ایر مانیتور سنهایزر SENNHEISER EW IEM G4

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

ایر مانیتور Sennheiser EW IEM G4

ایر مانیتور تخصصی برای اجراهای زنده

برای اینکه بهترین عملکرد خود را روی صحنه داشته باشید، لازم است صدای خود را به‌وضوح بشنوید. اینجاست که نیاز به یک سیستم تخصصی مانیتورینگ را احساس می‌کنید. ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser EW IEM G4 یک سیستم نظارت و مانیتورینگ یکپارچه و قوی است که مخصوص صدای زنده حرفه‌ای طراحی شده است. با ایر مانیتور EW IEM G4 تجربه متفاوتی از مانیتورینگ صدا برای خواننده یا سخنران رقم می‌خورد. اگر برای رهایی از دردسرهای مانیتورهای ثابت مانند احتمال فیدبک، حمل و نقل اسپیکرها و... به‌دنبال یک ایرفون خواننده یا هدفون داخل گوش حرفه‌ای هستید، Sennheiser EW IEM G4 یک گزینه مناسب برای کنسرت یا اجرای زنده شماست.

ایر مانیتور سنهایزر EW IEM G4

با این سیستم بی سیم می‌توانید هر جای صحنه بایستید، در حالی که نویزهای صحنه کمتر شنیده می‌شوند و احتمال بروز فیدبک نیز منتفی است.
سیستم ایر مانیتورینگ EW IEM G4 سنهایزر شامل یک فرستنده رک‌مونت SR IEM G4، یک گیرنده کمری (بادی پک) EK IEM G4 و یک ایرپاد IE4 است. گیرنده کمری و هدفون مانیتورینگ داخل گوش IE4 وضوح بالایی را در سراسر طیف فرکانسی ارائه داده و برای کاربردهای مداوم روی صحنه کارآمد و مطلوب هستند. EW IEM G4 که نسل چهارم ایر مانیتور بی سیم سنهایزر است نسبت به نسل‌های قبلی خود قدرت و پهنای باند بیشتری داشته و برد عملیاتی آن تا 100 متر بهبود پیدا کرده است. این سیستم با نسل‌های قبلی خود یعنی G2 ،G1 و G3 سازگاری دارد.

مزیت‌های خرید ایر مانیتور سنهایزر EW IEM G4 

• طراحی شده برای مانیتورینگ صدای زنده حرفه‌ای
• سیستم ایر مانیتورینگ بی سیم یکپارچه قوی
• وضوح و شفافیت بالا در سراسر طیف فرکانسی
• سینک شدن آسان فرستنده و گیرنده از طریق مادون قرمز
• سازگار با نرم افزار کنترل Sennheiser WSM برای مدیریت فرکانس
• 20 بانک کانال هر کدام با حداکثر 16 فرکانس پریست
• سیستم بانک فرکانس پیشرفته با حداکثر 16 کانال سازگار
• پهنای باند تا 42 مگاهرتز با 1680 فرکانس قابل انتخاب
• عملکرد قفل خودکار برای جلوگیری از تغییر تصادفی تنظیمات

• نمایشگر OLED با کاهش نور خودکار
• دایورسیتی تطبیقی (adaptive diversity) گیرنده برای کیفیت بالای دریافت
• مجهز به کامپاندر HDX برای افزایش وضوح و شفافیت صدا
• قابل تنظیم در محدوده UHF پایدار
• حالت‌های استریو، مونو و فوکوس (Focus)
• قابلیت اسکن خودکار فرکانس برای یافتن فرکانس‌های موجود
• منوی کاربرپسند دارای ناب چرخشی
• دارای LED همگام سازی آبی، LED هشدار قرمز و دکمه اختصاصی Escape

• لیمیتر قابل تنظیم
• نسبت سیگنال به نویز بیش از 90 درصد
• برد انتقال سیگنال تا فاصله 100 متری
• پاسخ فرکانسی: 25 تا 15000 هرتز
• محدوده فرکانس: 566 تا 608 مگاهرتز (باند G)
• حفاظت بهبودیافته در برابر رطوبت و پاشش آب
• پشتیبانی از 8 ساعت کار مداوم
• محفظه تمام فلزی محکم برای فرستنده
• سازگاری با نسل‌های قبلی سیستم بی سیم سنهایزر G2 ،G1 و G3
• همراه با کیت رک‌مونت GA3
• توان خروجی RF بالا (تا 50 میلی وات) قابل انتخاب در 3 مرحله (10/30/50)

بررسی ایر مانیتور سنهایزر EW IEM G4 

ایر مانیتور Sennheiser EW IEM G4 ایر مانیتور سنهایزر EW IEM G4 جزئی از خانواده سیستم‌های بی سیم سری Evolution سنهایزر است. نه تنها برای کنسرت‌ها، بلکه برای سخنرانی، تئاتر و نمایش، اجرای زنده و سایر کاربردهای حرفه‌ای، می‌توان از این ایر مانیتور بهره برد. محصولات Sennheiser چه با سیم و چه بی سیم، به شما اطمینان می‌دهند صدایی با کیفیت، شفاف، واضح و قابل فهم را روی استیج کنسرت، صحنه تئاتر، اتاق جلسه، سالن کنفرانس یا هر موقعیتی دیگر دریافت خواهید کرد. علاوه بر فرستنده، گیرنده کمری و هدفون‌ها، یک آنتن، کیت رک‌مونت، دو باتری و کابل برق نیز در جعبه ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser EW IEM G4 قرار دارد.

ایرفون خواننده - هدفون داخل گوش

گیرنده کمری استریو EK IEM G4

گیرنده بادی‌پک استریو Sennheiser EK IEM G4 دارای فناوری دایورسیتی تطبیقی (adaptive diversity) است و در صورت سینک شدن با یک فرستنده سازگار می‌تواند به‌عنوان بخشی از یک سیستم ایر مانیتورینگ بی سیم رادیویی برای برنامه‌های زنده، اجرای روی صحنه، تئاتر و تمرین استفاده شود. دایورسیتی تطبیقی دریافت با ثبات سیگنال‌ها را تضمین کرده و نگرانی بابت از دست رفتن سیگنال‌ها یا ایجاد وقفه را از بین می‌برد.
این گیرنده استریو 1680 فرکانس قابل تنظیم در گام‌های 25 کیلوهرتزی ارائه می‌دهد و دارای 20 بانک فرکانس ثابت با حداکثر 16 فرکانس پریست (preset) سازگار و 6 بانک دیگر با حداکثر 16 فرکانس قابل برنامه ریزی توسط کاربر است.

ایرفون خواننده - هدفون داخل گوش

نمایشگر EK IEM G4 فرکانس فعلی، بانک فرکانس و شماره کانال، سطح RF، سطح AF، قفل بودن و وضعیت باتری را نشان می‌دهد. ویژگی قفل خودکار از تغییر تصادفی تنظیمات جلوگیری می‌کند.
گیرنده کمری Sennheiser EK IEM G4 دارای یک تقویت‌کننده فرکانس‌های بالا (8+ دسی‌بل در 80 هرتز) و یک لیمیتر چند سطحی است. لیمیتر از 18- تا 6- دسی‌بل در گام‌های 6 دسی‌بلی قابل تنظیم است. بدنه این گیرنده فلزی و محکم است و توسط دو باتری 1.5 ولتی AA یا Sennheiser BA 2015 (جداگانه باید خریداری کرد) تغذیه می‌شود. ایرفون‌ها به جک 3.5 میلی‌متری گیرنده متصل می‌شوند. به‌منظور برطرف کردن افت صدا کابل ایرفون به‌عنوان آنتن دوم استفاده می‌شود. طرز کار گیرنده EK IEM G4 به‌دلیل وجود منوی بصری و نمایشگر دارای نور پس زمینه آسان است.

ایر مانیتور Sennheiser EW IEM G4

فرستنده رک‌مونت استریو SR IEM G4

فرستنده استریو Sennheiser SR IEM G4 شرکت سنهایزر دارای مدولاسیون استریو FM است و در صورت سینک شدن با یک گیرنده سازگار می‌تواند به‌عنوان بخشی از یک سیستم ایر مانیتورینگ بی سیم رادیویی برای برنامه‌های زنده به کار گرفته شود. این فرستنده استریو 1680 فرکانس قابل تنظیم در گام‌های 25 کیلوهرتزی ارائه می‌دهد و دارای 20 بانک فرکانس ثابت با حداکثر 16 فرکانس پریست (preset) سازگار و 6 بانک دیگر با حداکثر 16 فرکانس قابل برنامه‌ریزی توسط کاربر است.

ایر مانیتور Sennheiser EW IEM G4

نمایشگر SR IEM G4 کنترل کاملی فراهم کرده و فرکانس فعلی، بانک فرکانس و شماره کانال، سطح AF، وضعیت انتقال، تنظیمات اکولایزر، قفل بودن و میزان حساسیت ورودی را نشان می‌دهد. ویژگی قفل خودکار از تغییر تصادفی تنظیمات جلوگیری می‌کند.
گیرنده را به‌آسانی و به‌سرعت می‌توان از طریق مادون قرمز با فرستنده سینک کرد. SR IEM G4 دارای دو کانکتور ترکیبی XLR/TRS بالانس، خروجی هدفون 6.5 میلی‌متری با کنترل ولوم، یک پورت اترنت RJ-45 (برای مانیتورینگ مبتنی بر شبکه) و یک ورودی آنتن 50 اهمی BNC است.

ایر مانیتور سنهایزر Sennheiser EW IEM G4

همچنین این فرستنده از منوی کاربرپسند دارای ناب چرخشی، LED همگام‌سازی آبی، LED هشدار قرمز و دکمه اختصاصی Escape برخوردار است.
یک محفظه فلزی با دوام و مقاوم، یک منبع تغذیه 12 ولتی و یک کیت رک‌مونت GA 3 سنهایزر این فرستنده را کامل می‌کند.
فرستنده SR IEM G4 با نرم افزار کنترل Sennheiser WSM سازگار است، بنابراین از این برنامه می‌توان برای مدیریت منعطف و تخصیص فرکانس بهره برد.

محتویات پکیج ایر مانیتور سنهایزر EW IEM G4

گیرنده استریو EK IEM G4
فرستنده استریو SR IEM G4
ایرفون‌های (هدفون داخل گوش) استریو Sennheiser IE 4
2 باتری AA
آنتن Rod
کیت رک‌مونت Sennheiser GA 3
کابل برق
دفترچه راهنما

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

فروش میکروفن سنهایزر دستیانتخاب میکروفن مناسب همان جایی است که موفقیت شما در حوزه صدا آغاز می‌شود. اگر میکروفن اشتباهی انتخاب کنید زمان ارزشمندتان را برای ویرایش صداها و نویزهای ناخواسته و برطرف کردن مشکلات صوتی هدر خواهید داد. با یک میکروفن خوب بهترین صدا را به دست خواهید آورد و همه چیز ساده‌تر پیش می‌رود. در این بین حساب کردن روی تجربه و اعتبار برندهای شناخته شده یک راه میان‌بر برای رسیدن به میکروفن مناسب است. Sennheiser یک تولید کننده معتبر و قدیمی انواع میکروفن، هدفون و سایر تجهیزات صوتی است. سنهایزر جزء آن دسته برندهایی است که در هر شرایطی خیال مهندسان صدا را راحت می‌کند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :