میکروفن بویا BOYA BY-M3 ⚡ قیمت خرید مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا M3 میکروفون یقه ای بویا برای موبایل

میکروفون بویا BOYA BY-M3

میکروفون BOYA M3 یک میکروفون یقه ای اندروید حرفه ای است که به واسطه مجهز بودن به کانکتور تایپ سی نیاز به کابل مبدلی جهت اتصال به گوشی و تبلت اندروید ندارد. می توانید این میکروفن یقه ای سیم بلند را به هر دستگاه دارای پورت تایپ سی وصل کنید. استفاده از میکروفون بویا M3 بسیار آسان است، فقط باید آن را به موبایل خود متصل کرده و اقدام به ضبط صدا نمایید. کاربری آسان این مدل آن را به گزینه ای مناسب برای ضبط ویدئو، فیلم و کلیپ با استفاده از گوشی اندروید تبدیل کرده است. میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 اصل از نسبت سیگنال به نویز 76 دسی بل برخوردار بوده و نرخ سمپل ریت آن 48 کیلو هرتز است که برای ضبط صدایی با کیفیت قابل قبول است. پاسخ فرکانسی میکروفون بویا M3 در محدوده 50 هرتز تا 20 کیلو هرتز قرار داشته و وزن آن تنها 44.5 گرم است. سیم بلند 6 متری این میکروفون موبایل یقه ای نیز امکان استفاده از آن را در شرایط گوناگون فراهم کرده است.

میکروفون بویا BOYA BY-M3 میکروفون یقه ای اندروید

میکروفون یقه ای با سیم بویا برای ضبط صدا با گوشی موبایل و تبلت اندروید

میکروفون بویا M3 یک میکروفون یقه ای با سیم بلند است که به طور خاص برای ضبط مستقیم صدا بر روی گوشی های موبایل و تبلت های اندروید تولید شده است. این میکروفن موبایل بویا برای ضبط ویدئو، فیلم و کلیپ برای آپارات، اینستاگرام و یوتیوب، سخنرانی، وبکست و وبینار، مصاحبه و گزارش، گویندگی، لایو و استریم، اجرای برنامه در استودیو و ... گزینه ای مناسب، خوب و  ارزان قیمت است.
از آنجا که میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 برای گوشی های موبایل یک میکروفون پلاگ‌اندپلی (plug-and-play) است، نیاز به لوازم جانبی زیادی ندارد، بنابراین همراه آن تنها بادگیر فومی، گیره یقه ای و کیف عرضه می شود. بادگیر فومی برای کاهش و حذف صداهای انفجاری ناخواسته یا نویزهای محیطی به کار گرفته می‌شود. گیره فلزی نیز محکم کمک می کند تا بتوانید میکروفون BOYA M3 را در هر جایی از لباس که می پسندید نصب کنید و نگران تکان خوردن آن نباشید.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 میکروفن بویا برای موبایل

بررسی ویژگی های میکروفن موبایل بویا BOYA BY-M3 اصل

سازگاری بالا با دستگاه های تایپ سی

میکروفون بویا M3 یک میکروفون یقه ای سیمی دیجیتال USB Type-C است که به طور خاص جهت اتصال به دستگاه های اندرویدی و سایر دستگاه های برخوردار از پورت تایپ سی نظیر آیپد پرو و کامپیوترهای مک طراحی شده است. میکروفون یقه ای موبایل M3 اصل به واسطه انتقال سیگنال دیجیتال با نویز پایین نتایجی غنی و در حد Broadcast برایتان فراهم می کند، خواه ویدئو ضبط کنید یا از طریق اپلیکیشن های دلخواهتان اقدام به ضبط صدا جهت مصاحبه، ولاگینگ یا پادکستینگ نمایید.

الگوی برداشت خوب و راه اندازی آسان بویا Boya M3

در کپسول خازنی (کاندنسر) میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 الگوی برداشت تمام جهتی (omnidirectional) به کار رفته که فارغ از اینکه در چه جهتی و در کجای یقه یا لباس شما نصب شده باشد، صدایی صاف و هموار ثبت می کند. در واقع هنگام استفاده از این میکروفون یقه ای سیم بلند نگرانی زیادی بابت محل جایگذاری میکروفون نخواهید داشت. میکروفون بویا BOYA M3 واقعا یک میکروفن plug-and-play است که به محض متصل کردن به اغلب اپلیکیشن های ضبط صدا و تصویر می توان کار با آن را آغاز کرد.

میکروفون یقه ای بویا BY-M3 میکروفن یقه ای بویا برای گوشی موبایل

میکروفون بویا M3 نیاز به باتری، شارژ کردن یا هیچ تنظیم دیگری ندارد. از آنجا که دیجی صدا در مراحل مختلف انتخاب و خرید میکروفون مخاطبان خود را تنها نمی گذارد، جهت دریافت مشاوره و انتخاب مناسب ترین مدل بر حسب نیاز و بودجه خود با ما در تماس باشید.

سیم بلند و آزادی عمل مطلوب

کابل میکروفون بویا M3 اصل از طول 6 متری برخوردار است که بلندی آن برای ویدئوهای سلفی استیک کافی است یا برای زمانی که می خواهید جهت منظم تر کردن صحنه دستگاه ضبط خود را در جیبتان قرار دهید.
همچنین برای جابه‌جایی یا حرکت عادی در صحنه با محدودیت زیادی مواجه نمی شوید. به طور کلی این میکروفون یقه ای سیمی انعطاف پذیری و آزادی عمل شما را با چالش مواجه نمی کند. نکته با اهمیت بعدی ضخامت مناسب سیم بلند میکروفون یقه ای اندروید Boya M3 است که ضد تداخل امواج بوده و به ضبط با کیفیت صدا کمک می کند.
کیفیت صدای خوب میکروفون بویا M3 ماحصل قرار گرفتن کپسول میکروفن عالی، مبدل آنالوگ به دیجیتال مرغوب و کانکتور دیجیتال Type-C در کنار یکدیگر است.

قیمت میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 برای گوشی اندروید

کاربران عادی از تجهیزات صوتی بویا استقبال می‌کنند، چرا که اغلب ارزان قیمت بوده و کیفیت قابل قبولی برای استفاده های معمولی ارائه می دهند. میکروفون بویا M3 یک میکروفن یقه ای سیمی ارزان قیمت، سبک و با کاربرد آسان است که مخصوص استفاده از دستگاه های تایپ سی طراحی شده است. جهت مقایسه قیمت توصیه می کنیم صفحه میکروفون های موبایل دیجی صدا را مشاهده نمایید.

این میکروفون همه کاره نیازهای متنوعی را از شما برطرف می سازد و به سهولت و سادگی در هر مکان و زمانی می توانید میکروفن یقه ای موبایل BOYA BY-M3 را به گوشی یا تبلت اندروید خود وصل کرده و اقدام به ضبط صدا نمایید. قیمت ارزان و مقرون به صرفه میکروفون BOYA M3 در مقایسه با مدل‌های گوناگون میکروفن یقه ای تایپ سی یا میکروفن موبایل سایر برندهای مشهور برای گروه‌های مختلف تولید کننده محتوا اعم از بلاگر، خبرنگار، سخنران، استریمر، معلم، مدرس، مربی و اینفلوئنسر مناسب است.

میکروفون یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1

میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BOYA BY-M1 یکی از این میکروفن های کاندنسر یقه ای محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ‌تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه‌ای بویا M1 اصل انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفن سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آوری کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1نمایش محصول

خرید میکروفون Boya M3 اصل به چه کسانی توصیه می شود؟

این روزها میکروفون های یقه ای در حوزه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و اینترنت بسیار پرطرفدار هستند. با توجه به اینکه اغلب قیمت میکروفن های یقه ای بی سیم برای همه افراد و گروه‌ها مطلوب نیست، بخشی از کاربران به خصوص تازه کاران ترجیح می دهند سراغ مدل های سیم دار میکروفون یقه ای بروند. میکروفون بویا BOYA BY-M3 میکروفون یقه ای برای گوشی اندروید

به خصوص آنکه محدودیت هایی که کابل میکروفون ایجاد می کند برای بسیاری از کاربردها دست و پا گیر نبوده و مانع آزادی گوینده یا سوژه نمی شود. میکروفون بویا M3 از جمله نمونه های میکروفون یقه ای سیم دار اندروید است که طول سیم بلند آن برای کاربری های گوناگون مناسب است. شما با خرید میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M3 یک میکروفون سبک وزن و همه کاره در اختیار خواهید داشت که می توانید از آن برای ضبط و ساخت ولاگ، سخنرانی، استریم، تدریس، مصاحبه، گزارش، وبکست، پادکست و موارد مشابه بهره ببرید.
اگر از گوشی یا تبلت های جدید اندروید استفاده می‌کنید یا قصد خرید مدلی را دارید که صرفا دارای پورت تایپ سی بوده و فاقد جک 3.5 میلی متری است، میکروفون یقه ای ارزان بویا M3 را در بین گزینه های خود قرار دهید.
شما به سادگی می توانید در صفحه برند بویا در فروشگاه دیجی صدا مدل های مختلف میکروفون دارای کانکتور تایپ سی، لایتنینگ یا جک 3.5 میلی متری را مشاهده و بررسی نمایید.

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DM

میکروفون یقه ای سیم بلند بویا BY-M1DM در بین میکروفون های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفن داخلی موبایل و دوربین، صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت تولید محتوا به دنبال میکروفون حرفه ای هستند، می‌توانند روی این میکروفون یقه ای ارزان حساب کنند. میکروفن بویا M1DM کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده است.

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DMنمایش محصول

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول

ویژگی های میکروفون بویا M3 مخصوص گوشی و تبلت اندروید

- الگوی قطبی تمام جهتی (اومنی دایرکشنال)
- میکروفون یقه ای سیم دار سازگار با اغلب گوشی های موبایل و تبلت اندروید و لپ تاپ های دارای پورت تایپ سی (Type-C)
- سیم بلند 6 متری که به راحتی میکروفن را با محیط های مختلف سازگار می سازد
- رزولوشن دیجیتال 16Bit/48kHz
- هندلینگ نویز پایین
- تأمین انرژی به وسیله دستگاه های تایپ سی (Type-C)

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
40±3- دسی‌بل
76 دسی‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
تایپ‌سی
دستگاه تایپ‌سی
44.5 گرم
دفترچه راهنما، بادگیر فومی، گیره یقه‌ای، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1400/12/16 زهرا حامد

سلام وقت بخیر اصله؟؟ ب ۱۲ پرومکس وصل میشه؟؟ برای پادکست اوکیه؟؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
تمام محصولات بویا در سایت دیجی صدا اصلی و دارای یک سال گارانتی می باشد. برای اتصال به گوشی های آیفون باید مدل BY-M2 را تهیه کنید. برای تولید پادکست حرفه ای باید از میکروفن های حرفه ای تر استفاده کنید.