ترومپت یاماها YAMAHA YTR8335LA

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

ترومپت «YTR-8335LA» کمپانی «یاماها» (Yamaha) بیشتر مناسب نوازندگانی است که به استایل جز یا پاپ علاقه داشته باشند.

این ترومپت با همکاری «وین برگرو» (Wayne Bergero) یکی از بهترین نوازندگان سبک جزِ ترومپت طراحی و ساخته شده است. توجه بسیار به جزییاتی مانند شیپوریِ باشکوه، لوکس و دهانه‌ی (Bore) متوسط رو به بزرگ آن منتج به تولید سونوریته‌ای قوی، درخشان و مناسب برای انواع مختلف موسیقی مانند جز و پاپ شده است.

از میان ترومپت‌ با کوک‌های متفاوت سی بمل، لا، دو، ر، می بمل، می، فا و سل، ترومپت سی بمل معمول‌ترین نوع ترومپت است.

یکی از توانایی‌های نوازندگان حرفه‌ای ترومپت انتقال هم‌زمان قطعات نوشته‌شده برای ترومپت در کوک‌های دیگر جهت اجرا با ترومپت سی بمل است.

ترومپت در موسیقی‌های اولیه‌ی جز به‌عنوان سازی ملودی‌نواز به کار می‌رفت و از همان ابتدا جای خود را در این نوع موسیقی باز‌ کرده و مورد استفاده بود.

«لوئی آرمسترانگ» (Louis Armstrong) از نوازندگان برجسته‌ی این ساز نقش زیادی در آشنایی عموم مردم با ترومپت به‌عنوان سازی در موسیقی جز داشت.

او با ضبط و اجراهای زنده‌ی تلویزیونی، همراه با آواز خش‌دار و گرفته‌ا‌ی که می‌خواند، توانست بیش از پیش بر محبوبیت این ساز قدرتمند بیفزاید.

ترومپت سری LA یاماها هم با همین رویکرد و با هدف تقلید از همین استایل طراحی و ساخته شده است و بیشتر خریدی مناسب برای نوازندگان سبک جز و پاپ خواهد بود.

هاردکیس
One piece, Yellow brass
127mm (5")
ML 11.65mm (0.459")
Gold lacquer
Medium
TR-14B4

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :