میکروفن سنهایزر SENNHEISER E602 II

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SENNHEISER

تاریخچه شرکت سنهایزر

شرکت سنهایزر در سال 1945 ، فقط چند هفته پس از پایان جنگ جهانی دوم، توسط Fritz Sennheiser و هفت مهندس دیگر که همگی از دانشگاه هانوفر آلمان فارغ التحصیل شده بودند، در یک آزمایشگاه تاسیس شد و آن را به نام آزمایشگاه W نامگذاری کرد. اولین محصول تولیدی آنها یک ولت متر بود.

در سال 1946 سنهایزر شروع به ساخت میکروفن با مدل DM1 کرد و در سال 1947 با DM2 شروع به توسعه کرد.

تا سال 1955، این شرکت 250 کارمند داشت و تولید محصولات بسیاری از جمله تجهیزات ژئو فیزیکی ، میکروفن DM4 ، میکسر و هدفون های مینیاتوری مغناطیسی را آغاز کرد. آزمایشگاه W در سال 1958 به نام SENNHEISER ELECTRONIC نامگذاری شد.

در سال 1968 سنهایزر نخستین هدفون پشت باز در جهان را تولید کرد. معرفی هدفون های پشت باز روی بازار هدفون تاثیر گذار بود زیرا آنها توانستند صدای طبیعی بیشتری را که بسیاری از کاربران ترجیح میدادند، تولید کنند. در سال 1980 شرکت سنهایزر تولید هدست برای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا را آغاز کرد.

شرکت سنهایزر در اوایل دهه هشتاد میلادی شروع به تولید میکروفن های بی سیم مدرن کرد. همان زمانی فریتز سنهایزر بنیانگذار آن ، شرکت را به پسر خود یعنی جرگ سنهایزر تحویل داد. در سال 1987 شرکت سنهایزر برنده جایزه اسکار برای میکروفن شات گان MKH816 شد.

در سال 1931 ، Georg Neumann که در برلین میکروفن های استودیویی تولید میکرد، بخشی از شرکت سنهایزر شد. در سال 1996 شرکت سنهایزر برنده جایزه EMMY برای پیشرفت در فناوری میکروفن بی سیم RF شد.

از آن زمان سنهایزر سنت خود مبنی بر تولید محصولات صوتی با فناوری و کیفیت بالا را تا به امروز حفظ کرده است. بنیانگذار این شرکت پروفسور فریتز سنهایزر در سال 2010 فوت کرد.

اور هد درام
داینامیک
20 هرتز تا 16 کیلو هرتز
350 اهم
کنون/XLR
318 گرم

سنهایزر نامی آشنا در صنعت صدا

هدفون سنهایزرسنهایزر به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت صدا، در 80 سال گذشته نامی آشنا برای دوستداران اصالت و کیفیت بوده است. میکروفن‌های این برند، نه فقط ابزاری برای ضبط کردن صدا، بلکه شاه‌کلید رسیدن به موفقیت هستند. نام Sennheiser با میکروفن‌های سیمی و بی سیم و هدفون‌های استودیویی گره خورده است. گیتاریست‌های سراسر جهان می‌دانند که میکروفن‌های داینامیک e609 و e906 تقریباً با هر آمپلی‌فایر گیتاری فوق‌العاده هستند و استحکام آنها برای استفاده زنده عالی است. میکروفن داینامیک MD 421 به‌واسطه SPL بالا و پاسخ گذرای عالی، توسط مهندسان استودیو به‌عنوان یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای وکال، درام و کابینت گیتار باس شناخته می‌شود. 


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :