میکروفون یقه ای بویا BOYA M1DM (هولوگرام اصلی و قابل استعلام)

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BOYA

میکروفون بویا BOYA BY-M1DM با سیم بلند برای ضبط های دو نفره

اگر از میکروفون یقه ای بویا BY-M1 استفاده کرده باشید، میکروفون BOYA M1DM شباهت زیادی به آن دارد، با این تفاوت که برای ضبط هم زمان صدای دو نفر به کار می رود. این مدل مخصوص ضبط های دو نفره مانند مصاحبه، برنامه های گفتگو محور، ارائه، گزارش و موارد مشابه طراحی و ساخته شده است. میکروفون BOYA BY-M1DM در بین میکروفن های ارزان قیمت بازار قرار دارد و در مقایسه با میکروفن داخلی دستگاه های موبایل و دوربین ها، صدا را با کیفیت بهتری ضبط می کند. افراد و گروه هایی که جهت شروع تولید محتوا در آپارات، اینستاگرام و یوتیوب به دنبال یک میکروفن حرفه ای مقرون به صرفه هستند، می توانند روی میکروفن بویا BY-M1DM ارزان حساب کنند.
میکروفون BOYA M1DM اصل یک میکروفون کاندنسر با الگوی برداشت اومنی دایرکشنال است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را کنار هم جمع کرده و از سازگاری بالایی با دستگاه های مختلف برخوردار است. این میکروفون یقه ای سیم دار بویا به انواع دوربین DSLR و mirrorless، دوربین کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل اندروید و آیفون (از طریق تبدیل)، تبلت، لپ تاپ و رکوردر صدا متصل می شود. میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M1DM

میکروفن یقه ای BOYA مدل BY-M1DM برای دوربین، گوشی و کامپیوتر

میکروفون BOYA BY-M1DM از دو میکروفن یقه ای تشکیل شده که به یک کانکتور 3.5 میلی متری TRRS متصل شده اند و به همین سبب روشی ساده جهت ضبط صدای دو نفر به طور هم زمان بر روی انواع دستگاه ها در اختیارتان قرار می دهد. به عنوان گزینه ای مناسب برای دیالوگ، گفتگو و مصاحبه ها، الگوی برداشت اومنی دایرکشنال میکروفن بویا M1DM اصلی به حفظ ثبات سطوح صوتی حتی در زمانی که گوینده سر خود را به اطراف می چرخاند، کمک می‌کند. هر یک از میکروفن های یقه ای BOYA BY-M1DM به یک کانال مجزا فرستاده می شوند که به شما امکان می‌دهد سطح صدای هر فرد را بعدا در نرم افزار ویرایش صدای خود تنظیم کنید تا به تعادل مناسب دست یابید. نسبت سیگنال به نویز 74 دسی‌بل در میکروفون BOYA M1DM به کاهش نویز و هیس برای ضبط های حرفه ای می انجامد. 

تأمین انرژی این میکروفون یقه ای دوتایی بویا به وسیله گوشی موبایل یا باتری LR44 (هنگام ضبط صدا روی دوربین) صورت می گیرد. دو بادگیر فومی، دو گیره سوسماری جهت متصل کردن میکروفن های یقه ای به لباس و یک کیف حمل نیز همراه میکروفن BOYA M1DM عرضه می شود.

میکروفن یقه ای دوتایی بویا BOYA BY-M1DM

مشخصات و مزیت های خرید میکروفون BOYA BY-M1DM اصل

- میکروفون یقه ای بویا دوتایی جهت ضبط صدای دو گوینده
- قابل استفاده همراه انواع دوربین DSLR و mirrorless و کم کوردر فیلمبرداری، گوشی موبایل اندروید و آیفون (دارای جک 3.5)، تبلت، رکوردر صدا، کامپیوتر و لپ تاپ
- ایده آل برای مصاحبه، گزارش، دیالوگ، پادکستینگ، لایو، استریمینگ و...
- الگوی قطبی تمام جهتی
- نسبت سیگنال به نویز بهبودیافته
- پاسخ فرکانسی صاف
- سیم بلند 4 متری 
- گیره های یقه ای و بادگیرهای فومی 
- مبدل 3.5 به 6.3 میلی متری
- دارای باتری LR44 برای استفاده همراه با دوربین

میکروفون بویا مدل BY-M1DM

بررسی ویژگی های میکروفون BOYA M1DM برای دوربین و موبایل

میکروفن یقه ای سیمی کاندنسر تمام جهتی

میکروفن BOYA BY-M1DM یک میکروفن یقه ای سیم بلند ارزان قیمت و مناسب برای ضبط مصاحبه، دیالوگ، پادکست، لایو زنده، گزارش خیابانی و هر موقعیت دیگری است که به دو میکروفون یقه ای برای دو گوینده نیاز دارد. صدایی که این میکروفن کاندنسر تمام جهتی ضبط می کند کیفیت قابل قبولی داشته و برای بسیاری از کاربردها مطلوب است. به طور طبیعی میکروفن های سیم دار در مقایسه با میکروفون بی سیم محدودیت هایی ایجاد می کنند با این حال کیفیت صدا و قیمت میکروفون BOYA BY-M1DM آنقدر مناسب است که اغلب افراد و گروه ها برای خرید این میکروفون حرفه ای تولید محتوا با مشکل زیادی رو به رو نمی شوند.

میکروفن یقه ای دوتایی و ثبت صداهایی با کیفیت بالا

به واسطه بهره گیری از دو کپسول کاندنسر اومنی دایرکشنال (omni directional)، میکروفون یقه ای کاندنسر BOYA BY-M1DM اصل دو صدای با کیفیت در سطح Broadcast را از محدوده 360 درجه ای دریافت کرده و از طریق سیم بلند 4 متری خود به گوشی موبایل اندروید، تبلت، دوربین حرفه ای یا نیمه حرفه ای، لپ‌ تاپ یا کامپیوتر و رکوردر صدای شما منتقل می کند. حساسیت بهبود یافته 30 دسی بل، نسبت سیگنال به نویز 74 دسی بل و پاسخ فرکانسی صاف میکروفون بویا M1DM به شما امکان می دهد تمام جزئیات صدا را با نویز داخلی پایین تر ضبط کنید. به طور کلی میکروفون های کاندنسر نویز کمتری در مقایسه با میکروفن های داینامیک ایجاد می کنند.

میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M1DM
میکروفون یقه ای BOYA M1DM

دو حالت ضبط برای سناریوهای مختلف کاربری

با استفاده از کانکتور خروجی 3.5 میلی متری TRRS می توانید میکروفون بویا مدل BY-M1DM را به دوربین DSLR و کم کوردر فیلمبرداری تان در حالت «camera» و یا به گوشی موبایل اندروید خود در حالت «OFF/Smartphone» متصل نمایید. اما میکروفون BOYA M1DM با وجود اینکه مخصوص دوربین و موبایل طراحی شده اما قابلیت‌های بیشتری داشته و با دستگاه های مختلفی سازگار است. شما می توانید این میکروفون یقه ای دوتایی بویا را به کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی رکوردرهای صوتی نیز وصل کنید. 
میکروفون BOYA BY-M1DM اصلی انتخابی مناسب برای هر خبرنگار، بلاگر، اینفلوئنسر، پادکستر و... است چرا که در هر موقعیتی می توان آن را به دستگاه های گوناگون متصل کرده و صدا ضبط کرد.

از میکروفون BOYA M1DM در کجاها می‌توان استفاده کرد؟

میکروفون BOYA M1DM یک میکروفون یقه ای دوتایی است که مخصوص ضبط صدای دو نفر یا دو منبع بر روی انواع دوربین، گوشی های موبایل و تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه های سازگار تولید شده است. به این ترتیب عمده استفاده و کاربرد این میکروفون ضبط صدا در شرایطی است که دو گوینده وجود داشته باشد، مانند برنامه گفتگو محور، مصاحبه، گزارش، دیالوگ فیلم، نمایش، ارائه دو نفره و... طول سیم میکروفون بویا M1DM به اندازه کافی بلند بوده و برای بسیاری از موقعیت ها مناسب است. وجود بادگیر فومی سبب شده تا بتوان از این میکروفون در فضای باز نیز به سادگی استفاده کرد، بنابراین یک خبرنگار، بلاگر، گزارشگر یا یوتیوبر به‌سهولت می‌تواند میکروفن BOYA M1DM را در همه جا همراه خود داشته باشد و به سادگی اتصال گیره میکروفون به لباس، آماده ضبط صدا شود. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم میکروفون مطلوب خود را پیدا کنید، بنابراین اگر در انتخاب میکروفون یقه ای مناسب تردید دارید، سوالاتتان را با ما در میان بگذارید.

قیمت میکروفون BOYA BY-M1DM برای ضبط ویدئو با گوشی و دوربین

با مراجعه به صفحه میکروفن های یقه ای فروشگاه دیجی صدا و مقایسه مدل های مختلف از برندهای گوناگون خواهید دید که میکروفون بویا M1DM یک میکروفون یقه ای ارزان قیمت برای دوربین، گوشی موبایل و کامپیوتر است. شاید کیفیت و امکانات این میکروفون یقه ای با سیم بلند در مقایسه با محصولات برندهای مشهور پایین تر به نظر برسد، اما برای کاربردهای عمومی و کاربران عادی کافی است و آنها را از پرداخت هزینه های بالا برای خرید تولیدات گران قیمت بی نیاز می کند.
افراد و گروه هایی که برای شروع تولید محتوا در آپارات، اینستاگرام و یوتیوب در جستجوی تجهیزات صوتی مقرون به صرفه هستند، می توانند میکروفون BOYA M1DM اصل را در بین گزینه‌های خود قرار دهند.
خرید این میکروفون بویا برای گروه هایی که برنامه های گفتگو محور اینترنتی می سازند یا بلاگر و پادکسترهایی که علاقه دارند با حضور مهمان برنامه اجرا کنند، انتخاب مناسبی است.

میکروفون یقه ای بویا BOYA BY-M1

میکروفون بویا مدل BOYA M1 یکی از این میکروفن های یقه ای کاندنسر محبوب ارزان است که کارایی، کیفیت و قیمت مناسب را با هم دارد. برای کاربرانی که قصد دارند به آسان‌ترین روش صدایی با کیفیت بر روی دوربین، موبایل یا لپ تاپ خود ضبط کنند، میکروفون یقه ای بویا M1 انتخابی مناسب و مطلوب است. این میکروفن سیگنال را از محدوده 360 درجه ای جمع آورده کرده و از طریق سیم بلند 6 متری خود به دستگاه ضبط تحویل می دهد.

میکروفن سیم دار یقه ای بویا BOYA BY-M1نمایش محصول

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Pro

میکروفون یقه ای بویا M1 Pro مدل ارتقا یافته میکروفون M1 محبوب این شرکت است. هر سخنران، گوینده، بلاگر، ولاگر، استریمر یا بازیگری که از گوشی موبایل یا دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای برای ضبط ویدئو و تولید محتوا استفاده می کند، امکان استفاده از میکروفون یقه ای سیمی بویا M1 Pro را دارد. به واسطه الگوی برداشت اومنی دایرکشنال این میکروفون به خوبی تمام صداهای اطراف خود را ثبت می کند.

میکروفن یقه ای سیم بلند بویا BOYA BY-M1 Proنمایش محصول
میکروفون یقه ای سیم بلند دوتایی بویا BOYA BY-M1DM

خرید میکروفون BOYA BY-M1DM اصل برای من مناسب است؟

میکروفن BOYA M1DM یک میکروفون یقه ای دوتایی سیم دار است که وجود جک 3.5 و مبدل 3.5 به 6.3 میلی متری امکان اتصال آن به انواع دوربین، گوشی موبایل اندروید و آیفون (دارای جک 3.5 یا از طریق تبدیل)، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر و رکوردر صدا را فراهم کرده است. خرید میکروفون BOYA M1DM که سبک، کوچک و ارزان قیمت است برای افراد و گروه هایی که برای برنامه های خود معمولا دو گوینده دارند، به صرفه است.

مهم نیست مصاحبه باشد یا گزارش، برنامه گفتگور محور باشد یا استریم زنده، ارائه باشد یا سخنرانی، معرفی محصول باشد یا پادکست، هر موقعیتی که برای ضبط صدای دو نفر نیاز به دو میکروفون باشد، می توان از میکروفون BOYA BY-M1DM بهره برد. البته استفاده از بویا M1DM با محدودیت‌هایی نیز مواجه است که مهمترین آنها طول سیم آن است. اگرچه سیم بلند 4 متری برای بسیاری از کاربردها مناسب است اما به هرحال گویندگان مانند میکروفون بی سیم آزادی کامل ندارند. این نقص را قیمت ارزان بویا BOYA BY-M1DM جبران کرده است.
اگر گوشی شما تنها از کانکتور لایتنینگ یا تایپ سی پشتیبانی می کند، می توانید کابل رابط خریداری کرده یا از بین مدل های مشابهی که بویا عرضه کرده است، مدلی سازگار با گوشی خود پیدا کنید.
نگران نباشید، تنوع مدل های میکروفون یقه ای فروشگاه دیجی صدا بالا بوده و کاربران مختلف با هر میزان بودجه و نیاز می توانند مدلی مطلوب در آن پیدا کنند. با وجود اینکه میکروفون BOYA M1DM برای ضبط های دو نفره طراحی شده اما خرید آن برای اغلب افراد و گروه ها به نوعی دوراندیشی محسوب می شود. 

با توجه به قیمت ارزان BOYA BY-M1DM یک خبرنگار، بلاگر، پادکستر، سخنران، گوینده یا گزارشگر با کمترین هزینه می تواند میکروفونی برای ضبط دونفره خریداری کند تا در آینده برای موقعیت هایی که نیازمند دو میکروفون است نگران تهیه میکروفون اضافی نباشد.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Pro

Boya BY-WM4 Pro K1 یک سیستم میکروفن یقه ای بی سیم جمع و جور و مناسب تازه کاران و مبتدیان است که راه حلی جامع، آسان و ارزان برای ضبط صدا روی دوربین، کم کوردر فیلمبرداری و دستگاه های موبایل ارائه می دهد. این سیستم در مقایسه با میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های موبایل صدا را با کیفیت بهتری ضبط کرده و بنابراین گفتاری شفاف و قابل فهم در اختیار خبرنگاران، سازندگان محتوا در یوتیوب و اینستاگرام، بلاگرها و سایر کاربران می‌گذارد. قیمت مناسب، اندازه جمع و جور و طراحی زیبا از مزیت های خرید میکروفون بی سیم بویا Boya BY-WM4 Pro K1 است.

میکروفن بی سیم یقه ای بویا BOYA BY-WM4 Proنمایش محصول

لوازم جانبی میکروفون BOYA M1DM برای موبایل و دوربین

با خرید میکروفون یقه ای سیمی بویا مدل BY-M1DM اصل شما گیره یقه ای، بادگیر فومی، یک باتری برای استفاده در حالت «camera»، یک مبدل 3.5 میلی متری به 6.3 میلی متری جهت سازگاری با دستگاه های بیشتر و یک کیف حمل نیز دریافت می کنید. محتویات پکیج شامل این موارد است:

- میکروفون یقه ای کاندنسر دو نفره
- دو گیره میکروفون
- دو بادگیر فومی
- سیم بلند 4 متری
- مبدل 3.5 به 6.3 میلی متری
- باتری LR44
- کیف

کاندنسر
اومنی‌دایرکشنال
65 هرتز تا 18 کیلوهرتز
1000 اهم
30±3- دسی‌بل
74 دسی‌بل
ندارد
ندارد
ندارد
3.5 میلی‌متری TRRS
باتری LR44
68 گرم
دفترچه راهنما، مبدل 3.5 به 6.5 میلی‌متری، دو بادگیر فومی، دو گیره یقه‌ای، باتری LR44، کیف
نمایندگی بویا BOYA در ایران

میکروفن بویا را فقط از نمایندگی های معتبر بخرید

دیجی صدا نمایندگی بویا BOYA در ایران است و محصولات مختلف این شرکت را با گارانتی معتبر یک ساله، هولوگرام اصل و کد رجیستری معتبر عرضه می‌کند. از این رو تصمیم گرفتیم مخاطبان خود را با شرکت BOYA و محصولات آن بیشتر آشنا کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون یقه ای بویا – آشنایی با انواع مدل‌ها + راهنمای خرید

به نظر شما بهترین میکروفون یقه ای بویا کدام مدل است؟ میکروفون بویا M1؟ اما این پاسخ کاملی نیست. آیا می‌دانستید مدل M1S همانند ام وان بوده اما به باتری نیاز ندارد و راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند؟ آیا با انواع میکروفون یقه ای سیمی BOYA آشنایی دارید و می توانید بهترین مدل را از میان آنها با توجه به هدف و نیازهایتان برای خود انتخاب کنید؟


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/01/15 زینب تقی پور

سلام میشه یکی از میکروفن هارو جدا کرد یا مثلا صداشو قطع کرد که فقط از یه میکروفن صدا ضبط شه؟!

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
خیر هر دو میکروفن هم زمان ضبط میکند.

1401/01/21 رضا

سلام وقت بخیر
میکروفون BOYA BY-M1DM که عرضه میکنید ، اصل هستش ؟
و ضمانت اصالت داره ؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام روز خوش
تمام محصولات عرضه شده در دیجی صدا اصلی و دارای ضمانت اصل بودن است و محصولات بویا هم شامل این قائده میشوند.

1401/09/01 احمدرضا تهرانی مقدم

سلام. این میکروفن مدل پرو هم داره؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
خیر، M1DM مدل پرو ندارد

1401/09/19 تایماز صفری

سلام خسته نباشید.
اینکه گفته میشه این مدل با گوشی های شیاومی سازگاری نداره درسته؟
راهی نداره بشه با گوشی شیائومی کار کنه؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام. ممنون
به طورکلی میکروفون های بیسیم و باسیم یقه ای با همۀ گوشی ها سازگارند. ولی این قابلیت در بعضی مدل های شیائومی برای نرم افزارهای روی گوشی، به صورت پیش فرض تعریف نشده و یا اصلا وجود ندارد. بعضی از مدل های قدیمی گوشی سامسونگ هم همین طور هستند. اما به این معنی نیست که میکروفون روی آنها کار نکند. بلکه با نصب نرم افزار مناسب یا تغییر نرم افزار تصویربرداری یا ضبط صدا، مشکل حل می شود.
مثلا ممکن است روی بعضی گوشی های شیائومی هنگام ضبط صدا کار کند ولی در تصویربرداری عمل نکند. در هر حال در هر موردی که کار نکند با تغییر نرم افزار مشکلش برطرف می شود.
بنابراین به صورت سخت افزاری میکروفون را پشتیبانی می کند و به صورت نرم افزاری اکثر گوشی ها سازگار هستند و در صورتی که کار نکند اگر نرم افزار مناسب نصب شود کار می کند.

1401/10/10 م مطهری

عذر میخوام این میکروفون رو برای ساخت پادکست و تولید محتوا برای دوره آموزشی توصیه می کنید؟

پاسخ دیجی صدا:
این مدل برای پادکست توصیه نمی شود. برای کارهای آموزشی می توانید از M1DM استفاده نمائید اما برای تولید محتواهای مهم، توصیه می شود میکروفون بهتری را تهیه کنید. اگر بودجه شما محدود است، این مدل می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد اما گزینه های بهتری هم وجود دارد که کیفیت خروجی شما را بالاتر می برند.

1401/10/21 K Soheili

کابل این مدل چند متره؟

پاسخ دیجی صدا:
6 متر

1401/10/30 محمد .ر

سلام و درود
اگه تک میکروفون پرو رو داشته باشیم نمیشه فقط قسمت دوم یعنی دو میکروفون را بگیریم و به پایه قبلی وصل کنیم؟ یا باید همه مجموعه را بخریم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
خیر امکان پذیر نیست.

1401/11/02 سهیل

با سلام، صدا با نرم افزار Filmic Pro زمان فیلم برداری به صورت استریو ذخیره میشه؟ یعنی هر میکروفن لفت رایت مجزا داره؟ توی توضیحات به رکورد دو لاین مجزا اشاره شده... اما توی تک لاین استریو میتونه لفت رایت جدا ذخیره کنه بعدا بتونیم صدا رو ادیت کنیم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
بله این میکروفن به صورت استریو ضبط میکند و قابلیت ادیت جداگانه دارد.

1401/11/08 شیرزاد

سلام خسته نباشید
این میکروفون اصل هست؟
کیفیت ضبط صدا با این میکروفون چطوره؟ میخوام به گوشی وصل کنم صدا ضبط کنم

پاسخ دیجی صدا:
با سلام و سپاس
این میکروفون اصلی است و کیفیت خوبی دارد. به همه دستگاه ها اعم از دوربین، لپ تاپ، موبایل و ...وصل می شود. البته برای اتصال به بعضی دستگاه ها ممکن است به کابل تبدیل نیاز باشد. این میکروفون معمولا برای کاربردهای دو نفره استفاده می شود

1401/11/25 محمد .ر

سلام و درود
من مدل M1 pro خریدم ، آیا امکانش هست برای دو میکروفون شدن فقط قسمت میکروفون رو بخرم یا باید مجموعه را با هم بخرم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام
خیر امکان ندارد و باید مدل M1DM را تهیه کنید.

1402/03/18 Soroosh Abdi

سلام میخوام بدونم الان این مدل که دو تا میکروفون داره میتونم برای ضبط به طور همزمان از هر دو میکروفون استفاده کنم؟ یعنی که هم میکروفون اول هم میکروفون دوم برای یه ضبط با هم کار میکنن؟

پاسخ دیجی صدا:
با سلام
بله همزمان کار می کنن. برای مصاحبه و یا ضبط دو منبع صدا به صورت همزمان مناسب است.