میکروفن بویا BOYA BY-M3D⚡ قیمت خرید مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا M3D میکروفون یقه ای برای گوشی اندروید

میکروفن یقه ای بویا مدل BOYA BY-M3D

اگر برای ضبط و ساخت ویدئو با گوشی اندروید در جستجوی میکروفن هستید، خرید یک میکروفن یقه ای دوتایی انتخابی هوشمندانه برای شما خواهد بود. چنانچه بلاگر، خبرنگار، پادکستر، ولاگر یا استریمر باشید در مسیر حرفه ای خود نیاز به ضبط برنامه‌های دو نفره با حضور مهمان پیدا می کنید. خرید میکروفون Boya M3D  دغدغه های شما هنگام ضبط هایی با دو گوینده را از بین می برد. اتصال میکروفون سیم بلند بویا BY-M3D به گوشی های موبایل و تبلت های تایپ سی مزیت بعدی آن است چرا که امکان ضبط صدا با گوشی را به راحتی وصل کردن تنها یک کابل در اختیار شما قرار می دهد.

میکروفون بویا BOYA BY-M3D میکروفون یقه ای اندروید

میکروفون یقه ای با سیم بلند برای گوشی اندروید

کپسول های میکروفون یقه ای دوتایی Boya M3D از الگوی برداشت اومنی دایرکشنال بهره می برند، بنابراین جایگذاری و نصب آنها روی لباس به سهولت انجام می گیرد و در هر زاویه ای که نصب شوند، صدای گوینده را شفاف و واضح دریافت می‌کنند. میکروفن یقه ای بویا مدل BOYA BY-M3D اصل از نسبت سیگنال به نویز 76 دسی بل برخوردار بوده و تا نرخ نمونه برداری (Sampling Rate) 48 کیلو هرتز را پشتیبانی می کند که برای کاربری های گوناگون مطلوب است. برای استفاده از میکروفون Boya M3D نیازی به باتری یا درایور و... ندارید، فقط باید آن را به موبایل خود متصل نمایید و ضبط صدا را آغاز کنید. 

مزیت های خرید میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D

- میکروفون یقه ای تمام جهتی (اومنی) برای گوشی های موبایل اندروید دارای پورت تایپ سی (Type-C)
- طراحی دو میکروفنی جهت ضبط صدای دو منبع صوتی
- انتخاب ایده آل و مناسب برای ضبط فیلم، ویدئو، مصاحبه، پادکست، لایو استریم، بلاگینگ، ولاگ

- کارکردن مستقیم با اغلب نرم افزارها و اپلیکیشن های ضبط صدا
- رزولوشن دیجیتال 16Bit/48kHz
- هندلینگ نویز پایین
- دارای سیم بلند 6 متری
- قابلیت Plug and play و بدون نیاز به باتری
- دارای بادگیر فومی و کیف حمل

بررسی میکروفون Boya M3D

میکروفون بویا BOYA M3D یک میکروفون یقه ای سیمی ارزان قیمت است که جهت ضبط هم زمان صدای دو منبع صوتی بر روی گوشی موبایل و تبلت اندروید و سایر دستگاه های مجهز به پورت تایپ سی نظیر آیپد پرو و کامپیوتر مک طراحی و به بازار عرضه شده است. این میکروفن یقه ای موبایل تایپ سی برای ضبط ویدئو با گوشی در موقعیت ها و شرایط گوناگون به کارتان می آید.

کاربردهای میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D متنوع بوده و استفاده از این میکروفون موبایل بویا برای اندروید جهت ضبط مصاحبه، گزارش، سخنرانی، ارائه، لایو استریم، اجرای برنامه در استودیو، وبکست و وبینار و هر موقعیت دیگری که دو گوینده حضور دارند، امکان پذیر است.
از آنجا که میکروفون بویا M3D یک میکروفون پلاگ‌اندپلی (plug-and-play) است، به باتری نیاز نداشته و هرکاربری در هر سطحی از تجربه قادر به استفاده از آن خواهد بود.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول
میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M3D

الگوی برداشت و کیفیت صدای میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D اصل

به علت طراحی خاص این میکروفن یقه ای دوتایی با سیم که دارای دو کپسول تمام جهتی است، می‌توانید دو صدای با کیفیت بالا را در محدوده 360 درجه ای دریافت کرده و هر دو را توسط سیم بلند 6 متری به دستگاه USB-C خودتان اعم از گوشی موبایل اندروید، مک بوک، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت ارسال نمایید. فارغ از اینکه دو میکروفون یقه ای Boya M3D در چه جهت و در کجای لباس نصب شوند، به واسطه برخورداری از الگوی اومنی صدای برداشت شده صاف و شفاف خواهد بود.

میکروفون Boya M3D اصل به واسطه بهره گیری از انتقال سیگنال دیجیتال در کنار هندلینگ نویز پایین صدایی با کیفیت را برایتان فراهم کند، حال چه یک ویدئوی خانوادگی ضبط کنید یا به وسیله اپلیکیشن ضبط صدا یا تصویر دلخواهتان اقدام به ضبط مصاحبه، پادکست و سخنرانی نمایید.

سیم بلند و آزادی عمل مطلوب

طول سیم بلند میکروفون یقه ای Boya M3D به حدود 6 متر می رسد که برای کاربردهای گوناگون مناسب است و برای استفاده در محیط های متنوع محدودیت زیادی ایجاد نمی کند.
ضمن اینکه سیم بلند میکروفن های BOYA BY-M3D جهت انجام حرکات عادی یا جابه‌جایی های معمولی برای گویندگان مزاحمت چندانی به وجود نمی آورند. ضخامت مناسب کابل میکروفون یقه ای بویا Boya M3D سبب شده تا این کابل با وجود طول بلند ضد تداخل امواج بوده و به ضبط با کیفیت تر صدا کمک کند.
کیفیت صدای خوب میکروفون موبایل سیم دار بویا BY-M3D ماحصل قرار گرفتن کپسول میکروفن عالی، مبدل آنالوگ به دیجیتال مرغوب و کانکتور دیجیتال تایپ سی (Type-C) در کنار یکدیگر است.

میکروفون یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1

میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BOYA BY-M1 اصل یکی از این میکروفن های کاندنسر یقه ای محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه‌ای بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفن سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1نمایش محصول

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DM

میکروفون یقه ای سیم دار بویا BY-M1DM در بین میکروفون های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفن داخلی دستگاه های موبایل و دوربین ها، صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت شروع تولید محتوا به دنبال یک میکروفون حرفه ای مقرون به صرفه هستند، می توانند روی این میکروفون یقه ای موبایل ارزان حساب کنند. میکروفن بویا M1DM یک کاندنسر با الگوی اومنی است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده است.

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DMنمایش محصول
میکروفون یقه ای بویا BY-M3D میکروفن یقه ای دوتایی

قیمت میکروفون Boya M3D

میکروفون یقه ای بویا M3D اصل از تبدیل سیگنالی تا رزولوشن 16Bit/48kHz و پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز برخوردار است و به همین خاطر می تواند نیازهای متنوع شما را پوشش داده و صدایی با کیفیت بالا در اختیارتان قرار دهد. ضمن اینکه میکروفون یقه ای اندروید بویا M3D به خوبی با اغلب نرم افزارها و اپلیکیشن های ضبط کار می کند. با این حال قیمت این میکروفن سیم دار بویا به عنوان یک میکروفن یقه ای دوتایی چندان بالا نیست و افراد و گروه هایی که قصد دارند در زمینه تولید محتوای ویدئویی فعالیت خود را آغاز کنند برای خرید میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3D با چالش زیادی مواجه نمی شوند.

میکروفن یقه ای بویا مدل BOYA BY-M3D

فراموش نکنید که شما در هر زمان این امکان را دارید تا از طریق مشورت با کارشناسان دیجی صدا اطلاعات بیشتری درباره این میکروفون یقه ای بویا برای گوشی موبایل یا هر میکروفون یقه ای اندروید دیگری و همخوانی آن با نیازهایتان به دست آورید.

خرید میکروفون Boya M3D ، میکروفون یقه ای گوشی اندروید بویا

میکروفون Boya M3D دارای دو کپسول میکروفن یقه ای دیجیتال است و از این رو برای ضبط مصاحبه ها، پادکست ها، وبکست و وبینار، ویدئو بلاگینگ، گزارش، مستند، برنامه های گفتگو محور، استریم ها و هر شرایط دیگری که نیاز به دو گوینده دارد انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

میکروفن یقه ای بویا مدل BOYA BY-M3D میکروفن یقه ای دوتایی

اگر از مدل های جدید گوشی یا تبلت اندروید استفاده می کنید یا قصد خرید گوشی موبایلی را دارید که صرفا دارای پورت تایپ سی بوده و فاقد جک 3.5 میلی متری است، میکروفن یقه ای بویا مدل BOYA BY-M3D را در بین گزینه های خود قرار دهید.
اما چنانچه کاربر گوشی های آیفون یا دستگاه های iOS هستید و امکان استفاده از میکروفون Boya M3D را ندارید، نگران نباشید، تنوع مدل‌های میکروفون یقه ای و میکروفون موبایل و دوربین فروشگاه دیجی صدا بالا بوده و شما به سادگی می توانید با مراجعه به صفحات بالا یا صفحه محصولات بویا مدل مناسب برای گوشی آیفون یا تبلت و دستگاه ضبط صدای خود را پیدا کنید.

لوازم جانبی میکروفون بویا BOYA M3D

اتصال مستقیم میکروفون یقه ای با سیم بلند بویا Boya M3D به گوشی موبایل اندروید باعث شده تا این میکروفون نیاز به لوازم جانبی خاصی نداشته باشد. با خرید BOYA M3D اصل دو بادگیر فومی جهت کاهش نویز باد و صداهای انفجاری، کیف حمل و دو گیره محکم فلزی برای نصب میکروفن های یقه ای روی لباس دریافت خواهید کرد.

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
40±3- دسی‌بل
76 دسی‌بل
تایپ‌سی
دستگاه تایپ‌سی
78.5 گرم
دفترچه راهنما، دو بادگیر فومی، دو گیره یقه‌ای، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :