پیانو دیجیتال یاماها YAMAHA YDP163R

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

یک پیانوی دیجیتال با ده صدا، بدنه چوبی و صندلی

پیانوی دیجیتال یاماها مدل YDP163 به روز شده‌ی مدل قدیمی‌تر 162 است و در خانه یا هر محلی که نیاز به یک ساز شیک با عملکرد حرفه‌ای داشته باشید، تاچ و ظاهر واقعی یک پیانو را فراهم می‌کند.
ظاهر کلاسیک یک پیانوی دیواری در برخورد اول حس بسیار خوبی را به انسان منتقل می‌کند. بدنه‌ی چوبی خوش استیل YDP163 با پرداخت عالی و جزئیات زیبا به هماهنگی آن با دکوراسیون منزل یا استودیو شما کمک می‌کند و حال و هوای آکوستیک گونه‌ی آن موجب می‌شود.
فراموش کنید با یک پیانوی دیجیتال اجرا می‌کنید. از همان اولین باری که انگشتان خود را بر روی کلیدهای YDP163 قرار دهید متوجه خواهید شد که چرا یاماها به داشتن کلاویه‌هایی با حس بسیار خوب مشهور شده است.مدل YDP163 به 88 کلاویه‌ی چکشی درجه‌بندی شده‌ی یاماها با روکش عاج مصنوعی مجهز است.
این کلاویه‌ها دقیقا شبیه به یک پیانوی آکوستیک در سمت نت‌های زیر تاچی سبک‌تر دارند و به تدریج با حرکت به سمت نت‌های بم‌تر بر سنگینی اکشن آن‌ها افزوده می‌شود. حساسیت لمسی این کلاویه‌ها در 4 درجه‌ی مختلف قابل تنظیم است تا بتوانید آن‌ها را به خوبی با سبک و تکنیک نوازندگی خود هماهنگ کنید.

صدای مهندسی شده به کمک CFIII

اما تاچ خوب به تنهایی کافی نیست. به همین علت یاماها، YDP163 را به موتور صدای PureCF مجهز کرده است. این موتور صدا به شکلی عالی صدای پیانوی گرند کنسرتی مشهور CFIIIS یاماها را بازسازی می‌کند. موتور صدای PureCF در کنار رزونانس دمپر طبیعی YDP163 به نت‌هایی که شما می‌نوازید روح زندگی می‌بخشد.
علاوه بر صدای پیانوی فول کنسرت CFIIIS به 9 صدای دیگر شامل دو پیانو گرند، دو پیانوی الکتریک، هارپسیکورد، ویبرافون، ارگ کلیسایی، ارگ جز و گروه سازهای زهی هم مجهز است. با امکان لایه‌بندی می‌توان ترکیب‌های متنوع جدیدی از این صداها ایجاد کرد.
در زمینه‌ی افکت‌ها علاوه بر رزونانس دمپر، می‌توانید افکت Reverb و کنترل هوشمند آکوستیکIAC را نیز به صدا بیفزایید. افکت Reverb به صدا طنین و عمق بخشیده و افکت IAC تعادل کامل میان فرکانس‌های زیر و بم صدا را در هر سطحی از بلندی صدا تضمین می‌کند.
پیانوی دیجیتال YDP163 یک Sequencer دو ترکه با ظرفیت یک آهنگ دارد تا حتی بتوانید به سادگی اجرا و موسیقی خود را ضبط کنید. سیستم صوتی YDP163 شامل دو آمپلی‌فایر قوی 20 وات و دو اسپیکر بیضی شکل 12در 6 سانتی‌متر است.

135.7
42.2
84.5
42
7 اکتاو
Graded Hammer 3
88 عدد
4 حالت
3 عدد پدال
Soft , Sostenuto , Sustain
پدال Sustain از عملکرد نیم‌پدال پشتیبانی می‌کند
+6 تا 6-
2 عدد
2 عدد
2 عدد 20 وات
صندلی
Pure CF Sound Engine
192 پلی‌فونی
10 عدد

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :