میکروفن بی سیم یقه ای سنهایزر SENNHEISER EW 112P G4

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

رسانه تصویری

محصولات مشابه

سیر تکاملی میکروفن های بی سیم سری G4 در حال تکامل با شما. نسل چهارم فناوری سیستم های بی سیم حرفه ای، ساده تر، با انعطاف بیشتر و قابل اطمینان تر از همیشه ، حالا در دسترس است. سیستم های G4 با شما رشد می کنند و نوازندگان، فیلم سازان و سخنرانان برای استفاده در فضاهای متنوع از آن استفاده می کنند.

سیستم های بی سیم با کاربران درحال رشد و تکامل هستند. نسل چهارم این سیستم ها از محبوب ترین سری های تولید شده توسط شرکت سنهایزر می باشد. به عقیده شرکت سنهایزر، این سیستم ها از انعطاف بیشتری برخوردار هستند و حتی کاربران آماتور هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. مهندسان صدا می توانند از این سیستم در تور کنسرت های خود و یا هر فضای باز و بسته دیگر و با هر نوع کاربری بهره ببرند.

میکروفون رود rode nt-usb

LIVE SOUND

از یک استیج کوچک تا یک سالن مجلل و بزرگ، سری 100 از سیستم های G4 همه چیز را پوشش می دهد و ارتباط صوتی بین نوازندگان و هنرمندان با مخاطبان را با بهترین کیفیت بر قرار می کند. یکی از نکات مهم در سری 100، امکان هماهنگ سازی سریع تا 12 کانال است. کارشناسان دیجی صدا این سری را مناسب استفاده هر روز و هر روز می دانند. سری 500 مجرب ترین صدابرداران را تحت تاثیر قرار می دهد و پهنای باند آن 88 مگاهرتز است. یک امر مهم برای صدابرداران، سهولت استفاده و سرعت راه اندازی است. سری G4 از این قاعده مستثنی نیست و خیلی راحت و سریع ارتباط بین فرستنده و گیرنده بر قرار می شود. این امر باعث تمرکز صدابردار، هنرمندان و نوازندگان بر اجرای خود می شود.

Broadcast & Film

همان طور که بیان شد سیستم های سری G4 بسیار انعطاف پذیر هستند و مدلی خاص برای روزنامه نگاران برای استفاده در هر جایی به صورت پرتابل طراحی شده است. سری 100 یک استاندارد صنعتی است و هر جا که نیاز به سرعت و قابلیت اطمینان باشد استفاده می شود. با توجه به پهنای باند وسیع، از سری 500P می توان برای ساخت فیلم های طولانی استفاده کرد. سری 100P تبدیل به انتخاب اول مستند سازان و فیلم برداران شده است. به طور کلی می توان از این سیستم در خیابان برای ضبط یک فیلم مستند و یا مصاحبه فرش قرمز و یا ساخت یک مجموعه فیلم طولانی و همچنین در استودیو استفاده کرد. سری G4 با چنین سهولت و کیفیتی در اختیار شماست. میکروفون رود rode nt-usb

به عنوان یک راه حل پرتابل و شریک قابل اعتماد در هر مجموعه ای، به گزینه ای بی رقیب برای مستند سازان، روزنامه نگاران و کاربران حرفه ای تبدیل شده است. سری 300 سیستم های G4، راحتی و انعطاف خاصی در محیط های کاری فراهم می کند. به لطف کنترل از راه دور و نظارت از طریق نرم افزار، این سری مناسب استفاده در شرکت های بزرگ و محیط های آموزشی می باشد.

کنترل از راه دور

برای انجام هر کار بزرگی، نیاز به تجهیزات پیشرفته است. سیستم ew300 G4 شرکت سنهایزر قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت کنترل و نرم افزار مخصوص را دارد. نرم افزار کنترل سنهایزر یک ایده عالی و ابزاری برای تنظیمات مختلف این سیستم است. که برای استفاده پرتابل و یا در کنار استیج اجرای زنده مناسب است. انتقال صدا و کیفیت صدا در این سیستم عالی است و از آن می توان در هر سالن کنفرانس و سخنرانی و یا اجرای زنده استفاده کرد. سری ew300 G4 یک میکروفن بی سیم پیشرفته و قابل اطمینان است و پهنای باند تا 88 مگاهرتز قابل ارتقاء است. نکته حائز اهمیت در مورد این سری، قابلیت استفاده از رابط کاربری دانته می باشد که نتیجه آن یکپارچه سازی سیستم و صرفه جویی در هزینه می باشد. به کمک رابط دانته امکان اتصال تا 4 میکروفن به آن وجود دارد که می توان از آن در هر جایی حتی نزدیک منابع صوتی استفاده کرد و نیاز به کابل XLR را به حداقل می رساند.

میکروفون رود rode nt-usb

تکنولوژی بی سیم هرگز به این انطاف نبوده است

سالن کنفرانس؟ اجرای کنسرت های بزرگ؟ فضای باز و استادیوم؟ برای همه این فضاها و کاربری های مختلف می توانید از سیستم های G4 استفاده کنید.
با سری 100 می توانید تا 12 کانال را می توانید در چند ثانیه همگام سازی کنید که موجب صرفه جویی در زمان می شود. سری 300 و 500 هر دو تا پهنای باند 88 مگاهرتز عرضه می شوند.

میکروفون رود rode nt-usb

یک راه حل ساده برای امری پیچیده

G4 ساده ترین سیستم حرفه ای با قیمت مناسب است. صفحه نمایش بصری در قلب سیستم و گیرنده های True Diversity، کیفیت بی نظیری را فراهم می کند. نرم افزار مدیریت سیستم (سری 300 و 500) و کنترل از راه دور (سری 300) کنترل سیستم های چندگانه را فراهم و کارآیی کامل را تضمین می کند.

میکروفون رود rode nt-usb

هیچ مشکلی برای اطمینان کردن وجود ندارد

تا 100 متر صدای کامل، تا 50 مگاوات قدرت فرستنده ها در سری 300 و 500 و کپسول های میکروفن بسیار مقاوم در برابر فیدبک، که قابلیت اطمینان با کیفیت مطلوب را در تمام سطوح تضمین می کند. در فضای باز زمانی که توسط بسیاری از دوربین های دیگر و میکروفن های آنها احاطه شده اید متوجه می شوید که در هر زمان و مکانی می توانید به G4 اعتماد کنید.

امکانات بیشتر از تصور

تکنولوژی بی سیم G4 برای اجرای هر برنامه قابل تصور ساخته شده است. شرکت سنهایزر به سری G4 امکاناتی کاربردی اضافه کرده است. سری 100 Combo که میکروفن دستی و فرستنده بادی پک می باشد و سری 500 که برای تهیه مجموعه فیلم های طولانی استفاده شده است و سری مجموعه جدید 300 که برای تکمیل تمام نیازهای صوتی می توان از این ها استفاده کرد.

میکروفون رود rode nt-usb

تک کانال یقه ای
آنالوگ
25Hz-18kHz
LCD
کندانسر
اومنی

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

1402/04/13 محمد علیمرادی

سلام.سیم میکروفن سینایزر بی‌سیم مدل112 G4 بنده خراب شده.
یک عدد فیکروفن به همراه کابل کوچک که به دوربین وصل میشه نیاز دارم.چگونه خرید کنم؟

پاسخ دیجی صدا:
سلام وقت بخیر
در حال حاضر موجود نمی باشد.