آمپلی فایر کرون CROWN XTi 2-2002

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

CROWN

به قدرت زیاد نیاز دارید؟ به Crown اعتماد کنید

قدرت آمپلی فایرهای Crown شبیه به افسانه است و سری XTi نمونه ای دیگر از این آمپلی فایرهای پرقدرت است که کیفیتی بی نظیر دارد. آمپلی فایرهای سری XTi دارای Limiter هستند که گزینه های مختلفی برای کنترل Threshold و Attack و Release و موارد دیگر در اختیار شما می گذارد. همچنین به شما امکان کنترل فرکانس ها، Gain و انواع مختلف فیلتر را می دهد که به وسیله آنها می توانید صدای سیستم خود را تنظیم کنید. فراتر از این، امکان تعیین سرعت فن آمپلی فایر توسط کاربر می باشد که می توانید سرعت فن ها را با توجه به حرارت تولید شده تطبیق دهید. از دیگر ویژگی های قابل توجه این آمپلی فایرها می توان به نظارت بر سیستم های نرم افزاری و دمای منبع تغذیه و دستگیره های آلومینیومی برای دوام و حمل ونقل آسان آمپلی فایر اشاره کرد.
آمپلی فایر های سری XTi دارای نرم افزار کنترل دقیق می باشند و دارای 29 پری ست از پیش تعیین شده برای رسیدن به بهترین حد از کیفیت صوتی هستند. این آمپلی فایرها به شما یک راه حل عالی برای تقویت صدا می دهد و تمام نیازهای شما برای آمپلی فایر را پوشش می دهد.

2 یونیت
2 کانال
اسپیکون
کنون/XLR
1000 وات
800 وات
475 وات
2000 وات

راهنمای خرید پاور آمپلی فایر

سبک موسیقی یا اندازه محل برگزاری هر چه که باشد، هر جا با تقویت صدا سروکار داشته باشیم، بلندگوها و آمپلی فایرها کار دشوار تبدیل و تقویت سینگالهای صوتی به امواج صوتی را انجام می‌دهند و وظیفه پاور آمپلی فایرها جزء سخت‌ترین کارها می باشد. آنها باید خروجی ضعیف سازها، میکروفن‌ها و دیگر منابع را دریافت کرده و ولتاژ را به مقدار چشمگیری برای تغذیه بلندگوهای عمومی و مانیتورهای صحنه افزایش دهند.

در این راهنما با پرداختن به مشخصات و ویژگی‌های اساسی که با آنها روبرو خواهید شد و تبیین مفهوم آنها با استفاده از اصطلاحات دنیای واقعی، شما را در ساده‌سازی جستجوی آمپلی فایر مورد نظر خود یاری خواهیم کرد. همچنین آمپلی فایرهای منطبق با بلندگوهای شما و نیز انتخاب‌های موجود برای کانکتورهای مربوطه را بررسی خواهیم کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :