میکسر دیجیتال ساندکرافت Soundcraft Si Impact

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SOUNDCRAFT

رسانه تصویری

سادگی آنالوگ، انعطاف پذیری دیجیتال

میکسر دیجیتال SoundCraft Si Impact سهولت استفاده از یک میکسر دیجیتال را به سادگی استفاده از یک میکسر آنالوگ، برای شما فراهم می کند اما همچنان کیفیت صدای میکسرهایساندکرفت که از چهل سال پیش تا کنون شناخته شده است را حفظ می کند.
سیستم منحصر به فرد FaderGlow این میکسر که تمام اطلاعات را در یک نگاه برای شما فراهم می کند به همراه DSP قدرتمند و 32 ورودی میکروفن با یک صفحه نمایش 5 اینچی لمسی برای دست رسی سریع به پارامترهای گوناگون کامل می شود. این میکسر گزینه ای ایده آل رای اجرای زنده، گروه های موسیقی و دی جی و استودیو ضبط صدا می باشد.

فراتر از کنترل آنالوگ

یکی از نقاط قوت این میکسر طرز کار ساده آن می باشد که گردش کار در آن مانند میکسرهای آنالوگ ساده است، اما انعطاف پذیری و قابلیت های میکسر دیجیتال را برای شما فراهم می کند.
با کنترل 1-Knob دیگر مجبور نیستید برای تغیر پارامترهای گوناگون به قسمت های مختلف میکسر رجوع کنید. همچنین سیستم FaderGlow به سادگی نگاه کردن به میکسر، تضمین می کند که دقیقا برای تغییر هر پارامتری باید با کدام فیدر کار کنید.
هر کانال فیدر دارای یک صفحه نمایش واضح و رنگی است که اطلاعات آن کانال را در اختیار شما می گذارد. همچنین هر کانال دارای یک نوار قابل تنظیم است که نام آن کانال را می توان مشخص کرد.

افسانه صدای بریتانیایی

مانند تمام مییکسرهای ساندکرفت، در میکسر دیجیتال Si Impact تاثیر مثبت صدای با کیفیت و به اصطلاح بریتانیایی دنبال می شود. با توجه به پری امپ های بی نظیر میکروفن در این میکسر (طراحی شده توسط آقای Graham Blyth موسس شرکت ساندکرفت) و اکولایزر 4 باندی بریتانیایی، میکس های شما در این میکسر بسیار با کیفیت و خالص می باشد.
شایان ذکر است که آقای Graham Blyth طراح پری امپ میکروفن و اکولایزر بریتانیایی می باشد.

کلاس جهانی افکت ها

افکت ها و reverb در کلاس استودیویی از شرکت Lexicon، گرافیک اکولایزر از شرکت BSS Audio و پردازشگر داینامیک شرکت dbx، همگی در DSP این میکسر قرار دارند که آن را از هر میکسر دیگری متمایز می کند. با توجه به کلاس سطح جهانی این افکت، کاربر به راحتی می تواند به جلا مورد نظر در صدا برسد بدون آنکه نیاز به رک اضافی شامل انواع پردازشگرها را داشته باشد.

STAGE BOX

با طراحی یک StageBox پرتابل، کاربر می تواند هر جتیی که به آن نیاز دارد آن را قرار دهد و سپس از روی میکسر مسیر صدا در بلندگوهای اصلی را تنظیم کند. در استودیو ضبط صدا هم می توانید آن را در اتاقی دیگر قرار دهید آما باید توجه داشته باشید که به وسیله یک کابل CAT5 باید آن را به میکسر متصل کنید. مزیت اصلی استفاده از این StageBox، صرفه جویی در طول کابل ها و عدم کابل کشی نا منظم است. هنگامی که مهندس صدا در وسط جمعیت قرار دارد به جای اینکه تمام کابل ها از روی استیج به میکسر برسد تنها یک کابل CAT5 از StageBox به سمت میکسر می آید.
کاربر می تواند از یک کارت گسترش دهنده 32*32 مخصوص این میکسر برای ادغام آن با سیستم های موجود و انواع سخت افزار که از فرمت های ورودی و خروجی متفاوت مانند: MADI ، CobraNet، Aviom A-Net، AES/EBU، BLU link، RockNet و Dante پشتیبانی می کنند، استفاده کند.

ضبط به روش Multitrack

ضبط Multitrack با میکسر دیجیتال Si Impact بسیار ساده است و به لطف ویژگی 32in/32out که با کمک یک رابط صوتی USB فراهم می شود. یک ارتباط بین میکسر با کامپیوتر یا Mac خود برقرار کنید و حالا شما به راحتی می توانید ضبط مستقیم را انجام دهید. نکته مهم در این باره ضبط به روش Multitrack تنها با یک اتصال است.

کنترل میکسر با iPad

اگر شما یک iPad دارید، می توانید از هر جایی به میکسر دیجیتال Si Impact متصل شوید. به سادگی اپلیکیشن iPad را دانلود کنید و به این ترتیب شما می توانید بلندگوهای اصلی سالن را از هر جایی در سالن تنظیم کنید، مقدار Gain را در میکروفن ها تغییر دهید و یا فانتوم پاور یک میکروفن را فعال کنید و لول مانیتور نوازنده را هنگامی که کنار او ایستاده اید تنظیم کنید.

40
میکسر دیجیتال
32
دارد
دارد
اکولایزر پارامتریک- 4 باندی
16
31
فیدر موتورایز
دارد
USB
20

میکسر دیجیتال - Digital Mixer

میکسر دیجیتال از دهه 1990 میلادی پا به عرصه صدا و موسیقی گذاشت و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شد، به خصوص آنکه با رشد فناوری های دیجیتال، قابلیت ها و امکانات میکسرهای دیجیتال نیز دچار تحولات و پیشرفت های زیادی شده است.
در میکسر دیجیتال میکس صوت مبتنی بر فناوری پردازش سیگنال دیجیتال صورت می گیرد و طی آن سیگنال ورودی و همچنین حجم و تن صدا پردازش و تنظیم می شود. در میکسر دیجیتال برخلاف میکسر آنالوگ محدودیتی برای انواع مختلف تن صدا وجود ندارد. ضمن آنکه این امکان وجود دارد که موقعیت فیدر و ناب ها را طی یک لحظه تغییر داد و یا با وجود ورودی های متعدد آنها را تک تک کنترل نمود. برای آشنایی با انواع میکسر و یا آگاهی از نکاتی که لازم است هنگام خرید میکسر دیجیتال مورد بررسی قرار دهید، پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید میکسر وبلاگ دیجی صدا را مطالعه نمایید.

می توان گفت میکسرهای دیجیتال مناسب شرایطی هستند که در آن نیاز به تغییر لحظه ای در مسیر سیگنال، دینامیک های منعطف و فراگیر و یا امکان گذاشتن افکت های خلاقانه وجود دارد. به طور کلی این نوع میکسرها از لحاظ برنامه ریزی، کنترل و پیکربندی بسیار انعطاف پذیر هستند. برای مثال دست شما در مسیردهی سیگنال باز است و می توانید در هر لحظه و در هر بخش از مسیری که سیگنال از ورودی تا کانال و بعد تا باس و خروجی طی می کند را تغییر دهید. برخی از مدل های میکسر دیجیتال با پلاگین های نرم افزاری سازگار هستند. پلاگین هایی که با استفاده از آنها می توان صداهای مزاحم و اضافی را حتی پیش از آغاز پردازش صدا حذف نمود.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :