میکسر دیجیتال مایداس MIDAS M32-C

تماس برای قیمت

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

M32C

یک پردازشگر میکس دیجیتال است که ویژه صدابرداری برنامه های زنده و استودیوهای ضبط ، طراحی و ساخته شده است.

M32C قابلیت اتصال در رک را دارد. این دستگاه تمام قابلیت های میکسر M32 و M32R را به کمک اتصال به رایانه و نرم افزارها در اختیارتان قرار میدهد.
شما می توانید بوسیله اتصال این دستگاه به ماژول های میکسر های دیجیتال مانند DL32 و DL16 ، تا ۴۰ ورودی و ۲۵ خروجی میکس باس را در اختیار داشته باشید M32C طراحی شده تا شما قدرت یک سیستم دیجیتال را در دستان خود احساس کنید.


جا به جایی آسان، استفاده و اتصالی ساده، صرفه جویی در زمان و هزینه ها با توجه به کارایی مورد نظر، همه و همه در کنار ساختاری منحصر به فرد و تکنولوژی بی نظیر توانسته بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را در اختیار تمامی کاربران حرفه ای قرار دهد.

توان پردازشی 192 کیلوهرتزی، قابلیتی نوین

M32C ترکیبی از کیفیت صدای اسطوره ای مایداس به همراه فناوری پیشرفته دیجیتال است. آینده نگری در ارتقای قابلیت پردازشی ۹۶ کیلوهرتز بر پایه مبدلهای آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ با توان ۱۹۲ کیلوهرتزی، انقلابی است که در رده‏ میکسرهای دیجیتال با فرمت متوسط صورت گرفته است.

M32C مجهز به پری‏ آمپ های حرفه ای مایداس میباشد که چندین بار از سوی مراجع مختلف تحسین شده اند و همچنین فیدرهای موتورایز سری حرفه ای مایداس با عمر بیش از یک میلیون چرخش سه برابر عمر فیدرهای موتورایز دیگر میکسرهای موجود میباشد.

مایداس M32C بازگشت به آینده ای است برای میکسرهای صوتی که توان میکس و تولید صدایی بی نظیر را مهیا میسازد.

ادغام صوتی، انقلابی در صدابرداری زنده

شرکت با سابقه‏ TURBOSOUND که یکی از مشهورترین سازندگان سیستمهای بلندگو است با همکاری مایداس تحولی در اتصال میکسر به بلندگوها ایجاد کرده است که از آن با نام ادغام صوتی یاد میکنند.

این پروتکل امکان اتصال بلندگوهای سری iQ توربوساند را از طریق پورت آلترانت و توسط یک رشته کابل CAT فراهم میسازد.

قابلیت آنالیز همزمان سیگنالها در گستره یکصد باند بر روی تمامی اکولایزرهای ورودی و خروجی

مانیتورینگ و کنترل فرکانسها هیچگاه تا به این اندازه آسان نبوده است از این طریق شما میتوانید پارامترهای مختلف اکولایزر را بر روی کانالهای ورودی و خروجی به بهترین شکل ممکن رؤیت و تنظیم نمایید.

رَک اِفکت‌ های مجازی

M32C مجموعه‌ای از افکت‌های متنوعی را به همراه دارد که یادآور رک‌هایی از افکت‌های متنوع گذشته و خاطره‌انگیز است.

قسمت افکت‌های مجازی M32C شامل ۸ افکت استریو باکیفیت استودیویی و قابل تنظیم بر روی ورودی‌ها، گروه‌ها و حتی خروجی‌ها است.

همچنین منتخبی از برجسته‌ترین افکت‌های صوتی شامل انواع افکت‌های طنینی Reverb ، افکت‌های پژواکی Delays ، اکولایزرها EQ ،پردازشگرهای داینامیکی Dynamics و بسیاری دیگر است.

هنگامی‌ که لیمیتینگ آمپلی‌ فایر Urei در اواخر دهه‏ ۶۰ به بازار آمد جز اولین دستگاه‌هایی بود که از فناوری ترانزیستور بهره‌مند بود.

افزونه شبیه‌ سازی‌ شده این مدل در M32 نیز همانند سخت‌افزار اصیل خود ارائه‌ کننده‏ تنظیمات روان، ساده و باکیفیت است.

کمپرسور لامپی  670 Fairchild نه‌ تنها رکورد پرطرفدارترین ابزار کلاسیک و آنتیک را در مزایده‌هایی که در گوشه‌ کنار دنیا برگزار می‌شود شکسته است بلکه به وجود آورنده یکی از خوش‌ رنگ‌ ترین سیگنال‌های صوتی که در تاریخ کمپرسورها ایجاد شده نیز می‌باشد.

در افزونه‌ی شبیه ‌سازی‌ شده این کمپرسور در M32 کوشیده‌ایم تا همان کیفیت و قابلیت‌ ها را در اختیار شما قرار دهیم.

سایر قابلیت های میکسر دیجیتال M32C

                                   

ورودی AES50

اتصال جهت مانیتورینگ، با سیستم مانیتورینگ بهرینگر مدلP16-M

اتصال به ماژول مکمل میکسرهای دیجیتال همچونDL16

وجود درگاه جهت اتصال از طریق پورتUSBبرای ضبط

کارت مکملDN32-ADAT  جهت اتصال از طریق پورتADAT

کارت مکملDN32-MADI  جهت اتصال از طریق پورتMADI

کارت مکملDN32-DANTE  جهت اتصال از طریق پورتDANTE

قابلیت کنترل از راه دور به وسیله گوشی های هوشمند و تبلت ( اپلیکیشن M32Q)

نرم افزار M32Edit نرم افزارM32Mix

 

 

 

تاریخچه شرکت مایداس

در سال ۱۹۷۰ مایداس ( MIDAS ) توسط جف بایرزو چارلز بروکتحت عنوان "مایداس امپیلی فیکیشن" ( MIDAS Amplification )آغاز به کارکرد.
در ابتدا محصولات این شرکت محدود به ساخت آمپلی‌فایرهایی برای سازهای موسیقی بود اما خیلی زود جف بایرز، با ارائه ایده‌ای جدید برای طراحی و تولید تجهیزات صوتی حرفه‌ای فصل تازه‌ای را برای حضوری پرافتخار در صنعت صدای حرفه‌ای گشود. در سال ۱۹۷۲ خط تولید محصولات مایداس به ساختمانی در خیابان استن هوپلندن ، درست در همسایگی شرکت مارتین اودیو ( MARTIN AUDIO ) انتقال یافت. دیری نگذشت که این دو همسایه در پی تبادل ایده‌های منحصر به‌ فرد خود به نقاط مشترکی برای طراحی و تولید یک سیستم صوتی حرفه‌ای دست یافتند. میکسر این سیستم ترکیبی از ماژول‌های متنوعی بود که هر کدام از آن‌ها متناسب با تنوع ورودی‌ها و فیلترهای خاص خود امکان تولید صدای مطلوبی را فراهم می‌ساخت .

البته این سیستم با توجه به استانداردهای امروز در صنعت صدای حرفه‌ای بسیار ساده و فارغ از پیچیدگی بود ، اما همان سیستم ساده که بعدها به PRO4 شهرت یافت ، زمینه‌ساز و پشتوانه اصلی طراحی و تولید میکسرهای سری XLمایداس شد . حضور موفق این سیستم در پی همراهی با گروه مشهور سوپر ترمپ در تور کنسرت‌های آن‌ها بر اساس آلبومی به نام جنایت قرن در سال ۱۹۷۴ منجر به کسب تجربه‌های منحصر به ‌فردی برای جف بایرز، طراح متفکر مایداس شد .

 

در همان سال برادران کلارک فیل و تری کلارک (Philip AND Terry Clarke)مرکز تحقیقاتی کلارک تکنیک (KLARK TEKNIK) را تأسیس کردند.
پیشگامی آن‌ ها در طراحی، توسعه و مهندسی تجهیزات الکترونیکی خیلی زود منجر به ساخت پیشرفته‌ ترین و حرفه‌ای‌ ترین پردازشگرهای الکترونیکی صدا، همچون دستگاه‌های اکولایزر، پردازشگرهای داینامیکی و مبدل‌ های صوتی شد.

در واقع ایده‌های منحصر به‌ فرد آن‌ها در طراحی و مهندسی، منجر به ساخت اولین دستگاه افکت دیجیتال، مدل DN780، و ایجاد تحولی در طراحی و ساخت اکولایزر ها گردید، به‌ طوری‌ که نتیجه آن عرضه اکولایزر  DN370 و البته محبوب‌ ترین اکولایزر گرافیکی یعنی DN360 بود .

در سال ۱۹۷۵ مایداس اولین میکسر مخصوص خود را برای شرکت خدماتی برادران کلر در آمریکا ساخت، که این شرکت از آن در کنسرت‌های هنرمندان بزرگ و نامی آن زمان همچون : الویس پریسلی ، گروه یِس، بیلی جولو د بیچ بویز، استفاده کرد . شرکت برادران کلر، که حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت خدماتی جهان محسوب می‌شود ، از مشتریان و همراهان همیشگی مایداس بوده و هست.
در سال ۱۹۷۷ ، مایداس اقدام به طراحی و ساخت میکسر بزرگی در سه بخش برای گروه افسانه‌ای پینک فلوید کرد. این میکسر در تور کنسرت‌های جهانی این گروه بانام حیوانات یا انیمالز، گروه را همراهی کرد .

در پی موفقت سال ۱۹۹۷ این شرکت برای تور کنسرت‌های جهانی پینک فلوید ،بانام دیوار یا دِ وال،میکسری ویژه طراحی و تولید کرد که قابلیت ایجاد صدای کواترافونیک را داشت و عامل موفقیت یکی از ماندگارترین تور کنسرت‌های تاریخ موسیقی معاصر شد .

 

سپس با دریافت سفارشی نوبت به ساخت میکسری جدید برای ضبط صدا در تور کنسرت‌های جهانی فرانک زاپا رسید. این میکسر که PRO5نام داشت قابلیت ضبط مولتی ترک را به‌طور هم‌زمان بر روی ۲۴، ۸ و ۲ تراک به‌طور مجزا فراهم می‌ساخت.
سال ۱۹۸۷ آغاز همکاری نزدیک و مشترک مایداس و کلارک تکنیکبود و این‌ زمانی بود که نام مایداس با اجراهای زنده و کنسرت‌ها عجین شده بود. حاصل این همکاری طراحی و تولید میکسر افسانه‌ایXL 3 در سال ۱۹۹۰ و معرفی آن به دنیای حرفه‌ای صدا بود.

 

در پی استقبال بی‌ نظیر از این میکسر مایداس بر آن شد تا در سال ۱۹۹۵ میکسر XL 4 را تولید کند که همچنان محبوب‌ ترین میکسر صدا در میان صدابرداران جهان به شمار می‌آید .
دهه ۹۰ را مایداس با طراحی و تولید یکی دیگر از محصولات پرطرفدار خود یعنی میکسر های سری هریتیجو به‌ خصوص مدل H 3000 به پایان رسید و این محصول تبدیل به معیار کامل و جامعی در دنیای صدای حرفه‌ای برای صدابرداران انواع برنامه‌های زنده و به‌ خصوص کنسرت‌ها شد به ‌طوری‌ که در سال ۲۰۰۱ در ۸ تور کنسرت از ۱۰ تور برتر جهان از میکسر های مایداس استفاده شد.

سرانجام هزاره سوم از راه رسید و پیشرفت تکنولوژی در زمینه دیجیتال مایداس را بر آن داشت تا با تکیه‌ بر کارنامه درخشان و پرافتخار خود ، سیستم دیجیتال شگفت‌ انگیز و منحصر به ‌فردXL 8 را به دنیای حرفه‌ای صدا معرفی کند . با ارائه این سیستم، تعریف جدیدی از به کار گیری فن آوری دیجیتال در تولید میکسر های صدا شکل گرفت و عبارت "دیجیتال با کیفیت مایداس"مهر تأییدی بر کیفیت برتر سیستم های دیجیتال مایداس شد.

اکنون مایداس حضور خود را در عرصه دیجیتال نیز به اثبات رسانده و نوبت آن بود تا این فن‌آوری پیشرفته را با تولید محصولات متنوع‌تر گسترش دهد.
طراحی و تولید سیستم‌های صدابرداری سریPROهمچون PRO 9 ، PRO 6 ، PRO 3 ، PRO 2و PRO 1فصل تازه‌ای بود برای همه ‌گیر شدن مایداس در عرصه دیجیتال.
و حال پس از گذشت نزدیک به نیم ‌قرن حضور پر افتخار، مایداس تنها انتخاب صدابرداران حرفه‌ای محسوب می‌شود و ضمن پیشرو بودن در طراحی و تولید باکیفیت‌ ترین و مطمئن‌ ترین محصولات صوتی، حرفه‌ای همچنان ارائه‌ کننده تازه‌های شگفت‌انگیز است.