بلندگو دیواری وارفیدل WHARFEDALE TITAN8 WHITE

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Wharfedale Pro

تاریخچه شرکت وارفیدل

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده‌ بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است.

گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگ‌ترین برندهای بلندگو شناخته می‌شود.

استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی بر میگردد. خودش پیانیست قابلی بود. اولین‌ تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fiوارفیدل ، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند.

وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2-Way را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.

شرکت وارفیدل در دهه ی 60 و 70 چوب ساج و پلاستیک‌های مدرن و در دهه‌ی 80 پراب اسکن لیزری (اسکالپ) و تکنیک‌های پلات برش چندگانه (فرسپ) را برای دقت صوتی معرفی کرد.

یکی از موفق‌ترین خطوط بلندگوی وارفیدل که تا به امروز در حال تولید هستند، مجموعه‌ی دیاموند وارفیدل است که اولین بار در 1981 وارد بازار شد.

این بلندگو رقابت را از این لحاظ تغییر داد که یک بلندگوی کوچک بود ولی با صدایی عظیم و این امر با استفاده از فناوری منحصر به فرد Driver آن محقق شد و این همان چیزی بود که بازار دنبال آن بود. مجموعه‌ی دیاموند تا به امروز در حال تولید است و دیاموند 220 بهترین بلندگو با قیمت زیر 200 پوند در مسابقه‌ی جوایز های‌فای 2014 شناخته شد.

در سال 1996، برند وارفیدل توسط گروه IAG تصاحب شد. این شرکت برند را یک مرحله جلوتر برد و برای رقابت با نیاز بازار در تولید بلندگوهای حرفه ای ، وارفیدل پرو متولد شد.

امروزه وارفیدل پرو به سهم خود نیروی پیشروی بازار رقابتی است. وارفیدل پرو مانند مجموعه‌ی پرفروش دیاموند در Hi-Fi موفقیت مشابهی کسب کرده است. محصولات بلندگوی این شرکت شامل Titan، WLA، و EVP-X ، برای مراسم‌ها و گروه‌های موسیقی استفاده می‌شوند و در استادیوم‌ها، کلوب‌های بزرگ، عبادتگاه‌ها و تئاترها به صورت حرفه‌ای نصب می‌شوند.

پسیو
8
1.2
150
600
8
65Hz - 20KHz
124
90
60
26.6
22.1
39.6
5.5
Polypropylene

تاریخچه WHARFEDALE

وارفیدل در سال 1932 توسط گیلبرت بریگز تأسیس شد و ابتدا تولیدکننده بلندگوهای Hi-Fi بود که برندی بسیار مشهور است. گیلبرت بریگز اولین بلندگوی خود را در شهر بازاری دنجی واقع در دره رودخانه وارف ساخت. منطقه‌ای که امروز با عنوان «وارفیدل» که محل تولد یکی از بزرگترین برندهای بلندگو است، شناخته می‌شود. استعداد او در تولید بلندگو، نه تنها به لطف دانش فنی، بلکه به اشتیاق او به موسیقی مربوط می شود. خودش پیانیست قابلی بود.
اولین تولیدات او جایزه‌ی اول و دوم مسابقه‌ی انجمن رادیوی بردفور بود و محصولات Hi-Fi وارفیدل، تا به امروز جوایز زیادی را از آن خود کرده اند. وارفیدل به عنوان برند Hi-Fi مبتکر این حوزه شناخته شده است و یکی از اولین بلندگوهای 2WAY را در سال 1945 تولید کرد و با پیتر واکر از شرکت کواد همکاری کرد و تکنولوژی کواد الکترونیکز و فناوری بلندگوهای وارفیدل را با هم ترکیب کردند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :