رکوردر زوم ZOOM F6

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

ZOOM

محصولات زوم - رکوردر F6 زوم ZOOM یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر بازار تجهیزات صوتی است که تولیدات آن در حدود 130 کشور به فروش می‌رسد. شرکت زوم در سال 1983 در شهر توکیوی کشور ژاپن تاسیس شد. این شرکت در ابتدا روی تولید رکوردرهای دستی تمرکز داشت، اما خیلی زود بر تنوع محصولات خود افزود. امروز محصولات برند زوم نیازهای طیف گسترده‌ای از نوازندگان، موزیسین‌ها، پادکسترها، تولیدکنندگان محتوا، فیلمسازان و... در سراسر جهان را پوشش می‌دهد.
حدود 90 درصد محصولات شرکت ZOOM در خارج از ژاپن و از طریق حدود 53 دفتر توزیعی به فروش می‌رسد. در بازار ایران نیز نمایندگی فروش زوم وجود داشته و سال‌هاست محصولات آن عرضه می‌شوند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

کدام ضبط کننده صدا و رکوردر زوم را انتخاب کنیم؟

دستگاه ضبط کننده صدا و رکوردر زوم به‌دنبال یک ضبط کننده مولتی ترک هستید اما در انتخاب مدل مناسب تردید دارید؟ یا بین مدل‌های مختلف رکوردر دستی زوم مردد شده‌اید؟ این راهنما به شما کمک می‌کند با دستگاه های ضبط کننده شرکت Zoom آشنا شده و گزینه مطلوب و بهتر را انتخاب کنید.
انواع رکوردر صدا به جزئی جداناپذیر از زندگی دیجیتال تبدیل شده‌اند، به خصوص ضبط کننده های مولتی ترک طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یک رکوردر مولتی ترک صدا ابزاری عالی برای صدابرداران، موزیسین‌ها، برنامه سازان، پادکسترها، خبرنگاران و... در تمام سطوح است. دستگاه های ضبط صدا از نوع مولتی ترک را می‌توان همچون استودیویی کوچک دانست، استودیویی دیجیتال که قادر است جایگزین بسیاری از بخش‌های یک استودیوی سنتی شود. Zoom یکی از سازندگان معتبر و سرشناس رکوردر و ضبط  کننده صدا در سراسر جهان است. اما این شرکت ابزارهای زیادی برای ضبط صدا می‌سازد، و تشخیص اینکه کدام دستگاه را باید تهیه کرد، برای برخی کاربران دشوار است. برای خرید مناسب‌ترین و بهترین رکوردر زوم ابتدا بهتر است با انواع محصولات این شرکت آشنا شویم.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :