میکروفون ساز سنهایزر SENNHEISER E608

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

میکروفن ساز سنهایزر e608

میکروفن sennheiser e608

به عنوان نوازنده ساکسیفون یا ترومپت در جستجوی یک میکروفن ساز برای شروع ضبط صدا هستید؟ تا به حال تجربه ضبط صدا نداشته و میکروفنی می‌خواهید که کمترین دردسر را داشته باشد؟ میکروفن sennheiser e608 از خانواده evolution 600 یک میکروفن گردن غازی بسیار کوچک است که به‌طور خاص برای ضبط صدای انواع ساز بادی چوبی و برنجی نظیر ساکسیفون، ترومپت، کلارینت، فلوت و همچنین درامز ساخته شده است.

میکروفون ساکسیفون سنهایزر e608

میکروفن کوچک ساز sennheiser e608 دارای گیره مخصوص و پایه گردن غازی است که این امکان را برای کپسول فراهم می‌کند تا برای دستیابی به صدایی طبیعی با حجم و کیفیت بالا نزدیک منبع سیگنال قرار گیرد. میرایی گسترده و شاک مونت (لرزه‌گیر) کارآمد، کپسول میکروفن و سیگنال صوتی را از لرزش‌های خارجی، نویز و ضربه جدا می‌کند. یک پوشش فایبرگلاس تقویت شده مستحکم نیز حفاظت از کپسول در برابر ضربه را بر عهده دارد. اگر تمایل ندارید میکروفن به چشم بیاید، اندازه کوچک میکروفن سنهایزر e608 و گیره چندمنظوره آن به شما امکان می‌دهد به‌راحتی میکروفن را نصب نمایید.

میکروفون گیتار سنهایزر e906

میکروفن‌های سنهایزر سری evolution

شرکت سنهایزر با عرضه میکروفن‌های داینامیک سری Evolution سر و صدای زیادی در دنیای اجرای زنده به پا کرد. سری Evolution یک خانواده کامل از میکروفن‌های مورد نیاز برای یک اجرای حرفه‌ای را در اختیار هنرمندان و مهندسان صدا قرار می‌دهد. این سری که شامل سه مجموعه 600، 800 و 900 است، به صدای چشمگیر، فوکوس دقیق و استحکام فوق العاده شناخته می‌شوند. سری Evolution wired 600 به طور خاص برای ضبط صدای انواع ساز طراحی شده‌اند. تنظیم و استفاده از آنها آسان است، در عین حال ساخت محکمی دارند و صدا و عملکرد مطلوبی در اختیار تازه‌کاران و کاربران مبتدی قرار می‌دهند.

میکروفون ساز بادی سنهایزر e608

ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید میکروفن سنهایزر e608

* میکروفن مخصوص ضبط صدای ساز
* میکروفن مناسب برای ساز بادی چوبی، ساز بادی برنجی، ساز کوبه‌ای و درامز
* میکروفن داینامیک با گردن غازی (خمیده و انعطاف‌پذیر)
* الگوی برداشت سوپر کاردیوید
* کپسول دارای شاک‌مونت (لرزه‌گیر) بسیار کارآمد برای کاهش لرزش‌های خارجی
* حساسیت کم نسبت به نویزهای ناشی از ضربه، تماس و لرزش بدنه
* توانایی تحمل و مدیریت حداکثر فشار صوتی (SPL) بالا

میکروفن سنهایزر e608

* بدنه فایبرگلاس بسیار محکم  
* جابه‌جایی ساده و امکان موقعیت‌یابی انعطاف‌پذیر هنگام نصب
* حذف نویزهای خارج از محور
* سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام (Humbucking coil) و کاهش تداخلات الکتریکی
* پاسخ فرکانس 40 هرتز تا 16 کیلوهرتز
* کف نویز (Noise Floor) پایین
* خروجی Gain بالا
* طراحی مقاوم و جمع‌وجور
* کابل مقاوم در برابر پارگی (XLR)
* گیره چندمنظوره برای نصب آسان

میکروفن Sennheiser e608

بررسی میکروفن ساز Sennheiser e608

میکروفن مخصوص ساز بادی

میکروفن ساز داینامیک Sennheiser e608 یک میکروفن کوچک است که به‌طور مخصوص برای ضبط صدای سازهای بادی چوبی، بادی برنجی، کوبه‌ای از جمله ساکسیفون، ترومپت، فلوت و درامز طراحی شده است. میکروفن Sennheiser e608 دارای یک کپسول سوپرکاردیوید است که روی یک پایه گردن غازی قابل تنظیم نصب شده است. صدای برداشت شده توسط میکروفن ساز سنهایزر e608 به‌دلیل داینامیک بودن این مدل، در مجاورت سازهای دارای صدای بسیار بلند، دچار نویز یا اعوجاج نمی‌شود.

میکروفون ساز بادی Sennheiser e608

پایه sennheiser e608 دارای گیره چندتایی است که امکان نصب محکم آن روی سازها برای اجراهای طولانی را فراهم کرده‌اند.
پاسخ فرکانسی میکروفن ساز بادی e608 بین 40 تا 16000 هرتز است، حساسیت آن 0.8 میلی ولت بر پاسکال در 1 کیلوهرتز و امپدانس اسمی نیز 250 اهم است. وزن e608 بدون کابل 20 گرم و اندازه آن نیز 17 * 185 میلی‌متر است.
خروجی XLR سه پین کابل میکروفن sennheiser e608 باعث سازگاری با اکثر پری‌امپ‌های میکروفن و ورودی‌های میکسر می‌شود. یک گیره نصب و یک کیف پارچه‌ای نیز به‌همراه میکروفن e608 عرضه می‌شود. دمای عملیاتی این میکروفن ساز بادی بین 0 تا 40 درجه سانتی‌گراد است.

میکروفن ساز Sennheiser e608

الگوی قطبی سوپرکاردیوید

الگوی قطبی سوپرکاردیوید برداشت صدای منبع اصلی را آسان‌تر می‌کند، صداهای محیطی خارج از محور را حذف کرده و امکان ایجاد فیدبک را به حداقل می‌رساند و از دریافت تصادفی سایر نویزهای ناخواسته جلوگیری می‌کند. به‌عبارت دیگر الگوی سوپرکاردیوید میکروفن ساکسیفون سنهایز e608 در حذف سیگنال و نویزهای خارج از محور که می‌تواند منجر به ایجاد فیدبک یا نویز شود، عملکرد مؤثری دارد.

توانایی تحمل SPL بالا

این میکروفن ساز کوچک قادر است فشار صوتی بالا را بدون ایجاد نویز و اعوجاج تحمل کند. این قابلیت برای اجراهای سنگین و در مجاورت سازهای بلند مفید است.

میکروفون ساز بادی Sennheiser e608

گردن غازی قابل تنظیم

برخی از میکروفن‌ها دارای یک پایه منعطف هستند که به آن گردن غازی یا goose-neck گفته می‌شود. Gooseneck یک پایه قابل خم‌شدن و انعطاف‌پذیر است که معمولاً از فلز یا پلاستیک ساخته می‌شود. این پایه به میکروفن متصل شده و به آن اجازه می‌دهد تا در زوایای مختلف قرار بگیرد.
پایه گردن غازی برای میکروفن‌هایی مانند میکروفن sennheiser e608 که هنگام نصب نیاز به تنظیم دقیق زاویه و محل قرارگیری دارند، مزیت مطلوبی است. تنظیم پایه گردن غازی از یکسو امکان می‌دهد میکروفن نزدیک منبع صوتی یا در بهترین موقعیت جایابی شود و از سوی دیگر به کاهش نویزهای محیطی کمک می‌کند.

میکروفن ساز کوبه ای Sennheiser e608

سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام

در ساختار میکروفن سنهایزر e608 یک سیم‌پیچ خنثی‌کننده هام (Humbucking coil) یکپارچه به کار رفته است که در کاهش هام و تداخلات الکتریکی مؤثر است.

اندازه کوچک و ساختار مقاوم

e608 یک میکروفن کوچک و به اصطلاح مینیاتوری برای ضبط صدای ساز کوبه ای و بادی است که امکان نصب و قرارگیری نامحسوس در طول اجرا را فراهم می‌کند. پایه میکروفن سنهایزر e608 از فایبرگلاس محکم و تقویت شده بوده و کابل اتصال آن نیز یک کابل بسیار قوی و مقاوم است. پایه میکروفن و کابل XLR از طریق یک جک 3.5 میلی‌متری قفل‌شونده به یکدیگر وصل می‌شوند.

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :