میکروفون سنهایزر SENNHEISER XS1 | با کیفیت و اقتصادی

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

محصولات مشابه

میکروفون سنهایزر XS1

میکروفون سنهایزر XS1 - با کیفیت و اقتصادی

میکروفون سنهایزر Sennheiser XS1 گزینه‌ای مناسب جهت خوانندگی، سخنرانی و اجرا برای خوانندگان تازه‌کار و کاربران عادی به شمار می‌رود. این کاربران به کمک سنهایزر XS1 می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری در اجراهای خود حاضر شده و به مرور مهارت‌های خود را ارتقا دهند. این میکروفون دستی طوری طراحی شده تا در دست گرفتن و هندلینگ آن آسان باشد، پیچیدگی خاصی نداشته و صدای خواننده یا سخنران را در میکس نهایی برجسته کند.

میکروفون Sennheiser XS1

میکروفون سنهایزر XS1 از الگوی دریافت کاردیوید برخوردار است که موجب کاهش فیدبک شده و سوئیچ Mute آن نیز انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتری در هنگام اجرا فراهم می‌آورد.
این مدل به خصوص برای افرادی که به‌تازگی شروع به خوانندگی یا اجرای زنده می‌کنند و به‌دنبال اولین میکروفون خود هستند، مطلوب است. بدنه تمام فلزی و محکم میکروفون Sennheiser XS 1 آن را به یک همراه قابل اعتماد روی صحنه تبدیل کرده است. اگر مجری یا خواننده هستید می‌توانید روی کیفیت و کارایی این میکروفون خوانندگی ارزان قیمت حساب کنید.

میکروفون سنهایزر XS1

مزیت‌های خرید میکروفون سنهایزر XS1

الگوی برداشت کاردیوید
مناسب برای خوانندگی، سخنرانی و اجرا
قیمت اقتصادی و به‌صرفه
محفظه فلزی محکم و بادوام
دارای سوئیچ Mute
کاهش بروز فیدبک

میکروفون Sennheiser XS1

بررسی میکروفون Sennheiser XS1

مدل XS1 یک میکروفون با سیم دستی است که کیفیت صدای Sennheiser را در اختیار کاربران تازه‌کار و افرادی که در جستجوی یک میکروفون با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه برای خوانندگی یا اجرا هستند می‌گذارد. میکروفون سنهایزر XS1 برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و اجراهای زنده کاربرد دارد.

میکروفون سنهایزر XS1

این میکروفون داینامیک از طریق کانکتور XLR به بلندگوهای PA، میکسرها و رکوردرها وصل می‌شود.
بر روی بدنه فلزی بادوام میکروفون سنهایزر Sennheiser XS 1 که برای استفاده‌های مکرر روی صحنه ساخته شده است، یک دکمه Mute قرار دارد که از طریق آن می‌توان میکروفون را بی‌صدا کرد. کنترل یا سوئیچ دیگری روی بدنه وجود ندارد. یک گیره میکروفون و یک کیف حمل نیز همراه محصول عرضه می‌شود.

میکروفون Sennheiser XS1

کیفیت صدای میکروفون سنهایزر XS1

اگر به‌دنبال یک میکروفون اقتصادی و مطمئن برای تجهیز صحنه خود هستید Sennheiser XS1 کیفیت صدای مطلوبی را برایتان فراهم می‌کند. صدای این میکروفون دستی غنی و کامل است و کمی فرکانس‌های بالا را تقویت می‌کند تا صداهای وکال در میکس نهایی تمایز بیشتری پیدا کنند. در برنامه‌های عمومی، سوئیچ Mute به گوینده یا خواننده اجازه می‌دهد تا میکروفون را به‌راحتی بی‌صدا کند. همچنین می‌توان آن را در موقعیت «ON» قفل کرد تا از بی‌صدا شدن ناخواسته جلوگیری شود.

میکروفون سنهایزر Sennheiser XS1

کاهش احتمال فیدبک

الگوی برداشت میکروفون سنهایزر Sennheiser XS1 کاردیوید است. الگوی کادیوید روی دریافت صدا از سمت مقابل کپسول متمرکز شده و صداهای خارج از محور که شامل نویزهای محیطی موجود در طرفین میکروفون هستند را نادیده می‌گیرد. در نتیجه صدای خواننده واضح‌تر ضبط شده و احتمال بروز فیدبک نیز کاهش می‌یابد. یکی از دلایل اصلی ایجاد فیدبک دریافت صدای منتشر شده از اسپیکرهای مانیتورینگ توسط میکروفون است.

وکال
داینامیک
کاردیود
55 - 16,000 Hz
دارد
کنون/XLR
330 گرم

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

بسیار عالیه من یک عدد برای هیئت گرفتم واقعا بینظیره و بسیار صدای گرمی داره، فقط گین میکروفون نسبت به جاسکو ۲۰۰۰ کمی پایین تره که قابل چشم پوشی هست...