میکروفون سنهایزر E865S | صدایی طبیعی و دقیق

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

میکروفن سنهایزر e865

صدایی طبیعی و غنی با میکروفن سنهایزر e865s

اگر به‌عنوان یک وکالیست دوست ندارید صدایتان در میکس نهایی زیر صداهای دیگر دفن شود، پس باید از میکروفن‌های وکال بی‌کیفیت دوری کنید. شرکت سنهایزر میکروفن e865S را طراحی کرده تا کیفیت صدای استودیویی را روی صحنه بیاورد. Sennheiser e865S یک میکروفن کاندنسر الکترت با الگوی برداشت سوپرکاردیوید و ساختار مقاوم است. این مدل برای اجرای زنده طراحی شده و صدایی طبیعی و دقیق ارائه می‌دهد.

میکروفن Sennheiser e865

تفاوتی ندارد منبع صوتی آرام و آهسته باشد یا بلند و داینامیک، دور باشد یا نزدیک، در هر حال Sennheiser e865S هر تن صدا را به‌خوبی برداشت می‌کند. این مدل نسبت به کوچکترین تغییرات در میزان شدت صدا حساس است. به‌عبارت بهتر، ممبران بسیار حساس سنهایزر e865 S، ظریف‌ترین تفاوت‌ها و تغییر در درجه شدت صدا (نوانس) را دریافت کرده و حتی به‌راحتی صدا‌های بلند را به زنجیره سیگنال منتقل می‌کند. میکروفن وکال e865S یک گزینه مطلوب برای مجریان و سخنرانان به ‌شمار می‌رود، چرا که امکان بازتولید دقیق صدا، حتی در صورت بروز اصوات انفجاری را فراهم می‌کند.

میکروفن خوانندگی سنهایزر

میکروفن‌های سنهایزر سری evolution

مجموعه میکروفن‌های با سیم evolution شرکت سنهایزر شامل سه سری 600، 800 و 900 می‌شود. وجه اشتراک همه میکروفن‌های این سری صدای چشمگیر و واضح در کنار استحکام بالای بدنه است. میکروفن‌های evolution حاصل آزمایش‌های بی‌شمار و دقیق‌ترین فرآیندهای تولید مهندسی آلمانی هستند. این میکروفن‌های وکال و خوانندگی برای کاربردهای حرفه‌ای و موقعیت‌های دشوار طراحی شده‌اند.

میکروفن دستی سیم دار sennheiser

خوانندگان، مهندسان صدا و شرکت‌های اجاره دهنده سیستم‌های PA از کیفیت، کارایی و دوام میکروفن‌های دستی evolution سنهایزر راضی هستند، زیرا کیفیت صدای آنها از سطح استاندارد بالاتر است.
میکروفن با سیم سری evolution 600 برای ضبط صدای ساز و سری دستی evolution 800 برای ضبط خوانندگی و سخنرانی طراحی شده‌اند. ساختارشان مقاوم و ضد ضربه بوده و استفاده از آنها آسان است. سری evolution 900 ضبط جزئیات صدای خوانندگی و اجرای زنده را به‌طور عالی انجام می‌دهند. این سری صداهای چالش برانگیز را با قابلیت اطمینان منحصربه‌فرد ترکیب کرده و رضایت حرفه‌ای‌های سخت پسند را جلب می‌کند.

میکروفون خوانندگی سنهایزر e865

ویژگی‌های میکروفن سنهایزر e865s

- میکروفن خازنی دستی برای سخنرانی و وکال
- کیفیت صدای استودیویی
- الگوی قطبی سوپرکاردیوید و جلوگیری عالی از فیدبک 
- بازتولید طبیعی صدا با تاکید بر فرکانس ‌های پرزنس
- پاسخ گذرای سریع (پاسخ سریع و دقیق به تغییرات صدا)
- بازتولید بدون اعوجاج صدا حتی در فشار صوتی بسیار بالا
- کیفیت صدای ثابت
- حذف نویزهای ناشی از تماس (هندلینگ نویز)
- گریل فلزی با امکان جداسازی و تمیز کردن آسان
- محفظه تمام فلزی محکم و مقاوم
- سوئیچ روشن/خاموش

میکروفون دستی سیم دار sennheiser e865

بررسی میکروفن Sennheiser e865 s

Sennheiser e865S اولین میکروفن خازنی در سری تحسین شده evolution شرکت سنهایزر است. الگوی برداشت سوپرکاردیوید یکنواخت این مدل تا حدود خوبی مانع بروز فیدبک می‌شود. e865 S قادر است تا 150 دسی بل فشار صوتی را تحمل کند. پاسخ فرکانسی هموار این میکروفن وکال تغییرات صوتی سریع (transient) را مدیریت کرده و نویزهای پاپ (pop noise) و اعوجاجات ناشی از حروف انفجاری را به‌طور ماهرانه‌ای نادیده می‌گیرد. در نتیجه صدای خروجی، طبیعی و غنی، خالی از اعوجاج و نویز و دارای باس قدرتمند خواهد بود. میکروفن سنهایزر e865S با وجود اینکه می‌تواند نوانس‌ها و ظریف‌ترین تغییرات در میزان شدت صدا را برداشت کند، در عین حال ضد ضربه بوده و از کیفیت ساخت بالا و بدنه تمام فلزی مستحکم بهره می‌برد.

میکروفن سنهایزر e865

میکروفن وکال حرفه ای

e865 S یک میکروفن خوب برای سخنرانی، پخش زنده و پادکست است. کپسول با کیفیت میکروفن دستی کاندنسر Sennheiser e865S و پاسخ فرکانسی هموار آن در برداشت تفاوت‌های ظریف و تغییرات صدای شما، چه آرام باشد و چه بلند یا داینامیک به‌خوبی عمل می‌کند. در حالی که برخی مدل‌های کاندنسر (خازنی) تا حدودی نویزهای ناخواسته صحنه را دریافت کرده یا مستعد بروز فیدبک هستند، الگوی قطبی سوپر کاردیوید میکروفن سنهایزر e865s فقط صداهای مقابل کپسول که در واقع همان صدای شماست را دریافت می‌کند. Sennheiser e865 s اگرچه به تغییرات ظریف صدا حساس است اما محکم و بادوام بوده و برای افرادی که پشت سر هم اجرا دارند، یک میکروفن قابل اعتماد با ماندگاری طولانی مدت است.

میکروفن Sennheiser e865

کیفیت صدای استودیویی و ثابت

هنگام طراحی میکروفن سنهایزر e865S، مهندسان سنهایزر تلاش کرده‌اند تا صدای استودیو را روی صحنه بیاورند. برخلاف میکروفن‌های داینامیک دستی ارزان‌تر که در بیشتر سالن‌ها یافت می‌شوند، Sennheiser e865-S دارای لحنی ظریف‌تر با صدایی هموار، یکدست و گرم و متمرکز بر فرکانس‌های پایین است که صدای وکالیست را برجسته می‌کند.

میکروفن خوانندگی سنهایزر e865

حتی اگر لب‌ها کمی از کپسول فاصله بگیرند، میکروفن خوانندگی سیم دار سنهایزر e865s باز هم کیفیت صدای ثابتی ارائه می‌دهد.
در این میکروفن وکال دستی ویژگی‌های مخصوص کپسول‌های کاندنسر با طراحی محکم و مقاوم سری evolution 800 شرکت سنهایزر ترکیب شده است. بنابراین میکروفون Sennheiser e865s کیفیت صدای استودیویی را روی صحنه آورده و در اختیار اجراهای زنده، خوانندگان و سخنرانان می‌گذارد.

الگوی برداشت سوپر کاردیوید میکروفن Sennheiser e865

الگوی برداشت سوپرکاردیوید

الگوی قطبی سوپرکاردیوید میکروفن سنهایزر e865-S روی صحنه ایده‌آل عمل می‌کند. به‌دلیل وجود این الگو، میکروفن آنچه را که در جلوی کپسول قرار دارد، بدون دریافت صدای پس‌زمینه یا تداخلات اضافی، برداشت کرده و از بروز فیدبک جلوگیری می‌کند تا در عملکرد شما اختلالی ایجاد نشود. حتی در پر سروصداترین محیط‌ها، سنهایزر e865-S سیگنالی شفاف، واضح و قوی را با تمام جزئیاتی که از یک میکروفن خازنی انتظار دارید ارائه می‌دهد.

میکروفن سنهایزر e865

ساختار با دوام

برخلاف ظاهر شیک آن، میکروفن Sennheiser e865S ساختاری مقاوم و مستحکم داشته و برای استفاده‌های مکرر ساخته شده است. وزن پایین و طراحی بدنه میکروفن سنهایزر e865S به‌گونه‌ای است که به‌خوبی در دست جا گرفته و رضایت افراد را جلب می‌کند. گریل فلزی e865S هنگام افتادن میکروفن آسیب نمی‌بیند، ضمن اینکه می‌توان آن را پس از هر اجرا جدا کرده و تمیز نمود.

طرز استفاده از میکروفن Sennheiser e865

فقط کار خود را انجام دهید

زمانی که شما درگیر یک اجرای حرفه‌ای هستید، گاهی اوقات ممکن است موقعیت میکروفن نسبت به دهان در وضعیت مناسبی قرار نگرفته باشد. میکروفن سنهایزر e865s با حفظ کیفیت سیگنال و بهره‌مندی از کلید خاموش و روشن، عملکرد بی‌نقص شما را در حین اجرا تضمین می‌کند. به‌طور خلاصه شما کار خود را انجام می‌دهید و Sennheiser e865 اطمینان می‌دهد که هنگام اجرا صدایی عالی داشته باشید.

وکال
داینامیک
کاردیود
40 هرتز تا 16 کیلو هرتز
350 اهم
ندارد
ندارد
دارد
کنون/XLR
330 گرم

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بهترین میکروفن برای خوانندگی و مداحی

8 فاکتور مهم برای خرید میکروفون خوانندگی و مداحی

میکروفون خوانندگی خوب چه خصوصیاتی دارد و چطور می‌توانیم بهترین میکروفون خوانندگی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم؟
نقش میکروفون در موفقیت یک اجرای زنده انکارناپذیر است. میکروفون خوانندگی نقشی حیاتی در پیشرفت حرفه‌ای گروه‌های موسیقی و فعالان حوزه صدا دارد.
بازار میکروفون های وکال یا همان خوانندگی مملو از مارک‌ها، برندها و مدل‌های گوناگون است که دامنه قیمت متنوعی دارند. اگرچه اغلب میکروفون های توصیه شده یا استفاده شده توسط چهره‌ها ترجیح داده می‌شود اما تعیین یک یا چند مدل به عنوان بهترین میکروفون خوانندگی چندان درست نیست.
همان طور که می دانید انتخاب میکروفون به شرایط آکوستیک محیط و جنس صدای فرد بستگی دارد، بنابراین میکروفون مناسب برای افراد مختلف، متفاوت است. در این راهنمای خرید به بررسی مشخصاتی می‌پردازیم که به شما در انتخاب یک میکروفون خوانندگی خوب کمک می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :