میکسر MG10XUF و MG12XUK – معرفی جدیدترین میکسر یاماها

شرکت یاماها در چهاردهم فوریه سال ۲۰۱۸ در شهر شیزوکا ژاپن از دو مدل جدید میکسرهای محبوب سری MG با نام های MG10XUF و MG12XUK با ترکیب و شکل ظاهری متفاوت رونمایی کرد. این دو میکسر یاماها سری MG جمع و جور هستند و یک راه حل ساده برای استفاده در اجراهای کوچک تا متوسط و همچنین اجراهای زنده نیز هستند.

از سال ۲۰۰۳ که سری MG معرفی شد تا به امروز، آنها به عنوان تجهیزات استاندارد صوتی در همه جا استفاده شدند، این در حالی است که به روز رسانی و اصلاحات همچنان بر روی این سری ادامه داشته و این امر باعث شد در طیف وسیعی از پروژه های صوتی مفید واقع شوند. به طور خاص، کیفیت صوتی، طراحی و قابل اطمینان بودن نسل سوم سری میکسرهای MG که در سال ۲۰۱۴ تولید شد، باعث تحسین جهانی این محصول شد.

میکسر یاماها – مدل های MG10XUF و MG12XUK

دو مدل جدید MG10XUF و MG12XUK، انتخاب وسیع تری بین مدل های ۱۰ و ۱۲ کانال است که به نسل سوم سری MG اضافه شد.

میکسر یاماها  Yamaha  Mixer

بسیاری از مشتریان میکسرهای ۱۰ کانال که به دنبال یک میکسر حرفه ای و با کیفیت بودند مدل MG10XU را انتخاب می کردند. این دسته از مشتریان از کیفیت سری XU بسیار راضی بودند اما ترجیح می دادند که به جای ناب چرخشی از فیدر کشویی استفاده کنند. شرکت یاماها با توجه به نیاز این دسته از مشتریان مدل MG10XUF را معرفی کرد که باعث جلب رضایت بیشتر مشتریان و زیبایی ظاهری این مدل با توجه به اضافه شدن فیدر به آن شد.

در مدل MG12XUK به جای فیدر کشویی از ناب چرخشی استفاده شده است. دلیل اصلی این کار، کوچک تر شدن ابعاد محصول نهایی و همچنین سبک تر شدن و راحتی در جا به جایی و حمل و نقل است.
با تولید این دو مدل جدید، کاربران با آزادی بیشتری برای انتخاب پیکربندی هایی که برای نیازهای فردی آنها مناسب است رو به رو هستند.

اگر به دنبال خرید میکسر هستید، توصیه می کنیم پیش از این اقدام، مطلب “خرید میکسر – برای داشتن یک انتخاب موفق به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟” را مطالعه نمایید. همچنین مطالعه راهنمای جامع خرید میکروفن نیز برای شما سودمند است.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه شما چیست ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *