نمایندگی فروش HOHNER


تاریخچه HOHNER


موسیقی به من حس شادی و سرزندگی می‌دهد، هیچ‌وقت آن را تجربه نکرده بودم.


شرکت هوهنر طی گذر سالیان طولانی همه‌ چیز را وقف موسیقی کرده است. آن‌هم به یک دلیل ساده: موسیقی، شیوۀ زندگی کردن است. در حقیقت، می‌توانید بگویید که بهترین شیوه زندگی کردن است. کسانی که به موسیقی علاقه ندارند نمی‌دانند چه چیزی را از دست داده‌ اند. البته که این نظر ما است، این‌طور نیست؟ اما مثل تمام موسیقی دان ‌های تازه‌کار و حرفه‌ای سر تا سر جهان، آن‌چنان با موسیقی ارتباط حسی عمیقی برقرار می‌کنیم و دوست داریم به شما کمک کنیم تا مثل ما این حس را تجربه کنید. این کار را با طراحی ابزارآلات موسیقی انجام می‌دهیم که به شما لذت و هیجانی می‌دهند تا انگیزه ‌ای برای ارتقا دادن مهارت ‌ها و پیشرفت بیشتر در این زمینه باشد.
اگر این شور و اشتیاق را نداشتیم و مانند پیشتاز بازار جهانی سازدهنی و آکاردئون نسبت به حرفه‌ مان و آن سنتی که الهام‌بخش ما شده متعهد نبودیم، اکنون در این موقعیت قرار نداشتیم. این ویژگی تعیین‌کننده گفته هوهنر، یعنی باز کردن در به ‌سوی جهان موسیقی است. وظیفه ما انتقال این حس، لذت و هیجان، به شما است؛ آن‌هم با ابزاری که به‌خوبی برای این کار (لذت واقعی از موسیقی) ساخته‌شده‌اند.





میراث هوهنر


از زمانی که ماتیاس هوهنر کمپانی ‌اش را در شهر تروسینگن آلمان در سال 1857 تأسیس کرد، اتفاقات زیادی افتاده است. برند هوهنر با شبکه ‌ای از هنرمندان در سرتاسر جهان که بی ‌وقفه خود را وقف کیفیت محصولات کرده‌اند، درزمینه تولید سازهای آکاردئون و سازدهنی تبدیل به کمپانی پیشتاز این بازار شده است.
محصولات ما به شدت بر توسعه سبک‌ های مختلف موسیقی مثل بلوز تأثیرگذار بوده‌، تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیری از سنت موسیقی محلی در سر تا سر جهان شده و نقش مهمی در تغییرات مستمر موسیقی جاز داشته‌ و همچنین جایگاه خود را در میان کنسرت‌های موسیقی کلاسیک هم بازکرده‌ است. امروزه شرکت هوهنر، مسیر خود را برای تولید سازهای جدید و ارتقای کیفیت سازهای موجود ادامه می‌دهد. هدف ما همیشه این بوده که هرکسی در هر نقطه از جهان بتواند از موسیقی لذت ببرد. کلید بقا، یادگرفتن هرچه ‌تمام‌ تر ابعاد مختلف موسیقی است.
قطعاً یکی از ابعاد،سازهایی است که با آن موسیقی می‌نوازید. ما در این زمینه بیش از صد و شصت سال سابقه و تخصص فنی داریم و با تعداد بی‌شماری از موسیقی دانان و مدرسان این رشته همکاری کرده و با حسن نیت به نظرات مشتریان مان گوش‌داده ‌ایم و همیشه در تلاش برای بهبود کیفیت کارمان بوده و همچنان خواهیم بود. بیشتر سازدهنی ‌ها و آکاردئون ‌ها در مقر اصلی کمپانی در شهر بومی تروسینگن تولید می‌شود.
کارکنان مجرب ما با در هم آمیختن فناوری‌ های مدرن با کاردستی ‌های سنتی محصولات با کیفیت بالا تولید می‌کنند تا در سطح جهان توزیع شود و چون بیشتر ما خودمان هم موسیقی دان هستیم انتظارات شما را درک و برای برآورده کردن آن تلاش می‌کنیم. بخش تحقیق و توسعه درون ‌سازمانی ما متشکل از متخصصان ماهری است که برای تولید سازهای زبانه ‌ای استخدام‌ شده‌اند و همچنین وقت خود را صرف ایجاد و حفظ بالاترین استانداردهای کیفی می‌کنند.
ما به‌طور مداوم با موسیقی دان ‌های برجسته، حامیان و مدرسان موسیقی سر تا سر جهان، برای تولید سازهای جدید و ارتقای کیفیت ساز های موجود در بازار همکاری تنگاتنگی داریم. ما به کارمان در این کمپانی و دوام محصولات مان در این بازار افتخار می‌کنیم. ما به تولید سازهای باکیفیت که به مردمان سر تا سر جهان لذت موسیقی را بچشاند ادامه خواهیم داد.




زندگی بدون موسیقی بی‌معنا است.


نمی ‌دانیم که نیچه کمی تند رفته است یا نه؛ اما قطعاً نکته‌ای در این جمله هست. موسیقی احساس‌ برانگیز و هیجان‌آور است و همگان در سر تا سر زمین آن را می ‌فهمند؛ پس بدون موسیقی قطعا زندگی کسالت ‌آور و خسته ‌کننده است. ما در این کمپانی هرروزمان را با موسیقی سپری می‌کنیم. به همین دلیل می‌خواهیم چیزی فراتر از یک ساز به شما بدهیم.
ما می‌خواهیم به شما برای ورود به این دنیای هیجان ‌انگیز موسیقی خوش‌آمد بگوییم و از شما دعوت کنیم که به جمع روز افزون طرفداران موسیقی بپیوندید که در هرکجا که هستند باهم می‌نوازند، با هم دیگر یاد می‌گیرند و خوش می‌گذرانند. ما به همراه هنرمندانی از سر تا سر زمین، محفلی دوستانه بنا نهاده‌ ایم تا به هدف مان که لذت بردن از موسیقی است دست پیدا کنیم.


شاخه‌ها