میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/SM58

جهت دریافت آخرین تغییر قیمت و تخفیفات شگفت انگیز مربوط به این محصولات، میتوانید ایمیل خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

SHURE

محصولات مشابه

بررسی ست میکروفون شور بی سیم GLXD24/SM58

نظر کلی ما:

میکروفن شور بی سیم GLXD24/SM58 یک سیستم Shure ساده است اما با مشخصات خوب برای استفاده نیمه حرفه ای تا حرفه ای مقدماتی و با قیمت مناسب.

مزایا:

کپسول های میکروفون کلاسیک. تنظیم خودکار. جهش فرکانس یکپارچه.

معایب:

شور فقط موفق شده است از نصف دامنه ادعا شده استفاده کند. گیرنده سبک است.

سیم ها اتصالی می کنند ... انتخاب میکروفون وایرلس سخت است. آنالوگ؟ دیجیتال؟ تنوع زیاد؟ برای اینکه هنگام خرید میکروفون شور بی سیم انتخاب خوبی داشته باشید باید بودجه و نیازهای خودتان را در نظر بگیرید.
مسئله‌ی بودجه ساده است. چقدر می توانید هزینه کنید؟ اما برای تعیین نیازها باید به چند سوال پاسخ دهید، مثلاً: دامنه مورد نیازتان چقدر است؟ آیا میکروفن شور بی سیم تنها سیستمی است که از آن استفاده خواهید کرد؟ آیا خط دیدی وجود خواهد داشت؟ مسئله‌ی امنیت برایتان اهمیت دارد؟ از این سیستم در چه کشورهایی استفاده می کنید؟ نیاز دارید یک فرستنده به میکروفن فعلی خود اضافه کنید؟
در اینجا نگاهی به مدل GLXD2 (فرستنده) و GLXD4 (گیرنده) می اندازیم. این میکروفون ها تست شده اند، بنابراین در این باره صحبتی نیست جز اینکه چهار نوع کپسول برای آنها موجود است: SM58، BETA58، SM87 و BETA87A (و البته میکروفون های لاوالیه و بادی پک).
استوانه میکروفون مثل مدل 58 مخروطی نیست و طول آن دو سوم بیشتر است، و نه تنها بزرگتر، بلکه محکم و خوش ساخت به نظر می رسد. یک کلید خاموش و روشن تو رفته و LED سبز بسیار درخشانی روی آن تعبیه شده است تا به شما نشان دهد همه چیز رو به راه است.
این میکروفون شور بی سیم در فرکانس 2.4 گیگاهرتز (بدون لایسنس و جهانی، اما مشترک با وای فای، بلوتوث و مایکروویو) با یک گیرنده واقعاً متنوع (دو آنتن روی هر گیرنده وجود دارد تا نقاط کور را از بین ببرند) و سیستم جهش فرکانس یکپارچه (برای جهش خودکار فرکانس در صورتی که وای فای یا بلوتوث یا مایکروویو با صدای خواننده تداخل داشته باشند) کار می کند.
دامنه ادعاء شده 60 متر (200 فوت) است و می توانید از حداکثر 8 سیستم با هم استفاده کنید، هرچند از نظر دسترسی به فرکانس بهتر است از 5 سیستم استفاده کنید.

پیشتر در وبلاگ دیجی صدا مطالبی پیرامون خرید سیستم های بی سیم و مهارت های استفاده از میکروفن منتشر کرده ایم. پیشنهاد می کنیم پس از این صفحه به مطالعه آنها بپردازید. 

در عمل

فرستنده از یک باتری قابل شارژ استفاده می کند که تا 16 ساعت دوام دارد و میزان شارژ باقیمانده را می توانید روی گیرنده ببینید. باتری را می توان از طریق یک کابل USB یا با قرار دادن در گیرنده شارژ کنید. امکان شارژ باتری یدکی هنگامی که میکروفن شور بی سیم در حال استفاده است، وجود دارد. این موضوع باعث می شود از نظر باتری دچار مشکل نشوید. در شرایط اضطراری، با 15 دقیقه شارژ می توانید تا 1.5 ساعت با آن کار کنید.
ویژگی ها و امکانات «میدانی» مثل این، نشان دهنده‌ی تجربه‌ی Shure در این زمینه است و اعتماد واقعی در کاربر ایجاد می کند. و استفاده از کمبو مثل آب خوردن است. گیرنده را روشن کرده، میکروفون شور بی سیم را روشن کنید، آنگاه دو دستگاه بلافاصله به هم متصل می شوند.
با وجود وای فای استودیویی، بلوتوث و برخی موانع فیزیکی استیج، می توانید حدود 20 متر دور شوید و پس از آن سیگنال به طور کامل قطع می شود. در صورتی که خط دید باز باشد، این فاصله تا 30 متر هم قابل افزایش است. با اینکه برای بیشتر کاربردها مناسب است، اما با این وجود فقط نیمی از قدرت محصولات Shure را دارد.
امکان بهبود؟ گیرنده آنقدر سبک است که وقتی کابلی را به پشت آن آویزان می کنید، نگران می شوید که آن را روی استیج به دنبال خود بکشد. پس بهتر است یک وزنه‌ی کوچک روی آن قرار دهید.
این میکروفون شور بی سیم برای کاربردهای نیمه حرفه ای و حرفه ای مقدماتی مناسب است. اگر به چندین ستاپ، نرم افزار تحلیل RF، یا کنترل عملکردهای فرستنده به صورت ریموت نیاز دارید، به سراغ مدل های گران قیمت تر Axient بروید. مدل GLXD یک سیستم ساده، مطمئن و سنجیده شده با قیمتی مناسب است.
توصیه ما استفاده از آن برای ستاپ های «دید مستقیم» ساده تر است، که در آنها ترکیب عملکرد SM58 کلاسیک و مداربندی بی عیب و نقص، ابزاری مطمئن و خطاناپذیر در اختیار شما قرار می دهد.

چنانچه در انتخاب میکروفن شور بی سیم تردید دارید یا سوالاتی برای شما ایجاد شده است، کارشناسان ما در کنارتان هستند تا به شما در دستیابی به بهترین نتیجه کمک کنند.

آزادی عمل با میکروفن بی سیم

شما از میکروفن بی سیم استفاده می کنید تا آزادی عمل بیشتری داشته باشید نه اینکه به چالشی جدید کشیده شوید. سیستم های بی سیم سری GLX-D شرکت Shure ترکیبی جدید از صدای با کیفیت حرفه ای و با تنظیم ساده و گزینه های قدرتمند و هوشمند است که صدای حرفه ای دیجیتال در دست خوانندگان در هر جایی تولید می کند. سری GLX-D بسیار دقیق ساخته شده است و در انواع مختلف میکروفن های دستی، یقه ای و هدست تولید می شود که کاربر با توجه به نیاز خود می تواند از هر یک از آنها بهره ببرد.
سیستم های بی سیم GLX-D از LinkFREQ استفاده می کنند که مدیریت خودکار فرکانس قابل اعتماد و بدون درز و اتصال آسان را با وضوحی مثال زدنی فراهم می کند. به این ترتیب که با روشن کردن دستگاه، گیرنده به طور مداوم به دنبال مطمئن ترین طیف فرکانسی و تجزیه و تحلیل دائم آن است. سپس فرستنده و گیرنده به طور خودکار با بهترین مجموعه فرکانسی موجود لینک می شوند. همچنین اگر در حین اجرا تداخل فرکانسی با دستگاهی دیگر رخ دهد، فرستنده و گیرنده هوشمندانه به سمت بهترین فرکانس موجود، بدون وقفه صوتی حرکت می کنند.

یکی دیگر از مزیت های سیستم های سری GLX-D باطری قابل شارژ آنها می باشد. فرستنده GLX-D دارای باطری لیتیوم یونی بسیار با کیفیتی است که امکان شارژ به کمک گیرنده و یا اتصال از طریق پورت USB می باشد که این کار هیچ وقت به این راحتی نبوده است. با یک بار شارژ کامل باطری کاربر قادر است تا 16 ساعت از آن استفاده کند. همچنین اگر زمان کافی برای شارژ کامل باطری ندارید فقط با 15 دقیقه اتصال به گیرنده (شارژر) می توانید تا 1.5 ساعت از آن استفاده کنید. طول عمر تقریبی این باطری با استفاده منظم برابر با ده هزار ساعت است که تقریبا برابر با 2500 باطری لیتیومی می باشد.




گیرنده های سری GLXD

GLXD4 Wireless Receiver

  • مجهز به مدیریت فرکانس خودکار LinkFREQ.
  • شناسایی هوشمند بهترین و مطمئن ترین فرکانس های موجود.
  • انتخاب خودکار فرکانس دیگر در صورت تداخل فرکانسی بدون وقفه صوتی.
  • استفاده از باطری شارژی لیتیوم یونی.
  • صفحه نمایش LCD با رزولوشن بالا و نشان دهنده میزان باقی مانده باطری به ساعت و دقیقه.
  • طول عمر زیاد، کیفیت ساخت عالی و وزن کم.

GLXD6 Wireless Guitar Pedal Tuner & Receiver

  • طراحی پدال گیتار برای انعطاف بیشتر و کنترل از طریق پا.
  • تیونر یکپارچه
  • مجهز به مدیریت فرکانس خودکار LinkFREQ.
  • شناسایی هوشمند بهترین و مطمئن ترین فرکانس های موجود.
  • انتخاب خودکار فرکانس دیگر در صورت تداخل فرکانسی بدون وقفه صوتی.
  • جنس بدنه از آهن.

فرستنده های سری GLXD

GLXD2 Handheld Transmitter

  • اتصال خودکار به گیرنده های سری GLXD4.
  • امکان اتصال فرستنده ها به کپسول های SM58 و SM86 و BETA58 و BETA87.
  • باطری شارژی قابل اطمینان و امکان استفاده مداوم تا 16 ساعت.
  • طراحی پیشرفته با دوام عالی و وزن کم.

GLXD1 Bodypack Transmitter

  • اتصال خودکار به گیرنده های GLXD4 یا GLXD6.
  • باطری شارژی قابل اطمینان و امکان استفاده مداوم تا 16 ساعت.
  • طراحی پیشرفته با دوام عالی و وزن کم.


مطالعه راهنمای خرید میکروفن و راهنمای خرید میکروفن بی سیم دیجی صدا به شما کمک می کند در دنیای پرسروصدای میکروفن ها، بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

50Hz-15kHz
تک کانال دستی
دیجیتال
512-542 MHz
LCD
داینامیک
کاردیود

تاریخچه SHURE

شور یک شرکت بزرگ آمریکایی در تولید محصولات صوتی است. این شرکت در سال 1925 توسط سیدنی ان. شور در شیکاگو پایه گذاری شد و در آغاز کارش تهیه قطعات اولیه برای ساخت رادیو بود.
تا سال 1928 شرکت شور روز به روز گسترده تر شد و در همین سال برادر سیدنی، ساموئل جی شور به شرکتی که به نام برادران نام گذاری شده بود ، ملحق شد.
در سال 1929 با پیدایش یک رکود بزرگ و زیاد شدن کارخانه های تولید رادیو، شرکت برادران شور مجبور شد که تعداد کارمندان خود را کاهش دهد. در سال 1930 ساموئل جی شور شرکت را ترک کرد.


ادامه متن را اینجا بخوانید.

راهنمای خرید میکروفن دستی بی سیم

میکروفن بی سیم دستی (Handheld wireless Microphone) قدیمی‌ترین نوع میکروفن بیسیم است که قریب نیم قرن از اولین عرضه و حضور آن بر روی استیج می‌گذرد. میکروفن های بی سیم تحول بزرگی در حوزه موسیقی و اجرای زنده ایجاد کردند. حذف کابل‌ها و عدم اتصال مستقیم به دستگاه‌های ضبط صدا و تقویت کننده‌ها، مزایای زیادی برای اجراکنندگان برنامه‌های زنده داشت.
همان‌طور که می‌دانید هر میکروفون بی سیم از سه جزء اصلی میکروفون، فرستنده و گیرنده تشکیل شده است. معمولا در میکروفون های بی سیم دستی، فرستنده در بدنه میکروفن دستی تعبیه می‌شود و دستگاه گیرنده بیسیم از نوع رومیزی است. در سال‌های اخیر برخی سازندگان مانند سنهایزر، سارامونیک و بویا، میکروفن بیسیم دستی را ‌به‌همراه گیرنده کمری نیز عرضه می‌کنند. گیرنده رومیزی مناسب استفاده همراه تجهیزات صوتی دیگر برای اجرای زنده است، در حالی که گیرنده کمری بیشتر برای ضبط گفتگوی میدانی و گزارش به کار می‌رود. خرید میکروفن دستی بی سیم


ادامه متن را اینجا بخوانید.

بخش سوال و جواب درباره محصول :