میکروفن بی سیم دستی سنهایزر SENNHEISER EW D1 845S

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

تکامل بی سیم D1
سری D1 ترکیبی از نوآوری دیجیتال با درخشندگی کپسول های میکروفن سنهایزر است.

تکنولوژی نسل بعدی. یک سیستم انقلابی
0 یا 1، روشن یا خاموش، در واقع سیستم بی سیم D1 یک سیستم انتقال صدا به صورت دیجیتال است که باعث تولید نهایت کیفیت صدا می شود. زمانی که نیاز به سادگی و درخشندگی دارید، سیستم جدید D1 به کمک شما می آید و برای اجرای هر برنامه زنده ای انتخابی درجه یک است. به کمک این سیستم می توانید تا 15 خط خروجی به طور موازی اجرا کنید و به طور مستقل حساسیت هر فرستنده را تنظیم کنید. نتیجه ارائه Dynamic و Relax بیشتر است.

لمس یک دکمه. همه چیز تنظیم شده است.

انتقال صدای بی سیم به صورت دیجیتال، هرگز به این آسانی نبوده است. دکمه را لمس کنید و از محدودیت کابل ها رها شوید. در عرض چند ثانیه، سیستم بهترین فرکانس ها را پیدا می کند و حداکثر 15 لینک دیگر را فراهم می کند. سیستم کنترل خودکار، حساسیت سیگنال را کاملا تنظیم می کند. اگر می خواهید این کنترل را انجام دهید، می توانید با استفاده از برنامه iOS این پیکربندی را انجام دهید.

چیزی بین شما و موسیقی شما وجود ندارد.

با ew D1 نگران تداخل با فرکانس های اطراف خود نباشید. این سیستم کانال های رادیویی شما را 133 بار در ثانیه بررسی می کند و سریع به تغییرات پاسخ می دهد تا صدای خود را به گوش شما برساند. در صورت نیاز، D1 حتی می تواند قدرت انتقال را تقویت کند تا سیگنال شما قوی ترین در محدوده در عرض یک ثانیه باشد. اگر بخواهید مقایسه کنید، پلک زدن چشم 20 بار طولانی تر است. در عین حال و هم زمان ، codec با کیفیت بالا و به کمک aptX Live سیگنال شما را از طریق مکانیزم های نرم افزاری پیشرفته محافظت می کند.

صداهای آشنا.

چه عاملی باعث می شود که صدای D1 ویژه باشد؟ شما در مقایسه با اتصال یک میکروفن سیم دار هیچ تفاوتی نخواهید شنید. به کمک aptX Live codec تا زمانی که نمونه برداری به کیفیت CD نرسیده باشد، حتی در سخت ترین شرایط محیطی، محدودیت خود را دارد. با انتخاب گسترده ای از کپسول های تکامل یافته شرکت سنهایزر، ew D1 صدایی پویا و بالاتر از استانداردهای مورد نظر ارائه می دهد. در عین حال EQ و de-esser به عنوان استاندارد با تمام مجموعه ها تنظیم می شود.

Vocal Sets

ست های میکروفن های بی سیم سنهایزر آن کیفیتی که در اجرای زنده و بر روی استیج نیاز دارید به شما عرضه می کند. شما می توانید بین دو کپسول متفاوت انتخاب کنید که هر کدام از آن ها ساعت های طولانی در کنسرت های سراسر جهان استفاده شده است. زمانی که منابع صدا در پشت سر شما قرار دارد و یا زمانی که مانیتورها عمدتا در مقابل شما هستند استفاده از الگوی قطبی کاردیود توصیه می شود که کپسول e835 این خاصیت را دارد. کپسول e845 به طور خاص برای خوانندگان انفرادی و در سطح بلندتر صدا مناسب است.
نمایش تمام مدل های سری D1

Capsules

شما می توانید فرستنده خود را با هر کپسول دلخواه از شرکت سنهایزر ترکیب کنید که این یک راه حل متناسب با صدای شما است.

e 835 - Everything else is just standard
e 845 - More focus. More presence
e 865 - Sensitive for every Nuance
e 935 - Extends every Voice
e 945 - Presence all the Way to the Peak
e 965 - Live Sound on the Highest Level
نمایش تمام مدل های سری D1

Headmic Set

سری D1 مجهز به ست میکروفن هدمیک نیز می باشد که هنرمند به کمک آن می تواند با آزادی عمل بیشتری به کار خود بپردازد. پوشش در میکروفن هدمیک نیز فوق العاده است.
نمایش میکروفن هدمیک سنهایزر مدل ME3

Lavalier Set

اگر با سیستم D1 نیاز به میکروفن یقه ای داشتید، نگران نباشید. این مورد نیز برای شما فراهم است که می توانید از آن در تئاتر، سخنرانی و یا هر مورد دیگری استفاده کنید.
نمایش میکروفن یقه ای سنهایزر مدل ME2

Wireless System Remote (WSR) App

برنامه WSR، دستگاه iOS شما را به یک کنترل از راه دور عملیاتی برای دستگاه دیجیتال بی سیم الکترونیکی D1 و SpeechLine DW تبدیل می کند.

40Hz-18kHz
تک کانال دستی
دیجیتال
2.4GHz
OLED
داینامیک
سوپر کاردیود

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید میکروفن دستی بی سیم

میکروفن بی سیم دستی (Handheld wireless Microphone) قدیمی‌ترین نوع میکروفن بیسیم است که قریب نیم قرن از اولین عرضه و حضور آن بر روی استیج می‌گذرد. میکروفن های بی سیم تحول بزرگی در حوزه موسیقی و اجرای زنده ایجاد کردند. حذف کابل‌ها و عدم اتصال مستقیم به دستگاه‌های ضبط صدا و تقویت کننده‌ها، مزایای زیادی برای اجراکنندگان برنامه‌های زنده داشت.
همان‌طور که می‌دانید هر میکروفون بی سیم از سه جزء اصلی میکروفون، فرستنده و گیرنده تشکیل شده است. معمولا در میکروفون های بی سیم دستی، فرستنده در بدنه میکروفن دستی تعبیه می‌شود و دستگاه گیرنده بیسیم از نوع رومیزی است. در سال‌های اخیر برخی سازندگان مانند سنهایزر، سارامونیک و بویا، میکروفن بیسیم دستی را ‌به‌همراه گیرنده کمری نیز عرضه می‌کنند. گیرنده رومیزی مناسب استفاده همراه تجهیزات صوتی دیگر برای اجرای زنده است، در حالی که گیرنده کمری بیشتر برای ضبط گفتگوی میدانی و گزارش به کار می‌رود. خرید میکروفن دستی بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :