استیج باکس بهرینگر BEHRINGER SD8

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

8
Digital Stage Box
6 x XLR-1/4" combo (mic/line), 2 x XLR-1/4" combo (mic/line/Hi-Z)
دارد
8 x XLR
USB

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکسر دیجیتال بهرینگر - Behringer Digital Mixer

خرید میکسر دیجیتال بهرینگر یکی از توصیه هایی است که ممکن است از حرفه ای های عرصه صدا شنیده باشید. بهرینگر یک شرکت آلمانی است که در زمینه ساخت تجهیزات ضبط و پردازش صوت بیش از 3 دهه قدمت دارد. این شرکت در سال 2007 به عنوان چهاردهمین سازنده برتر آلات و تجهیزات موسیقی در جهان دست پیدا کرد. بهرینگر به طور مستقیم در 10 کشور و منطقه حضور دارد اما شبکه فروش آن بالغ بر 130 کشور را تحت پوشش دارد. اولی بهرینگر (Uli Behringer) موسس و مالک بهرینگر در سال 2016 جایزه رهبر صنعت صدای جهانی را به خاطر رهبری الهام بخشش در ایجاد و تقویت صنعت موسیقی و راه اندازی هولدینگ موزیک تریب (Music Tribe Global Brands) متشکل از چندین برند معتبر عرصه صدا دریافت کرد.

برای اینکه نسبت به خرید میکسر دیجیتال بهرینگر اطلاعات بیشتری داشته باشید، در اینجا به معرفی دو مدل از محصولات این شرکت می پردازیم. البته پیش از آن پیشنهاد می کنیم چنانچه درباره خرید میکسر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با مراجعه به وبلاگ دیجی صدا، مطالب مرتبط با خرید میکسر یا سایر اجزای سیستم صوتی را مطالعه نمایید.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :