میکروفن بویا BY-M2D ⚡ قیمت خرید مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون BOYA M2D میکروفن بویا برای موبایل

میکروفون یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M2D اصل

اگر می خواهید همراه یک دوست یا مهمان ویدئویی مشترک بر روی گوشی آیفون ضبط کنید اما نگران کیفیت صدا هستید، ما استفاده از میکروفن یقه ای دوتایی M2D بویا را توصیه می کنیم. میکروفون BOYA M2D دارای دو کپسول یقه ای است تا امکان ضبط هم‌زمان صدای دو نفر را فراهم آورد. به وسیله این میکروفن بویا برای موبایل می توان مصاحبه ها و گفتگوهای دونفره را به‌طور مستقیم روی دستگاه‌های iOS از جمله آیفون و آیپد ضبط کرد. هر دو کپسول میکروفون BOYA مدل BY- M2D به یک کابل رابط 3.5 میلی متری به لایتنینگ متصل می شوند که طول آن به اندازه کافی بلند است تا هر دو گوینده در برابر دوربین احساس راحتی داشته باشند. طرز استفاده از این میکروفون یقه ای دوتایی بسیار راحت است و افراد با هر سطحی از تجربه می توانند آن را به کار بگیرند. کافی است میکروفن ها را به کابل لایتنینگ وصل کرده و کابل را به دستگاه iOS مدنظرتان متصل نمایید.

میکروفون یقه ای بویا BY- M2D میکروفن بویا برای آیفون

مزیت های خرید میکروفون یقه ای Boya M2D برای ضبط صدا با آیفون

- طراحی دو میکروفنی جهت ضبط صدای دو منبع صوتی
- دارای دو میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال برای آیفون و آیپد
- میکروفن یقه ای سیم دار مناسب برای ضبط های دو نفره نظیر مصاحبه، فیلم، دیالوگ، مستند، گزارشگری و خبرنگاری، بلاگری و ویدئوبلاگینگ، ساخت پادکست، استریمینگ، ضبط صوت و کاربردهای مشابه
- مجهز به کانکتور لایتنینگ دارای گواهی نامه MFI اپل
- رزولوشن دیجیتال 24Bit/48kHz
- سیم بلند به طول 6 متر
- عرضه شده همراه با بادگیر فومی و کیف حمل
- فراهم کردن امکان اتصال میکروفن های دارای خروجی 3.5 میلی متری TRS به دستگاه های iOS (از طریق جداسازی کابل از میکروفن های یقه ای)

میکروفون BOYA مدل BY- M2D میکروفون یقه ای سیم بلند

میکروفون یقه ای دوتایی بویا برای موبایل همراه با کابل لایتنینگ

هر دو کپسول میکروفون BOYA مدل BY- M2D از الگوی برداشت تمام جهتی (omni) برخوردارند و به همین علت در انتخاب محل نصب آنها آزادی عمل خواهید داشت. هنگام استفاده از میکروفن های تمام جهتی مانند میکروفون Boya M2D مهم نیست میکروفون را در چه زاویه ای از دهان گوینده نصب می کنید، چرا که میکروفن تمام صداهای اطراف را برداشت می کند.

میکروفون یقه ای بویا دوتایی M2D

میکروفون یقه ای سیمی بویا M2D به طور خاص برای ضبط صدا با گوشی موبایل آیفون یا آیپد و سایر دستگاه های دارای پورت لایتنینگ طراحی و تولید شده است تا در مقایسه با میکروفون داخلی آنها صدای بهتر و با کیفیت تری در اختیار کاربران قرار دهد. از طرف دیگر این مدل ساختار خاصی داشته و کابل آن از میکروفون ها جدا می شود. بنابراین با خرید میکروفون یقه ای Boya M2D می توانید کابل را جدا ساخته و برای وصل کردن سایر مدل های سازگار به سیستم های iOS خود به کار ببرید.

چنانچه میکروفون BOYA M2D اصل را پسندیده اید اما موبایل شما تنها از کانکتورهای تایپ سی یا جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند و در واقع BOYA BY- M2D برایتان قابل استفاده نیست، نگران نباشید، شما می توانید از بین مدل های مشابهی که بویا عرضه کرده، مدلی سازگار با گوشی خود پیدا کنید. برای مشاهده و بررسی این مدل ها وارد صفحه میکروفن های یقه ای دیجی صدا شوید.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول

بررسی میکروفون یقه ای Boya M2D

میکروفن یقه ای دوتایی بویا برای آیفون و آیپد

میکروفون BOYA M2D یک میکروفون یقه ای دوتایی دیجیتال است که برای ضبط وکال، مصاحبه و گزارش، مستند، کلیپ، برنامه های اینترنتی دو نفره، ضبط پادکست، لایو، بلاگری، فیلم های آموزشی و تجاری و هر موقعیتی که دو گوینده دارد، گزینه‌ای مطلوب و ارزان قیمت به‌شمار می‌رود. میکروفون بویا Boya M2D اصل قادر است دو صدای شفاف ثبت کرده و هر دو را به دستگاه های ضبط شما که می‌تواند گوشی موبایل آیفون، آیپد یا دیگر دستگاه‌های iOS باشد، تحویل دهد.

کابل رابط 6 متری لایتنینگ

برخورداری از دو سیم بلند 6 متری آزادی عمل خوبی را برای افراد حاضر در صحنه و روبه‌روی دوربین به وجود می آورد، بدون اینکه مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد کنند. ضمن اینکه طراحی خاص میکروفون BOYA BY-M2D به شما اجازه می دهد بتوانید کابل رابط 3.5 میلی متری TRS به لایتنینگ را از میکروفون های یقه ای جدا کرده و آن را به طور مستقل برای اتصال سایر میکروفون های دارای جک 3.5 شرکت بویا مانند MM1 و BM2021 به آیفون، آیپد، آیپاد و ... به کار ببرید.

رزولوشن بالا و پاسخ فرکانسی گسترده Boya M2D

میکروفون بویا مدل Boya M2D اصل تبدیل سیگنالی تا رزولوشن 24Bit/48kHz را فراهم کرده و به همراه پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز اغلب نیازهای شما را پوشش می دهد. ضمن اینکه این محصول با بیشتر نرم افزارها و اپلیکیشن های ضبط صدا به خوبی کار می کند.
میکروفون یقه ای بویا مدل BY- M2D با سیستم عامل iOS 8.0 و بالاتر سازگار است. از طرف دیگر وزن این محصول تنها 80 گرم بوده و بنابراین به راحتی می توان آن را همراه خود جابه‌جا کرد.

میکروفون BOYA M2D ، چند کاره و بی نیاز به باتری

میکروفون یقه ای دوتایی بویا BY-M2D یک میکروفون سیم دار Plug and Play است، به این معنا که برای راه اندازی و فعالیت نیازی به باتری یا دانلود و نصب درایور ندارد، کافی است این میکروفون یقه ای سیمی را به وسیله کابل تبدیل لایتنینگ به گوشی آیفون یا آیپد خود وصل کرده و ضبط صدا را آغاز کنید، کاملا سریع، ساده و بی‌دردسر. میکروفون یقه ای Boya M2D یک میکروفون چند کاره نیز محسوب می شود، چرا که می‌تواند کاربری های گسترده و متنوعی داشته باشد.

میکروفن سیم دار یقه ای بویا BOYA BY-M1

میکروفون بویا مدل BOYA BY-M1 یکی از این میکروفن های یقه ای کاندنسر محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان‌ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه ای بویا M1 انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفن سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آورده کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفن سیم دار یقه ای بویا BOYA BY-M1نمایش محصول

میکروفن یقه ای سیمی بویا BOYA BY-M1DM

میکروفون یقه ای سیمی بویا BY-M1DM در بین میکروفون های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفن داخلی دستگاه های موبایل و دوربین ها، صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت شروع تولید محتوا به دنبال یک میکروفون حرفه ای مقرون به صرفه هستند، می توانند روی این میکروفون یقه ای ارزان حساب کنند. میکروفن سیم بلند بویا M1DM یک کاندنسر با الگوی دریافت تمام جهتی است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده است.

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1DMنمایش محصول
میکروفون یقه ای سیمی BOYA M2D برای موبایل آیفون

قیمت خرید میکروفون یقه ای Boya M2D برای ضبط فیلم با موبایل

میکروفون BOYA M2D اصل مانند سایر محصولات بویا کیفیت مورد نیاز کاربران عادی را با قیمت مقرون به صرفه همراه کرده است. این میکروفون یقه ای دوتایی و  دارای سیم بلند راه حلی ارزان قیمت، جامع و آسان برای ضبط صدا با گوشی آیفون یا تبلت آیپد در اختیار دارندگان دستگاه های iOS قرار می دهد.

گرچه کیفیت و کارایی میکروفون BOYA M2D از مدل های یقه ای گران قیمت کمتر است اما برای کاربری های عمومی و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی کافی است. مهم نیست خبرنگار باشید یا سخنران، گوینده و مجری باشید یا بلاگر و پادکستر، مصاحبه و گزارش می گیرید یا اینکه سازنده برنامه‌های گفتگومحور هستید، چنانچه به دنبال یک میکروفون یقه ای دوتایی و سیمی اقتصادی برای ضبط و رکورد ویدئو و فیلم با گوشی موبایل آیفون می گردید، میکروفون یقه ای بویا BOYA M2D را در بین گزینه های خرید خود قرار دهید.
فراموش نکنید هنگام خرید هر نوع میکروفون برای موبایل به تطابق کانکتور آن با دستگاه خود بپردازید. اگر کاربر اندروید هستید یا گوشی شما تنها از جک 3.5 پشتیبانی می کند، برای خرید میکروفون یقه ای بیسیم یا با سیم سازگار با دستگاه خود به صفحه محصولات بویا یا میکروفون های یقه ای مراجعه نمایید. ما به شما کمک می کنیم میکروفون مناسب خود را پیدا کنید، بنابراین سوالاتتان را با کارشناسان دیجی صدا در میان بگذارید.

لوازم جانبی میکروفونBOYA BY-M2D

میکروفون یقه ای با سیم بویا BOYA BY-M2D به همراه لوازم جانبی مورد نیاز مانند بادگیر جهت کاهش نویز باد، گیره اتصال به لباس و یقه و یک استیکر لوگوی BOYA عرضه می شود.

  • کابل رابط 3.5 میلی متری TRS به لایتنینگ
  • دو بادگیر فومی
  • دو گیره یقه ای
  • کیف
میکروفون BOYA مدل BY- M2D

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
40±3- دسی‌بل
76 دسی‌بل
لایتنینگ
دستگاه IOS
80 گرم
دفترچه راهنما، کابل 3.5 میلی‌متری TRS به لایتنینگ، دو بادگیر فومی، دو گیره یقه‌ای، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :