ست بلندگو دایناکورد DYNACORD XA2 PRO XA4000

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

DYNACORD

رسانه تصویری

2 عدد بلندگو پسیو دایناکورد FX12-PRO :

توان تولیدی این بلندگو ۳۵۰ مداوم و ۱۴۰۰ وات ماکزیمم می باشد. همچنین پاسخ فرکانسی این بلندگو ۱۲۰ تا ۱۹۰۰۰ هرتز و فرکانس CROSS-OVER آن نیز ۱۰۰۰ هرتز می باشد. مقاومت این بلندگو ۸ اهم و وزن آن بطور خالص ۴۹٫۵ کیلوگرم می باشد. عرض این بلندگو ۶۰۰ میلی متر، ارتفاع آن ۶۱۰ میلی متر و عمق آن ۸۱۴ میلی متر می باشد.

4 عدد بلندگو پسیو دایناکورد FX20-PRO :

توان تولیدی این بلندگو ۶۰۰ مداوم و ۲۴۰۰ وات ماکزیمم می باشد. همچنین پاسخ فرکانسی این بلندگو ۳۰ تا ۱۵۰ هرتز و فرکانس CROSS-OVER آن نیز ۱۴۰ هرتز می باشد. مقاومت این بلندگو ۸ اهم و وزن آن بطور خالص ۶۳٫۵ کیلوگرم می باشد. عرض این بلندگو ۶۱۰ میلی متر، ارتفاع آن ۹۰۵ میلی متر و عمق آن ۸۱۴ میلی متر می باشد.

2 عددپاور آمپلی فایر Xa 4000 :

ماکزیمم خروجی تک کاناله ی این پاور آمپلی فایر در مقاومت ۲ اهم برابر ۱۸۰۰ وات، در مقاومت ۴ اهم برابر ۱۰۰۰ وات و در فرکانس ۸ اهم ۵۰۰ وات می باشد. به علاوه مقاومت ورودی آن ۲۰ کیلوهرتز می باشد. پاسخ فرکانسی این پاور آمپلی فایر ۱۰ هرتز تا ۵۰ کیلوهرتز می باشد.  عرض این پاور آمپلی فایر ۴۸۳ میلی متر، ارتفاع آن ۸۸٫۱ میلی متر و عمق آن ۳۸۴ میلی متر می باشد. توان مصرفی این پاور آمپلی فایر ۸۵۰ وات می باشد. وزن کلی آن ۸٫۲۵ کیلوگرم می باشد.

تاریخچه شرکت دایناکورد

برند معروف و خوشنام دایناکورد در اواسط دهه چهل میلادی در یک کارگاه کوچک شروع به فعالیت کرد.کارخانه اصلی محصولات شرکت دایناکورد در آلمان واقع شده است که در زمینه طراحی و تولید انواع بلندگو ، میکسر و پاور میکسر و دیگر ادوات صوتی مشغول است.
برای هفتاد سال ، دایناکورد در طراحی و مهندسی سیستم های الکترونیک و صدا، تلاش فراوان کرده و به موفقیت هایی دست یافته است. بدون شک کیفیت بالا و مهندسی پیچیده را در جزء جزء قطعات محصولات دایناکورد می توان یافت و تکیه به این امر باعث شده تا همیشه اعتماد مشتریان را جلب کند.
شرکت دایناکورد همیشه بر روش های نوآورانه تاکید داشته و تمرکز اصلی آن تولید محصول با کیفیت و با دوام و مطابق با نیاز و استاندارد های جهانی است.
شرکت دایناکورد به واسطه داشتن میکسر و پاور میکسرهای با کیفیت و بی رقیب، در سال های اخیر محبوبیت فراوانی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است.
نمایش تمامی محصولات دایناکورد

بخش سوال و جواب درباره محصول :