میکروفن هدمیک بیرداینامیک BEYERDYNAMIC TG H74

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

beyerdynamic

هدست بیردانامیک مدل TG H74c با میکروفون کندانسر و الگوی قطبی سوپرکاردیود مناسب برای اجرای زنده، خبرنگاری، ورزشی، کلاس‌های آموزشی و موزیسین‌ها طراحی وتواید شده است.

همچنین با تهیه یک گیرنده و فرستنده می‌توانید از این مدل به‌عنوان هدست بیسیم استفاده کنید. ب

رای استفاده از این هدست به‌صورت اتصال باسیم، تهیه یک فیش مبدل فانتوم پاور همچون CV 18 ضروری است. مبدل فانتوم پاور CV 18 انرژی لازم را برای روشن شدن میکروفون کندانسر این محصول را تأمین می‌کند.

میکروفون کندنسر با الگوی قطبی سوپرکاردیود به‌خوبی صداهای اضافی اطراف شمارا فیلتر و به‌وضوح صدای شما را در هر محیطی نمایش خواهد داد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به تشدید سه برابری فرکانس بالایی و همچنین طراحی دهانه صوتی میکروفون برای شکل دادن به الگوی قطبی موردنظر اشاره کرد.

تاریخچه شرکت بیرداینامیک

شرکت Beyer در سال ۱۹۲۴ با نام Elektrotechnische Fabrik Eugen Beyerدر شهر برلین تاسیس شد. Eugen Beyerبنیانگذار این شرکت کار خود را با طراحی و تولید بلندگو شروع کرد.

در سال ۱۹۳۷، این شرکت توانست هدفون های داینامیک خود با مدل DT 48 را تولید کند. سپس در سال ۱۹۳۹، این شرکت تولید اولین میکروفون دینامیک خود M19 را برای استفاده در استودیو آغاز کرد.

در اوایل دهه 60 میلادی، این شرکت میکروفون جهت دار خود M88 ، که به عنوان تنها میکروفون برای استفاده در سخنرانی ملکه الیزابت در استرالیا استفاده شده بود را عرضه کرد.

در سال ۱۹۶۶، میکروفون E 1000 توسط گروه BEATLES در تور موسیقی در کشور آلمان مورد استفاده قرار گرفت. سپس در سال ۱۹۷۶، هدفون های الکترواستاتیک  سری ET 1000 در آلمان تولید شد.

دستاورد بزرگ بعدی شرکت بیر در سال ۱۹۸۵ بود که منجر به تولید میکروفون MC740که مجهز به دکمه تنظیم پترن بود. در این زمان بود که این شرکت به یکی از بزرگترین و کامل ترین شرکت های تولید محصولات صدا تبدیل شد.

شرکت بیر در سال ۱۹۸۸ از هدست های DT 108/DT 109 در مسابقات المپیک سئول کره استفاده کرد. یکی دیگر از مهمترین دستاورد های این شرکت در سال ۱۹۹۵در نمایشگاه فرانکفورت آلمان با معرفی اولین سیستم بی سیم PLL synthesised UHF  رقم خورد.

سال ۱۹۹۸ نیز با اتفاقات مهمی از جمله معرفی سیستم های کنفرانس دیجیتال همراه بود. در سال ۲۰۰۱، سیستم های کنفرانس دیجیتال شرکت BEYER ، با پیشرفت چشمگیری همراه بود هم از جهت عملکرد بی سیم و هم از جهت امنیت بالای اطلاعات، به دلیل کد گذاری پیشرفته داده ها. در سال ۲۰۰۲، این شرکت مدل های جدیدی از میکروفون با مفصل قابل انعطاف را معرفی کرد.

آینده شرکت بیر با معرفی هدفون های بی سیم برای صنایع هواپیمایی و نظامی ادامه یافت. علاوه بر این، محصولات بی نظیر و فعالیت های گسترده و نوآوری های وسیع این شرکت از آن زمان تا کنون، ادامه یافت تا اینکه در سال ۲۰۱۴ این شرکت سالگرد ۹۰ سالگی خود را جشن گرفت.

وکال
کاندنسر
40 هرتز تا 20000 هرتز
650 اهم
144 دسي بل
کنون/XLR
39 گرم

تاریخچه BEYERDYNAMIC

شرکت Beyer در سال ۱۹۲۴ با نام  Elektrotechnische Fabrik Eugen Beyer در شهر برلین تاسیس شد Eugen Beyer بنیانگذار این شرکت کار خود را با طراحی و تولید بلندگو شروع کرد.
در سال ۱۹۳۷، این شرکت توانست هدفون های داینامیک خود با مدل DT48 را تولید کند. سپس در سال ۱۹۳۹، این شرکت تولید اولین میکروفون دینامیک خود M19 را برای استفاده در استودیو آغاز کرد.
در اوایل دهه 60 میلادی، این شرکت میکروفون جهت دار خود M88، که به عنوان تنها میکروفون برای استفاده در سخنرانی ملکه الیزابت در استرالیا استفاده شده بود را عرضه کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

میکروفون هدست بخریم یا یقه ای بی سیم؟

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ میکروفون هدست یا بی سیم یقه ای؟ در سخنرانی‌ها و برنامه‌های حرفه ای میکروفون هدست به میکروفون یقه ای ترجیح داده می‌شود، اما چرا؟ همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.
به‌طور خلاصه باید گفت اگر برای اجرای زنده یک برنامه یا سخنرانی به‌دنبال بالاترین کیفیت صدا هستید، از طرف دیگر قصد استفاده از میکروفون های با سیم را ندارید، بهترین گزینه برای شما یک میکروفن هدست بی سیم حرفه ای است. میکروفن هدمیک (Headworn) یا هدست (Headset) به‌دلیل قرارگرفتن در نزدیکی دهان گوینده، هم صدا را با وضوح و شفافیت بالاتری دریافت می‌کند و هم امکان بروز فیدبک را روی صحنه به حداقل می‌رساند. از همین رو، در اجراهای تخصصی یا مهم، استفاده از میکروفون هدست اولویت دارد. میکروفون هدست بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :