میکسر ساندکرافت Soundcraft Signature 22MTK

90,000,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SOUNDCRAFT

رسانه تصویری

در تمام میکسرهای سری Signature شرکت ساندکرفت می توان از نرم افزار Abelton Live10 Lite استفاده کرد. محیط کاری این نرم افزار سریع، انعطاف پذیر و پویا می باشد و از سازهای مختلف، صداها و افکت های مختلف برای ضبط و میکس تشکیل شده است. این نرم افزار تمام آن چیزی که برای به وجود آوردن، تولید کردن و انجام دادن می خواهید در اختیار شما می گذارد.

پری امپ میکروفن در تمام میکسرهای سری Signature شرکت ساندکرفت Ghost است که مانند تمام میکسرهای رده بالای این شرکت برای ارائه کیفیت صوتی خارق العاده و داینامیک رنج گسترده و شفافیت در سیگنال نسبت به نویز می باشد. همچنین شرکت ساندکرفت از Sapphyre Assymetriv EQ برای اکولایز هر نوع صدا و ساز در موسیقی برای دست یابی به نهایت کیفیت در این میکسرها بهره برده است.

در بخش افکت، شرکت ساندکرفت از مجموعه افکت های معروف شرکت Lexicon که شامل Reverb، Chorus، Modulation و دیگر افکت های صوتی، بر روی این میکسرها استفاده کرده است و بر روی هر کانال ورودی از لیمیترهای شرکت dbx بهره برده است. این کنسول از ورودی های XLR برای میکروفن پشتیبانی می کند و همچنین دارای سوییچ Hi-Z می باشد که امکان ارتباط مستقیم برای سازهایی مانند گیتار، باس و دیگر ادوات موسیقی را فراهم می کند. میکسرهای سری MTK، قابلیت ضبط به روش مولتی ترک از طریق رابط صوتی USB، را دارند و با پلاگین های VST/AU/AAX/TDM/RTAS سازگار است و می تواند بر روی هر کانال ورودی قرار بگیرد و به آن ها را قادر می سازد به صورت یکپارچه با اجرای زنده ادغام شوند. میکسرهای سری MTK برای بهترین عملکرد در ضبط طراحی و ساخته شده اند. هر دو مدل دارای رابط صوتی USB سرعت پایین هستند که بی وقفه هر کانال را ضبط می کنند و سپس می توانند به DAW منتقل شوند.

علاوه بر ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، کیفیت ساخت این سری میکسرها بسیار بالا است. در بخش فیدر از میکسرهای معروف سری GB استفاده شده است و سوییچ Pre/Post برای هر AUX در نظر گرفته شده است. میکسرهای سری Signature از فلز رجه یک ساخته شده اند و اجزای آن از کیفیت خوبی برخوردار است و دارای منبع تغذیه داخلی است.

22
میکسر آنالوگ
16
8
2
2
1
اکولایزر پارامتریک- 4 باندی
5
4
USB

میکسر صدا

میکسر صدا (Audio Mixer) یکی از اصلی ترین تجهیزات در حوزه صدابرداری و اجرای زنده است. وظیفه میکسر ترکیب و پردازش سیگنال های صوتی است. اگرچه امروزه دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند و یا برخی نرم افزارها قابلیت میکس صدا را دارند، اما آنها انتظارات و خواسته های صدابرداران حرفه ای را تامین نمی کنند. حتی اغلب نوازندگان و صاحبان استودیوهای خانگی نیز ترجیح می دهند از همان میکسر صدا استفاده کنند.

به طور کلی سه نوع میکسر صدا وجود دارد که هر یک کارکرد خاصی دارند:

  • میکسر مخصوص ضبط یا استودیویی که مناسب استفاده در استودیوهاست.
  • میکسر اجرای زنده یا میکسر PA یا میکسر سیستم صوتی که در برنامه های زنده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • میکسر DJ

البته امروز اغلب میکسرهای صوتی هم قابلیت ضبط دارند و هم از اجرای زنده پشتیبانی می کنند. با استفاده از آنها می توان صدای صحنه را ضبط کرده و روی صدای ضبط شده پردازش نیز انجام داد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :