قیمت فروش میکروفن جاسکو JASCO 2000

3,950,000 تومان
اطلاعیه: با توجه به نوسانات قیمت و موجودی لطفا قبل از خرید نهایی جهت تایید موجودی و قیمت کالا با همکاران ما در فروشگاه دیجی صدا تماس حاصل نمایید.
تماس برای خرید - 18 5000 88 021

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

JASSCO

رسانه تصویری

محصولات مشابه

اگربه دنبال میکروفن با کیفیت و کاربردی هستید که بتوانید از آن در انواع برنامه ها استفاده کنید و در عین حال قیمت برای شما نیز مهم است، پیشنهاد ما به شما میکروفن سیم دار جاسکو 2000 می باشد. میکروفن جاسکو 2000 به واسطه پیش تقویت در فرکانس های بالا، گزینه ای ایده آل برای سخنرانی و انواع برنامه های مذهبی می باشد. به جرات می توان گفت محبوب ترین میکروفن ارزان قیمت بازار، میکروفن جاسکو 2000 است.
میکروفن جاسکو 2000 از دسته میکروفن های داینامیک است و الگوی قطبی این میکروفن کاردیود می باشد. محدوده فرکانسی میکروفن جاسکو 2000 از حدود 50 هرتز تا 17 کیلوهرتز می باشد و امپدانس آن 600 اهم است. از دیگر مزیت های این میکروفن می توان به سوییچ On/Off آن اشاره کرد.
متاسفانه نمونه های تقلبی این میکروفن در بازار وجود دارد و به همین دلیل باید آن را از مراکز عرضه معتبر تهیه کرد. محتویات جعبه این میکروفن شامل یک کابل 5 متری با کیفیت، گلویی و ابری مخصوص میکروفن می باشد. همچنین میکروفن جاسکو 2000 ساخت کشور کره می باشد.

بهترین میکروفن برای خوانندگی و مداحی

8 فاکتور مهم برای خرید میکروفون خوانندگی و مداحی

میکروفون خوانندگی خوب چه خصوصیاتی دارد و چطور می‌توانیم بهترین میکروفون خوانندگی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم؟
نقش میکروفون در موفقیت یک اجرای زنده انکارناپذیر است. میکروفون خوانندگی نقشی حیاتی در پیشرفت حرفه‌ای گروه‌های موسیقی و فعالان حوزه صدا دارد.
بازار میکروفون های وکال یا همان خوانندگی مملو از مارک‌ها، برندها و مدل‌های گوناگون است که دامنه قیمت متنوعی دارند. اگرچه اغلب میکروفون های توصیه شده یا استفاده شده توسط چهره‌ها ترجیح داده می‌شود اما تعیین یک یا چند مدل به عنوان بهترین میکروفون خوانندگی چندان درست نیست.
همان طور که می دانید انتخاب میکروفون به شرایط آکوستیک محیط و جنس صدای فرد بستگی دارد، بنابراین میکروفون مناسب برای افراد مختلف، متفاوت است. در این راهنمای خرید به بررسی مشخصاتی می‌پردازیم که به شما در انتخاب یک میکروفون خوانندگی خوب کمک می‌کنند.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :

میکروفون خوبیه قیمتشم خوبه اما تو پیک صدا کم میاره و به خرخر کردن میفته درکل باتوجه به قیمتش خوبه اما اگه دنبال یه میکروفون حرفه ای با کیفیت فوق العاده بالا از یه شرکت معتبر میگردید شور بتا 58 عالیه بهترین گزینست اینجاسمو واینا خوبن اما از نظر کیفیت و کنترل صدا واقعا مکیروفونای شور خیلی بهترن البته مشخصه از قیمتشون الان شور بتا 58 نزدیکه شیش تومنه درحالی که جاسکو 1 تومن خلاصه اینکه خوبه اما بهتره یکم بیشتر هزینه کنید یه بتا 58 بگیرید یه عمرراحت باشید بابت میکروفون باس خوبی داره تو پیک هم کم نمیاره برعکس جاسکو

خیلی خوب

بهترینه بهترین.واقعا مفته با این کیفیت

خیلی خوبه.
میکروفون خوش دست و خوش صداست.

خداوکیلی خیلی خوبه

بهترين براي مداحي

جاسکو 1000بهتره یا2000

بی نظیر

عالی و مقرون به صرفه

میکروفن فقط جاس 2000 بهترین میکروفن....

درکل میکروفن خوبی هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت درحد قیمتش میتونم بگم عالی

برای مداحی عالیه ولی قیمتش بالاس
من یه میکروفن امپایر fm-758 گرفتم به قیمت ۵۰ هزار تومان.
قیمتش عالیه کیفیتشم از این بهتره

واقعا عالیه هم از نظر وضوح صدا و حساسیت برای کارهای مذهبی واقعا بدرد میخوره

واقعا عالیه من پول گذاشته بودم کنار برم آکاجی یا سنهایزریا بیرداینامیک بالای یک میلیون بخرم اینو که امتحان کردم واقعا جا خوردم،فقط اینو بگم اونایی که تو مداحی دنبال باس و حجم صدا هستن این میکروفن عالیه،قیمتش هم خیلی خوبه

واقعا عالیه.در حد beyer m59