطوح متفاوتی از صدا دارند تغییر داد.
* کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین یا کم کوردر فیلمبرداری وجود دارد. به علاوه کابل 3.5 میلی متری TRRS جهت وصل کردن میکروفن بویا مدل WM4 Pro به موبایل یا تبلت مجهز به جک هدفون نیز در نظر گرفته شده است.
* گیرنده میکروفون بویا WM4 K1 از جک هدفون 3.5 میلی متری برای مانیتورینگ بدون تأخیر صدا هم زمان با انجام ضبط برخوردار است.

میکروفن بی سیم بویا مدل boya wm4 pro

* برای انجام ضبط دو نفره به سادگی می توان یک فرستنده دیگر به میکروفون بیسیم یقه ای بویا مدل BY-WM4 PRO اضافه کرد، به جای اینکه یک ست کامل خریداری شود. از آنجایی که RX4 Pro (گیرنده میکروفون بویا WM4 PRO) یک گیرنده دو کانال است قادر است هم زمان دو فرستنده وایرلس TX4 Pro را مدیریت کند (فرستنده دوم را باید به طور جداگانه خریداری کرد).
* می توان تا 8 میکروفون بویا WM4 K1 را به طور هم زمان در یک محل مورد استفاده قرار داد، اما هر سیستم باید حداقل 5 متر از دیگر سیستم ها فاصله داشته باشد تا از تداخل امواج صوتی جلوگیری شود.
* گزینه هایی نیز به عنوان گیرنده اضافی که قابل اتصال به ورودی دیجیتال موبایل باشد نیز وجود دارد که شامل BY-WM4 PRO RXD برای مدل های دارای پورت لایتنینگ و BY-WM4 PRO RXU برای مدل های دارای پورت تایپ سی (USB Type-C) می شود.

میکروفون boya wm4 pro

تنوع کاربردهای میکروفن بی سیم یقه ای بویا BY-WM4 Pro

میکروفن بی سیم بویا مدل WM4 PRO یک میکروفن حرفه ای ضبط صدا مخصوص دوربین و گوشی موبایل است که نیازهای متنوعی را از کاربران گوناگون برطرف می سازد. میکروفون های با سیم و برخی از میکروفون های یقه ای سیم دار معمولا محدودیت هایی در حرکت یا تکان دادن آزادانه دست ها و بدن به وجود می آورند، در حالی که میکروفون های بی سیم چنین چالش هایی ایجاد نکرده و فرایند ضبط را تسهیل می کنند.

boya wm4 pro میکروفون یقه ای

به همین دلیل سازندگان فیلم، مستند و محتوای ویدیویی ترجیح می دهند سراغ میکروفون های بیسیم بروند، به خصوص که بهره مندی از میکروفون یقه ای گیره ای، ضبط صدایی شفاف را امکان پذیر کرده و نگرانی ها بابت کیفیت صدا را از بین می‌برند. اما مشکلی که وجود دارد قیمت بالای محصولات برندهای مشهور است که مانعی برای کاربران عادی جهت خرید این میکروفون های بی سیم می‌شود. در این بین مدل هایی مانند میکروفن بی سیم بویا مدل WM4 PRO یک گزینه خوب، ارزان قیمت و مناسب برای افراد زیادی محسوب می‌شود.

میکروفون boya by-wm4 pro

میکروفون BOYA WM4 Pro مناسب برای دوربین و گوشی موبایل به نوعی یک میکروفون مخصوص تولید محتوای ویدئویی است که از طریق اتصال آن به انواع دوربین و گوشی و همچنین کامپیوترها می توان اقدام به ضبط و ساخت فیلم، کلیپ، برنامه زنده استودیویی، مصاحبه، مستند، تدریس، پادکست، سخنرانی و گزارش نمود. به عبارت دیگر این میکروفون یقه ای بی سیم ارزان قیمت با وجود قیمت پایین خود دامنه کاربرد گسترده ای داشته و می توان آن را در استودیو خانگی یا فضای باز در شرایط و موقعیت های گوناگون به کار گرفت.

مزیت های خرید میکروفون بویا WM4 Pro K1 اصل

  • دارای گیرنده وایرلس دو کانال
  • سازگار با گوشی های موبایل، دوربین های DSLR، دوربین های فیلم برداری camcorder و کامپیوترها
  • میکروفن خوب و مناسب به عنوان میکروفون مجری، سخنرانی، پادکستر، بلاگر، استریمر، یوتیوبر، خبرنگار، گزارشگر و...
  • وزن سبک و اندازه جمع و جور برای جابه‌جایی آسان
  • ضبط صدایی بسیار شفاف
  • همراه با میکروفون یقه ای اومنی (تمام جهتی)
  • دارای آداپتور نصب روی دوربین و گیره دوربین استاندارد و محکم
  • دامنه عملکرد تا 60 متر (بدون مانع)
  • تغذیه شده توسط دو باتری AAA

قیمت میکروفون BOYA WM4 Pro مخصوص گوشی و دوربین

میکروفن بی سیم بویا BOYA WM4 Pro شرکت بویا یک میکروفن یقه ای بیسیم ارزان است که قیمت آن برای کاربران عمومی و تولیدکنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی مقرون به صرفه بوده و هزینه زیادی به آنها تحمیل نمی کند. طبیعی است در این رنج قیمت نباید انتظار کارایی و کیفیت میکروفون های بیسیم گران قیمت را داشت اما کیفیت صدا و امکانات میکروفون یقه ای بیسیم BOYA WM4 Pro برای کاربردهای عمومی کافی بوده و کاربران عادی نیازی به پرداخت هزینه های بالا برای مدل های گران ندارند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 PRO K3

میکروفون بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO K3 یک سیستم وایرلس جمع و جور با کاربری آسان و قیمت مناسب است که راه حلی جامع برای ضبط صدا روی گوشی های آیفون و سایر دستگاه های iOS محسوب می‌شود. سهولت استفاده از این سیستم سبب شده تا مبتدیان نیز بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا و پادکسترهایی که از دستگاه های های لایتنینگ مانند آیفون یا آیپد استفاده می کنند می توانند از میکروفون یقه ای بیسیم بویا مدل BY-WM4 PRO K3 برای ضبط صدا بهره ببرند.

میکروفون بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO K3نمایش محصول

خرید میکروفون BOYA WM4 Pro برای چه کسانی مفید است؟

خرید میکروفون BOYA WM4 Pro به عنوان میکروفون وایرلس مخصوص دوربین و گوشی برای کاربرانی که اغلب با این دو دستگاه کار می کنند سودمند است.
اگر برای تکمیل تجهیزات تولید محتوای خود به دنبال یک میکروفن حرفه ای ضبط صدا هستید، میکروفون یقه ای BOYA WM4 Pro انتظارات شما را برآورده می کند. مهم نیست دنبال میکروفون بلاگری، ولاگری یا یوتیوبری باشید، یا برای ضبط فیلم و کلیپ و ویدئو در آپارات و اینستاگرام در جستجوی میکروفون هستید، یا اینکه برای اجرای برنامه زنده در استودیو، ساخت مستند یا گزارش و خبرنگاری، سخنرانی و تدریس گزینه‌های مختلف میکروفون بیسیم را بررسی می‌کنید، در هر صورت مدل هایی مانند میکروفون BOYA WM4 Pro با توجه به امکانات و به ویژه قیمت ارزان و مناسب می‌توانند نیازهای شما را پوشش داده و خواسته هایتان را برآورده سازند.

اگر اینفلوئنسری هستید که می خواهید میکروفنی سبک همراهتان باشد تا در هر مکان و زمانی بتوانید به سرعت اقدام به راه اندازی و سوار کردن آن روی دوربین و موبایل نمایید، در هنگام خرید میکروفون مدل هایی مانند میکروفون BOYA WM4 Pro را در لیست گزینه های خود قرار دهید. فراموش نکنید با توجه به اینکه برخی گوشی های جدید فاقد جک 3.5 میلی متری هستند، پیش از خرید هر مدلی از میکروفون موبایل، امکان اتصال آن به گوشی خود را بررسی نمایید. WM4 Pro را با استفاده از کابل رابط مناسب می توان به گوشی های فاقد جک 3.5 وصل کرد.  میکروفون boya by-wm4 pro

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفون BOYA WM4 Pro 

شما با خرید میکروفن BOYA WM4 Pro اصل در کنار سیستم اصلی لوازم جانبی موردنیاز را هم دریافت می کنید. در پکیج این میکروفون اقلام زیر وجود دارد:

  • گیرنده RX4 Pro
  • فرستنده کمری TX4 Pro
  • میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال
  • گیره میکروفون یقه ای
  • بادگیر فومی
  • آداپتور نصب روی دوربین
  • کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین ها
  • کابل 3.5 میلی متری TRRS برای اتصال گوشی های موبایل
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/02 احسان میر فتاحی

سلام ببخشید برد این میکروفون چقدره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام، خواهش می کنم
طبق توصیه شرکت تولید کننده این محصول 60 متر رنج اپراتوری در فضایی دارد که مانعی وجود نداشته باشد. برد میکروفون ها به موانع بین فرستنده و گیرنده و جنس این موانع بستگی دارد و زمانی که مانعی وجود داشته باشد حتما برد میکروفون کمتر می شود. این مدل در پهنای باندی 2.4 گیگاهرتز کار می کند و در این پهنای باند معمولا برد میکروفون ها کم است. یعنی اگرچه برد میکروفون در فضای آزاد 60 متر است ولی رنج مفید پیشنهادی دیجی صدا برای کار در استودیوها و کارهای تولید محتوا بین 10 تا 20 متر با موانع نرمال است.

1401/10/14 حسن سلیمانی

طول سیم میکروفون یقه ای این دستگاه چقدره؟

پاسخ دیجی صدا:
طول سیم میکروفون یقه ای این مدل در حد 1 تا 1.5 متر است به‌دلیل اینکه به فرستنده متصل شده و نباید دست و پا گیر باشد.

1401/10/29 sara j

به گوشی آیفون هم میشه وصلش کرد؟

پاسخ دیجی صدا:
بله، با تهیه کابل مناسب می توانید این میکروفون را به آیفون وصل نمائید.

1401/12/26 محمدرضا

سلام آیا میشه ازاین دستگاه فقط برای ضبط صدااستفاده کرد؟بدون تصویرمنظورمه؟اگرپاسخ مثبت هست میشه لطفن توضیح بدین چطور؟بالپ تاپ باگوشی؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله به راحتی میتوانید به موبایل و یا کامپیوتر متصل کنید و روی نرم افزارهای مختلف رکورد کنید.

1402/05/11 نفس شجاعی

سلام
من میکرفن بویاWM4 PRO_K2 خریدم ولی گیرنده آن را گم کردم . آیا میتونم از سایت شما خریداری کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خیر گیرنده تک موجود نمیباشد.

من امروز خرید داشتم از دیجی صدا ،خیلی خوشم آمد از کیفیت کار و خصوصا برخورد تیمش البته حضوری رفتم،الان میری بازار هم پول باید بدی هم قیافه گرفتن مغازه دار انگار طلب کارن ولی واقعا اینا بچه های خوبی بودن و جنس هم با گارانتی و پلمپ و خیال راحت خریدم ضمنا قیمت هم که گفتن نداره پایین ترین بود