میکروفن بیسیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K1 ⚡ مشاوره رایگان

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K1

سیستم میکروفون بیسیم دو کانال UHF بویا BY-WM8 Pro-Kit 1 (556 تا 595 مگاهرتز)

شرکت بویا سیستم میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 را برای دوربین ها و گوشی های موبایل طراحی کرده است. این میکروفن وایرلس برای مصاحبه، گزارش خبری میدانی، ساخت فیلم و مستند گزینه مطلوبی به شمار می رود، به ویژه آنکه ارزان قیمت بوده و کاربری آسانی دارد.
میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال سیستم بیسیم BOYA WM8 Pro به خاطر نزدیکی به دهان گوینده در مقایسه با میکروفون داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را به مراتب با کیفیت بهتری ضبط می کند. میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 اگرچه مخصوص دوربین های نیمه حرفه ای و حرفه ای مانند دوربین های DSLR و دوربین های فیلمبرداری کم کوردر (camcorder) ساخته شده اما امکان اتصال آن به گوشی های موبایل آیفون و تبلت های آیپد یا سایر دستگاه های دارای پورت لایتنینگ اپل از طریق کابل تبدیل وجود دارد. سازگاری این میکروفن بیسیم یقه ای با دوربین ها آن را به یک میکروفون حرفه ای ضبط صدا برای ولاگینگ، سخنرانی، ارائه، نمایش و اجرا تبدیل کرده است. فرستنده و گیرنده در کارخانه جفت شده اند، بنابراین پس از خرید میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 کافی است آنها را از جعبه خارج کرده و روشن کنید و سپس گیرنده را به دوربین یا موبایل خود متصل نمایید، به همین سادگی سیستم آماده است.میکروفون BOYA WM8

میکروفن بیسیم BOYA BY-WM8

میکروفون بویا WM8 Pro k1 مناسب برای دوربین فیلمبرداری و گوشی موبایل

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 اصل در کنار نمایشگر LCD خوانا، پهنای باند گسترده RF قابل تغییر، تنظیم PLL-synthesized و مداربندی کامپندینگ (Companding) دیجیتال، مجهز به 48 کانال قابل انتخاب UHF بوده و صدایی با کیفیت Broadcast ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این میکروفون بیسیم دوربین فیلمبرداری می توان به حالت های قابل تغییر مونو و استریو بر روی گیرنده، عملکرد mute، قفل LCD خودکار، خروجی هدفون جهت مانیتورینگ بدون تأخیر صدا و برد عملیاتی 100 متری اشاره کرد.

علاوه بر این، میکروفون بویا WM8 Pro k1 از طریق باتری های AA لیتیومی تغذیه می شود که تا 6 ساعت فعالیت مداوم را پشتیبانی می کنند (باتری ها جداگانه به فروش می‌رسند). میکروفن بی سیم BY-WM8 Pro-K1 شرکت بویا طوری ساخته شده که سینک شدن و هماهنگ سازی وایرلس فرستنده و گیرنده از طریق اشعه مادون قرمز به نحو آسان و منعطفی صورت می گیرد، بنابراین شما همواره یک کانال خالی برای انتقال صدا در اختیار خواهید داشت. منوی صفحه نمایش LCD میکروفون بی سیم یقه ای BOYA WM8 Pro k1 را می توان سریع و آسان مرور کرد که به همین علت استفاده از آن برای کاربران با هر سطحی از تجربه ساده، سریع و قابل فهم خواهد بود. میکروفون BY WM8 Pro K1

مشخصات و مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 اصل بویا

- گیرنده بی سیم دو کانال مناسب برای دوربین DSLR و کم کوردر فیلمبرداری و...
- برخوردار از 48 کانال UHF قابل انتخاب
- بهره مندی از دیجیتال کامپندینگ (Digital companding)
- حداکثر 32 مگاهرتز پهنای باند انتقال
- ایده آل برای ضبط مصاحبه، دیالوگ فیلم، پخش زنده، گزارش خبری، ولاگینگ، ضبط میدانی و...
- سینک شدن آسان و منعطف فرستنده و گیرنده از طریق اشعه مادون قرمز
- فرستنده کمری بی سیم

- میکروفون یقه ای اومنی دایرکشنال
- منوی کاربرپسند
- حالت های مونو و استریو بر روی گیرنده
- دارای نمایشگرهای LCD خوانا و واضح
- عملکرد قفل خودکار LCD
- ورودی میکروفن و لاین
- دکمه عملکرد قطع صدا
- امکان مانیتورینگ صدا به وسیله خروجی هدفون (گیرنده)
- برد عملیاتی در محیط های بدون مانع تا 100 متر می رسد
- تغذیه شده با باتری‌های AA برای گیرنده و فرستنده
- دارای گیره میکروفن و بادگیر فومی

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3D

به عنوان میکروفون ایده آل و مناسب برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، ولاگرها، سخنران‌ها و... BOYA WM3D یک سیستم میکروفون کاملا بی سیم دیجیتال با کاربرد آسان است. این میکروفون وایرلس با این هدف طراحی شده تا صدای شما را به صورت شفاف و واضح بر روی آیفون، آیپد، دوربین‌های DSLR/mirrorless یا هر گوشی موبایل هوشمند و تبلت مجهز به جک هدفون ضبط کند.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM3Dنمایش محصول

بررسی ویژگی های میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 اصلی

سیستم میکروفن وایرلس بویا BOYA WM8 Pro k1 شرکت بویا شامل یک گیرنده بی سیم دو کانال UHF، یک فرستنده کمری وایرلس، یک میکروفون یقه ای تمام جهتی، یک گیره میکروفون، یک بادگیر فومی، یک آداپتور نصب روی دوربین، یک کابل خروجی 3.5 میلی متری به XLR و یک کابل خروجی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری است. میکروفون بویا WM8 Pro k1 می تواند برای ضبط صدای یک نفر جهت کاربردهایی نظیر گردآوری خبر، تولیدات میدانی، فیلم، مستند، کلیپ، مصاحبه، گزارش و برنامه های تجاری و آموزشی مورد استفاده قرار بگیرد.

میکروفون BOYA WM8 Pro k1، سیستم بیسیم دو کانال UHF ممتاز برای دوربین ها و رکوردرها

در کیت میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 یک فرستنده و یک گیرنده بی سیم دو کانال قرار دارد. این سیستم UHF گزینه ای جامع و مناسب برای دوربین های DSLR و Mirrorless (بدون آینه)، دوربین های Pro Video و رکوردرهای صوتی پرتابل دارای ورودی میکروفون 3.5 میلی متری یا XLR است. پس برای ضبط دیالوگ فیلم، گزارش خیابانی، لایو استریم، ولاگینگ، ساخت ویدئو برای یوتیوب و اینستاگرام، آموزش ویدئویی، اجرا و نمایش و... انتخاب خوبی به شمار می رود.

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1

میکروفون حرفه ای ضبط صدا با دوربین

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 از طیف فرکانسی UHF بهره می برد که به شما کمک می کند در هنگام کار با تداخل امواج کمتری مواجه شوید.
در این محصول 48 کانال برای استفاده وجود دارد که به کاربران امکان می دهد بتوانند بدون هیچ مشکلی چندین میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 را هم زمان به کار بگیرند. برد عملیاتی آن تا 100 متر نیز می رسد، البته در صورتی که محیط فاقد موانع باشد. نحوه استفاده از این سیستم بسیار آسان است و بلافاصله پس از خارج کردن از جعبه می توان کار با آن را شروع کرد. کافی است گیرنده میکروفون بی سیم BOYA WM8 Pro k1 را به دستگاه خود متصل نموده، آن را روشن کرده و کارتان را آغاز کنید.

صفحه نمایش LCD خوانا و واضح

صفحات LCD تعبیه شده روی فرستنده و گیرنده میکروفن بیسیم دوربین و موبایل BOYA BY-WM8 Pro-K1  به آسانی قابل خواندن هستند و در محیط های بسیار روشن یا بسیار تاریک می توانید به سرعت اقدام به تنظیم منوهای بصری آنها نمایید. عملکرد قفل خودکار LCD میکروفون بویا WM8 Pro k1 و به عبارتی قفل منو و دکمه ها جهت جلوگیری از قطع اتصال نیز در نظر گرفته شده است که از تماس اتفاقی با نمایشگر در حین ضبط های حرفه ای یا عادی جلوگیری می کند. در این صورت دیگران نگران قطع شدن تصادفی ضبط نخواهید شد.

گیرنده بیسیم دو کانال جمع و جور برای دوربین و گوشی موبایل

گیرنده میکروفون BOYA WM8 Pro K1 یک گیرنده بی سیم دو کانال است که از طریق آداپتور نصب روی دوربین، روی انواع دوربین سوار می شود. جهت ضبط برنامه های دو نفره مانند مصاحبه، دیالوگ، گفتگو و ... به سادگی می توان یک فرستنده دیگر به سیستم اضافه کرد و نیازی به خرید یک ست کامل نیست. گیرنده میکروفون بویا WM8 Pro k1 امکان مانیتورینگ بدون تأخیر با استفاده از جک هدفون را نیز فراهم کرده است. این گیرنده دو کانال با استفاده از کابل های رابط به دوربین ها و رکوردرهای دارای پورت XLR و TRS وصل می شود.

میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 به عنوان سیستم بی سیم یقه ای UHF برای چه کاربردهایی مناسب است؟

میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 یک میکروفن بی سیم یقه ای ساخته شده برای انواع دوربین است، بنابراین هر جا که یک دوربین DSLR یا کم کوردر فیلمبرداری یا سایر دوربین های سازگار مشغول ضبط باشند، این سیستم بی سیم نیز می تواند حضور داشته باشد. مهم نیست صحنه یک فیلم باشد یا مستند، گزارش خبری باشد یا مصاحبه مطبوعاتی، استودیوی تبلیغاتی باشد یا استودیوی خانگی یک ولاگر یا یوتیوبر، در هر صورت اگر برای ارتقای کیفیت صدای ویدئوی خود در جستجوی یک میکروفون یقه ای هستید، میکروفن وایرلس بویا BOYA WM8 Pro k1 به دوربین حرفه ای یا نیمه حرفه ای شما متصل گشته و صدای مطلوبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

ضمن اینکه میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 با استفاده از کابل رابط 3.5 میلی متری به لایتنینگ دستگاه های iOS شرکت بویا به گوشی های موبایل آیفون و تبلت های آیپد نیز وصل می شود (این کابل در پکیج محصول وجود نداشته و باید جداگانه خریداری شود). البته از طریق کابل های عرضه شده همراه میکروفون بویا WM8 Pro k1 نیز می توان آن را رکوردرهای صوتی پرتابل دارای ورودی میکروفون 3.5 میلی متری یا XLR متصل کرد. به طور کلی این سیستم بی سیم یقه ای تنوع کاربرد بالایی داشته و هر خبرنگار، مستندساز، فیلمساز، بلاگر، استریمر، ولاگر، اینفلوئنسر، یوتیوبر، سخنران، گوینده، مدرس و مربی ورزشی می تواند از میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 برای ضبط صدای ویدئوهای خود (در صورت سازگاری با دوربین، گوشی موبایل یا رکوردر صدا) بهره ببرد.

برد 100 متری میکروفون بویا WM8 Pro k1 برای افراد یا گروه هایی که مصاحبه مردمی، گزارش‌ میدانی یا دوربین مخفی می سازند، گروه‌های تبلیغاتی، اجرا کنندگان نمایش های خیابانی و موارد مشابه مناسب و ایده آل است. فراموش نکنید شما در هر زمان این امکان را دارید تا از طریق مشورت با کارشناسان دیجی صدا اطلاعات بیشتری درباره میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 و همخوانی آن با نیازهایتان به‌دست آورید.میکروفن وایرلس بویا BOYA BY-WM8

میکروفن وایرلس بویا BOYA BY WM8 Pro K1

قیمت میکروفن بی سیم BOYA WM8 Pro k1، سیستم بی سیم یقه ای گوشی و دوربین حرفه ای

اگر صفحه میکروفون های بی سیم دیجی صدا را دیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که میکروفون BOYA WM8 Pro k1 جزء میکروفون های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد. قیمت میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 برای کاربران و سازندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی مناسب و با صرفه است. طبیعی است کیفیت، کارایی و امکانات میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 در مقایسه با مدل های میکروفون بیسیم گران قیمت پایین تر باشد اما نیازهای کاربران عادی را برطرف می‌کند.

مزایای خرید میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 اصل

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 از دیجیتال کامپدینگ، 48 کانال UHF قابل تغییر و برد عملیاتی 100 متری برخوردار است. خرید میکروفون وایرلس یقه ای مخصوص دوربین و موبایل WM8 Pro-K1 برای افرادی که به طور مداوم با ضبط ویدئو سروکار دارند مفید است. این مدل به دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای همچون DSLR و کم کوردر فیلمبرداری متصل می شود، بنابراین اغلب کسانی که با استفاده از این نوع دوربین ها اقدام به ضبط و ساخت گزارش خبری، مصاحبه های میدانی، فیلم و مستند، دوربین مخفی، سخنرانی، نمایش و اجرای خیابانی، ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی و مواردی از این دست می کنند، با خرید میکروفون BOYA BY-WM8 Pro-K1 اصل یک سیستم جامع، ارزان قیمت و با کاربری آسان در اختیار خواهند داشت. از آنجا که در گوشی های موبایل جدید جک 3.5 میلی متری حذف شده است، در صورتی که دستگاه شما نیز فاقد این جک است، می توانید از کابل تبدیل مناسب استفاده کنید و یا از بین سایر محصولات بویا در فروشگاه دیجی صدا که دارای کانکتورهای تایپ سی یا لایتنینگ هستند، مدل سازگار با موبایل خودتان را انتخاب نمایید.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2

میکروفون بی سیم یقه ای BOYA BY-WM8 Pro-K2 از جمله سیستم های بیسیم دو کانال بازار است که برای استفاده همراه دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای و ضبط هم زمان صدای دو منبع طراحی شده است. بویا از جمله شرکت هایی است که محصولاتی ارزان قیمت با کاربری آسان و ساده جهت استفاده کاربران عادی عرضه می‌کند. میکروفون بیسیم دو کانال WM8 Pro K2 برای ضبط های دو نفره نظیر مصاحبه، گزارش، دیالوگ فیلم و مستند، لایو استریم و... کاربرد دارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM8 Pro-K2نمایش محصول

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می‌گذارد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

محتویات پکیج و لوازم جانبی میکروفن BOYA BY-WM8 Pro-K1

در پکیج میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM8 Pro-K1 کابل های تبدیل برای اتصال به دوربین ها و رکوردرهای صدا نیز عرضه می شود. اما کابل اتصال به گوشی آیفون باید به طور جداگانه خریداری شود.

  • گیرنده بیسیم دو کانال
  • فرستنده بیسیم کمری
  • میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال
  • بادگیر فومی
  • گیره میکروفن
  • آداپتور نصب روی دوربین
  • کابل خروجی 3.5 میلی متری به XLR
  • کابل خروجی 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری

میکروفن بی سیم هاشف بویا مدل BY-WM8 Dual channel UHF

وکال
کاندنسر
40Hz تا 18000Hz
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/10/18 س نظری

چجوری باید به گوشی وصلش کرد؟
یعنی چه مبدل یا کابلی لازم داره؟

پاسخ دیجی صدا:
این میکروفون بیشتر مناسب دوربین است و جک های آن، جک های حرفه ای است که برای کار با دوربین طراحی شده است. با این حال می توان آن را به گوشی متصل نمود و بسته به نوع گوشی یعنی اندروید یا آیفون بودن، می توانید از کابل های BOYA BY-K1 و BOYA BY-K2 استفاده نمائید.

کیفیت خوبه و رابط اتصال یه همه نوع دیوایسی رو هم راره