میکروفن بی سیم دستی سنهایزر SENNHEISER EW 365 G3

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

سیر تکاملی میکروفن های بی سیم سری G3
می دانید که می توانید. این سری از میکروفن های بی سیم برای کسانی است که همه قابلیت ها را از تجهیزات خود می خواهند. قدرت، قابلیت اطمینان، دوام و استحکام.

راه حل های حرفه ای سیستم های بی سیم سنهایزر برای اجراهای بزرگ و چندگانه

سری G3 شرکت سنهایزر یک سیستم قوی و حرفه ای است که ترکیبی از مزایای سیستم آنالوگ با تکنولوژی پیشرفته نسل سوم را با خود همراه کرده است. اما سیستم G3 چه فوایدی در اختیار شما می گذارد: سهولت استفاده فوق العاده تا 32 کانال، پهنای باند وسیع UHF، هماهنگ سازی از طریق نرم افزار (مدل های ew300 به بالا) یا Infrared و تکنولوژی آنتن پیشرفته برای رفع تمام نواقص بر روی استیج. پیکربندی آسان، مدیریت کانال و کاربری آسان که حتی یک کاربر آماتور هم می تواند از آن استفاده کند. سری G3 شامل سه مدل ew100 ، ew300 و ew500 است که کاملا انتظار کاربران حرفه ای را برطرف می کند. از این سری با اطمینان کامل می توانید برای چالش های خود در وکال، ایر مانیتور، صدابرداری ویدئو و Instrument استفاده کنید.

سهولت و امکانات بیشتر با سری G3

افزایش پهنای باند به 42 مگاهرتز و در مجموع 1680 فرکانس قابل تغییر برای زمانی که نیاز است و 20 فرکانس ثابت، باعث در دسترس بودن سری G3 شرکت سنهایزر می شود. تکنولوژی True Diversity کیفیت بی نظیر کانال های سری G3 را پشتیبانی می کند.
طبق نظر کارشناسان دیجی صدا در هر برنامه ای می توانید از سیستم های سری G3 استفاده کنید. این سیستم ها تا 32 کانال موازی را پشتیبانی می کنند که از این ویژگی می توان در اجرای گروه های بزرگ استفاده کرد. با تنوعی بی نظیر از لوازم جانبی، آنتن ها و Splitters ، سیستم های سری G3 مناسب برای هر سناریویی است. همچنین این سیستم ها به طور قابل توجهی زمان تنظیمات اولیه را کاهش می دهد. برای مثال، با اسکن و پیدا کردن فرکانس های قابل اطمینان از طریق Infrared، فرستنده و گیرنده به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند. گیرنده های سری G3 دارای صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت هستند که اطلاعات مهم را در اختیار کاربران می گذارد. علاوه بر این از طریق نرم افزار WSM و لپ تاپ می توان به فرستنده های سری 300 و 500 متصل شد و ضبط و تجزیه و تحلیل قدرت سیگنال را انجام داد.

صدا همان گونه و همان جا که شما می خواهید.

سیستم های بی سیم G3 به گونه ای است که کاربر حق انتخاب دارد و می تواند از تمام مدل های متفاوت کپسول های میکروفن شرکت سنهایزر برای دست یابی به کیفیت مورد نظر استفاده کند. طیف وسیعی از کپسول های داینامیک و کاندانسر که در الگوهای قطبی مختلف اعم از کاردیود و سوپر کاردیود می توان در سیستم های سری G3 بهره برد. همچنین اگر نیاز به آزادی دست و راحتی بیشتر دارید می توانید از میکروفن های هدمیک و یقه ای سنهایزر استفاده کنید.
سری G3 به گونه ای طراحی شده است که نوازندگان حرفه ای نیز می توانند از آن بر روی استیج استفاده کنند و آزادی عمل بدون سیم را تجربه کنند. این ست ها برای گیتاریست ها و نوازندگان سازهای بادی بسیار مطلوب است و دارای یک تیونر یک پارچه است و صدایی دقیقا مانند صدای اتصال با کابل تولید می کند.

ایرمانیتور و میکروفن های دوربین سری G3

صدای شفاف، قدرت انتقال و کیفیت بی نظیر از ویژگی های اصلی ایرمانیتورهای سری G3 می باشد و تمام آن چیزی که یک هنرمند نیاز دارد را فراهم می کند. راه اندازی ساده،کیفیت ساخت بالا و بدنه آهنی و سازگاری با هدفون IE-4 از نکات مهم در ایرمانیتورهای سری G3 می باشد.
بدنه فلزی از فرستنده ها و گیرنده ها در برابر تاثیرات خارجی محافظت می کند، در حالی که تکنولوژی پیشرفته، تحویل سیگنال صوتی قابل اطمینان را تضمین می کند. سری G3 به گونه ای طراحی شده است که به شدت می تواند انعطاف پذیر باشد و همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی را شامل می شود. یکی از مدل های معروف و با کیفیت این سری میکروفن های مخصوص دوربین می باشد که در دو نوع دستی و یقه ای تولید می شود. مزیت اصلی این میکروفن ها, عدم نیاز به برق برای روشن شدن گیرنده می باشد و گیرنده های این سری نیز با باطری فعال می شوند و کاربر در هر مکانی می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

به مدت چندین دهه، Sennheiser در تکنولوژی بی‌سیم پیشتاز بوده‌ است و همیشه سیستم میکروفن بی سیم سنهایزر که عملا برای هر کاربردی مناسب باشد یافت می‌شود. خواه نوازنده ای باشید که به تنهایی اجرا می‌کند و یا کارشناس صوتی و صدابرداری که به یک سیستم صوتی برای اجرای خود نیاز دارد، این راهنما به شما در تشخیص نقاط قوت هر سیستم و انتخاب مناسب‌ترین سیستم بی‌سیم سنهایزر کمک می‌کند.

دلایل زیادی برای استفاده از سیستم‌های صوتی سنهایزر در برنامه‌ها و اجراهای بزرگ وجود دارد: آنها قابل اطمینان هستند و صدای بی‌نظیری دارند، و سیستم‌هایی به غایت منعطف هستند.

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

فروش میکروفن سنهایزر دستیانتخاب میکروفن مناسب همان جایی است که موفقیت شما در حوزه صدا آغاز می‌شود. اگر میکروفن اشتباهی انتخاب کنید زمان ارزشمندتان را برای ویرایش صداها و نویزهای ناخواسته و برطرف کردن مشکلات صوتی هدر خواهید داد. با یک میکروفن خوب بهترین صدا را به دست خواهید آورد و همه چیز ساده‌تر پیش می‌رود. در این بین حساب کردن روی تجربه و اعتبار برندهای شناخته شده یک راه میان‌بر برای رسیدن به میکروفن مناسب است. Sennheiser یک تولید کننده معتبر و قدیمی انواع میکروفن، هدفون و سایر تجهیزات صوتی است. سنهایزر جزء آن دسته برندهایی است که در هر شرایطی خیال مهندسان صدا را راحت می‌کند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :