میکروفن بهرینگر BEHRINGER C2

5,605,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

BEHRINGER

رسانه تصویری

معرفی و مروری اجمالی بر میکروفون Behringer C2

همان طور که می دانید شرکت بهرینگر (Behringer) به تولید تجهیزات استودیو با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب معروف است. در حوزه تجهیزات ضبط صدا ، میکروفون C2 نمونه‌ای کامل از کیفیت ارائه شده توسط بهرینگر است. با خرید این پکیج در اصل دو میکروفون کاندنسر قوی و حرفه ای خواهید داشت که فوق العاده به نظر می رسد. در ادامه نگاهی دقیق تر به این پکیج و قابلیت‌های آن خواهیم داشت.

طراحی میکروفن C2

پکیج C2 متشکل از دو میکروفون قلمی دیافراگم کوچک است که برای ضبط صدای استریو باکیفیت بالا طراحی شده اند. طراحی این میکروفون کاملاً ساده اما جذاب است و کمتر محصولی شبیه این پکیج پیدا می‌کنید.
این دو میکروفون بدنه‌ای ظریف اما فلزی و بسیار قوی با رویه شامپاینی دارند. با وجود قیمت مناسب، بهرینگر در طراحی آنها از قطعات و مواد بسیار خوبی استفاده کرده که دوام و ماندگاری آنها را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهند.

امکانات میکروفون قلمی C2

پکیج میکروفون قلمی دیافراگم کوچک Behringer C2 با وجود قیمت نسبتا ارزان ، سخت‌افزاری بسیار قوی دارد. در این میکروفون‌ها از یک دیافراگم کوچک با قطر 0.63 اینچ (16 میلی متر) استفاده شده که فرکانسی بسیار وسیع از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش داده و حداکثر SPL آنها معادل 140 دسی‌بل است. به‌علاوه، بهرینگر در این دو میکروفون از سوئیچ roll-off (تضعیف کننده) فرکانس پایین استفاده کرده که مجهز به مکانیزم میرایی 10 دسی‌بلی می باشد.
مدارهای داخلی FET در این پکیج به صورتی طراحی شده اند که حین استفاده نویز کمی ایجاد کرده و در ترکیب با سایر قابلیت‌ها، این میکروفون ‌ها را تبدیل به ابزاری بسیار توانمند می‌کنند. مهم تر اینکه، C2 با لوازم جانبی مفیدی مثل قاب محکم با پد داخلی، دو پایه و دو بادگیر عرضه می‌شود. همچنین با وجود کانکتورهای XLR با روکش طلایی کافی است از دو کابل XLR – و یک کارت صدا با قابلیت پشتیبانی از فانتوم پاور – استفاده کنید تا همیشه و هر جایی امکان ضبط صدای باکیفیت را داشته باشید.

کارایی میکروفون بهرینگر C2

این دو میکروفون کاندنسر با وجود قیمت مناسب عملکرد بسیار خوبی دارند و نسبت به هزینه پرداختی امکانات و قابلیت‌های خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند. با توجه به انعطاف پذیری فراهم شده توسط این دو میکروفون حرفه ای دیافراگم کوچک ، می‌توانید از آنها برای ضبط صدای استریو در استودیو ، ضبط صدای ادوات و آلات موسیقی و حتی ضبط صدای زنده و ضبط صدای جمعیت یا مستمع استفاده کنید. برای مثال آن را در ضبط صدای گروه کر ، ضبط صدای مستمع در سخنرانی یا صدای جمعیت در هیئت و سینه زنی نیز به کار ببرید.
این پکیج قابلیت ضبط صدای وکال را دارد اما در زمینه ضبط ادوات موسیقی عملکرد بهتری نشان می دهد. میزان SPL به اندازه‌ای بالا و مناسب است که با استفاده از آن بتوانید صدای انواع ابزارهای پرصدا – از طبل تا گیتار – را به راحتی و باکیفیت خوب ضبط کنید. بنابراین اگر به دنبال یک میکروفون مناسب برای ضبط صدای پیانو و ضبط صدای گیتار کلاسیک و الکتریک هستید این دو میکروفون صدا را با شفافیت قابل قبول ضبط کرده و در مجموع امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی دارند.

ویژگی های میکروفن ساز C2 در یک نگاه

  • میکروفون ۲ تایی کاندنسر جهت ضبط در استودیو و اجراهای زنده
  • دارای دیافراگم کوچک برای دریافت پاسخ فرکانسی گسترده و تولید صدای عالی
  • مناسب جهت استفاده توسط ساز های زهی و اُورهِدها
  • دارای مبدل از بین برنده Distortion در فرکانس های پایین
  • دارای بدنه فلزی فوق العاده مقاوم
  • برخوردار از الگوی گیرایی کاردیود
  • دارای کانکتور ۳ پین ساخته شده از طلا جهت عبور تمامی سیگنالهای تولید شده
  • دارای جعبه قابل حمل و گیره نگه دارنده
  • طراحی و مهندسی در آلمان، ساخت در شهرک صنعتی میوزیک گروپ در شِنزِن چین

سخن پایانی

برای ضبط صدای وکال، میکروفون‌ های کاندنسر استودیویی مقرون به صرفه بهتری هم وجود دارند اما اگر هدف اصلی شما ضبط صدای ابزار و ادوات موسیقی مانند ضبط استریو پیانو ، گیتار و طبل است و از نظر بودجه محدودیت دارید، میکروفن C2 بهرینگر به عنوان یک میکروفون حرفه ای ارزان قیمت گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود و نسبت به قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، قطعاً ارزش پرداخت هزینه را دارد. ضمن اینکه شما این میکروفن را نه تنها در استودیو بلکه برای ضبط صدای زنده نیز می توانید مورد استفاده قرار دهید.

کاندنسر
کاردیود
20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
140 دسی‌بل
41- دسی‌بل
75 دسی‌بل
کنون/XLR
فانتوم پاور 48V+
2*9.4 سانتی‌متر
90 گرم

تاریخچه BEHRINGER

بهرینگر یک شرکت تجهیزات صوتی است که توسط مهندس سوییسی به نام اولی بهرینگر در سال 1989 در ویلیش آلمان آن را تاسیس کرد.
بهرینگر در سال 2007 در فهرست چهاردهمین کارخانه بزرگ آلات موسیقی قرار گرفت. بهرینگر گروهی متشکل از شرکت های بین المللی است که درحال حاضر مستقیما در 10 کشور بازار یابی می کند و شبکه فروش اینترنتی در 130 کشور دنیا را در اختیار دارد. این شرکت با آن که در اصل یک کارخانه آلمانی است، درحال حاضر محصولاتش در چین ساخته می شود.
مالک شرکت بهرینگر، شرکت Music Group، با ریاست اولی بهرینگر است که همچنین مالک شرکت های دیگری مانند مایداس، کلارک تکنیک، بوگرا و همچنین یوروتک (شرکت خدمات محصولات الکترونیکی) نیز هست. Music Group در ژوئن سال 2012 نیز مالک شرکت توربو ساند شد که سیستم های بلندگو حرفه ای را طراحی و تولید می کند و مالک آن قبلا شرکت Harman بود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید میکروفن ساز

یک پروژه ضبط صدای ساز عالی با یک میکروفن با کیفیت شروع می‌شود، اما انواع و مدل‌های گوناگونی از میکروفن ساز برای انتخاب وجود دارد و خرید اشتباه می‌تواند نتایج ناامیدکننده‌ای به دنبال داشته باشد. اگر یک نوازنده انفرادی یا مستقل باشید که به تنهایی اقدام به تولید و ضبط آثارتان می‌کنید، انتخاب یک میکروفن مناسب برای به نمایش گذاشتن استعدادتان بسیار مهم است. در این راهنمای خرید درباره اینکه برای هر نوع ساز چه نوع میکروفنی مناسب‌تر است صحبت می‌کنیم.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1401/09/11 مرتضی کریمی

سلام برای پرکاشن هم خوبه؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام دوست عزیز
از این میکروفن برای پرکاشن و سازهای کوبه ای هم میتونید استفاده کنید فقط در نظر داشته باشید که نوع این میروفن کاندانسر است و نیاز به 48 ولت فانتوم پاور دارد.

1402/06/29 مسعود اخلاقي

درود بر شما،دنبال يك ميكروفن خوب هستم كه مستقيم به موبايل وصل بشه و بخوبي صداي پيانو رو ضبط كنه

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
میکروفن هایی که به موبایل متصل میشوند برای ضبط صدای ساز نیستند و میکروفن های مخصوص این کار مثل همین مدل C2 نیاز به کارت صدا مخصوص موبایل برای اتصال دارند.

1402/07/03 مسعود اخلاقي

درود بر شما،
ميكروفن بهرينگر c2 چطوري از طريق كارت صدا به موبايل وصل ميشه ؟فرض بفرماييد جايي میبرم كه ساز اونجاست ،موبايل و ميكروفن همراهم هست ، چطوري در هنگام فيلم برداري به موبايل متصلش كنم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
باید کارت صدای مخصوص اتصال به موبایل از برند سارامونیک تهیه بفرمایید.

1402/07/21

سلام فانتوم پاور یعنی چی؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
برای اینکه بتوان از میکروفن های کاندانسر استفاده کرد نیاز به تغذیه دارند که روی میکسر از طریق فانتوم پاور این عمل رخ میدهد.

با سلام و تشکر بسیار از دیجی صدای عزیز بابت ارسال سریع و جنس اورجینال، هر چند در مقایسه با قیمت سلل ۹۵ احساس اصحاب کهف به آدم دست میده در کل این محصول نسبت به قیمت به شدت پیشنهاد میشه، من برای ضبط سازهای ایرانی توی استدیو خانگی استفاده میکنم، البته خودتون میتونین جدول مشخصاتش رو با میکروفون های گرون قیمت مقایسه کنید

یکی از بهترین میکروفن ها برای گیتار

واقعا محصولات بهرینگر کیفیت و قیمت خیلی خوبی داره