میکروفن بیسیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2 ⚡ مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بی سیم BOYA BY-WM8 Pro-K2

سیستم میکروفون یقه ای بیسیم دو کانال UHF بویا مدل BOYA BY-WM8 UHF Dual-channel Wireless Lavalier Microphone
(576.4 تا 599.9 مگاهرتز، 568.6 تا 592 مگاهرتز)

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K2 از جمله سیستم های یقه ای بی سیم دو کاناله بازار است که برای استفاده همراه انواع دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای و ضبط هم زمان صدای دو منبع طراحی شده است. بویا از جمله سازندگان تجهیزات صوتی است که محصولاتی ارزان قیمت با کاربری آسان و ساده جهت استفاده کاربران عادی عرضه می‌کند. میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K2 برای ضبط های دو نفره نظیر مصاحبه، گزارش های خبری، دیالوگ فیلم و مستند، لایو استریم و برنامه های گفتگو محور کاربرد دارد.
میکروفون های یقه ای تمام جهتی (اومنی) ست بی سیم BOYA BY-WM8 Pro K2 به خاطر نزدیکی به دهان گویندگان نسبت به میکروفون داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کنند. اگرچه میکروفون بی سیم BY-WM8 Pro-K2 مخصوص دوربین های DSLR، دوربین های Mirrorless و دوربین های فیلمبرداری کم کوردر (camcorder) طراحی شده است، اما از طریق کابل های رابط به رکوردرهای پرتابل صوتی و یا گوشی های موبایل آیفون، تبلت های آیپد و سایر دستگاه های مجهز به پورت لایتنینگ اپل نیز متصل می شود. فرستنده و گیرنده در کارخانه جفت شده اند، بنابراین پس از خرید میکروفون بویا WM8 Pro K2 کافی است آنها را از جعبه خارج کرده و روشن کنید و گیرنده را به دوربین یا موبایل خود متصل نمایید، سیستم آماده است. میکروفن بیسیم BY-WM8 Pro-K2

میکروفون بیسیم BOYA BY WM8 Pro K2

میکروفون یقه ای بویا دوتایی مناسب برای دوربین فیلمبرداری و گوشی موبایل

میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K2 که مخصوص دوربین و موبایل است در کنار نمایشگر LCD خوانا، پهنای باند گسترده RF قابل تغییر، تنظیم PLL-synthesized و مداربندی کامپندینگ (Companding) دیجیتال، مجهز به 48 کانال قابل انتخاب UHF بوده و صدایی با کیفیت Broadcast ارائه می دهد.
ویژگی های دیگر این میکروفن بیسیم دو کانال شامل حالت های قابل تغییر مونو و استریو بر روی گیرنده، عملکرد mute، قفل LCD، خروجی هدفون گیرنده جهت مانیتورینگ بدون تأخیر صدا و محدوده عملیاتی 100 متری (در صورت فقدان موانع) می شود.

علاوه بر این، فرستنده های کمری و گیرنده میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K2 هر کدام از طریق دو باتری AA تغذیه می شوند (جداگانه به فروش می روند) که تا 6 ساعت فعالیت مداوم را ممکن می سازند. سیستم میکروفون یقه ای بی سیم دو کانال BY-WM8 Pro K2 طوری ساخته شده که سینک شدن و هماهنگ سازی وایرلس فرستنده‌ها و گیرنده از طریق اشعه مادون قرمز به روشی آسان و منعطف صورت می‌گیرد، بنابراین شما همواره یک کانال خالی برای انتقال صدا روی آن در اختیار خواهید داشت. منوی صفحه نمایش LCD کاربرپسند این سیستم را می توان سریع و آسان مرور کرد که به همین دلیل استفاده از آن برای عموم کاربران ساده، سریع و قابل فهم خواهد بود . بلاگرها، خبرنگاران، مستندسازان و فیلمسازان، ولاگرها و یوتیوبرها با هر سطحی از تجربه می توانند از این سیستم بیسیم ارزان قیمت استفاده کنند. میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K2

مشخصات و مزیت های خرید میکروفون بی سیم BOYA WM8 Pro K2 مناسب دوربین و گوشی

- دارای دو فرستنده کمری بی سیم و یک گیرنده
- گیرنده بی سیم دو کاناله مناسب برای دوربین ها، کم کوردرهای فیلمبرداری و...
- ایده آل برای مصاحبه، دیالوگ فیلم، ضبط میدانی ، مستند، گزارش خبری و...
- 48 کانال قابل انتخاب UHF
- برخوردار از دیجیتال کامپندینگ (Digital companding)
- صدایی با کیفیت Broadcast
- پهنای باند انتقال تا 32 مگاهرتز
- حالت های مونو و استریو قابل تغییر
- دو میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال


- ورودی میکروفن و لاین
- دکمه عملکرد قطع صدا
- دارای نمایشگرهای LCD خوانا و واضح
- عملکرد قفل خودکار LCD جهت جلوگیری از قطع اتصال تصادفی
- سینک شدن آسان و منعطف فرستنده و گیرنده از طریق اشعه مادون قرمز
- عملکرد کاربرپسند منو
- امکان مانیتورینگ صدا به وسیله خروجی هدفون روی گیرنده
- برد عملیاتی تا 100 متر در محیط های بدون مانع
- تغذیه شده با دو باتری لیتیومی AA برای گیرنده و دو فرستنده
- دارای گیره میکروفون و بادگیر فومی
- قابل نصب بر روی دوربین فیلم برداری و پایه های مربوطه

بررسی میکروفن وایرلس بویا BY-WM8 Pro-K2

میکروفن بی سیم بویا BOYA WM8 Pro K2 دارای یک گیرنده وایرلس دو کانال UHF، دو فرستنده کمری بی سیم، دو میکروفون یقه ای تمام جهتی (omnidirectional)، دو گیره میکروفن و دو بادگیر فومی، یک آداپتور نصب روی دوربین، یک کابل خروجی 3.5 میلی متری به XLR، یک کابل خروجی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری و یک کیف حمل است. میکروفن بی سیم BY-WM8 Pro-K2 مخصوص دوربین ها طراحی شده و برای ضبط هم زمان صدای دو نفر جهت مصاحبه ویدئویی، گزارش خبری، فیلم، مستند، نمایش، اجرا و ارائه، برنامه های تجاری و آموزشی، ویدئوهای سرگرمی، کلیپ و نماهنگ ، ضبط میدانی و... به کار می رود.

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM8 Pro K2

میکروفون حرفه ای ضبط صدا با دوربین

میکروفون بی سیم BOYA WM8 Pro K2 اصل از طیف فرکانسی UHF (Ultra High Frequency فرکانس بسیار بالا) بهره می برد که به شما کمک می‌کند با تداخلات صوتی کمتری روبه‌رو شوید. وجود 48 کانال قابل انتخاب به شما امکان می دهد بتوانید چندین میکروفون بویا WM8 Pro-K2 را هم زمان و بدون هیچ مشکلی به کار بگیرید. اگر موانع قابل توجهی در میان نباشد، برد عملیاتی سیستم تا 100 متر نیز می رسد. کاربری این سیستم بسیار آسان است و بلافاصله پس از باز کردن جعبه می توان از آن استفاده کرد. کافی است میکروفون بی سیم BY-WM8 Pro-K2 را متصل کرده، دکمه پاور را بزنید و کارتان را شروع نمایید.

میکروفن وایرلس بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2

سیستم میکروفن بی سیم دو کانال UHF

میکروفون وایرلس بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2 یک سیستم بی سیم UHF خوب برای ضبط صدای دو منبع است. این محصول انتخابی مناسب برای دوربین های DSLR، دوربین های بدون آینه (Mirrorless)، دوربین های فیلمبرداری حرفه ای و رکوردرهای صوتی پرتابل دارای ورودی های میکروفون 3.5 میلی متری یا XLR به شمار می رود. میکروفون بویا WM8 Pro k2 از طریق کابل رابط 3.5 میلی متری به لایتنینگ به گوشی های موبایل آیفون یا تبلت های آیپد نیز وصل می شود. افراد و گروه هایی که در شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنند می‌توانند این سیستم را برای ضبط برنامه های گفتگو محور و دو نفره به کار بگیرند.

نمایشگرهای LCD واضح و خوانا

صفحات LCD تعبیه شده روی فرستنده ها و گیرنده میکروفون بیسیم یقه ای دوربین و موبایل BOYA BY-WM8 Pro K2 به آسانی قابل خواندن هستند و می‌توانید منوهای بصری آنها را در محیط های تاریک یا روشن به سرعت تنظیم کنید. عملکرد قفل خودکار LCD سبب قفل منو و دکمه ها شده و از بروز لمس‌های اتفاقی و غیرمترقبه حین ضبط های حرفه‌ای یا کاربردهای معمولی جلوگیری می کند. بنابراین دیگر نیاز نیست برای قطع شدن تصادفی اتصال حین ضبط نگران شوید.

میکروفون بی سیم هاشف بویا مدل BOYA BY-WM8 Pro-K2 برای چه کارهایی مناسب است؟

میکروفون بی سیم BOYA WM8 Pro K2 یک سیستم دو کاناله UHF است که مخصوص ضبط هم زمان صدای دو نفر بر روی دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای تولید شده است. طبیعی است که عمده کاربرد این میکروفن حرفه ای ضبط صدا در شرایطی است که دو گوینده حضور داشته باشد، مانند برنامه های گفتگو محور، مصاحبه، گزارش، دیالوگ فیلم، نمایش، اجرا و ارائه های دو نفره و موارد مشابه. افراد و گروه های کوچک می توانند برای ضبط برنامه های دونفره خود از این میکروفون بی سیم دو کانال ارزان قیمت شرکت بویا بهره ببرند.میکروفون وایرلس بویا BY-WM8 Pro-K2

امکان اتصال میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K2 به رکوردرهای پرتابل صوتی بر قابلیت های آن افزوده است. ضمن اینکه با خرید یک کابل رابط 3.5 میلی متری به لایتنینگ نیز می توان میکروفون بویا WM8 Pro K2 را به گوشی های موبایل آیفون و دستگاه‌های آیپد نیز وصل کرد.
به‌طورکلی دامنه کاربردهای سیستم بی سیم یقه ای دو کاناله دوربین و موبایل WM8 Pro متنوع بوده و هر خبرنگار، مستندساز، فیلمساز، بلاگر، ولاگر، اینفلوئنسر، یوتیوبر یا گوینده ای می تواند از این سیستم برای ضبط صدای برنامه ها و ویدئوهای دو نفره خود (در صورت سازگاری با دوربین، گوشی موبایل یا رکوردر صدا) استفاده نماید.
برد 100 متری میکروفون وایرلس بویا BY-WM8 Pro-K2 اصل برای افراد یا گروه هایی که مصاحبه مردمی، گزارش میدانی یا دوربین مخفی می سازند، گروه های تبلیغاتی، اجرا کنندگان نمایش های خیابانی و موارد مشابه مناسب است.
اگر تمایل دارید درباره میکروفون های بیسیم بیشتر بدانید، علاوه بر بخش مربوط به آنها در فروشگاه دیجی صدا، می توانید از مطالب وبلاگ ما نیز برای افزایش آگاهی و اطلاعات خود استفاده نمایید.
کارشناسان دیجی صدا نیز خوشحال می شوند بتوانند به شما در داشتن انتخابی هوشمندانه کمک کنند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K1

شرکت بویا سیستم میکروفون بی سیم یقه ای BOYA BY-WM8 Pro-K1 را برای دوربین ها و گوشی های موبایل طراحی کرده است. این میکروفون وایرلس برای مصاحبه، گزارش های خبری میدانی، ساخت فیلم و مستند گزینه مطلوبی به شمار می رود، به ویژه آنکه ارزان قیمت بوده و کاربری آسانی دارد. میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال سیستم بیسیم بویا WM8 Pro K1 به خاطر نزدیکی به دهان گوینده در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین و گوشی موبایل صدا را به مراتب با کیفیت بهتری ضبط می کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K1نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

میکروفون Boya BY-WM4 Pro K1 اصل یک سیستم یقه ای بی سیم جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان قیمت برای ضبط صدا روی انواع دوربین، کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل و تبلت ارائه می دهد. این سیستم بیسیم در مقایسه با میکروفن داخلی دوربین و موبایل صدای فیلم و ویدئو را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می‌گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

قیمت میکروفون بی سیم بویا BOYA WM8 Pro K2 برای دوربین و گوشی

میکروفون بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2 در بین سیستم های بی سیم موجود در بازار بین میکروفون های بی سیم دو کانال ارزان قیمت قرار می‌گیرد و قیمت آن برای مبتدیان، کاربران عمومی و گروه های کوچک به صرفه است. می‌دانیم در این رنج قیمت نباید انتظار امکانات یا کیفیت ست‌های بیسیم گران قیمت را داشت، با این حال میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K2 اصل نیز به گونه ای طراحی شده که نیازهای کاربران عادی را برطرف می‌کند.میکروفون بویا WM8 Pro K2

خرید میکروفون وایرلس بویا BY-WM8 Pro-K2 برای چه کسانی مناسب است؟

میکروفون یقه ای بی سیم دو کانال بویا BOYA BY- WM8 Pro K2 یک میکروفن ساخته شده برای انواع دوربین است، بنابراین هر جا یک کم‌کوردر فیلمبرداری یا دوربین DSLR ،Mirrorless یا سایر دوربین های سازگار مشغول ضبط باشند، این سیستم نیز می تواند حضور داشته باشد.
خرید میکروفون BOYA WM8 Pro K2 برای افراد و گروه هایی که در زمینه تولید و ضبط انواع محتوای ویدئویی نظیر فیلم، مستند، کلیپ، تلویزیون اینترنتی، تبلیغات اینترنتی، تدریس مجازی، گزارش میدانی و... فعالیت دارند و اغلب ضبط های دو نفره با حضور مهمان انجام می دهند، مفید و مناسب است. برد حدود 100 متری میکروفون وایرلس بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2 اصل این مدل را به گزینه ای خوب برای ضبط و اجرای برنامه و مراسم در فضای باز یا سالن های بزرگ تبدیل کرده است.

از آنجا که در گوشی های موبایل جدید جک 3.5 میلی متری حذف شده است، می توانید از بین سایر میکروفون های یقه ای و بیسیم بویا در فروشگاه اینترنتی دیجی صدا که دارای کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ هستند، مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3U

میکروفون بویا WM3U یک سیستم بی سیم 2.4 گیگاهرتزی پیشرفته است که صدایی درخشان با کیفیت Broadcast را برای گوشی های موبایل اندرویدی و iOS، تبلت ها و کامپیوترهای دارای پورت تایپ سی، دوربین های DSLR ، دوربین های فیلمبرداری کم کوردر و رکوردرها و... فراهم می کند. این میکروفون بیسیم یقه ای بویا برای مجریان و گویندگان، پادکسترها، بلاگرها، استریمرها و سازندگان محتوا ایده آل است. استفاده از میکروفون یقه ای WM3U برای هر فردی با هر سطحی از تجربه و مهارت آسان است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Uنمایش محصول

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفن بی سیم دو کانال BOYA BY-WM8 Pro K2 اصل

در پکیج این میکروفن بی سیم یقه ای کابل های تبدیل برای اتصال به انواع دوربین ها و رکوردرهای صدا نیز عرضه می شود. اما کابل اتصال به گوشی های آیفون و اندروید باید به طور جداگانه خریداری شود.

  • گیرنده بی سیم دو کانال
  • دو فرستنده بی سیم کمری


  • دو میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال
  • دو بادگیر فومی
  • دو گیره میکروفن
  • شاک مانت
  • کابل خروجی 3.5 میلی متری به XLR
  • کابل خروجی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری
  • کیف حمل

وکال
کاندنسر
40Hz تا 18000Hz
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/11/02 L MAJIDI

سلام به میکسر دایناکورد وصل میشه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
بله، این میکروفون امکان وصل شدن به تمام میکسرها را دارد.