ترومپت یاماها YAMAHA YTR8345

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

Yamaha

ترومپت «YTR-8345» کمپانی «یاماها» (Yamaha) که عضوی از مجموعه‌ی Xeno (زینو) ترومپت‌های ساخت این شرکت است، برای نوازندگانی طراحی شده‌ که خواهان دستیابی به قدرت و درخشش در کنار صدای رسا و گرم هستند.

این محصول یاماها پس از 30 سال تحقیق از نوازندگان درجه‌یک دنیا و درنظرگرفتن خواسته‌ها، تجربیات و توانایی‌های آن‌ها طراحی شده است و در راستای پیاده‌کردن این ایده‌ها و خواسته‌ها، برخی از بهترین طراحان و صنعتگران دنیا به کار گرفته شده‌اند. امروزه YTR-8345 مورد پذیرش و استفاده‌ی بسیاری از ارکسترهای سمفونی بزرگ و جز در تمام جهان است.

جایگزینی سازوکار سنتی و دست‌ساز ساخت این ساز با آخرین تکنولوژی‌های ساخت و تولید، کیفیت فوق‌العاده و صدای غنی و یکپارچه را برای این ترومپت به ارمغان آورده است. وزن سنگین YTR-8345 صدایی باصلابت، قوی و غنی را ایجاد می‌کند که هرگز شکسته یا گسسته به گوش نخواهد رسید. دمیدن در این ساز با راحتی و آزادی بسیاری صورت می‌پذیرد که دربرابر واکنش سریع و تولید صدایی بی‌نهایت انعطاف‌پذیر که نتیجه‌ی مقاومت هوا در ساز ترومپت است، شگفت‌انگیز به ‌نظر می‌رسد. شیپوریِ دست‌ساز و یک‌تکه‌ی ترومپت YTR-8345 واکنش سریع را با صدایی زیبا همراه کرده و دهانه‌ی بزرگ شیپوری آن درخشش و قدرت را به این مجموعه اضافه کرده است.

نسل جدید از ترومپت‌های Xeno کنترل تمام نت‌های قوی و ضعیف بدون ایجاد لرزش یا شکست در صدا را برای نوازنده امکان‌پذیر می‌کند. پیستون‌ها و پوشش دریچه‌ی هوای سبک‌تر و کلید تخلیه‌ی آبِ بلندتر هم از مزایای این مدل به‌شمار می‌رود. دهانه‌ی شیپوری نیز با طراحی جدید خود به درخشش نهایی ساز و صدای تمرکزیافته‌ی آن یاری می‌رساند.

سری Xeno که با کیفیت‌ترین و درعین‌حال گران‌قیمت‌ترین مدل ترومپت‌های ساخت کمپانی یاماها محسوب می‌شود، مناسب خرید و استفاده‌ی نوازندگان حرفه‌ای این ساز در اجراهای صحنه‌ای و ضبط آثار موسیقی است.

هاردکیس
One piece, Gold brass
123mm (4-7/8")
L 11.73mm (0.462")
Silver-plated
Heavy
TR-16C4

تاریخچه YAMAHA

شرکت یاماها در اواخر دهه 80 میلادی در شیزویکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدا به تولید آلات موسیقی پرداخت. یاماها به دلیل تولید آلات مختلف موسیقی از جمله انواع پیانو ، گیتار ، ویولن و دیگر آلات برنجی و چوبی به بزرگترین تولید کننده ابزار موسیقی تبدیل شده و بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون همین بخش است.
کیفیت یکی از آن کلماتی است که مسائل مختلفی را پوشش می دهد و می تواند برای افراد مختلف در زمان های مختلف تفاوت داشته باشد. اما در یاماها به تمام مفاهیم معنی می شود که منجر به توسعه و ساخت محصول با کیفیت می شود.
کیفیت صوتی اگرچه اولین جنبه ای است که به ذهن می آید اما تنها آغاز این مسیر است. قابلیت اطمینان و دوام نیز به همان اندازه مهم هستند و در بسیاری از موارد سازگاری با هر سطحی دشوار است. به همین دلیل یاماها به دنبال تولید محصول با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی است. مدیریت کیفیت باید حتی پس از فروش محصول به شکل پشتیبانی و خدمات، ادامه یابد.
برای رسیدن به نوع کیفیتی که تمام شراط را فراهم کند ، همیشه نیاز به توجه دقیق به جزئیات و کنترل محصول از ابتدای مسیر، از شروع طراحی تا تولید نهایی و بسته بندی و پشتیبانی پس از فروش از دیگر نکاتی است که از ابتدا سر لوحه شرکت یاماها بوده است و این کار اصلا ساده نیست و نیاز به یک سازمان و زیر ساخت اختصاصی دارد و این جایی است که رقبای شرکت یاماها به چالش کشیده می شوند.
نمایش تمام محصولات یاماها

بخش سوال و جواب درباره محصول :