میکروفون سنهایزر SENNHEISER E935

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

میکروفن سنهایزر e935

میکروفن خوانندگی امتحان پس‌داده

اگر به‌دنبال یک میکروفن خوانندگی و وکال امتحان پس‌داده هستید، Sennheiser e935 همه چیزهایی که برای اجرای زنده نیاز دارید، برایتان فراهم کرده است. میکروفن سنهایزر e935 یک میکروفن وکال حرفه‌ای است که به‌طور خاص جهت برجسته کردن صدای وکالیست در بین سایر صداهای صحنه ساخته شده است. سنهایزر e935 صدایی طبیعی ارائه داده و پاسخ گذرای سریع آن تضمین می‌کند که هیچ جزئیاتی از دست نرود. پوشش 100 درصد فلزی میکروفن اطمینان می‌دهد که برای استفاده سخت و تحت فشار روی صحنه بتوان روی آن حساب کرد.

میکروفن Sennheiser e935

یک اجرای خاص با میکروفن سنهایزر e935

الگوی برداشت کاردیوید میکروفن دستی e935 تا حد خوبی نویزهای اضافی روی صحنه را نادیده گرفته و از بروز فیدبک جلوگیری می‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال یک میکروفن خوانندگی با کیفیت هستید و می‌خواهید در میکس نهایی اجرا صدای شما بین صدای سازها گم نشود و به‌خوبی قابل شنیدن باشد، میکروفن Sennheiser e935 را بین گزینه‌های خود قرار دهید. به‌ویژه آنکه ساختار با دوام و مستحکم این مدل خیال شما را برای ماندگاری طولانی مدت آسوده می‌کند. میکروفن دستی e 935 برای سایر کاربردهای وکال نظیر سخنرانی نیز مناسب است.

میکروفن‌ سنهایزر سری evolution

میکروفن‌های سنهایزر سری evolution

Sennheiser به ارائه راه‌حل‌های صوتی برتر شهرتی جهانی دارد. مجموعه میکروفن‌های با سیم evolution شرکت سنهایزر شامل سه سری 600، 800 و 900 می‌شود. وجه اشتراک همه میکروفن‌های این سری صدای چشمگیر و واضح در کنار استحکام بالای بدنه است. میکروفن‌های evolution حاصل آزمایش‌های بی‌شمار و دقیق‌ترین فرآیندهای تولید مهندسی آلمانی هستند. این میکروفن‌های وکال و خوانندگی برای کاربردهای حرفه‌ای و موقعیت‌های دشوار طراحی شده‌اند.

میکروفون های سنهایزر سری evolution

خوانندگان، مهندسان صدا و شرکت‌های اجاره‌دهنده سیستم‌های PA از کیفیت، کارایی و دوام میکروفن‌های دستی evolution سنهایزر راضی هستند. کیفیت صدای آنها از سطح استاندارد بالاتر بوده و با استفاده‌های مکرر ولو روزانه افت نمی‌کند.
میکروفن با سیم سری evolution 600 برای ضبط صدای ساز و سری evolution 800 برای ضبط خوانندگی و سخنرانی طراحی شده‌اند. ساختارشان مقاوم و ضد ضربه بوده و استفاده از آنها آسان است. سری evolution 900 ضبط جزئیات صدای خوانندگی و اجرای زنده را به‌طور عالی انجام می‌دهند. این سری صداهای چالش‌برانگیز را با قابلیت اطمینان منحصربه‌فرد‌ ترکیب کرده و رضایت حرفه‌ای‌های سخت‌پسند را جلب می‌کند.

ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید میکروفن سنهایزر e935

* میکروفن داینامیک
* الگوی برداشت کاردیوید
* کیفیت برداشت صدای بسیار یکنواخت در داخل و خارج محور برداشت
* برجسته کردن صدای خواننده در استیج‌های شلوغ
* پاسخ گذرای سریع و دقیق به تغییرات صدا

* صدای قدرتمند با تقویت فرکانس‌های پرزنس و بهبود درک صوتی
* فرکانس ‌های بالای شفاف و فرکانس‌های میانه پایینی گرم و واضح
* لحن و پاسخ تونال گرم
* جلوگیری عالی از فیدبک
* پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 18 کیلوهرتز
* کپسول مجهز به شاک‌مونت حرفه‌ای

* حساسیت پایین به ضربه و نویزهای ناشی از تماس (هندلینگ نویز پایین)
* سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام (Hum) و کاهش تداخلات الکتریکی
* المنت داینامیک با آهنربای نئودیمیم
* بدنه فلزی بسیار محکم، با دوام و قابل اتکا
* مقاوم در برابر شرایط نامساعد آب و هوا
* دارای کانکتور XLR سه پین

میکروفن دستی سنهایزر مدل e935

بررسی میکروفن Sennheiser e935

Sennheiser e935 یک میکروفن داینامیک کاردیوید است که به‌طور خاص برای اجرای وکال روی صحنه طراحی شده است. این میکروفن دستی صدایی صاف و هموار و پاسخ گذرای سریع برای بازتولید خوانندگی، گفتار و سازها در سخنرانی‌های عمومی و برنامه‌های اجرای زنده ارائه می‌دهد. میکروفن سنهایزر e935 دارای بدنه فلزی محکم، کپسول مجهز به شاک‌مونت و سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام است.

میکروفن سنهایزر e935

پاسخ فرکانسی آن کیفیت سیگنال را حتی زمانی که در حین اجرا از محور دریافت میکروفن خارج می‌شوید، حفظ می‌کند. پاسخ فرکانسی میکروفن وکال Sennheiser e 935 بین 40 هرتز تا 18000 هرتز است، حساسیت آن 2.8 میلی‌ولت بر پاسکال در 1 کیلوهرتز و امپدانس اسمی نیز 350 اهم است. میکروفن سنهایزر e935 دارای یک کانکتور XLR سه پین بوده و وزن آن بدون کابل 355 گرم است. خروجی XLR سه پین باعث سازگاری با اکثر پری‌امپ‌های میکروفن و میکسرها می‌شود.

میکروفن خوانندگی سنهایزر Sennheiser e935

خوانندگی حرفه‌ای با میکروفن سنهایزر e935

اگر می‌خواهید صدایتان در میکس نهایی برجسته و متمایز باشد، Sennheiser e935 این کار را برایتان انجام می‌دهد. محدوده فرکانسی متعادل آن، میکروفن سنهایزر e935 را برای اجرا و خوانندگی در سبک‌های گوناگون واجد شرایط می‌کند. همچنین این میکروفن دستی باسیم به‌وضوح درک گفتار را افزایش داده و به صدای وکالیست در مقابل سازهای بلند فضای بیشتری می‌دهد.

میکروفن با سیم دستی Sennheiser e935

به‌واسطه فرکانس ‌های بالای شفاف و فرکانس‌های میانه پایینی گرم و واضح Sennheiser e935 حتی به صداهای ملایم شدت و اندازه چشمگیری می‌دهد. به همین دلیل هنگام میکس ‌ترک وکال را به‌راحتی می‌توان برجسته و پررنگ کرد.
نوازندگان پر کار پس از استفاده‌های مکرر حتی روزانه نگران افت کیفیت میکروفن نمی‌شوند. از همین رو میکروفن دستی e935 گزینه مناسبی برای شرکت‌های اجاره‌دهنده سیستم‌های PA است. میکروفن سنهایزر e935 برای سخنرانی و اداره جلسات نیز مطلوب است.

میکروفن خوانندگی سنهایزر e935

الگوی برداشت کاردیوید سنهایزر e935

میکروفن Sennheiser e935 دارای الگوی قطبی کاردیوید است که به‌طور مؤثری سیگنال‌های خارج از محور روی صحنه که می‌توانند باعث ایجاد نویز و فیدبک شوند را نادیده گرفته و رد می‌کند.

سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام

در ساختار میکروفن سنهایزر e935 یک سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام یکپارچه به کار رفته است که به کاهش هام و تداخلات الکتریکی کمک می‌کند.

میکروفن دستی سنهایزر مدل e935

طراحی با دوام سنهایزر e 935

ساختار فلزی باعث استحکام و دوام بالای میکروفن Sennheiser e935 شده است.

پاسخ فرکانسی مناسب

میکروفن دستی Sennheiser e 935 دارای پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 18 کیلوهرتز برای بازتولید دقیق صداها و گفتار است. سنهایزر e935 پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 18 کیلوهرتز را با افزایش ملایم از 3 تا 11 کیلوهرتز ارائه می‌دهد.

میکروفون خوانندگی سنهایزر Sennheiser e 935

کپسول دارای شاک‌مونت

شاک‌مونت (لرزه‌گیر) یکپارچه کپسول میکروفن سنهایزر e935، موجب کاهش حساسیت نسبت به ضربه و نویزهندلینگ (نویزهای ناشی از تماس با دست) می‌شود.

آهنربای نئودیمیمی

آهنربای نئودیمیم میکروفن سنهایزر e935 فارغ از شرایط آب و هوایی عملکرد میکروفن را درست و باثبات نگه می‌دارد.

وکال
داینامیک
کاردیود
40 هرتز تا 18 کیلو هرتز
350 اهم
کنون/XLR
355 گرم

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بهترین میکروفن برای خوانندگی و مداحی

8 فاکتور مهم برای خرید میکروفون خوانندگی و مداحی

میکروفون خوانندگی خوب چه خصوصیاتی دارد و چطور می‌توانیم بهترین میکروفون خوانندگی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم؟
نقش میکروفون در موفقیت یک اجرای زنده انکارناپذیر است. میکروفون خوانندگی نقشی حیاتی در پیشرفت حرفه‌ای گروه‌های موسیقی و فعالان حوزه صدا دارد.
بازار میکروفون های وکال یا همان خوانندگی مملو از مارک‌ها، برندها و مدل‌های گوناگون است که دامنه قیمت متنوعی دارند. اگرچه اغلب میکروفون های توصیه شده یا استفاده شده توسط چهره‌ها ترجیح داده می‌شود اما تعیین یک یا چند مدل به عنوان بهترین میکروفون خوانندگی چندان درست نیست.
همان طور که می دانید انتخاب میکروفون به شرایط آکوستیک محیط و جنس صدای فرد بستگی دارد، بنابراین میکروفون مناسب برای افراد مختلف، متفاوت است. در این راهنمای خرید به بررسی مشخصاتی می‌پردازیم که به شما در انتخاب یک میکروفون خوانندگی خوب کمک می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :